Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
Siipols
28. Feb 2010, 23:20 #8981

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Feb 2010, 05:35:52 Rihy rakstīja:
Ko nenāci pateikt "čau"?

Varu pateikt tagad

čau.

vakar sakautrējos

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
28. Feb 2010, 23:22 #8982

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Feb 2010, 23:03:36 GirtzB rakstīja:
Eleganti nogriezts


Kur tad te griezts

Asvalts labs abrazīvs


Džeki tur mašīnas galīgi netaupa,dzīvnieki mļe

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
us
01. Mar 2010, 08:02 #8983

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Bundžu parasti metina pa šuvēm pirms vai pēc dugu ielikšanas? Vienā aizjūras forumā izskanēja viedoklis, ka pēc dugu iemetināšanas.
Offline
JZ
01. Mar 2010, 10:20 #8984

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nevaru tā īsti iedomāties kaut kādu gudru pamatojumu (piemēram, iekšējie spriegumi dēļ lokālas sildīšanas būs abos variantos pirms vai pēc), gan jau ka vienkāršāk kādu paneli pagriezt vaļā kamēr tur vēl viss uz punktiem, nevis šuvēm kopā turās, nu tip ja ir tāda vajadzība...
Offline
dust
01. Mar 2010, 10:39 #8985

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Uzdevums fizkā.
Dots: 2 pāri riepas, vienas jaunas, 2 pabrauktas.
Uzdevums: Izskaidrot man nezinātājam, kādos apstākļos, kādas piedziņas auto, labās riepas pareizi likt priekšā, aizmugurē, vai vienā sānā , rwd, fwd, 4x4


-----------------

Offline
GirtzB
01. Mar 2010, 10:39 #8986

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ja pareizi atceros no visādiem "kā to dara prodrive" etc video, tad secība bija virsbūves sagatavošana(ieskaitot šuves) un pēc tām karkasošana.
t.i. loģika saka, ka visiem virsbūves ģeometrijas gļukiem jābūt noverstiem pirms karkasa iekrāmēšanas, jo pēc tam to izdarīt būs grūūūti/


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
01. Mar 2010, 10:40 #8987

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Mar 2010, 10:39:19 Dust rakstīja:
Uzdevums fizkā.
Dots: 2 pāri riepas, vienas jaunas, 2 pabrauktas.
Uzdevums: Izskaidrot man nezinātājam, kādos apstākļos, kādas piedziņas auto, labās riepas pareizi likt priekšā, aizmugurē, vai vienā sānā , rwd, fwd, 4x4


viss pofig 90% vadītāju labākās jāliek aizmugurē, tā teik kopējai stabilitātei...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
ParaTr00per
01. Mar 2010, 10:42 #8988

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


01 Mar 2010, 10:39:19 Dust rakstīja:
Uzdevums fizkā.
Dots: 2 pāri riepas, vienas jaunas, 2 pabrauktas.
Uzdevums: Izskaidrot man nezinātājam, kādos apstākļos, kādas piedziņas auto, labās riepas pareizi likt priekšā, aizmugurē, vai vienā sānā , rwd, fwd, 4x4



labaaakaas *vienmeer* aizmuguree. varbuut zaudeesi ieskreejienaa (fwd gadiijumaa), bet svariigaakais tomeer ir saglabaat vadaamiibu, it iipashi bremzeejot.
Offline
JZ
01. Mar 2010, 10:43 #8989

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tiešām?! es _vienmēr_ liktu labākas priekšā, jebkurai piedziņai, jo labāk lai stūrējas/bremzējas, nekā ieskrienas (rwd) un noturas pret sānslīdi (visiem)

edit: par cik labām/sliktām mēs runājam btw?

[ Šo ziņu laboja JZ, 01 Mar 2010, 10:45:26 ]

Offline
GirtzB
01. Mar 2010, 10:45 #8990

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tu esi 10% kas spēs noķert brīdi kad auto, ar labākām riepām priekšā, sāks iet sāniski, jo aizmugure ta neturās un nestājās vispār..., un līkumā noturēt auto trajektorijās, jo pakaļgals norausies...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
dust
01. Mar 2010, 10:46 #8991

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Nu lūk. Viedokļi sāk dalīties.
Man liekas loģiskāk JZ variants, bet kā īsti ir?


-----------------

Offline
MarC
01. Mar 2010, 10:47 #8992

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

manuprāt šitā visa metināšana šķūnītī ir stipri apšaubāms pasākums, jo pavērojot kā būvē normāli kantori (MML,OSCAR)tad tas viss liek pasmīkņāt. Cik ir redzēts mašīnu piestiprina pie "tehnoloģiskā galda" - biezas metāla plāksnes, kurā neļauj nevienai nozīmīgai virsbūves detaļai izskustēties metināšanas laikā no tai paredzētās vietas.

a vot šitais jautājums pirms vai pēc ir mazsvarīgs jo tāpat viss tur saiet propelerī
es te runāju par milimetriem , kas protams Latvijas apstākļos ir mazsvarīgi

[ Šo ziņu laboja MarC, 01 Mar 2010, 10:49:59 ]

Offline
GirtzB
01. Mar 2010, 10:48 #8993

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

rekurs raskaz s pokazom, vidējam statistiskajam autovādītājam tvgluks

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
PG
01. Mar 2010, 10:49 #8994

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

+1 JZ stūrei un bremzei labākas riepas



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
JZ
01. Mar 2010, 10:49 #8995

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Marc, a OSCAR liek savus rāmjus krāsnī pēc tam atliedināt?

man bija kaudze ar foto no viena jenķu foruma, vot tur kexi strādā pameklēšu, ielikšu te kādu
Offline
JZ
01. Mar 2010, 10:52 #8996

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Mar 2010, 10:45:56 GirtzB rakstīja:
tu esi 10% kas spēs noķert brīdi kad auto, ar labākām riepām priekšā, sāks iet sāniski, jo aizmugure ta neturās un nestājās vispār..., un līkumā noturēt auto trajektorijās, jo pakaļgals norausies...


nu redz, tādēļ jau jautāju - par cik labām sliktām riepām ir runa

ja ir 2x8mm un 2x2mm, tad ir pilnīgi vienalga kā likt - abos variantos būs slikti

bet ja ir 2x8mm un 2x5mm, tad es nedomājot lieku labākas priekšā, visām piedziņām, jo tā starpība starp tām nav tik būtiska, kā arī neviens normālais braucējs ne tuvu nebrauc uz riepu (5mm, aizmugurē) robežas

[ Šo ziņu laboja JZ, 01 Mar 2010, 10:52:55 ]

Offline
janeks7
01. Mar 2010, 10:55 #8997

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Interēsēja Subaru Impreza 2002g 2.0wrx,sajūga komjplekts(jauns)Varbūt kāds var piedāvāt.Spararatu nevajag
PM
Offline
Siipols
01. Mar 2010, 10:55 #8998

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


01 Mar 2010, 08:02:36 us rakstīja:
Bundžu parasti metina pa šuvēm pirms vai pēc dugu ielikšanas? Vienā aizjūras forumā izskanēja viedoklis, ka pēc dugu iemetināšanas.


Ja metināsi ar gāzes degli,tad pēc dugu ielikšanas,ja ar pusautomātu,un prātīgi,pa mazumiņam,tad tur nekas un nekad nevar savērpties
ņereaļna vienkārši

Esmu svaršciks ar stāžu

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
MarC
01. Mar 2010, 10:55 #8999

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


01 Mar 2010, 10:49:53 JZ rakstīja:
Marc, a OSCAR liek savus rāmjus krāsnī pēc tam atliedināt?


atlaidināt? nedomāju ka viņiem ir tik liela krāsns, bet gan jau ir citas tehnoloģiskās metodes kā noņemt spriedzi no šuves Gāzes vadu (Maskava uz EU)jau ar neviens neliek krāsnī atlaidināt
MML lapā bija kautkāds video par procesu kā būvē virsbūvi.
Offline
Siipols
01. Mar 2010, 10:58 #9000

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


01 Mar 2010, 10:55:25 janeks7 rakstīja:
Interēsēja Subaru Impreza 2002g 2.0wrx,sajūga komjplekts(jauns)Varbūt kāds var piedāvāt.Spararatu nevajag
PM

Kad es mekleju,bij no 170 lidz 400 laikam komplekts

Varu ieteikt par disku paintresēties AunAMotorsports servī

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex