Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
02. Nov 2021, 10:13 #8941

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Nov 2021, 10:09:02 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 09:16:14 @sys9291 rakstīja:
un kā setup liksi? Tobiš kurš pie kura kanāla?


nu, standarta SQ installs ar 3 joslu frontu.
D4 pie tviiteriem un midiem;
G2 pie midbasiem;
D1 pie subiem.

a kapēc pie midbasiem AB klase? vai tad D nebija labāka izvēle?
Offline
sys9291
02. Nov 2021, 10:50 #8942

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Nov 2021, 10:31:32 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:13:58 @sys9291 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:09:02 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 09:16:14 @sys9291 rakstīja:
un kā setup liksi? Tobiš kurš pie kura kanāla?


nu, standarta SQ installs ar 3 joslu frontu.
D4 pie tviiteriem un midiem;
G2 pie midbasiem;
D1 pie subiem.

a kapēc pie midbasiem AB klase? vai tad D nebija labāka izvēle?

AB vieniigais miinuss - lielaaka karshana.
Plusi:
a. mazaki kroplji; smukaaks kroplju spektrs;
b. labaaks DF [damping].

Shii ir taada riktiiga SQ izveele.

ja tic teh manuālim tad Audison gadījumā D klasei DF ir 170, AB klasei 120 tapēc arī radās man nesaprašana kapēc tāda izvēle setupā...
Par kropļiem gan nemācēšu teikt
Offline
sys9291
02. Nov 2021, 12:35 #8943

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Nov 2021, 10:57:57 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:50:39 @sys9291 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:31:32 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:13:58 @sys9291 rakstīja:

02 Nov 2021, 10:09:02 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 09:16:14 @sys9291 rakstīja:
un kā setup liksi? Tobiš kurš pie kura kanāla?


nu, standarta SQ installs ar 3 joslu frontu.
D4 pie tviiteriem un midiem;
G2 pie midbasiem;
D1 pie subiem.

a kapēc pie midbasiem AB klase? vai tad D nebija labāka izvēle?

AB vieniigais miinuss - lielaaka karshana.
Plusi:
a. mazaki kroplji; smukaaks kroplju spektrs;
b. labaaks DF [damping].

Shii ir taada riktiiga SQ izveele.

ja tic teh manuālim tad Audison gadījumā D klasei DF ir 170, AB klasei 120 tapēc arī radās man nesaprašana kapēc tāda izvēle setupā...
Par kropļiem gan nemācēšu teikt


Es, protams, novienkaarshoju.
Idejiski, standarta sheemas [bez papildus feedback peec LC filtra] D klasei tas DF buus suudiigaaks kaa ''klasiskai'' AB sheemai [tipveida liidziigas par 99%].
Tiesa gan, ir, piem., Helix G1 [ja pareizi atceros], kuram noraadiits DF ap 500 un THD ar kaartu zemaaks kaa citiem Helix D klases ampiem. Te izskataas, ka ir papildus atpakaljsaite peec LC filtra, kas izkompensee kropljus.

Man arii tie kroplji [to liimenis/spektrs] ir buutisks, jo:
a. konkretie PA midbasi ir baigi ''aatri'', reaali mauc liidz 3..5kHz;
b. diapazona augsheejaa galaa [tajos 3..5kHz] ir AFR/atdeves kaapums, kas noziimee - ampa kroplji ''pastiprinaasies''!
Attieciigi, ja D klasei tur spektrs iet 10..20 harmonikaas ar palielu liimeni, es [atskanjojot midbasu uz 100Hz] salonaa dabuushu 1..2kHz pieskanjas, kuras megalabi varees dzirdeet.

paldies par skaidrojumu...
Offline
Mixzzz
02. Nov 2021, 19:07 #8944

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?
Offline
Mixzzz
02. Nov 2021, 19:58 #8945

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!
Nu tas nav man, bet precizi 2x dargak ka analogs. kjipa oem ir no krutakiem materialiem? Jo lidz shim esmu nemies tikai ar ar vecakiem motoriem, kur tieshi aftermarketaa vareja dabuut ilgaak dziivojoshas sveces.
Offline
HiJaCKeR
02. Nov 2021, 20:10 #8946

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!

tā kā arī tas man nedaudz interesē, apskatījos ka wessā 22,28 EUR 12122158253
Offline
HiJaCKeR
02. Nov 2021, 20:18 #8947

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Nov 2021, 20:13:35 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 20:10:25 @HiJaCKeR rakstīja:

02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!

tā kā arī tas man nedaudz interesē, apskatījos ka wessā 22,28 EUR 12122158253


nu, es skatiiju etk.lv, ceeena 16.50
ja interese savlaiciiga, taatad - var pasutiit, ne?
un tad starpiiba ir kaadi 25..30% max. To, vai original BMW ir krutaakas - nu, papeetiet pashi!
N53; B58 - jaa, ir.

nē nu jāliek ir oriģināls, kaut vai dēļ kalpošanas intervāla
Offline
crime
02. Nov 2021, 20:18 #8948

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


02 Nov 2021, 19:52:58 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:48:43 @crime rakstīja:

01 Nov 2021, 10:54:43 @Athe rakstīja:

01 Nov 2021, 10:12:42 @sys9291 rakstīja:
riepas jaunas?

Riepas priekšā un aizmugurē sezonu brauktas, viscaur 7-8mm (Sailun un Haida). Pašas par sevi nav klusas, bet šis nešķiet saistīts ar pašu riepu. Vienīgais ko aizmirsu minēt ir tas ka protektora tips atšķiras (priekšā simetrisks raksts un aizmugurē asimetrisks), bet cik man skaidroja zinoši cilvēki tam nevajadzētu radīt tādu troksni.

tā, diemžēl, ir šito kling klong riepu ikdiena, iepis kapeiku un baudi


nee, taa ir mudaku mehu ikdiena, kuri nespeej atras gaudojoshus gultnjus



tak rakstīja, ka pēc riepu mainjas sāka gaudot, domā mehi sapisa gultnjus uz padjomnjika?
Offline
RS7
02. Nov 2021, 20:22 #8949

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


02 Nov 2021, 20:18:53 @crime rakstīja:

02 Nov 2021, 19:52:58 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:48:43 @crime rakstīja:

01 Nov 2021, 10:54:43 @Athe rakstīja:

01 Nov 2021, 10:12:42 @sys9291 rakstīja:
riepas jaunas?

Riepas priekšā un aizmugurē sezonu brauktas, viscaur 7-8mm (Sailun un Haida). Pašas par sevi nav klusas, bet šis nešķiet saistīts ar pašu riepu. Vienīgais ko aizmirsu minēt ir tas ka protektora tips atšķiras (priekšā simetrisks raksts un aizmugurē asimetrisks), bet cik man skaidroja zinoši cilvēki tam nevajadzētu radīt tādu troksni.

tā, diemžēl, ir šito kling klong riepu ikdiena, iepis kapeiku un baudi


nee, taa ir mudaku mehu ikdiena, kuri nespeej atras gaudojoshus gultnjus



tak rakstīja, ka pēc riepu mainjas sāka gaudot, domā mehi sapisa gultnjus uz padjomnjika?
man 95% gultņi ir sākuši gaudot (uzreiz) pēc ziemas/vasaras mizu maiņas
p.s starp ziemu/vasaru vienādi izmēri.
Kāsim +

[ Šo ziņu laboja RS7, 02 Nov 2021, 20:23:04 ]

Offline
crime
02. Nov 2021, 20:26 #8950

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

man ne reizi nav bijusi problēma ar gultnjiem, nevienai no visām tačkām, laikam esmu veiksminieks, pat pusmiljona semakam gultnjus tā arī netiku mainījis
Offline
Aris
02. Nov 2021, 22:52 #8951

Kopš: 26. Jun 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 189

Braucu ar: KF2152


02 Nov 2021, 20:26:28 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 20:18:53 @crime rakstīja:

02 Nov 2021, 19:52:58 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:48:43 @crime rakstīja:

01 Nov 2021, 10:54:43 @Athe rakstīja:

01 Nov 2021, 10:12:42 @sys9291 rakstīja:
riepas jaunas?

Riepas priekšā un aizmugurē sezonu brauktas, viscaur 7-8mm (Sailun un Haida). Pašas par sevi nav klusas, bet šis nešķiet saistīts ar pašu riepu. Vienīgais ko aizmirsu minēt ir tas ka protektora tips atšķiras (priekšā simetrisks raksts un aizmugurē asimetrisks), bet cik man skaidroja zinoši cilvēki tam nevajadzētu radīt tādu troksni.

tā, diemžēl, ir šito kling klong riepu ikdiena, iepis kapeiku un baudi


nee, taa ir mudaku mehu ikdiena, kuri nespeej atras gaudojoshus gultnjus



tak rakstīja, ka pēc riepu mainjas sāka gaudot, domā mehi sapisa gultnjus uz padjomnjika?


nu, es esmu redzeejis, kaa ar dzelzs aamuru mochii pa diska malu, ja disks ''ieeedies''. Kaa domaa, kaa tas ietekmee gultni?
Es pats esmu redzeejis, kaa ar kuvaldu mochii pa skruuveem, ja taas nenaak valjaa ar pneimu.

Un slodzes sadaliijums starp stupicas ieksheejo/aareejo gultni mainaas, mainot riepas [to platumu un ET]. Tur var paraadiities briinumi, ja gultnis ir ruukshanas saakumposmaa.



Kā noņemt tos ieēdušos diskus un atskrūvēt neatskrūvējamas skrūves, kuras nenāk vaļā????? Tas bez ironijas un apvainojumiem, tīri interesei.
Offline
_Eddy_
03. Nov 2021, 08:36 #8952

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Ironiski, bet gultnjus peec riepu mainjas piefiksee, jo ziemas/vasaras riepaam mainaas skanja pie kuras vadiitaajs ir pieradis 6 meeneshus, un “peeksnji paraadaas” duukonja. Plus parasti miikstaa sastaava bezradzu riepas ir klusaakas kaa vasaras riepas, tamdeelj labaak dzird paareejos troksnjus.
Offline
Mikels
03. Nov 2021, 09:09 #8953

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


02 Nov 2021, 19:58:56 @Mixzzz rakstīja:

02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!
Nu tas nav man, bet precizi 2x dargak ka analogs. kjipa oem ir no krutakiem materialiem? Jo lidz shim esmu nemies tikai ar ar vecakiem motoriem, kur tieshi aftermarketaa vareja dabuut ilgaak dziivojoshas sveces.

Vismaz skatoties pēc realoem nāk BOSCH FR7NPP332 vai NGK ILZFR6D11 vai NGK PLZFR6A11S. Es paņēmu attiecīgās Bosch FR7NPP332 sveces Apemotors, nekādas problēmas dzinēja darbībā nejutu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Nov 2021, 09:10:07 ]

Offline
HiJaCKeR
03. Nov 2021, 09:46 #8954

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Nov 2021, 09:34:52 @DM-101 rakstīja:

03 Nov 2021, 09:09:21 @Mikels rakstīja:

02 Nov 2021, 19:58:56 @Mixzzz rakstīja:

02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!
Nu tas nav man, bet precizi 2x dargak ka analogs. kjipa oem ir no krutakiem materialiem? Jo lidz shim esmu nemies tikai ar ar vecakiem motoriem, kur tieshi aftermarketaa vareja dabuut ilgaak dziivojoshas sveces.

Vismaz skatoties pēc realoem nāk BOSCH FR7NPP332 vai NGK ILZFR6D11 vai NGK PLZFR6A11S. Es paņēmu attiecīgās Bosch FR7NPP332 sveces Apemotors, nekādas problēmas dzinēja darbībā nejutu


a kaadas probleemas tu gaidiiji?
ka dzinejs piechuraas seedeklja paarvalku? ka rezerves ritens pacelsies no tam paredzeetaas vietas un iepisiis tev pa pakausi?
ka priborkaa paraadiisies uzraksts ''nu i mudak ti, odnako''?
runa ir par RESURSU! taam sveceem, kuraam saanu elektrods [piemeeram], nav no daargmetaala, resurss ir 2..3+ reizes mazaaks kaa taam, kuraam tas IR no dargmetaala.
Bljaa, nu arii sho ir par sarezgjiitu saprast???

tagad saprotu, ka tās NGK ko nomainīju nekalpos 100kkm kā tam paredzēts pēc priborkas, likšu BMW
Offline
Mixzzz
03. Nov 2021, 10:21 #8955

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ok, ziņa tālāk nodota īpašniekam, lai domā kuras grib likt. Cik tur tām oem svecēm ir maiņas intervāls? Un cik ļoti īsāks mūžs aftermarketam?
Offline
HiJaCKeR
03. Nov 2021, 10:27 #8956

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Nov 2021, 10:21:42 @Mixzzz rakstīja:
Ok, ziņa tālāk nodota īpašniekam, lai domā kuras grib likt. Cik tur tām oem svecēm ir maiņas intervāls? Un cik ļoti īsāks mūžs aftermarketam?


30-40 kkm vs 100 kkm
Offline
Mikels
03. Nov 2021, 10:45 #8957

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


03 Nov 2021, 09:49:15 @DM-101 rakstīja:

03 Nov 2021, 09:46:36 @HiJaCKeR rakstīja:

03 Nov 2021, 09:34:52 @DM-101 rakstīja:

03 Nov 2021, 09:09:21 @Mikels rakstīja:

02 Nov 2021, 19:58:56 @Mixzzz rakstīja:

02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!
Nu tas nav man, bet precizi 2x dargak ka analogs. kjipa oem ir no krutakiem materialiem? Jo lidz shim esmu nemies tikai ar ar vecakiem motoriem, kur tieshi aftermarketaa vareja dabuut ilgaak dziivojoshas sveces.

Vismaz skatoties pēc realoem nāk BOSCH FR7NPP332 vai NGK ILZFR6D11 vai NGK PLZFR6A11S. Es paņēmu attiecīgās Bosch FR7NPP332 sveces Apemotors, nekādas problēmas dzinēja darbībā nejutu


a kaadas probleemas tu gaidiiji?
ka dzinejs piechuraas seedeklja paarvalku? ka rezerves ritens pacelsies no tam paredzeetaas vietas un iepisiis tev pa pakausi?
ka priborkaa paraadiisies uzraksts ''nu i mudak ti, odnako''?
runa ir par RESURSU! taam sveceem, kuraam saanu elektrods [piemeeram], nav no daargmetaala, resurss ir 2..3+ reizes mazaaks kaa taam, kuraam tas IR no dargmetaala.
Bljaa, nu arii sho ir par sarezgjiitu saprast???

tagad saprotu, ka tās NGK ko nomainīju nekalpos 100kkm kā tam paredzēts pēc priborkas, likšu BMW


katraa zinjaa, NGK prieksh N43/53 ir taa resursa starpiiba, B58 - arii sveces atskjiras. Pirms tiem eksperimentiem es biju pirmais, kuram likaas, ka ''origjinaalaa'' svece, ar tadu pashu kodu ir 1:1. Bet izraadaas, ka - nav! Tagad saku - nav jeegas likt par 30% leetaakas, kas kalpo 2..3+ reizes iisaaku laiku!

Es arī paskatījos eparts.lv orģinālā svece 17 euro, Bosch FR7NPP332 "orģinālā" svece ar atlaidēm man nostājās ap 6 euro,proti gandrīz 3x letāk, attiecīgi pat ja viņa kalpo 2-3x mazāku laiku, dienas beigās tas pats vien sanāk
Offline
HiJaCKeR
03. Nov 2021, 10:52 #8958

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Nov 2021, 10:45:31 @Mikels rakstīja:

03 Nov 2021, 09:49:15 @DM-101 rakstīja:

03 Nov 2021, 09:46:36 @HiJaCKeR rakstīja:

03 Nov 2021, 09:34:52 @DM-101 rakstīja:

03 Nov 2021, 09:09:21 @Mikels rakstīja:

02 Nov 2021, 19:58:56 @Mixzzz rakstīja:

02 Nov 2021, 19:19:29 @DM-101 rakstīja:

02 Nov 2021, 19:07:37 @Mixzzz rakstīja:
N52 arī var likt tikai oem sveces vai tur tomēr ir derīgi analogi arī?


skatos, ka no BMW sveces maksaa 14.50
eparts analogi ap 9 naudaam.

tb., tu gribi iepist 30 naudas, lai 2..3 reizes biezhak taas mainiitu? Gudra logjika!
Nu tas nav man, bet precizi 2x dargak ka analogs. kjipa oem ir no krutakiem materialiem? Jo lidz shim esmu nemies tikai ar ar vecakiem motoriem, kur tieshi aftermarketaa vareja dabuut ilgaak dziivojoshas sveces.

Vismaz skatoties pēc realoem nāk BOSCH FR7NPP332 vai NGK ILZFR6D11 vai NGK PLZFR6A11S. Es paņēmu attiecīgās Bosch FR7NPP332 sveces Apemotors, nekādas problēmas dzinēja darbībā nejutu


a kaadas probleemas tu gaidiiji?
ka dzinejs piechuraas seedeklja paarvalku? ka rezerves ritens pacelsies no tam paredzeetaas vietas un iepisiis tev pa pakausi?
ka priborkaa paraadiisies uzraksts ''nu i mudak ti, odnako''?
runa ir par RESURSU! taam sveceem, kuraam saanu elektrods [piemeeram], nav no daargmetaala, resurss ir 2..3+ reizes mazaaks kaa taam, kuraam tas IR no dargmetaala.
Bljaa, nu arii sho ir par sarezgjiitu saprast???

tagad saprotu, ka tās NGK ko nomainīju nekalpos 100kkm kā tam paredzēts pēc priborkas, likšu BMW


katraa zinjaa, NGK prieksh N43/53 ir taa resursa starpiiba, B58 - arii sveces atskjiras. Pirms tiem eksperimentiem es biju pirmais, kuram likaas, ka ''origjinaalaa'' svece, ar tadu pashu kodu ir 1:1. Bet izraadaas, ka - nav! Tagad saku - nav jeegas likt par 30% leetaakas, kas kalpo 2..3+ reizes iisaaku laiku!

Es arī paskatījos eparts.lv orģinālā svece 17 euro, Bosch FR7NPP332 "orģinālā" svece ar atlaidēm man nostājās ap 6 euro,proti gandrīz 3x letāk, attiecīgi pat ja viņa kalpo 2-3x mazāku laiku, dienas beigās tas pats vien sanāk


toties nav jāčakarējas tik bieži ar maiņu un tomēr neoriginālai ejot uz beigām tā var sākt čakarēties, ja aizmirsīsi ka ir pienācis maiņas laiks
Offline
maasters
03. Nov 2021, 13:26 #8959

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Bet pēctam atnākt un kaspicham uzdot bezgala daudz jautājumus šajā sakarā TO4 neko nemaksā
Offline
x_rays
03. Nov 2021, 13:57 #8960

Kopš: 22. Sep 2021

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Kungi. Pilsonis jautāja par N52 motoru. Un tur ir tā.

12120032137 = NGK ILZFR6D11
Center electrode: iridium size: 0.6mm
Ground electrode: Platinum
Overall Height: JIS (53mm)
Longevity: 100k Miles

12122158253 = NGK PLZFR6A11S (up to 2009)
Center electrode: Platinum size: 1.0mm
Ground electrode: Platinum
Overall Height: ISO (50.5mm)
Longevity: 90k Miles

12120037663 = NGK LZFR6AP11GS (since 2013)
Center electrode: Platinum size: 1.0mm
Ground electrode: Nickel
Overall Height: ISO (50.5mm)
Longevity: 40k Miles

Vai tiešām NGK melo par ilgmūžību?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4