Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
TRON
02. Aug 2011, 11:33 #8941

Kopš: 27. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Yeti un Daft Punk.


02 Aug 2011, 08:13:31 cipargalva rakstīja:

02 Aug 2011, 08:03:16 spritzmashine rakstīja:
tieshi kas tur ir pareizi? personigais auto vel ir arii jaaiegaadaajas. tas auto nepaliek jaunaaks, un veertiiba vinam arii nekaapj. kada jega izmantot personigo auto par pasizmaksu?

piekam, darba devejam parasti neinteresee nedz degvielas paterins, nedz apkopju izmaksas. tiek piedavats konkrets cipars par nobraukto kilometru. pietam "amortizaacija" ir plash jeedziens. ja iebrauc bedre un parsit riepu un sajaaj disku, tad kursh par to maksaas? es piemeram zem 20 sanjiem par 1 km nebrauktu ar savu auto, jo tas ir neizdeviigi. tak konkreetais uzmetiens ir 5 sanji amortizaacija


+1

Tekošajām apkopēm un kādam neplānotam remontam varbūt arī sanāks, lai gan par pēdējo šaubos. Bet padomājiet, ko Jūs darīsiet pēc tam, kad vairs tur nestrādāsiet, taču lielais noskrējiens darba darīšanās būs darījis savu ar auto.


Viss šis jautājums maigi izsakoties ir diskutabls.
Protams!, vislabākais variants dn ir dd devēja auto, lai gan... ne vienmēr.
Personīgo auto izmantojot tiek apmaksāta:
1) darbā nobrauktajiem km degviela,
2) auto amortizācija, kurai pēc idejas vajadzētu nosegt tekošās auto uzkopes, kā arī daļēju auto nolietojumu.
...
Spritzmashine laikam domā, ka dd pēc n-gadiem jānopērk viņam jauns auto, ar kuru braukt gan dd, gan savās darīšanās (ar ģimeni, piemēram)
Jāņem vērā, ka vēl bez auto amort. dd maksā savam dn algu, kas ietver ne tikai pusdienas, vakariņas, komunālos maks., bet arī Kino apmeklējumu, un pēc idejas - arī uzkrājumus jaunāka auto iegādei, ja tādi ir nepieciešami.
...
Atkārtošos - Personīgais auto netiek pilnībā izmantots tikai dd vajadzībām.
Līdz ar TO!, auto amortizācija vien sastāda tikai daļu no auto uzturēšanai nepieciešamās summas, nevis pilnu rubli.
Un kā tad būtu ar dd auto?, kuru izmantotu tikai darba vajadzībām + beidzoties darba laikam, būtu jānovieto dd stāvvietā, un uz mājām/darbu jādodas ar savējo?

[ Šo ziņu laboja TRON, 02 Aug 2011, 12:01:17 ]

Offline
TRON
02. Aug 2011, 11:46 #8942

Kopš: 27. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Yeti un Daft Punk.

ps: tiem, kas sapņo par 0,20Ls amortizāciju uz 1km, derētu reizēm parēķināt. Un nolaisties uz zemes.
Cik vidēji izmaksā?, Taxi pakalpojums, teiksim uz 10km. Un kā tas viss veidojas?
Taxi izmaksās ir iekļauta darbaalga, operātora izsaukums, degviela, auto nolietojums, un vēl viss kas cits. Tur par 10km Tev paprasīs vidēji/aptuveni, ap 5Ls (ir gadījies arī 3,50Ls).
Un cik tad no visa šī ir amortizācija? - 2Ls.
Nesmīdiniet

[ Šo ziņu laboja TRON, 02 Aug 2011, 12:02:34 ]

Offline
MatissC
02. Aug 2011, 11:49 #8943

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:

atkarigs jau ari kāds darbs jāveic.
piemēram, kad strādāju interneta provaidera firmaa un dazkart bij jaabuut par "montieri" un dažādu iemeslu dēļ nebija iespēja braukt ar darba auto, man prasīja vai nevaru ar savu auto aizbraukt, no kaa tieshaam atteicos, jo baazt sava mashinaa trepes utt visu kas nepiecieshams tadam darbam galigi negribejas bet tik cik aizbraukt pie kada klienta un tikai apstiities pc vai ko tadu, gan dazreiz aizbraucu ar savejo

[ Šo ziņu laboja MatissC, 02 Aug 2011, 11:50:06 ]

Offline
Cp
02. Aug 2011, 12:06 #8944

Kopš: 02. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar:


02 Aug 2011, 10:40:49 divkosigais rakstīja:
A kuraa apsardzes firmaa nnem cilveekus "no ielas" un maksaa normaali (daudz)?
Ja neklluudos,tad ssii kompaanija apsargaa paarsavaraa visaadus lielveikalus utt.
SSaussana un pa galvu dossana noteikti neietilpst ikdienas darba pienaakumos.
Vairaak buutu jaauzmanaas no mazpaziistamaam apsardzes kopmaanijaam,kur darbinieks lloti biezzi vispaar nesannem algu un tiek uzmests.

PS: G4S nekad neesmu straadaajis...



G4S un Grifs AG ir vienīgās apsardzes firmas kuras maksā algu katru mēnesi, noteiktajā tam datumā, citos kaktu kantoros, Jūs tik izmantos.
Strādāt, vai nestrādāt ir katra cilvēka privātā izvēle un dzīves nepieciešamība, es varu palīdzēt tiem, kam šobrīd ir grūti un ir nepieciešami vismaz kādi stabili ienākumi.
Offline
cipargalva
02. Aug 2011, 12:23 #8945

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


02 Aug 2011, 11:46:28 TRON rakstīja:
ps: tiem, kas sapņo par 0,20Ls amortizāciju uz 1km, derētu reizēm parēķināt. Un nolaisties uz zemes.
Cik vidēji izmaksā?, Taxi pakalpojums, teiksim uz 10km. Un kā tas viss veidojas?
Taxi izmaksās ir iekļauta darbaalga, operātora izsaukums, degviela, auto nolietojums, un vēl viss kas cits. Tur par 10km Tev paprasīs vidēji/aptuveni, ap 5Ls (ir gadījies arī 3,50Ls).
Un cik tad no visa šī ir amortizācija? - 2Ls.
Nesmīdiniet



Kurš ir pieņēmis, ka 5 santīmi ir normāla amortizācija jebkuram auto? Nu kurš? Manuprāt, tas ir par maz.
Šīris gan rakstīja, ka 20 santīmi uz kilometru, kuros ietilpst degviela + amortizācija.

Es gan nepiekristu izmantot savu auto darba vajadzībām. Ja normāls kantoris, kura darbība saistīta ar regulāru braukāšanu apkārt, tad tam ir jāiegādājas auto nevis jāizmanto darbinieka privātīpašums par kapeikām peļņas gūšanas nolūkos.
Offline
Puuchuks
02. Aug 2011, 12:26 #8946

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


02 Aug 2011, 11:33:42 TRON rakstīja:
Viss šis jautājums maigi izsakoties ir diskutabls.
Protams!, vislabākais variants dn ir dd devēja auto, lai gan... ne vienmēr.
Personīgo auto izmantojot tiek apmaksāta:
1) darbā nobrauktajiem km degviela,
2) auto amortizācija, kurai pēc idejas vajadzētu nosegt tekošās auto uzkopes, kā arī daļēju auto nolietojumu.
...
Spritzmashine laikam domā, ka dd pēc n-gadiem jānopērk viņam jauns auto, ar kuru braukt gan dd, gan savās darīšanās (ar ģimeni, piemēram)
Jāņem vērā, ka vēl bez auto amort. dd maksā savam dn algu, kas ietver ne tikai pusdienas, vakariņas, komunālos maks., bet arī Kino apmeklējumu, un pēc idejas - arī uzkrājumus jaunāka auto iegādei, ja tādi ir nepieciešami.
...
Atkārtošos - Personīgais auto netiek pilnībā izmantots tikai dd vajadzībām.
Līdz ar TO!, auto amortizācija vien sastāda tikai daļu no auto uzturēšanai nepieciešamās summas, nevis pilnu rubli.
Un kā tad būtu ar dd auto?, kuru izmantotu tikai darba vajadzībām + beidzoties darba laikam, būtu jānovieto dd stāvvietā, un uz mājām/darbu jādodas ar savējo?

izlasīju šo txt vēlreiz un vēlreiz - uzminiet, kuru personāžu man atgādināja interpunkcija un izcēlumi
Offline
e34
02. Aug 2011, 12:53 #8947

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


02 Aug 2011, 12:23:54 cipargalva rakstīja:

02 Aug 2011, 11:46:28 TRON rakstīja:
ps: tiem, kas sapņo par 0,20Ls amortizāciju uz 1km, derētu reizēm parēķināt. Un nolaisties uz zemes.
Cik vidēji izmaksā?, Taxi pakalpojums, teiksim uz 10km. Un kā tas viss veidojas?
Taxi izmaksās ir iekļauta darbaalga, operātora izsaukums, degviela, auto nolietojums, un vēl viss kas cits. Tur par 10km Tev paprasīs vidēji/aptuveni, ap 5Ls (ir gadījies arī 3,50Ls).
Un cik tad no visa šī ir amortizācija? - 2Ls.
Nesmīdiniet



Kurš ir pieņēmis, ka 5 santīmi ir normāla amortizācija jebkuram auto? Nu kurš? Manuprāt, tas ir par maz.
Šīris gan rakstīja, ka 20 santīmi uz kilometru, kuros ietilpst degviela + amortizācija.

Es gan nepiekristu izmantot savu auto darba vajadzībām. Ja normāls kantoris, kura darbība saistīta ar regulāru braukāšanu apkārt, tad tam ir jāiegādājas auto nevis jāizmanto darbinieka privātīpašums par kapeikām peļņas gūšanas nolūkos.


Par tiem 5 santīmiem tīri uz amortizāciju ir tīra patiesība,var būt pat mazāk,ja ir runa par galīgi jaunu auto.Pirms 3 gadiem,kad degviela bija drusku lētāka amort+degviela jaunam trafikam bija 8 santīmi uz kilometru.

Iemācies rēķināt un izprast jēdzienus.

[ Šo ziņu laboja e34, 02 Aug 2011, 12:53:52 ]

Offline
Driver
02. Aug 2011, 12:58 #8948

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Amorizacija ...aromatizacja...
Bet nav vienkarshak uzsakot darbu ar savu auto noslegt ligumu ar darba deveju, kur ir minets, ka DD lienakums ir uzturet auto tehniski nevainojama stavokli no savas kabatas, stavokli parbaudi reizi 2 meneshos un pie kompetnta specialista (pienjemsim dilera) + turpat remontet un nepist sev pratu par 0.03 vai 0,20ls / km
puuchuka komentari?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RVR
02. Aug 2011, 13:09 #8949

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


02 Aug 2011, 12:26:59 Puuchuks rakstīja:

izlasīju šo txt vēlreiz un vēlreiz - uzminiet, kuru personāžu man atgādināja interpunkcija un izcēlumi


TRON = melvins, tas taču nav nekāds jaunums
Offline
Whazaaa
02. Aug 2011, 13:13 #8950

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro



Čau melvin :hello: :tron:

Edit tas nav jaunums ja? Deem

[ Šo ziņu laboja Whazaaa, 02 Aug 2011, 13:14:27 ]



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
zzips
02. Aug 2011, 13:15 #8951

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju



Es nezināju

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
TRON
02. Aug 2011, 13:19 #8952

Kopš: 27. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Yeti un Daft Punk.


02 Aug 2011, 12:58:07 Driver rakstīja:
Amorizacija ...aromatizacja...
Bet nav vienkarshak uzsakot darbu ar savu auto noslegt ligumu ar darba deveju, kur ir minets, ka DD lienakums ir uzturet auto tehniski nevainojama stavokli no savas kabatas, stavokli parbaudi reizi 2 meneshos un pie kompetnta specialista (pienjemsim dilera) + turpat remontet un nepist sev pratu par 0.03 vai 0,20ls / km
puuchuka komentari?



te nav obligāts Pūčuka komentārs.
Atslēgas vārds šajā visā ir - ka person. auto netiek izmantots tikai dd / vai personīgajām vajadzībām, bet gan jauktā režīmā.
Attiecīgi, Tu nevari pieprasīt par daļēju sava auto izmantošanu viņu pilnībā amortizēt
Lai papildus brauktu uz Čehiju ceļojumā, vai dragreisā uz Tukuma lidlauka, piemēram.
Nav arī cita risinājuma - cik daudz dd, un auto īpašniekam dotajā dzelzī ir jāiegulda, kā vien:
1) precīza darba vajadzībām nobraukto km uzskaite,
2) degvielas atmaksa par nobr.km,
3) amortizācijas izmaksas par nobr.km.
...
ps: un nav ko ņaudēt, parasti šāds modelis ir izdevīgs
kā jau teicu - ap 500Ls uz 1 eļas maiņu, lai tik daudz iegrūstu auto ik pa 10tkst.km, auto ir jābūt vai nu absolūtam lūznim, vai arī...

[ Šo ziņu laboja TRON, 02 Aug 2011, 13:23:24 ]

Offline
Driver
02. Aug 2011, 13:21 #8953

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Aug 2011, 13:19:26 TRON rakstīja:

02 Aug 2011, 12:58:07 Driver rakstīja:
Amorizacija ...aromatizacja...
Bet nav vienkarshak uzsakot darbu ar savu auto noslegt ligumu ar darba deveju, kur ir minets, ka DD lienakums ir uzturet auto tehniski nevainojama stavokli no savas kabatas, stavokli parbaudi reizi 2 meneshos un pie kompetnta specialista (pienjemsim dilera) + turpat remontet un nepist sev pratu par 0.03 vai 0,20ls / km
puuchuka komentari?



te nav obligāts Pūčuka komentārs.
Atslēgas vārds šajā visā ir - ka person. auto netiek izmantots tikai dd / vai personīgajām vajadzībām, bet gan jauktā režīmā.
Attiecīgi, Tu nevari pieprasīt par daļēju sava auto izmantošanu viņu pilnībā amortizēt
Lai brauktu uz Čehiju ceļojumā, vai dragreisā uz Tukuma lidlauka, piemēram.
Nav arī cita risinājuma - cik daudz dd, un auto īpašniekam dotajā dzelzī ir jāiegulda, kā vien:
1) precīza darba vajadzībām nobraukto km uzskaite,
2) degvielas atmaksa par nobr.km,
3) amortizācijas izmaksas oar nobr.km.

visu varu pieprasit
darba deveja pluss ir tads, ka auto vinjam nav nedz japerk, nedz janoma (lizingu paveidi), vinjs vienkarshi ...ta-daa un ir
tapec ari principa vinjs var pievert acis vai braucu uz majam 5 vai 55km pa dienu
tapat tas vinjam izdevigak ka lizingoshana

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
TRON
02. Aug 2011, 13:27 #8954

Kopš: 27. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Yeti un Daft Punk.

ps: Realitātē jau tiem dd vajadzībām nobrauktajiem km parasti pieķer klāt ceļu uz, un no mājām, izbraucienu pusdienās utt.
Nav jau tikai melns, un balts.

[ Šo ziņu laboja TRON, 02 Aug 2011, 13:28:02 ]

Offline
Lood
02. Aug 2011, 14:24 #8955

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Pasham darbinja naf, bet varu piedavat citiem.

Tatad interese atrast labus (tiesham labus) murniekus un iekshdarbu un ardarbu meistarus, darbs Rīgā. Interesentus ludzu sutit privato zinju, sikak runasim ja kadam intereses shis darbs.
Offline
cipargalva
02. Aug 2011, 14:27 #8956

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


02 Aug 2011, 12:53:09 e34 rakstīja:
Par tiem 5 santīmiem tīri uz amortizāciju ir tīra patiesība,var būt pat mazāk,ja ir runa par galīgi jaunu auto.Pirms 3 gadiem,kad degviela bija drusku lētāka amort+degviela jaunam trafikam bija 8 santīmi uz kilometru.

Iemācies rēķināt un izprast jēdzienus.


Jēdzienus izprotu un rēķināt protu.
8 santīmi vispār ir

Pieņemsim, ka Trafika vidējais patēriņš ir 8.5 litri uz 100km, kas jau ir optimistiski, un dīzelis 2009. gadā maksāja ~0.675Ls.
8.5 / 100 = 0.085 litri uz 1 km
0.085 x 0.675 = 0.057375 ~ 5.7 sant.
8 - 5.7 = 2.3 sant. amortizācijai, kas ir tiešām
Ja gribi precīzi 3 gadus, tad 2008. vispār dīzeļa cena bija 89 sant.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 02 Aug 2011, 14:29:53 ]

Offline
TRON
02. Aug 2011, 14:54 #8957

Kopš: 27. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Yeti un Daft Punk.

Nu nerēķina mūsdienās tā vairs neviens...
Par darbā nobrauktajiem km - apmaksā pilnībā degvielu + amortizāciju (papildus tos 0,03-0,05Ls).

aiziet jau
Offline
Zeds
02. Aug 2011, 15:03 #8958

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


01 Aug 2011, 20:39:58 spritzmashine rakstīja:

01 Aug 2011, 20:32:04 Zeds rakstīja:
ok nesaprotu.
vai arī tu nemāki izteikties.



problema noteikti ir tevii


ņemot vērā egona ieteikumu - amortizāciju vajag pašam aprēķināt.

Aprēķināt var 2 veidos - dalot uz lietošanas laiku vai izmantojot nolietojuma normu %.
Tātad viss atkarīgs no tava auto, cik vērtīgs tas ir šobrīd un cik % nolietosi noteiktā laika posmā vai cik % nolietojas uz 1 km.
Un tad jau vari salīdzināt darba devēja piedāvājumu.
Offline
spritzmashinebanned
02. Aug 2011, 15:04 #8959

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

tas Melvins jeb TRon ir kautkads debiils ruukjis
Offline
spritzmashinebanned
02. Aug 2011, 15:07 #8960

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam


02 Aug 2011, 15:03:47 Zeds rakstīja:

01 Aug 2011, 20:39:58 spritzmashine rakstīja:

01 Aug 2011, 20:32:04 Zeds rakstīja:
ok nesaprotu.
vai arī tu nemāki izteikties.



problema noteikti ir tevii


ņemot vērā egona ieteikumu - amortizāciju vajag pašam aprēķināt.

Aprēķināt var 2 veidos - dalot uz lietošanas laiku vai izmantojot nolietojuma normu %.
Tātad viss atkarīgs no tava auto, cik vērtīgs tas ir šobrīd un cik % nolietosi noteiktā laika posmā vai cik % nolietojas uz 1 km.
Un tad jau vari salīdzināt darba devēja piedāvājumu.



darba devejam neinterese ne cik auto tere, ne uzturesanas izmaksaa. normalam darba devejam. normals darba devejs maksa 20 sanjus par kilometru, un parejais ir tevis pasha zinjaa. brauc kaa gribi, kautvai ar helikopteru, ja vari to atljauties.

bet ja gribat sevi appsit, droshi! 5 sanji par kilometru un apmaksati 7 litri dizelja uz 100km no darba deveja puses ir way to go

[ Šo ziņu laboja spritzmashine, 02 Aug 2011, 15:08:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo