Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
janeks7 | 15. Nov 2020, 01:09 |
#8841
|
| Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
15 Nov 2020, 00:01:23 @kurlis rakstīja:
12 Nov 2020, 17:21:03 @edzulis rakstīja:
p.s Neapdirsiet 996! Pec gadiem karstu mizisiet...
Kāds var paskaidrot, kas tieši 996 ir tik neglīts vai briesmīgs?
imho tik pat iekārojams porsche, kā jebkurš cits 911.
Neglīts tas auto liekas tiem-kuri to nevar atļauties | Offline | | |
titus | 15. Nov 2020, 01:26 |
#8842
|
| Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Jā es nevaru atļauties,bet es arī nepirktu ja varētu,nesmuks un morāli novecojis
Kādreiz dzeltenie mumitroļi likās vau,bet tagad,nasing spešal,kaut kā dizains viņam nav izdevies. | Offline | | |
edzulis | 15. Nov 2020, 01:36 |
#8843
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
15 Nov 2020, 01:09:26 @janeks7 rakstīja:
Neglīts tas auto liekas tiem-kuri to nevar atļauties
iznemi vardus no mutes
996.1 vel ok jaa, var nepatikt. 996.2 jau krietni simpatiskaaks, it ipashi turbo, S, GT2, GT3. Pie tam, viniem naak vieni no labakajiem motoriem, kas jebkad Porsche bijushi. Ir redzeti eksemplari usa ar 600+ k km. Neviens superauto nevar lepoties ar tadu resursu. Nerunajot par to, ka uzlabots mezgers ari musdienas var kacinat daudzus superauto. Savejo esmu savilejis lidz stock degvielas sistemas limitam, kas ir vismaz 570zs. 50-150 zem 5sek[ Šo ziņu laboja edzulis, 15 Nov 2020, 01:37:44 ] | Offline | | |
Elviss | 15. Nov 2020, 01:47 |
#8844
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Pofig kāds modelis, bet normāls sākas no 50k
Kkā tas 993 tomēr liekas simpātiskākais nu pēc jaunākā.
Bet tādu jēga pirkt, jo cena nekrīt, bet, vai tik no kāda M BMW nav lielāka jēga, ja negribi vnk blatot pa ielu.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
smudo | 15. Nov 2020, 09:12 |
#8845
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ir vairāki iemesli, kādēļ daudziem nepatika 996, kad tas iznāca. Jāņem vērā, ka 90to sākumā Porsche bija uz bankrota sliekšņa un vajadzēja steidzami kādu modeli, ko varētu ar peļņu pārdot lielos apmēros (jāņem vērā, ka Porsche galvenais tirgus ilgu laiku bija ASV). Ar 911 bija krietni pa maz, lai uzturētu koncernu pie dzīves un tā pārdošanas apjomi pamazām kritās, jo 964 (aktuālais 911 90to sākumā) faktiski lielā mērā izmantoja uzlabotus oriģinālā 911 risinājumus (911 sāka ražot 1964. gadā). Tika nolemts sākt darbu pie jauna entry model Porsche, kas vēlāk tika nosaukt par Boxster (986 paaudze) - rodsters ar vidū novietotu boxer gaisa dzeses 2,5l 6 cil dzinēju, kas pārdošanā parādijās 1995. gadā. Projektējot Boxster tika taupīts uz visu ko varēja - tam pat sākumā nebija cimdu nodalījuma salonā Protams, ka die hard Porsche air cooled fani nepieņēma Boxster kā "īstu" Porsche, bet objektīvi tas bija ļoti labs auto un to apliecināja arī lielie tā pārdošanas apjomi, ka faktiski izglāba Porsche no bankrota.
ņemot vērā Boxster veiksmi un ierobežotos Porsche resursus, tika nolemts izmantojot tā iestrādes būvēt arī jauno 911 (996) - tajā brīdi 911 aktuālais modelis bija 993, kas bija jau daudzās lietās ļoti uzlabots modelis vs 964 ar daudziem atšķirīgiem risinājumiem un arī dizainu (priekša pārņemta no slavenā 959).
Tajā brīdī, kad 1998. gadā parādījās 996, kam bija Boxster priekša (līdz pat priekšējām durvīm auto ir virsbūve ir identiska), kas daudzu markas fanu acīs nebija īsts Porsche + un tam bija nedaudz pārstrādāts Boxster salons + Metzger dizainēto air cooled boxster nomainīja ūdens dzeses motors, tas bija pa daudz, lai daudzi sagremotu un lampas, kas pirmo reizi 911 nebija apaļas/ovālas formas bija tikai viens no ieganstiem, lai to auto "norakstītu", lai arī performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993. | Offline | | |
| 15. Nov 2020, 11:08 |
#8846
|
| Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| aizmirsi pieminēt ka 996 pārdevās 3:1 salïdzinot ar 993 kas visiem jau pagalam bija apnicis tolaik ar savu arhajisko 60to gadu salonu utt ja nemaldos 175k vs 68k
tas ka kautkādi pūristi ņaud un viņiem līdzi pavelkas tie kas tāpat nevar atļauties, neko nenozīmē. tagad visi čīkst kā 991 un 992 ir pārāk liels utt un ka nu 997 tagad esot dabest
a 997 pamatā ir feisliftots 996
visi tik gudri dirš bet lielākā daļa kas iepirkuši 996 pēc tam vairs neko citu nevēlas, sevišķi ja nāk no smagiem suviem utt un ir pārsteigti cik forši izrādās braukt ar 300hp 1300kg auto.
| Offline | | |
F50 | 15. Nov 2020, 14:37 |
#8847
|
| Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
Sķūning or Tūning? | Offline | | |
| 15. Nov 2020, 14:39 |
#8848
|
| Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| gateris | Offline | | |
|
edzulis | 15. Nov 2020, 14:54 |
#8849
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| uz autoexoticu potjanjet | Offline | | |
hasans | 15. Nov 2020, 15:09 |
#8850
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Vai tik šis pats nebija redzams pirmajā autoexotikā LV. Tās aizmugurējās lampas točno atceros. | Offline | | |
smudo | 15. Nov 2020, 16:48 |
#8851
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Nov 2020, 11:08:32 @riddler rakstīja:
aizmirsi pieminēt ka 996 pārdevās 3:1 salïdzinot ar 993 kas visiem jau pagalam bija apnicis tolaik ar savu arhajisko 60to gadu salonu utt ja nemaldos 175k vs 68k
tas ka kautkādi pūristi ņaud un viņiem līdzi pavelkas tie kas tāpat nevar atļauties, neko nenozīmē. tagad visi čīkst kā 991 un 992 ir pārāk liels utt un ka nu 997 tagad esot dabest
a 997 pamatā ir feisliftots 996
visi tik gudri dirš bet lielākā daļa kas iepirkuši 996 pēc tam vairs neko citu nevēlas, sevišķi ja nāk no smagiem suviem utt un ir pārsteigti cik forši izrādās braukt ar 300hp 1300kg auto.
Es daudz ko vēl neuzrakstīju, bet taisnība, ka Boxster 986 un 996 izglāba Porsche no ļoti bēdīgas finanšu situācijas 90to sākumā. Mana personīgā 911 top liste (atskaitot GT modeļus), būtu: 1) 997.2, 2) 991.1 un 3) 964. | Offline | | |
V.I.P. | 15. Nov 2020, 18:20 |
#8852
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
15 Nov 2020, 09:12:24 @smudo rakstīja:
Ir vairāki iemesli, kādēļ daudziem nepatika 996, kad tas iznāca. Jāņem vērā, ka 90to sākumā Porsche bija uz bankrota sliekšņa un vajadzēja steidzami kādu modeli, ko varētu ar peļņu pārdot lielos apmēros (jāņem vērā, ka Porsche galvenais tirgus ilgu laiku bija ASV). Ar 911 bija krietni pa maz, lai uzturētu koncernu pie dzīves un tā pārdošanas apjomi pamazām kritās, jo 964 (aktuālais 911 90to sākumā) faktiski lielā mērā izmantoja uzlabotus oriģinālā 911 risinājumus (911 sāka ražot 1964. gadā). Tika nolemts sākt darbu pie jauna entry model Porsche, kas vēlāk tika nosaukt par Boxster (986 paaudze) - rodsters ar vidū novietotu boxer gaisa dzeses 2,5l 6 cil dzinēju, kas pārdošanā parādijās 1995. gadā. Projektējot Boxster tika taupīts uz visu ko varēja - tam pat sākumā nebija cimdu nodalījuma salonā Protams, ka die hard Porsche air cooled fani nepieņēma Boxster kā "īstu" Porsche, bet objektīvi tas bija ļoti labs auto un to apliecināja arī lielie tā pārdošanas apjomi, ka faktiski izglāba Porsche no bankrota.
ņemot vērā Boxster veiksmi un ierobežotos Porsche resursus, tika nolemts izmantojot tā iestrādes būvēt arī jauno 911 (996) - tajā brīdi 911 aktuālais modelis bija 993, kas bija jau daudzās lietās ļoti uzlabots modelis vs 964 ar daudziem atšķirīgiem risinājumiem un arī dizainu (priekša pārņemta no slavenā 959).
Tajā brīdī, kad 1998. gadā parādījās 996, kam bija Boxster priekša (līdz pat priekšējām durvīm auto ir virsbūve ir identiska), kas daudzu markas fanu acīs nebija īsts Porsche + un tam bija nedaudz pārstrādāts Boxster salons + Metzger dizainēto air cooled boxster nomainīja ūdens dzeses motors, tas bija pa daudz, lai daudzi sagremotu un lampas, kas pirmo reizi 911 nebija apaļas/ovālas formas bija tikai viens no ieganstiem, lai to auto "norakstītu", lai arī performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993.
ljoti labi uzrakstiiji/paskaidroji.
pat nezinaaju par to, ka visa priekshpuse ir 1:1 ar boxster
manaa gadiijumaa lielaakaa nepatika ir prieksheejaas lampas, citaadi buutu +/- ok.
porsche jau pashi to saprata, un ar 997 visi atkal ir [ Šo ziņu laboja V.I.P., 15 Nov 2020, 18:23:32 ] | Offline | | |
elbee | 15. Nov 2020, 18:31 |
#8853
|
| Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
| Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā... | Offline | | |
V.I.P. | 15. Nov 2020, 18:51 |
#8854
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
veel viens reaals viedoklis.
bet ljauj dazhiem dziivot iluuziju pasaulee, ka vinji ir miljonaari, jo visi citi nevarot atljauties 996 (atsauce uz ieprieksheejo lapu ) | Offline | | |
didzinators | 15. Nov 2020, 19:12 |
#8855
|
| Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...
Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km | Offline | | |
| 15. Nov 2020, 19:19 |
#8856
|
| Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
|
15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...
nu par motoriem tur ir daži momenti. bet ja tos laicīgi adresē un nedaudz apgreido tad tur nav problēmu. | Offline | | |
|
AV | 15. Nov 2020, 20:09 |
#8857
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
15 Nov 2020, 09:12:24 @smudo rakstīja:
<skip> performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993.
Sis, manuprat, ir svarigs aspekts.
Musdienu izpratne vecie neturbo 911 ir parak leni. 996 ar saviem 300zs vel ir diezgan akceptejami. Savukart, turbo 911 ar jaudu viss ir ok, bet rakstura zina ir loti atskirigi un ne gluzi laba zina. | Offline | | |
GirtzB | 15. Nov 2020, 20:16 |
#8858
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
15 Nov 2020, 19:12:59 @didzinators rakstīja:
15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...
Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km
Ja auto pērk braukšanai nevis rasutīšanai tas šis izskatās ok variants.
996 [ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 Nov 2020, 20:17:25 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Esspatss | 15. Nov 2020, 20:30 |
#8859
|
| Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 598
Braucu ar:
| Zināmā vietā bildes taisītas,bet kaut kā nav sanācis viņu uz ielas manīt,varbūt vnk. nepievērsu uzmanību. | Offline | | |
didzinators | 15. Nov 2020, 20:35 |
#8860
|
| Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
15 Nov 2020, 20:16:15 @GirtzB rakstīja:
15 Nov 2020, 19:12:59 @didzinators rakstīja:
15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!
Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...
Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km
Ja auto pērk braukšanai nevis rasutīšanai tas šis izskatās ok variants.
996
Piedod, bet bezjedzigi izmesta nauda, gan esošajam īpašniekam, gan jaunajam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|