Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
janeks7
15. Nov 2020, 01:09 #8841

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


15 Nov 2020, 00:01:23 @kurlis rakstīja:

12 Nov 2020, 17:21:03 @edzulis rakstīja:
p.s Neapdirsiet 996! Pec gadiem karstu mizisiet...




Kāds var paskaidrot, kas tieši 996 ir tik neglīts vai briesmīgs?
imho tik pat iekārojams porsche, kā jebkurš cits 911.




Neglīts tas auto liekas tiem-kuri to nevar atļauties
Offline
titus
15. Nov 2020, 01:26 #8842

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Jā es nevaru atļauties,bet es arī nepirktu ja varētu,nesmuks un morāli novecojis
Kādreiz dzeltenie mumitroļi likās vau,bet tagad,nasing spešal,kaut kā dizains viņam nav izdevies.
Offline
edzulis
15. Nov 2020, 01:36 #8843

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


15 Nov 2020, 01:09:26 @janeks7 rakstīja:
Neglīts tas auto liekas tiem-kuri to nevar atļauties


iznemi vardus no mutes

996.1 vel ok jaa, var nepatikt. 996.2 jau krietni simpatiskaaks, it ipashi turbo, S, GT2, GT3. Pie tam, viniem naak vieni no labakajiem motoriem, kas jebkad Porsche bijushi. Ir redzeti eksemplari usa ar 600+ k km. Neviens superauto nevar lepoties ar tadu resursu. Nerunajot par to, ka uzlabots mezgers ari musdienas var kacinat daudzus superauto. Savejo esmu savilejis lidz stock degvielas sistemas limitam, kas ir vismaz 570zs. 50-150 zem 5sek

[ Šo ziņu laboja edzulis, 15 Nov 2020, 01:37:44 ]

Offline
Elviss
15. Nov 2020, 01:47 #8844

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pofig kāds modelis, bet normāls sākas no 50k
Kkā tas 993 tomēr liekas simpātiskākais nu pēc jaunākā.
Bet tādu jēga pirkt, jo cena nekrīt, bet, vai tik no kāda M BMW nav lielāka jēga, ja negribi vnk blatot pa ielu.

-----------------

RT Translations
Offline
smudo
15. Nov 2020, 09:12 #8845

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ir vairāki iemesli, kādēļ daudziem nepatika 996, kad tas iznāca. Jāņem vērā, ka 90to sākumā Porsche bija uz bankrota sliekšņa un vajadzēja steidzami kādu modeli, ko varētu ar peļņu pārdot lielos apmēros (jāņem vērā, ka Porsche galvenais tirgus ilgu laiku bija ASV). Ar 911 bija krietni pa maz, lai uzturētu koncernu pie dzīves un tā pārdošanas apjomi pamazām kritās, jo 964 (aktuālais 911 90to sākumā) faktiski lielā mērā izmantoja uzlabotus oriģinālā 911 risinājumus (911 sāka ražot 1964. gadā). Tika nolemts sākt darbu pie jauna entry model Porsche, kas vēlāk tika nosaukt par Boxster (986 paaudze) - rodsters ar vidū novietotu boxer gaisa dzeses 2,5l 6 cil dzinēju, kas pārdošanā parādijās 1995. gadā. Projektējot Boxster tika taupīts uz visu ko varēja - tam pat sākumā nebija cimdu nodalījuma salonā Protams, ka die hard Porsche air cooled fani nepieņēma Boxster kā "īstu" Porsche, bet objektīvi tas bija ļoti labs auto un to apliecināja arī lielie tā pārdošanas apjomi, ka faktiski izglāba Porsche no bankrota.

ņemot vērā Boxster veiksmi un ierobežotos Porsche resursus, tika nolemts izmantojot tā iestrādes būvēt arī jauno 911 (996) - tajā brīdi 911 aktuālais modelis bija 993, kas bija jau daudzās lietās ļoti uzlabots modelis vs 964 ar daudziem atšķirīgiem risinājumiem un arī dizainu (priekša pārņemta no slavenā 959).

Tajā brīdī, kad 1998. gadā parādījās 996, kam bija Boxster priekša (līdz pat priekšējām durvīm auto ir virsbūve ir identiska), kas daudzu markas fanu acīs nebija īsts Porsche + un tam bija nedaudz pārstrādāts Boxster salons + Metzger dizainēto air cooled boxster nomainīja ūdens dzeses motors, tas bija pa daudz, lai daudzi sagremotu un lampas, kas pirmo reizi 911 nebija apaļas/ovālas formas bija tikai viens no ieganstiem, lai to auto "norakstītu", lai arī performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993.
Offline
15. Nov 2020, 11:08 #8846

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

aizmirsi pieminēt ka 996 pārdevās 3:1 salïdzinot ar 993 kas visiem jau pagalam bija apnicis tolaik ar savu arhajisko 60to gadu salonu utt ja nemaldos 175k vs 68k

tas ka kautkādi pūristi ņaud un viņiem līdzi pavelkas tie kas tāpat nevar atļauties, neko nenozīmē. tagad visi čīkst kā 991 un 992 ir pārāk liels utt un ka nu 997 tagad esot dabest

a 997 pamatā ir feisliftots 996


visi tik gudri dirš bet lielākā daļa kas iepirkuši 996 pēc tam vairs neko citu nevēlas, sevišķi ja nāk no smagiem suviem utt un ir pārsteigti cik forši izrādās braukt ar 300hp 1300kg auto.

Offline
F50
15. Nov 2020, 14:37 #8847

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu



Sķūning or Tūning?
Offline
15. Nov 2020, 14:39 #8848

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

gateris
Offline
edzulis
15. Nov 2020, 14:54 #8849

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

uz autoexoticu potjanjet
Offline
hasans
15. Nov 2020, 15:09 #8850

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Vai tik šis pats nebija redzams pirmajā autoexotikā LV. Tās aizmugurējās lampas točno atceros.
Offline
smudo
15. Nov 2020, 16:48 #8851

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


15 Nov 2020, 11:08:32 @riddler rakstīja:
aizmirsi pieminēt ka 996 pārdevās 3:1 salïdzinot ar 993 kas visiem jau pagalam bija apnicis tolaik ar savu arhajisko 60to gadu salonu utt ja nemaldos 175k vs 68k

tas ka kautkādi pūristi ņaud un viņiem līdzi pavelkas tie kas tāpat nevar atļauties, neko nenozīmē. tagad visi čīkst kā 991 un 992 ir pārāk liels utt un ka nu 997 tagad esot dabest

a 997 pamatā ir feisliftots 996


visi tik gudri dirš bet lielākā daļa kas iepirkuši 996 pēc tam vairs neko citu nevēlas, sevišķi ja nāk no smagiem suviem utt un ir pārsteigti cik forši izrādās braukt ar 300hp 1300kg auto.




Es daudz ko vēl neuzrakstīju, bet taisnība, ka Boxster 986 un 996 izglāba Porsche no ļoti bēdīgas finanšu situācijas 90to sākumā. Mana personīgā 911 top liste (atskaitot GT modeļus), būtu: 1) 997.2, 2) 991.1 un 3) 964.
Offline
V.I.P.
15. Nov 2020, 18:20 #8852

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


15 Nov 2020, 09:12:24 @smudo rakstīja:
Ir vairāki iemesli, kādēļ daudziem nepatika 996, kad tas iznāca. Jāņem vērā, ka 90to sākumā Porsche bija uz bankrota sliekšņa un vajadzēja steidzami kādu modeli, ko varētu ar peļņu pārdot lielos apmēros (jāņem vērā, ka Porsche galvenais tirgus ilgu laiku bija ASV). Ar 911 bija krietni pa maz, lai uzturētu koncernu pie dzīves un tā pārdošanas apjomi pamazām kritās, jo 964 (aktuālais 911 90to sākumā) faktiski lielā mērā izmantoja uzlabotus oriģinālā 911 risinājumus (911 sāka ražot 1964. gadā). Tika nolemts sākt darbu pie jauna entry model Porsche, kas vēlāk tika nosaukt par Boxster (986 paaudze) - rodsters ar vidū novietotu boxer gaisa dzeses 2,5l 6 cil dzinēju, kas pārdošanā parādijās 1995. gadā. Projektējot Boxster tika taupīts uz visu ko varēja - tam pat sākumā nebija cimdu nodalījuma salonā Protams, ka die hard Porsche air cooled fani nepieņēma Boxster kā "īstu" Porsche, bet objektīvi tas bija ļoti labs auto un to apliecināja arī lielie tā pārdošanas apjomi, ka faktiski izglāba Porsche no bankrota.

ņemot vērā Boxster veiksmi un ierobežotos Porsche resursus, tika nolemts izmantojot tā iestrādes būvēt arī jauno 911 (996) - tajā brīdi 911 aktuālais modelis bija 993, kas bija jau daudzās lietās ļoti uzlabots modelis vs 964 ar daudziem atšķirīgiem risinājumiem un arī dizainu (priekša pārņemta no slavenā 959).

Tajā brīdī, kad 1998. gadā parādījās 996, kam bija Boxster priekša (līdz pat priekšējām durvīm auto ir virsbūve ir identiska), kas daudzu markas fanu acīs nebija īsts Porsche + un tam bija nedaudz pārstrādāts Boxster salons + Metzger dizainēto air cooled boxster nomainīja ūdens dzeses motors, tas bija pa daudz, lai daudzi sagremotu un lampas, kas pirmo reizi 911 nebija apaļas/ovālas formas bija tikai viens no ieganstiem, lai to auto "norakstītu", lai arī performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993.

ljoti labi uzrakstiiji/paskaidroji.
pat nezinaaju par to, ka visa priekshpuse ir 1:1 ar boxster

manaa gadiijumaa lielaakaa nepatika ir prieksheejaas lampas, citaadi buutu +/- ok.
porsche jau pashi to saprata, un ar 997 visi atkal ir

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 15 Nov 2020, 18:23:32 ]

Offline
elbee
15. Nov 2020, 18:31 #8853

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...
Offline
V.I.P.
15. Nov 2020, 18:51 #8854

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

veel viens reaals viedoklis.

bet ljauj dazhiem dziivot iluuziju pasaulee, ka vinji ir miljonaari, jo visi citi nevarot atljauties 996 (atsauce uz ieprieksheejo lapu )
Offline
didzinators
15. Nov 2020, 19:12 #8855

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...


Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km
Offline
15. Nov 2020, 19:19 #8856

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...


nu par motoriem tur ir daži momenti. bet ja tos laicīgi adresē un nedaudz apgreido tad tur nav problēmu.
Offline
AV
15. Nov 2020, 20:09 #8857

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


15 Nov 2020, 09:12:24 @smudo rakstīja:
<skip> performance ziņā tas visos parametros bija pārāks par 993.

Sis, manuprat, ir svarigs aspekts.
Musdienu izpratne vecie neturbo 911 ir parak leni. 996 ar saviem 300zs vel ir diezgan akceptejami. Savukart, turbo 911 ar jaudu viss ir ok, bet rakstura zina ir loti atskirigi un ne gluzi laba zina.
Offline
GirtzB
15. Nov 2020, 20:16 #8858

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


15 Nov 2020, 19:12:59 @didzinators rakstīja:

15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...


Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km

Ja auto pērk braukšanai nevis rasutīšanai tas šis izskatās ok variants.
996

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 Nov 2020, 20:17:25 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Esspatss
15. Nov 2020, 20:30 #8859

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Zināmā vietā bildes taisītas,bet kaut kā nav sanācis viņu uz ielas manīt,varbūt vnk. nepievērsu uzmanību.
Offline
didzinators
15. Nov 2020, 20:35 #8860

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


15 Nov 2020, 20:16:15 @GirtzB rakstīja:

15 Nov 2020, 19:12:59 @didzinators rakstīja:

15 Nov 2020, 18:31:42 @elbee rakstīja:
Pateicoties neglītajām lampām 996 var atļauties nopirkt arī tie, kam negribas tērēt 40~50k par jebkuras citas paaudzes 911. Paldies jums, neglīto lampu un sūdīgo motoru mītu uzturētājiem!

Manuprāt, tieši pirmās paaudzes šauro 996 dizains kopumā ir perfekts. Jo vairāk uz tiem skatos, jo vairāk patīk. Ja vēl ar aero paku un kādā košā krāsā...


Eksotiskas krāsas manuāli ar mazu noskrējienu un GT paku, vairs zem 40 nenopirksi. Tev tur sanāk tajā budžetā sudraba tomāti ar 150 tk + km

Ja auto pērk braukšanai nevis rasutīšanai tas šis izskatās ok variants.
996


Piedod, bet bezjedzigi izmesta nauda, gan esošajam īpašniekam, gan jaunajam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo