Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| da uz ielvārdes ielas pirms laika lika tos kolektorus, un es vēljoproijām nesaprotu, kāpēc vienam kolektoram vaja 4 vākus? tas tāpēc, lai četri ļimonadņiki vienlaicīgi var šūpināt kājas ? | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
10 Mar 2011, 22:10:57 Modrs rakstīja:
da uz ielvārdes ielas pirms laika lika tos kolektorus, un es vēljoproijām nesaprotu, kāpēc vienam kolektoram vaja 4 vākus? tas tāpēc, lai četri ļimonadņiki vienlaicīgi var šūpināt kājas ?
Precīzi nezinu, bet savā prātā varu izdomāt tikai šādu iemeslu - pa 1-2 akām lien iekšā koļa, pa atlikušajām padod ceļamkrāna troses gadījumā, ja tajā kolektorā iekšā jāpārcilā kaut kas liels un smags Bet nu kaut kāda doma tam visam apakšā točna ir, jo PSRS laikā tie tipveida risinājumi bija visai pārdomāti un pamatoti.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
10 Mar 2011, 21:02:03 djenkurs rakstīja:
Un tad kāds pie velna ir deglava tiltam ielāpu materiāls??? tie jobanie gulošie veseli 13, kad to beidzot savedīs kārtībā, katru dienu tur jābrauc un vnk tracina tas tug tug, tug tug.
Tā jau vasarā man ir izslēgti Vef un Brasas tilts, kas drīz vispār netikšu pāri dzelzceļam..
atceros, kad to tiltu remontēja, tā arī tika teikts, ka speciāli lej ar pampaku, ka iesēdīsies, mašīnas piebrauks. bet nu ir dirsā pilnīgā. | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| Android, Mārupes - Rīgas šoseju ( ) jeb Upesgrīvas ielu nav plānots labot?
No K. Ulmaņa gatves puses ir pilnīgs | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| UKT projektētāju rindās diletanti ir tikpat cik ceļu projektētājos tāpēc arī risinājumi ir
bet daudzviet lielo kolektoru būvniecībai vnk nav citu iespēju, kur skataku iegrūst, jo 500mm un lielākas caurules izbūvēt nav tas pats, kas te gudri
skataku vāku iestrāde reti kur tiek veikta kvalitatīvi, jo tas ir čakars uztaisīt atbilstoši normālam projekta risinājumam.
caurdure diametros līdz 300-400mm izmaksā lētāk kā plēst nost segumu... pie nosacījuma, ka nav apgrūtināta tranšeju rakšana caurdures galos. | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
11 Mar 2011, 10:42:40 shibernieks rakstīja:
UKT projektētāju rindās diletanti ir tikpat cik ceļu projektētājos tāpēc arī risinājumi ir
bet daudzviet lielo kolektoru būvniecībai vnk nav citu iespēju, kur skataku iegrūst, jo 500mm un lielākas caurules izbūvēt nav tas pats, kas te gudri
skataku vāku iestrāde reti kur tiek veikta kvalitatīvi, jo tas ir čakars uztaisīt atbilstoši normālam projekta risinājumam.
caurdure diametros līdz 300-400mm izmaksā lētāk kā plēst nost segumu... pie nosacījuma, ka nav apgrūtināta tranšeju rakšana caurdures galos.
šeit jau visiem liekas, ka zem ielas ir divas trubas, katra 10cm diametrā.
Es škiet reiz rakstiju, ka sarkanajās līnijas ir jāvar iegrūst ntās komunikācijas - kanalizācija, lietene, ūdens, gāze, sakari, elektriba, apgaismojums, siltums utt. Attālumus starp komunikācijām un komunikācijām un būvēm regulē Mk noteikumi.
Pamēģiniet iestāstīt gāzei, ka šoreiz liksim kabeli tuvāk nekā ļauts, jo redz nepatīk vāki uz brauktuves | Offline | | |
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
|
11 Mar 2011, 00:18:43 V.I.P. rakstīja:
Android, Mārupes - Rīgas šoseju ( ) jeb Upesgrīvas ielu nav plānots labot?
No K. Ulmaņa gatves puses ir pilnīgs
Satiksmes departaments jau ir publiski pazinojis, ka bus Upesgrivas ielas rekonstrukcija sogad
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| PSC kādu slalomu šodien nācās taisīt Tādēļ jau esam tur kur esam, ka ceļš kuru, ja nemaldos, pirms ~ 5 gadiem taisīja, jau tagad ir sabrucis tā kā tējā mērcēti cepumi... Nevienam nav atbildības sajūtas, sirdsapziņas, neviens neparko neatbild, darbu veicēji jau bankrotējuši vai uztaisījuši jaunu kantori un viss turpinās. Coool | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
12 Mar 2011, 15:33:24 VWfans rakstīja:
Tas gaisa paarvads paar dzelzcelja atzaru A8 celja posmaa Jelgava - Dalbe, par kuru te jau sprieda pirms vairaakaam dienaam (2 km no Ozolnieku - Branku celja shkjeersojuma) ir vienkaarshi briesmiigs. Tur staav ziime, ka ieteicamais aatrums ir 70, bet, lai nepaarsistu riepas, buutu adekvaati likt, ka ieteicamais aatrums ir 30 km/h. Pusliidz cieshams ir tikai brauktuves pats vidus, un taadeelj daudzi tilta viduu rauj uz celja vidu, kas rada satiksmei biistamas situaacijas.
mees jau noskaidrojaam ka Androida koleegas nelasa epastus vai arii vinjiem vnk ir pofig. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
22 Feb 2011, 20:16:45 Modrs rakstīja:
Pagājušo trešdien-ceturtdien uriekstes ielā kko remontēja. To ļi Rīgas siltums, vai Rīgas ūdens.
Jau nākamajā dienā iestājās pizdec . Da joptvaju, nu kurš par to rukabludu darbu nesīs atbildību? Nu cik var šitādu huiņu taisīt. Un tā tas notiek visur un praktiski visās sfērās
tā banānijā lej asfaltu! tas nav vnk aizbērts ciet
ķemeru mežā pilnīgs černis, Jūrmalas apvedceļs arī. PVVZ, uz vasaru būs 195/70 R15 baloni jāpērk
rukabludi aizpagājušo nedēl atkal aizķecerēja ciet, un tagad izskatās tieši tāpat, kā bildē. Bļec, nu kad nafig tas viss beigsies...? Vai tiešām viss ir jādara visās sfērās caur dirsu. Speciālisti nafig, atlaist un lai pisās prom uz īriju un fasē vakuuma celofānā laša filejas.
Android - vari pateikt, vai visa šī bezatbildība ir vnk prorabu nolaidība, vai tik tiešām naudas slaukšanas mehanisms? Kas atbild un sedz izmaksas par atkārtotu ķecerējumu...? Kam tie rukabludi atskaitās par resursu izlietojumu...?[ Šo ziņu laboja Modrs, 12 Mar 2011, 18:35:10 ] | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| šausmas
| Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Rīga var lepoties ar saviem ceļiem salīdzinot ar Rēzeknes raj. tur nekas lielaks par r16 masiinam netiek lietots!!!! | Offline | | |
ReG | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| cik zinu citos uzņēmumos ir tā, ja taisa remontu braucamajā daļā, tad pēc darba veikšanas liek saucamo ''ziemas'' asfaltu, tas skaitās pagaidu, pēc k-kāda konkrēta laika to ņem nost un tālāk lāpa ceļinieki jo viņi ir atbildīgi tālāk. Respektīvi pasūtītājs ir samaksājis ceļiniekiem par kvalitatīvu bedres aizlāpīšanu. tā tālākā atbildība jānes ''ceļiniekiem'' tas nu tā cik zinu... | Offline | | |
artursz | | Kopš: 23. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: Šķērso Laukus
| pie mums shitas vareetu buut tiiri teoreetiski kaa saki, bet praksee par celju uztureeshanu tiek stip[ri paarmaksaats, tapeec mees sapikjojam par visu un jamie droshi, ka veel uzvaara | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
12 Mar 2011, 18:42:56 ReG rakstīja:
cik zinu citos uzņēmumos ir tā, ja taisa remontu braucamajā daļā, tad pēc darba veikšanas liek saucamo ''ziemas'' asfaltu, tas skaitās pagaidu, pēc k-kāda konkrēta laika to ņem nost un tālāk lāpa ceļinieki jo viņi ir atbildīgi tālāk. Respektīvi pasūtītājs ir samaksājis ceļiniekiem par kvalitatīvu bedres aizlāpīšanu. tā tālākā atbildība jānes ''ceļiniekiem'' tas nu tā cik zinu...
Apmēram tā arī ir - šajos laika apstākļos tāpat kvalitatīvu ielāpu uzlikt nevar, tāpēc aizpilda labākajā gadījumā ar auksto asfaltu. Tas aukstais ņifiga netur - principā viņš tādā putrainā massā visu laiku arī paliek. Cita lieta - pat šo ķep-ļep metodi izdara ķep-ļep līmenī.
Par ceļu uzturēšanu - uzskatu, ka LVC pārāk labi uztur ceļus ziemā - pārāk lielus līdzekļus iztērē sniega tīrīšanai/kaisīšanai, un vasaras darbiem atliek dikti maz. Un tas viss uz sabrukušo ceļa segu fona ir pavisam slikti.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tā arī ir. Kamēr nav atbilstošs laiks kvalitatīva asfalta klāšanai, tad principā tāds ļerļer tiek iebērts bedrē un piestampāts. Sals ar sniegu to ļerļer ātri izrauj ārā.
Kā dara Ventspilī?
Smejieties vai nē - bedrē ieliek bruģi
No otras puses tas nemaz nav smieklīgi - ja asfalts tur izdrūp nedēļas laikā ārā, tad ķieģelīši tur stāv bez problēmām. Attiecīgi pagaidu nesmuks, bet strādājošs ielāps tur ir. Kā nāks +7 vai siltāks laiks, tā tur ieliks kvalitatīvu ielāpu. | Offline | | |
|
ReG | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| nu jā tā ir, un bedres kur tika veikti remonta darbi nevis tiek pieberti ar ''attīritam smiltīm'' bet gan visu izrakto stumj atpakaļ kopā ar sniegu... tapēc jau grimst iekšā ! [ Šo ziņu laboja ReG, 12 Mar 2011, 20:32:36 ] | Offline | | |
G1 | | Kopš: 22. Jul 2010
Ziņojumi: 807
Braucu ar: ...
| Bet kaapeec tikai latvijaa pazuud sniegs kopaa ar asvaltu?cik braukajis pa ES neesmu neko taadu noveerojis,ir bedres,bet kaadas latvijaa... | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: e91,audi
| ko te var chiksteet, Latvijaa celji vienmer ir bijushi suudigi un neviens vinjus nav taisijis.. vnk katru gadu paliek arvien sudigak un sudigak, tas arii viss!
atceros ka pat mazs bebis buudams sezjot aizmuguree dzirdeju kaa radagabali muuzjdien par celjiem bljazjojaas! | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
12 Mar 2011, 20:51:28 chawijs rakstīja:
ko te var chiksteet, Latvijaa celji vienmer ir bijushi suudigi un neviens vinjus nav taisijis.. vnk katru gadu paliek arvien sudigak un sudigak, tas arii viss!
atceros ka pat mazs bebis buudams sezjot aizmuguree dzirdeju kaa radagabali muuzjdien par celjiem bljazjojaas!
Kaut kad jau skaidroju kāpēc - tāpēc, ka (hvz kā bija PSRS laikos - arī droši vien slikti) kopš "brīvības" atgūšanas LV pastāvīgi ir ceļu remonta deficīts - visu laiku tiek remontēts mazāk nekā vajag.
No valstij piederošajiem 20K km katru gadu vajadzētu veikt pilnu rekonstrukciju 400km ceļu, un veikt periodisko uzturēšanu (tb seguma dilumkārtas atjaunošanu) vēl 800km. Tādi rādītāji NEKAD nav bijuši.
Vairums ceļu ir ar sabrukušu segu, kas savu nokalpojusi jau pirms 20 gadiem, un visu laiku tiek uzturēta ar nenormālajiem bedrīšu remonta apjomiem - līdzīgi kā komā gulošs cilvēks tiek uzturēts ar mākslīgo elpināšanu un barošanu caur vēnu.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|