Online
Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW & gāze
Autors | Ziņojums |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
07 Jan 2011, 10:26:29 Automaniaks rakstīja:
07 Jan 2011, 10:20:40 DockuH rakstīja:
07 Jan 2011, 10:16:51 markelis rakstīja:
kaa gaaze beidz nost svecvadus
ja ja, man arii intersanti, kka nesapratu ka var gaze ietekmet vadus, moshka riepas arii dilst atraak?
protams, ka dilst aatraak, leetaaka degviela= vairak braukaa, vairaak gumija aiziet, biezaak ella jaamaina, ritoshaa nolietojas u.t.t.
pie tam vel uz gazes apkopem jaskrien, regulesanam un t.t.
mana uzskata nekas ar to gazi nesanaks, ja iet runa par moderno auto pec 2007g razojuma
jaskatas dizeli [ Šo ziņu laboja DockuH, 07 Jan 2011, 16:18:45 ] | Offline | | |
evaness2 | | Kopš: 18. Jun 2010
No: Ikšķile
Ziņojumi: 59
Braucu ar: E36
|
06 Jan 2011, 23:10:39 egonspleeve rakstīja:
nu beidziet pirmkart gaaze ir sausa. vina beidz kopa visu motoru, ieskait sveces un ari svechvadus. otrkart benzins kursh tikai cirkulee pa apli, sasilt un nedzesee suukni, tapec vins bojajas treshkart ieruusee sprauslas. jebalaitung kads es esmu gjeenijs!
Kas tu par ''ģēniju''.
Tas, ka Gāze ir sausa, to var teikt tikai cilvēks, kas neko nesaprot no dzinējiem.
Cik noprotu, pats ar gāzi nekad neesi braucis, ne?
Pats nožēlojamākais šajā visā ir tas, ka par un ap gāzi, daudzi viedokļi un spriedumi nav pat objektīvi. Piemērs, cilvēks braukā ar dīzeli, uzskats par gāzi un benzīnu viņam ir stipri negatīvs. Šo piemēru var interpretēt dažādi, bet iznākums būs viens, ka šo cilvēku argumenti būs nepamatoti un naivājoši.
Tāpēc, pirms liet žulti par gāzes iekārtām, apdomāt, vai vajag?[ Šo ziņu laboja evaness2, 07 Jan 2011, 21:55:17 ] | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
| Egons stāsta patiesību | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
07 Jan 2011, 22:22:34 Dezinfektors rakstīja:
Egons stāsta patiesību
sarkasmu nesajuti? protams ka nekas no ta nav taisniba. | Offline | | |
muceks | | Kopš: 27. Aug 2007
Ziņojumi: 64
Braucu ar: E61
|
07 Jan 2011, 21:44:06 evaness2 rakstīja:
06 Jan 2011, 23:10:39 egonspleeve rakstīja:
nu beidziet pirmkart gaaze ir sausa. vina beidz kopa visu motoru, ieskait sveces un ari svechvadus. otrkart benzins kursh tikai cirkulee pa apli, sasilt un nedzesee suukni, tapec vins bojajas treshkart ieruusee sprauslas. jebalaitung kads es esmu gjeenijs!
Kas tu par ''ģēniju''.
Tas, ka Gāze ir sausa, to var teikt tikai cilvēks, kas neko nesaprot no dzinējiem.
Cik noprotu, pats ar gāzi nekad neesi braucis, ne?
Pats nožēlojamākais šajā visā ir tas, ka par un ap gāzi, daudzi viedokļi un spriedumi nav pat objektīvi. Piemērs, cilvēks braukā ar dīzeli, uzskats par gāzi un benzīnu viņam ir stipri negatīvs. Šo piemēru var interpretēt dažādi, bet iznākums būs viens, ka šo cilvēku argumenti būs nepamatoti un naivājoši.
Tāpēc, pirms liet žulti par gāzes iekārtām, apdomāt, vai vajag?
Gāze kristalizējas. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Vienkāršs aprēķins - pagājušmēnes tika norullēti ~1800 km sagāžot drapakā(2001. gada A6 3.0l automāts) 275 l gāzes. Tā kā benzīnu leju tikai 98, tad 275 x 0.87= 240 ls, bet ar gāzi 275 x 0.41= 113 ls, tātad ietaupījums ir 127 ls. Iekārta izmaksāja 600 ls, tātad, tādos tempos turipnot, atmaksāsies 5 mēnešu laikā. Un pat pieļaujot hipotētisku varbūtību, ka pēc gada motoram būs totāla pizda, tad par ietaupīto naudu sanāks nomainīt dzinēju un vēl kārtīgi apmazgāt
p.s. un ja kādam ietaupījums gandrīz 130 ls mēnesī liekas maznozīmīgs, tad varu vienīgi priecāties par cilvēka spīdošo finansiālo situāciju | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| gāze rulz | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Gaze ir kruta!
loti daudzi gazes fani stasta cik labi un jauki, bet kad noperk nakamo auto, tad uz jautajumu "kad liksi gaz?", atbild "nah vinju!" un jau dzied pavisam citu dziesmu...
Laikam jau tapatvien
tapat ka ir piemeri, kad vairaki cilveki no e36 ir migrejushi uz 3.0d un tad atpakal no "letaa" dizelja uz "rijigo" 328
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
08 Jan 2011, 00:19:17 VMR rakstīja:
Vienkāršs aprēķins - pagājušmēnes tika norullēti ~1800 km sagāžot drapakā(2001. gada A6 3.0l automāts) 275 l gāzes. Tā kā benzīnu leju tikai 98, tad 275 x 0.87= 240 ls, bet ar gāzi 275 x 0.41= 113 ls, tātad ietaupījums ir 127 ls. Iekārta izmaksāja 600 ls, tātad, tādos tempos turipnot, atmaksāsies 5 mēnešu laikā. Un pat pieļaujot hipotētisku varbūtību, ka pēc gada motoram būs totāla pizda, tad par ietaupīto naudu sanāks nomainīt dzinēju un vēl kārtīgi apmazgāt
p.s. un ja kādam ietaupījums gandrīz 130 ls mēnesī liekas maznozīmīgs, tad varu vienīgi priecāties par cilvēka spīdošo finansiālo situāciju
A kursh Tev teica,ka Audi+gaaze ir slikti? Tas ir tieshi ko vajag.Vinu motori tam der-gari jaraksta,paskaties google. BMW+gaaze nee
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es tik zinu vienu - gaze sapish pecku!
Loti daudziem gazes auto ir aizaugusi pecka, delj anala reduktora piesleguma, bet jauna oem pecka maksa kosmosu un samainit vieglak ir motoru kaa pecku
bet auto bez peckas ir suda veerts
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Labi, par pečku piekrītu, otram drapakam (A4 2.8 manual) pečku mainīju pēc ~ 4 gadiem "gāzēšanas", jo bija aizaugusi. Izmaksas ~ 200 ls, bet to iekārtu lika līkroči "Autogāzē"
A6 izskatās ar pečku viss būs ok, jo silst momentāli. | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
| Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un citām lauku rajonu vietnēm [ Šo ziņu laboja R1100R, 08 Jan 2011, 00:43:27 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
08 Jan 2011, 00:40:45 R1100R rakstīja:
Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un e34.lv
buļļa izkārnijums Ir ļoti jāienīst nauda, lai pie LV ekon. situācijas lietu par savu naudu degvielu benzīntakos par viņu tagadējām cenām un progrozējamajām ~ 1ls/L. Muah viņiem visiem | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tu apzodz itin visus - valsti uz akcizi, gaziniekus uz gazes iekartu, mani uz diagnostiku, jo pie tada nobraukuma uz benzu tavs auto bus muzigs...
08 Jan 2011, 00:36:27 Marta_22 rakstīja:
Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
08 Jan 2011, 00:40:48 user rakstīja:
08 Jan 2011, 00:36:27 Marta_22 rakstīja:
Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas
a nah Tev mašīnu
braukā ar taksi!!!
Ir pricipā 3 opcias Darba auto, Ritenis un kājas | Offline | | |
|
R1100R | | Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
| edzulis....par Tavu jauko vāģi neviena slikta vārda...Man tieši šis patīk... Viņš neiederējās nevienā no manis nosauktajām kategorijām...
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 05. Jan 2011
Ziņojumi: 57
Braucu ar: R1100R ,320d
| Tātad gudrelis ..egonsplēve....sūka dzintarjūras akmentiņus kopā ar Henchiku,Pļipļiku,Tūtiņu no ganību dambja....
Gāzes slavinātājs un volvo 1.7 special expert.
Draudzīgi.. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Jan 2011, 00:40:45 R1100R rakstīja:
Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un citām lauku rajonu vietnēm
vispirms uz motora uzlika karbuzi, tad kads gudrinieks izdomaja uz cilindru pa karbuzim uzlikt. Atradas vel gudraki ljaudis, kas izveidoja gan mehaniskas, gan elektriskas analogas iesprices sistemas, kuras darbojas kopa ar tupo aizdedzi. Velak vacu viri no bosch izstradaja parametrisko ciparu dzineja vadibas sistemu motronic, kurai laika gaita uzradas spole uz cilindru, detonacijas deveji, degvielas korekcija katram cilindram inidividuali. Bet tapat isti vel nebija tas un gudri vacu inzenieri ari izveidoja pakapeniski regulejamu gazes sadales mehanismu (sadaleni pret klokjeni) un mainamu iepludes kolektora garumu. Beigas ir sanacis loti labs izstradajums, kas katru mazako niansi njem vera, bet kautkadi egoni tadam dzinejam grib iepludee uzlikt "karburatoru" un benzas vieta laist gaazi, vai vismaz vairakus karburatorus, kas atkal darbojas kopa ar tupo aizdedzes sistemu (krutaa sistema vairs nestrada normali)
super
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es zinu, ka te ir ari dakteri!
Varbut ekonomijas nolukos var vispar neest, bet vienkarshi kautkadas vielas ievadit intravenozi
...piereiz ari atejas papirs ietaupisies
ja taupam, tad lidz galam!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|