Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
DockuH
07. Jan 2011, 10:38 #881

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


07 Jan 2011, 10:26:29 Automaniaks rakstīja:

07 Jan 2011, 10:20:40 DockuH rakstīja:

07 Jan 2011, 10:16:51 markelis rakstīja:
kaa gaaze beidz nost svecvadus


ja ja, man arii intersanti, kka nesapratu ka var gaze ietekmet vadus, moshka riepas arii dilst atraak?


protams, ka dilst aatraak, leetaaka degviela= vairak braukaa, vairaak gumija aiziet, biezaak ella jaamaina, ritoshaa nolietojas u.t.t.


pie tam vel uz gazes apkopem jaskrien, regulesanam un t.t.

mana uzskata nekas ar to gazi nesanaks, ja iet runa par moderno auto pec 2007g razojuma

jaskatas dizeli

[ Šo ziņu laboja DockuH, 07 Jan 2011, 16:18:45 ]

Offline
evaness2
07. Jan 2011, 21:44 #882

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36


06 Jan 2011, 23:10:39 egonspleeve rakstīja:
nu beidziet pirmkart gaaze ir sausa. vina beidz kopa visu motoru, ieskait sveces un ari svechvadus. otrkart benzins kursh tikai cirkulee pa apli, sasilt un nedzesee suukni, tapec vins bojajas treshkart ieruusee sprauslas. jebalaitung kads es esmu gjeenijs!


Kas tu par ''ģēniju''.
Tas, ka Gāze ir sausa, to var teikt tikai cilvēks, kas neko nesaprot no dzinējiem.
Cik noprotu, pats ar gāzi nekad neesi braucis, ne?
Pats nožēlojamākais šajā visā ir tas, ka par un ap gāzi, daudzi viedokļi un spriedumi nav pat objektīvi. Piemērs, cilvēks braukā ar dīzeli, uzskats par gāzi un benzīnu viņam ir stipri negatīvs. Šo piemēru var interpretēt dažādi, bet iznākums būs viens, ka šo cilvēku argumenti būs nepamatoti un naivājoši.
Tāpēc, pirms liet žulti par gāzes iekārtām, apdomāt, vai vajag?

[ Šo ziņu laboja evaness2, 07 Jan 2011, 21:55:17 ]

Offline
Dezinfektors
07. Jan 2011, 22:22 #883

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi

Egons stāsta patiesību
Offline
egonspleeve
07. Jan 2011, 22:23 #884

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


07 Jan 2011, 22:22:34 Dezinfektors rakstīja:
Egons stāsta patiesību


sarkasmu nesajuti? protams ka nekas no ta nav taisniba.
Offline
muceks
07. Jan 2011, 23:06 #885

Kopš: 27. Aug 2007

Ziņojumi: 64

Braucu ar: E61


07 Jan 2011, 21:44:06 evaness2 rakstīja:

06 Jan 2011, 23:10:39 egonspleeve rakstīja:
nu beidziet pirmkart gaaze ir sausa. vina beidz kopa visu motoru, ieskait sveces un ari svechvadus. otrkart benzins kursh tikai cirkulee pa apli, sasilt un nedzesee suukni, tapec vins bojajas treshkart ieruusee sprauslas. jebalaitung kads es esmu gjeenijs!


Kas tu par ''ģēniju''.
Tas, ka Gāze ir sausa, to var teikt tikai cilvēks, kas neko nesaprot no dzinējiem.
Cik noprotu, pats ar gāzi nekad neesi braucis, ne?
Pats nožēlojamākais šajā visā ir tas, ka par un ap gāzi, daudzi viedokļi un spriedumi nav pat objektīvi. Piemērs, cilvēks braukā ar dīzeli, uzskats par gāzi un benzīnu viņam ir stipri negatīvs. Šo piemēru var interpretēt dažādi, bet iznākums būs viens, ka šo cilvēku argumenti būs nepamatoti un naivājoši.
Tāpēc, pirms liet žulti par gāzes iekārtām, apdomāt, vai vajag?


Gāze kristalizējas.
Offline
VMR
08. Jan 2011, 00:19 #886

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Vienkāršs aprēķins - pagājušmēnes tika norullēti ~1800 km sagāžot drapakā(2001. gada A6 3.0l automāts) 275 l gāzes. Tā kā benzīnu leju tikai 98, tad 275 x 0.87= 240 ls, bet ar gāzi 275 x 0.41= 113 ls, tātad ietaupījums ir 127 ls. Iekārta izmaksāja 600 ls, tātad, tādos tempos turipnot, atmaksāsies 5 mēnešu laikā. Un pat pieļaujot hipotētisku varbūtību, ka pēc gada motoram būs totāla pizda, tad par ietaupīto naudu sanāks nomainīt dzinēju un vēl kārtīgi apmazgāt

p.s. un ja kādam ietaupījums gandrīz 130 ls mēnesī liekas maznozīmīgs, tad varu vienīgi priecāties par cilvēka spīdošo finansiālo situāciju
Offline
edzulis
08. Jan 2011, 00:22 #887

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

gāze rulz
Offline
Driver
08. Jan 2011, 00:24 #888

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Gaze ir kruta!
loti daudzi gazes fani stasta cik labi un jauki, bet kad noperk nakamo auto, tad uz jautajumu "kad liksi gaz?", atbild "nah vinju!" un jau dzied pavisam citu dziesmu...
Laikam jau tapatvien
tapat ka ir piemeri, kad vairaki cilveki no e36 ir migrejushi uz 3.0d un tad atpakal no "letaa" dizelja uz "rijigo" 328

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dzvile
08. Jan 2011, 00:25 #889

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Jan 2011, 00:19:17 VMR rakstīja:
Vienkāršs aprēķins - pagājušmēnes tika norullēti ~1800 km sagāžot drapakā(2001. gada A6 3.0l automāts) 275 l gāzes. Tā kā benzīnu leju tikai 98, tad 275 x 0.87= 240 ls, bet ar gāzi 275 x 0.41= 113 ls, tātad ietaupījums ir 127 ls. Iekārta izmaksāja 600 ls, tātad, tādos tempos turipnot, atmaksāsies 5 mēnešu laikā. Un pat pieļaujot hipotētisku varbūtību, ka pēc gada motoram būs totāla pizda, tad par ietaupīto naudu sanāks nomainīt dzinēju un vēl kārtīgi apmazgāt

p.s. un ja kādam ietaupījums gandrīz 130 ls mēnesī liekas maznozīmīgs, tad varu vienīgi priecāties par cilvēka spīdošo finansiālo situāciju

A kursh Tev teica,ka Audi+gaaze ir slikti? Tas ir tieshi ko vajag.Vinu motori tam der-gari jaraksta,paskaties google. BMW+gaaze nee

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
08. Jan 2011, 00:26 #890

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es tik zinu vienu - gaze sapish pecku!
Loti daudziem gazes auto ir aizaugusi pecka, delj anala reduktora piesleguma, bet jauna oem pecka maksa kosmosu un samainit vieglak ir motoru kaa pecku
bet auto bez peckas ir suda veerts

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VMR
08. Jan 2011, 00:34 #891

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Labi, par pečku piekrītu, otram drapakam (A4 2.8 manual) pečku mainīju pēc ~ 4 gadiem "gāzēšanas", jo bija aizaugusi. Izmaksas ~ 200 ls, bet to iekārtu lika līkroči "Autogāzē"
A6 izskatās ar pečku viss būs ok, jo silst momentāli.
Offline
Marta_22
08. Jan 2011, 00:36 #892

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas
Offline
R1100R
08. Jan 2011, 00:40 #893

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d

Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un citām lauku rajonu vietnēm

[ Šo ziņu laboja R1100R, 08 Jan 2011, 00:43:27 ]

Offline
edzulis
08. Jan 2011, 00:43 #894

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


08 Jan 2011, 00:40:45 R1100R rakstīja:
Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un e34.lv


buļļa izkārnijums Ir ļoti jāienīst nauda, lai pie LV ekon. situācijas lietu par savu naudu degvielu benzīntakos par viņu tagadējām cenām un progrozējamajām ~ 1ls/L. Muah viņiem visiem
Offline
Driver
08. Jan 2011, 00:43 #895

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tu apzodz itin visus - valsti uz akcizi, gaziniekus uz gazes iekartu, mani uz diagnostiku, jo pie tada nobraukuma uz benzu tavs auto bus muzigs...

08 Jan 2011, 00:36:27 Marta_22 rakstīja:
Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marta_22
08. Jan 2011, 00:47 #896

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


08 Jan 2011, 00:40:48 user rakstīja:

08 Jan 2011, 00:36:27 Marta_22 rakstīja:
Es ar BMW nobraucu mēnesī 400km ar vidējo patēriņu 11L/100km, kas ir 44L jeb 44*0,82=36,08Ls Ja man būtu gāzes iekārta, tad es patērētu kādus 16L/100km kas ir 64L jeb 64*0,41=26,24Ls. Tā tad mans ietaupijums mēnesī ir 9,84Ls. Ja iekārta maskā 600Ls tad viņa man atmaksātos 60,976 Mēnešos. Tā tad nepaies ne pieci gadi un 30 dienas kad par ietaupīto naudu varbūt varēšu izdzert glāzi ūdens. Es tad laikam iztiksu bez tās gāzes iekārtas


a nah Tev mašīnu
braukā ar taksi!!!


Ir pricipā 3 opcias Darba auto, Ritenis un kājas
Offline
R1100R
08. Jan 2011, 00:47 #897

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d

edzulis....par Tavu jauko vāģi neviena slikta vārda...Man tieši šis patīk... Viņš neiederējās nevienā no manis nosauktajām kategorijām...

Offline
R1100R
08. Jan 2011, 00:52 #898

Kopš: 05. Jan 2011

Ziņojumi: 57

Braucu ar: R1100R ,320d

Tātad gudrelis ..egonsplēve....sūka dzintarjūras akmentiņus kopā ar Henchiku,Pļipļiku,Tūtiņu no ganību dambja....

Gāzes slavinātājs un volvo 1.7 special expert.
Draudzīgi..
Offline
Driver
08. Jan 2011, 00:53 #899

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jan 2011, 00:40:45 R1100R rakstīja:
Piekrītu Driver,gāze smalkajiem BMW motorīšiem nekur neder! izņemot vecās grabažas par kurām te lielāko ties spriedelē puikas no e30.lv,e28.lv un citām lauku rajonu vietnēm

vispirms uz motora uzlika karbuzi, tad kads gudrinieks izdomaja uz cilindru pa karbuzim uzlikt. Atradas vel gudraki ljaudis, kas izveidoja gan mehaniskas, gan elektriskas analogas iesprices sistemas, kuras darbojas kopa ar tupo aizdedzi. Velak vacu viri no bosch izstradaja parametrisko ciparu dzineja vadibas sistemu motronic, kurai laika gaita uzradas spole uz cilindru, detonacijas deveji, degvielas korekcija katram cilindram inidividuali. Bet tapat isti vel nebija tas un gudri vacu inzenieri ari izveidoja pakapeniski regulejamu gazes sadales mehanismu (sadaleni pret klokjeni) un mainamu iepludes kolektora garumu. Beigas ir sanacis loti labs izstradajums, kas katru mazako niansi njem vera, bet kautkadi egoni tadam dzinejam grib iepludee uzlikt "karburatoru" un benzas vieta laist gaazi, vai vismaz vairakus karburatorus, kas atkal darbojas kopa ar tupo aizdedzes sistemu (krutaa sistema vairs nestrada normali)

super

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Jan 2011, 01:00 #900

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es zinu, ka te ir ari dakteri!
Varbut ekonomijas nolukos var vispar neest, bet vienkarshi kautkadas vielas ievadit intravenozi
...piereiz ari atejas papirs ietaupisies
ja taupam, tad lidz galam!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo