Online
Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
| Jaastaada iekshaa M20 motors
----------------- 100. | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2007-01-28 18:21, edzulis rakstīja:
No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs
Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
|
2007-01-28 18:22, RM1 rakstīja:
2007-01-28 18:21, edzulis rakstīja:
No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs
Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS
sajuutai ka "iet" vienalga jaabuut imo | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 18:22, RM1 rakstīja:
Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS
Skaidrs, ka ne zs burvība, bet gribēšu ar viņu arī pa Biķerniekiem pabraukt Tur ļoti jutīsies ka motors ir svaigs un uzforsēts. Kā tajos vidikos iepriekš kur 911 un corvetes atpūšas | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Edzuli, tu esi braucis ar Civic 1.6 Doch Vtec 160Zs??? Pieļauju, ka izjūtas būs līdzīgas
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| hondas suck | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-01-28 18:32, RM1 rakstīja:
Edzuli, tu esi braucis ar Civic 1.6 Doch Vtec 160Zs??? Pieļauju, ka izjūtas būs līdzīgas
Es esmu braucis ar civic 2004 gada 1,6 VTEC Tiešām priekš 1,6 vish iet! Bet vish ir suuds | Offline | | |
|
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Ne par to ir bazars, bet gan pa dzinēja gaitas īpašībām, kā salīdzinājums Labi, jābeidz šitas spams un jāgaida, kad būs, tad manīs Lai veicās
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-01-28 18:43, RM1 rakstīja:
Ne par to ir bazars, bet gan pa dzinēja gaitas īpašībām, kā salīdzinājums Labi, jābeidz šitas spams un jāgaida, kad būs, tad manīs Lai veicās
Dzinēja gaitas īpašības? Nu ar 3 robu pie attiecīgiem rpm vish jau tolkam negaaja Davaj beidzam spamot | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Es par vecā tipa Vtec runāju, kuri tur kaut kādā 94. gadā nāca
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| 2.0 S14 mazos apgriezienos ir mirla, piedodiet bet R6 gruntīgā griezes momenta pļāviena tur naff. Dzīvot sāk pie 4+. Pieļauju, ka 2.3 šitā sāpe ir mazāk jūtama, bet tā vai šitā, tie motori ir "kviecēji".
2.5 taisīt _NEVAJAG_. Ja nav domāts sportam. Tur ir savas problēmas ar to virtuvi, konkrēti cīnīsies ar galvas blīvi un vēl pāris šaisēm.
Ja tiešām gribas skrūvēt un būvēt, tad var palikt pie tā ko dara lielākā daļa, proti - sadalenes un kompūters + miskastē izmests dumais gaisa mērītājs ar lāpstu. Šitiem motoriem gals ir ap 220-230 hp, par griezi - kā sanāk. Ja gribās investēt, tad var domāt par citu resīveri.
Prinicpā, ar 2.3 noteikti viss ir labāk nekā ar 2.0, tur ir vērts padomāt par bišk īsāku reduktoru, tas kas nāk oriģināli ir nesamērīgi garš, protams, ja ir doma vislaik vilkt ručkā un stādīt ātruma rekordus, tad savādāk, bet ja gribēsies kādam krustā atmērīt, tad vajag īsāku. Un vēl - nevajag ļaut kuram katram tai motorā līst iekšā, ibo katra kļūda maksā diezgan dārgi. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Runa jau nav par ikdienas auto
Neko neesmu lasījis par problēmām ar blīvi (lūdzu paskaidro). Taču jau teicu, ka ja dara tad nopietni. Teiksim rekur ir 2.5 conversation kits iesākumam pa 2150$:
Jāpiemet vēl vieglie/izturīgie klaņi, spararats atvieglotais alumīnija, jāpārbūvē galva, ieplūde/izplūde un rezultāts būs 270+ zs.
reko viens kadrs portugālē savam M3 izdarījis. Rezultāts ir 275zs un kaut kādi 270nm.
- 2.5 liter TMS Engine Conversion kit
- Arrow Connecting Rods
- Schrick 292/284 Camshaft
- Modified Head
- Lightweight Valve Exhaust/Intake
- Motorsport Valve Spring Set
- Ajustable Cam Gear
- Evo III Fuel Injectors
- Adjustable Fuel Pressure Regulator
- DTM Slide Throttle Bodies
- Carbon AirBox 48mm Trumpet 17cm
- Air Flow Meter Elimited
- Bosch High-Performance Spark Plug
- Moroso High Performance Igniton Wire Set
- Motec M4 Engine Management
- JB Racing Aluminium Flywheel
- VAC Heavy Duty Clutch Kit
- UUC Street EVO 3 Short Shift
- M Roadster Finned Differential Cover
- Limited Slip Diff, ??? Ratio
- Header Evo III 2.5
- Supersprint center Resonator
- Supersprint muffler DTM
Ir redzēti arī vēl jaudīgāki projekti. | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Chill, Fannyboy, nebrauc auzās Mēs par dzinējiem runājām, nevis kurs sucks vai ne-sucks. Un Edžulim ir viss jāpiedod, jo viņš ir dievs un to atceries
[ This message was edited by: RM1 on 2007-01-28 19:43 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| shis nav topiks kur vispaar hondas buutu jaapiemin
Edzuli, saac ar reduktora un motora vadiibas kompja nomainju, motec m4 maksaa tikai 900GBP, un peec tam, ja veel vajadzees - tad lien dziljaak iekshaa motoraa, jo, peec taa 2.5 kita uzlikshanas vai sadalenju mainjas, Tev jebkuraa gadiijumaa vajadzees to motecu, lai ieguutu kaut kaadu efektu... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.
Neapcel Eguli tas ir pavisam cits cilvēks
Manās acīs Honda suck tādēļ, ka ir cheap built fwd japan auto ja neskaita ka daži motori viņiem labi.
Kas tajā hondā ir tāds par ko man būtu jābūt sajūsmā it īpaši ja fanoju par autobūves etalonu - BMW? | Offline | | |
|
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Edzjuli - un kur tu to 2.5 liksi ? Ja uz to jau "tā" skatās, tad daudz daudz daudz daudz daudz vienkāršāk ir kā Aivars izdarīja.
Visi šitie "kiti" kā likums ir diezgan liela tufta. Kas tur var būt par 2kilobakši. Nauda iztērēta un iegūts kas ? Blīvju komplekts un xyz kāda kloķene. Kas tie pa virzuļiem ?
Tas kas tam portugālim tur ir sarakstīts maksā vājprātu. Tiešā vārdu nozīmē. Kautvai bīdāmās droseles.
Principā, parādi to galvas blīvi (kas bildē) kādam normālam motoristam un tev ātri visu paskaidros
Katrā ziņā es uz sava bloka ar šitiem sūdiem neeksperimentētu. Ja kāda no šitām tuftām saiet sviestā, tad būs jāmeklē cits bloks/galva. Savukārt tie vairs sen apkārt nemētājās.
Ikdienas, ne ikdienas auto. Klatais virzulis ir kaltais virzulis - bloku grauž uz urrā, auksts grab, etc. Šaubos, ka tu viņu katru reizi sildīsi pa 20 min, kamēr sāksi gāzēt.
Es domāt, to bembi vajag likt mierā. Gan jau tāpat būs labi. Vismaz resursa un problēmu ziņā.
Funnyboy: tu ar savām hondām topai ka kautkur citur vāvuļot, apnicis ir. Muldi pa tēmu, vai arī rauj dūrē klusām. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 19:47, JZ rakstīja:
Edzuli, saac ar reduktora un motora vadiibas kompja nomainju, motec m4 maksaa tikai 900GBP, un peec tam, ja veel vajadzees - tad lien dziljaak iekshaa motoraa, jo, peec taa 2.5 kita uzlikshanas vai sadalenju mainjas, Tev jebkuraa gadiijumaa vajadzees to motecu, lai ieguutu kaut kaadu efektu...
A ko tad dod tas custom čips kas nāk līdzi tam kitam? Vispār ir vajadzīgs tāds motec? Varbūt tādu motecu pašās beigās kad ir jauns izturīgs motors salasīts?
Tas kadrs no Portugāles u.c. neko ar smadzenēm nav darījuši (vai arī nav pieminējuši), tikai tas čips kas arī tajā bildē ir redzams. Manuprāt lai motoram celtu jaudu viņš šā kā tā ir jāpārlasa ar spaini kaltām detaļām lai ir pamats kaut kāds.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
2007-01-28 19:35, edzulis rakstīja:
- Motec M4 Engine Management
| Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Čips i vajadzīgs tādēļ, ka tilpums mainās, nemaz neskatoties uz "performances superčipiem".
Pat ja moteks tur nebūtu pieminēts, tur tāpat skaidrs kā dienā ka ir normāls kompis. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|