Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
edzulis
28. Jan 2007, 18:21 #881

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs
Offline
100
28. Jan 2007, 18:21 #882

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Jaastaada iekshaa M20 motors

-----------------
100.
Offline
RM1
28. Jan 2007, 18:22 #883

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-01-28 18:21, edzulis rakstīja:
No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs


Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Raicha
28. Jan 2007, 18:25 #884

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


2007-01-28 18:22, RM1 rakstīja:

2007-01-28 18:21, edzulis rakstīja:
No sākuma jāredz iet vai neiet, bet jau tagad zinu ka pēc 400zs liksies ka tam motoram 100zs


Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS


sajuutai ka "iet" vienalga jaabuut imo
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 18:29 #885

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 18:22, RM1 rakstīja:
Edzuli, tam auto ir cita burvība, un tā neslēpjās xxx ZS


Skaidrs, ka ne zs burvība, bet gribēšu ar viņu arī pa Biķerniekiem pabraukt Tur ļoti jutīsies ka motors ir svaigs un uzforsēts. Kā tajos vidikos iepriekš kur 911 un corvetes atpūšas
Offline
RM1
28. Jan 2007, 18:32 #886

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Edzuli, tu esi braucis ar Civic 1.6 Doch Vtec 160Zs??? Pieļauju, ka izjūtas būs līdzīgas

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 18:40 #887

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

hondas suck
Offline
Dullais
28. Jan 2007, 18:43 #888

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-01-28 18:32, RM1 rakstīja:
Edzuli, tu esi braucis ar Civic 1.6 Doch Vtec 160Zs??? Pieļauju, ka izjūtas būs līdzīgas


Es esmu braucis ar civic 2004 gada 1,6 VTEC Tiešām priekš 1,6 vish iet! Bet vish ir suuds
Offline
RM1
28. Jan 2007, 18:43 #889

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ne par to ir bazars, bet gan pa dzinēja gaitas īpašībām, kā salīdzinājums Labi, jābeidz šitas spams un jāgaida, kad būs, tad manīs Lai veicās

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Dullais
28. Jan 2007, 18:59 #890

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-01-28 18:43, RM1 rakstīja:
Ne par to ir bazars, bet gan pa dzinēja gaitas īpašībām, kā salīdzinājums Labi, jābeidz šitas spams un jāgaida, kad būs, tad manīs Lai veicās


Dzinēja gaitas īpašības? Nu ar 3 robu pie attiecīgiem rpm vish jau tolkam negaaja Davaj beidzam spamot
Offline
RM1
28. Jan 2007, 19:02 #891

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Es par vecā tipa Vtec runāju, kuri tur kaut kādā 94. gadā nāca

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Spok5
28. Jan 2007, 19:27 #892

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

2.0 S14 mazos apgriezienos ir mirla, piedodiet bet R6 gruntīgā griezes momenta pļāviena tur naff. Dzīvot sāk pie 4+. Pieļauju, ka 2.3 šitā sāpe ir mazāk jūtama, bet tā vai šitā, tie motori ir "kviecēji".

2.5 taisīt _NEVAJAG_. Ja nav domāts sportam. Tur ir savas problēmas ar to virtuvi, konkrēti cīnīsies ar galvas blīvi un vēl pāris šaisēm.

Ja tiešām gribas skrūvēt un būvēt, tad var palikt pie tā ko dara lielākā daļa, proti - sadalenes un kompūters + miskastē izmests dumais gaisa mērītājs ar lāpstu. Šitiem motoriem gals ir ap 220-230 hp, par griezi - kā sanāk. Ja gribās investēt, tad var domāt par citu resīveri.

Prinicpā, ar 2.3 noteikti viss ir labāk nekā ar 2.0, tur ir vērts padomāt par bišk īsāku reduktoru, tas kas nāk oriģināli ir nesamērīgi garš, protams, ja ir doma vislaik vilkt ručkā un stādīt ātruma rekordus, tad savādāk, bet ja gribēsies kādam krustā atmērīt, tad vajag īsāku. Un vēl - nevajag ļaut kuram katram tai motorā līst iekšā, ibo katra kļūda maksā diezgan dārgi.
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 19:35 #893

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Runa jau nav par ikdienas auto

Neko neesmu lasījis par problēmām ar blīvi (lūdzu paskaidro). Taču jau teicu, ka ja dara tad nopietni. Teiksim rekur ir 2.5 conversation kits iesākumam pa 2150$:



Jāpiemet vēl vieglie/izturīgie klaņi, spararats atvieglotais alumīnija, jāpārbūvē galva, ieplūde/izplūde un rezultāts būs 270+ zs.

reko viens kadrs portugālē savam M3 izdarījis. Rezultāts ir 275zs un kaut kādi 270nm.

- 2.5 liter TMS Engine Conversion kit
- Arrow Connecting Rods
- Schrick 292/284 Camshaft
- Modified Head
- Lightweight Valve Exhaust/Intake
- Motorsport Valve Spring Set
- Ajustable Cam Gear
- Evo III Fuel Injectors
- Adjustable Fuel Pressure Regulator
- DTM Slide Throttle Bodies
- Carbon AirBox 48mm Trumpet 17cm
- Air Flow Meter Elimited
- Bosch High-Performance Spark Plug
- Moroso High Performance Igniton Wire Set
- Motec M4 Engine Management
- JB Racing Aluminium Flywheel
- VAC Heavy Duty Clutch Kit
- UUC Street EVO 3 Short Shift
- M Roadster Finned Differential Cover
- Limited Slip Diff, ??? Ratio
- Header Evo III 2.5
- Supersprint center Resonator
- Supersprint muffler DTM

Ir redzēti arī vēl jaudīgāki projekti.
Offline
RM1
28. Jan 2007, 19:42 #894

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Chill, Fannyboy, nebrauc auzās Mēs par dzinējiem runājām, nevis kurs sucks vai ne-sucks. Un Edžulim ir viss jāpiedod, jo viņš ir dievs un to atceries
[ This message was edited by: RM1 on 2007-01-28 19:43 ]

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
JZ
28. Jan 2007, 19:47 #895

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

shis nav topiks kur vispaar hondas buutu jaapiemin

Edzuli, saac ar reduktora un motora vadiibas kompja nomainju, motec m4 maksaa tikai 900GBP, un peec tam, ja veel vajadzees - tad lien dziljaak iekshaa motoraa, jo, peec taa 2.5 kita uzlikshanas vai sadalenju mainjas, Tev jebkuraa gadiijumaa vajadzees to motecu, lai ieguutu kaut kaadu efektu...
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 19:49 #896

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.


Neapcel Eguli tas ir pavisam cits cilvēks

Manās acīs Honda suck tādēļ, ka ir cheap built fwd japan auto ja neskaita ka daži motori viņiem labi.

Kas tajā hondā ir tāds par ko man būtu jābūt sajūsmā it īpaši ja fanoju par autobūves etalonu - BMW?
Offline
Spok5
28. Jan 2007, 19:51 #897

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Edzjuli - un kur tu to 2.5 liksi ? Ja uz to jau "tā" skatās, tad daudz daudz daudz daudz daudz vienkāršāk ir kā Aivars izdarīja.

Visi šitie "kiti" kā likums ir diezgan liela tufta. Kas tur var būt par 2kilobakši. Nauda iztērēta un iegūts kas ? Blīvju komplekts un xyz kāda kloķene. Kas tie pa virzuļiem ?

Tas kas tam portugālim tur ir sarakstīts maksā vājprātu. Tiešā vārdu nozīmē. Kautvai bīdāmās droseles.

Principā, parādi to galvas blīvi (kas bildē) kādam normālam motoristam un tev ātri visu paskaidros

Katrā ziņā es uz sava bloka ar šitiem sūdiem neeksperimentētu. Ja kāda no šitām tuftām saiet sviestā, tad būs jāmeklē cits bloks/galva. Savukārt tie vairs sen apkārt nemētājās.

Ikdienas, ne ikdienas auto. Klatais virzulis ir kaltais virzulis - bloku grauž uz urrā, auksts grab, etc. Šaubos, ka tu viņu katru reizi sildīsi pa 20 min, kamēr sāksi gāzēt.

Es domāt, to bembi vajag likt mierā. Gan jau tāpat būs labi. Vismaz resursa un problēmu ziņā.

Funnyboy: tu ar savām hondām topai ka kautkur citur vāvuļot, apnicis ir. Muldi pa tēmu, vai arī rauj dūrē klusām.
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 19:53 #898

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 19:47, JZ rakstīja:
Edzuli, saac ar reduktora un motora vadiibas kompja nomainju, motec m4 maksaa tikai 900GBP, un peec tam, ja veel vajadzees - tad lien dziljaak iekshaa motoraa, jo, peec taa 2.5 kita uzlikshanas vai sadalenju mainjas, Tev jebkuraa gadiijumaa vajadzees to motecu, lai ieguutu kaut kaadu efektu...


A ko tad dod tas custom čips kas nāk līdzi tam kitam? Vispār ir vajadzīgs tāds motec? Varbūt tādu motecu pašās beigās kad ir jauns izturīgs motors salasīts?

Tas kadrs no Portugāles u.c. neko ar smadzenēm nav darījuši (vai arī nav pieminējuši), tikai tas čips kas arī tajā bildē ir redzams. Manuprāt lai motoram celtu jaudu viņš šā kā tā ir jāpārlasa ar spaini kaltām detaļām lai ir pamats kaut kāds.

Offline
JZ
28. Jan 2007, 19:56 #899

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2007-01-28 19:35, edzulis rakstīja:

- Motec M4 Engine Management

Offline
Spok5
28. Jan 2007, 19:59 #900

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Čips i vajadzīgs tādēļ, ka tilpums mainās, nemaz neskatoties uz "performances superčipiem".

Pat ja moteks tur nebūtu pieminēts, tur tāpat skaidrs kā dienā ka ir normāls kompis.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo