Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
kexxx
Vakar, 11:35 #881

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

nu jā, es jau iedomājos, kā vietējie inženieri garāžās strādā pie dpf filtra uzlabošanas:
-"eu, janka, a davai tajā sūdā samarezus saskrūvēt pamēģinām, ja nu palīdz"
-"tu lohs esi vai?!? kādi samarezi, tie tak dārgi, davai reģipsenes"
Offline
smudo
Vakar, 11:38 #882

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 11:08:49 @sliir rakstīja:
Runājot par slapjajiem sapņiem....

Varbūt nomas DPFus var iekšķīgi modificēt vai pilnībā reinženierot tā ka viņi tieši labi uzvedas skatē filtrējot tukšgaitā un nenobeidzās pēc pāris klientiem (vai iznomātājam ir elementāri un lēti iekšas nomainīt periodiski) bet īsti neder reālai braukšanai....




DPF savā būtībā ir ļoti vienkāršs darbības princips, bet tajā pašā laikā ražošanas process tiem nav vienkāršs un neko modificēt tajā nav iespējams. Turklāt, tas filtrēs gan tukšgaitu, gan gaitu, vai arī neko nefiltrēs, ja filtra režģis būs bojāts ar plaisām vai speciālo izurbtiem kanāliem.
Offline
Elviss
Vakar, 11:49 #883

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22382

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?

-----------------

RT Translations
Offline
Mixzzz
Vakar, 11:56 #884

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Jan 2025, 11:49:01 @Elviss rakstīja:
Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?
pfft, kur ta tagad vēl par tādām lietām satraukties, izies skati decembrī un tad jau tik nākamā gada nogalē sāks domāt ko darīt
Offline
smudo
Vakar, 11:58 #885

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 11:49:01 @Elviss rakstīja:
Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?


Populāriem un plaši izplatītiem modeļiem Kalnz minētais variants ar visas izplūdes swapu uz TA ir reālākais risinājums. Bet tad TA būs jāpakārto servisa apmeklējumam un TA process gandrīz visu dienu var aizņemt.
Offline
DusmigsZirgs
Vakar, 12:59 #886

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Šis jau ir izrunāts vairākas reizes. Nevarēs vienkārši uzspraust dpfu, ielikt softu un braukt uz csdd. Ja auto brauc jau n gadus bez dpfa tad tur viss kas saistīts ar to sistēmu būs pagalam. Knox sensori nākošais dārgais mezgls kurus tad vajadzēs lai dpf sadarbotos ar auto. Cik reizes šūsi to oriģinālo ecu pirms tas atdos galus.
Beigas būs Varēlijs teica, ka saies, motors aizies raznosā un ecu pametīs čatu. Vot dirsā auto bez DPF vērts bija 12k Uzbekistānā tagad bundža 1k vērta vietējam šķiltenim.

Te pietiekami daudz gudru spečuku kas var labot ja es kļūdos par tehniskajām lietām. Bet šeit pat viens no zināmākajiem biedriem man to skaidroja.

[ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 29 Jan 2025, 13:00:25 ]

Offline
Elviss
Vakar, 13:02 #887

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22382

Braucu ar: VAZ 2101 80'

nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu

-----------------

RT Translations
Offline
uldens1
Vakar, 13:08 #888

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16378

Braucu ar:

priekškam uz TA softu,uzmet to filtru izej skati un ņem nost,bet nu jebal tādu pišu pirms katras TA
Offline
versatile
Vakar, 13:09 #889

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1251

Braucu ar:

Dikti līdzīgas diskusijas bija i kad bērnu krēsliņus ieviesa, i kad tuvās gaismas bija visu dienu jāslēdz, bet vislīdzīgākās - kad m+s riepas uzlika par obligātām. Nu tik ņems un aizņemsies uz TA.

Pasaule ir apaļa. Paies gadi divi-pieci unv kādi divi meža dīvainīši patiešām tā arī darīs un priecāsies, kādi uzvarētāji pa dzīvi, pārējie nomainīs auto uz tādiem, kurus var atļauties, var uzturēt un aiz kuriem stāvot nevajag recirkulācijas pogu uz hotkey turēt.
Offline
DusmigsZirgs
Vakar, 13:10 #890

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Ar limp mode var iziet apskati?
Offline
kexxx
Vakar, 13:15 #891

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

vnk pusļimaku nobraukuša bembja/audi/merša vietā būs pieprasījums pēc pežo/nissan/huidai par apmēram to pašu cenu, bet ar nelielu nobraukumu, kuru pirms pirkšanas aizdzīt uz servisu, nomērīt atgāzes
Offline
Damn
Vakar, 13:16 #892

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Vienīgais iemesls, krāmēties ar pagaidu dpf instalēšanu, ja ir vēlme uzreiz pēc TA nogrūst to lūzni par daudz maz sakarīgu ciparu.
Offline
968-jk
Vakar, 13:27 #893

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


29 Jan 2025, 13:02:23 @Elviss rakstīja:
nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu


Drīz šroti arī viņus bez dpf'iem neņems. Paliks Tolmets.
Offline
uldens1
Vakar, 13:30 #894

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16378

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=U4x0w7W_ijo
resnais lohs pirms pusgada vēl stāstija kā bez dpf ir zem miljona ceru ka kāds iedos pērienu no appistajiem
Offline
smudo
Vakar, 13:38 #895

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 13:10:20 @DusmigsZirgs rakstīja:
Ar limp mode var iziet apskati?


Arī neesmu spcs, bet ja DPF ir izprogrammēts, tad uz pārdesmit kilometriem uzmest visu sistēmu ar DPF iekšā, lai aizbrauktu uz TA, nebūtu jārada limp mode. VAGi DPFus reģenerā ik pa 300km vidēji, BMW - 500km, līdz ar to kādi 10 gabali var to izmantot, līdz tas būs jāliek uz auto ar strādājošu softu, lai veiktu reģenerāciju un tad atkal pa apli. Bet nu šis viss no teorijas - praksē diezgan challangin tur visa loģistika un plānošana šādam pasākumam (arī no servisa puses), lai normālam cilvēkam būtu vēlme ar to ņemties reiz gadā. Kā jau teica, tad paies pāris gadi un tirgus pats visu saregulēs - tāpat jau ES mūs uz EV pamazām pārsēdina un par šo tēmu pēc 10 gadi, iespējams, ka visi jau būs aizmirsuši.
Offline
kexxx
Vakar, 13:55 #896

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

gribu redzēt, kādu drošības naudu paprasīs serviss par strādājoš dpf īri
Offline
dsks
Vakar, 14:13 #897

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1194

Braucu ar:


29 Jan 2025, 13:27:42 @968-jk rakstīja:

29 Jan 2025, 13:02:23 @Elviss rakstīja:
nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu


Drīz šroti arī viņus bez dpf'iem neņems. Paliks Tolmets.


Kāds ukrainis iespējams iedos labāku cenu nekā Tolmets ... vismaz ~ 16o gadu Užgarodas pusē pilns ar LV numuriem bez TA bija redzami ... izteikti daudz ... visticamāk viens šerifs uz rajonu un tas pats uzpirkts ...
Offline
Ksneps
Vakar, 15:58 #898

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1422

Braucu ar:

Vai arī nopērkot auto no Vācijas DPF ņem nost, liec mājās plauktiņā un sargā kā lielāko dārgumu. Reizi gadā uzliec un noņem.
Offline
sliir
Vakar, 16:18 #899

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 855

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Arī jaunam no salona. Pirmā lieta uzreiz DPF vai viss izpūtējs ārā un iekšā vecs lietots sūds ikdienas braukšanai. Un izejamais glaunais DPFs paliek ko atrādīt reizi gadā apgaismotajiem zaļi progresīvajiem CSDD.
Offline
DiksIrseejs
Vakar, 16:48 #900

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1228

Braucu ar: Hibrīdu

Fantazētāji. Jaunam no salona ir dziļi pie dirsas nākamā īpašnieka problēmas ar dpf. Neko viņš ar to izpūtēju nedarīs. Iklīdz parādīsies pirmās pazīmes, ka iet uz galu, izmazgās max un pārdos kādam loham hlamu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo