Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
spriditis
14. Nov 2023, 00:12 #881

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Tad tirgū parādīsies nobraukteņi ar tikko izietām skatēm un nemācēs paskaidrot,kas tur īsti bija ar atgāzēm, dēļ kurām iepriekš piešķīra divniekus.
Kuram būs interese grūzt štukas padsmitgadīgā puspremium nobrauktenī. Vai tad tagad vēl ir modē rādīt savu statusu pārējiem,cik kredīts ir paņemts ?
Offline
DiksIrseejs
14. Nov 2023, 00:22 #882

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1143

Braucu ar: Hibrīdu

Drīzāk liks lētos aftermarket krapučus, nekā īrēs kaut ko tur. Jo cena jau daudz neatšķirsies.
Ja jau testu iekārta nav liela, tad pāris reizes gadā gan jau tādu izvilks reidos.
Offline
Mixzzz
14. Nov 2023, 01:41 #883

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 14 Nov 2023, 01:41:33 ]

Offline
Belluuns
14. Nov 2023, 07:50 #884

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe
Offline
smudo
14. Nov 2023, 07:57 #885

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3631

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe


DPF ar ekoloģiju nav īsti sakara - zaļie par CO2 apjomu cīnās un tur kati un DPF neko vispār neietekmē. Šis ir vairāk par pilsētu iedzīvotāju un arī pašu auto braucēu dzīves kvalitāti, lai būtu iespēja elpot tīrāku gaisu uz ielas.
Online
ATB
14. Nov 2023, 08:34 #886

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kapsicham kasās skausts noteikti

Dīzeļu cietu daļiņu filtrs. Nevis dīzeļa atgāzu/ķīmiskais/smaku filtra or whatever. Cietas daļiņas ir mikroskopiskas
Offline
Dii
14. Nov 2023, 08:36 #887

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91


14 Nov 2023, 07:57:59 @smudo rakstīja:

14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe


DPF ar ekoloģiju nav īsti sakara - zaļie par CO2 apjomu cīnās un tur kati un DPF neko vispār neietekmē. Šis ir vairāk par pilsētu iedzīvotāju un arī pašu auto braucēu dzīves kvalitāti, lai būtu iespēja elpot tīrāku gaisu uz ielas.



Katalizatoram ir tieša saistība ar CO2, ja nav katalizatora, tad lielākoties izmešos ir cilvēkam kaitīgā CO, katalizators to pārveido par CO2. Tāpēc šeit ir tieša atgriezeniskā saite graizītājiem! Reāli - graizītāji ir latentās Tūnbergas, tikai atšķirībā no Grētas viņi ņem un griež, un tiešā veidā rūpējas par planētas ekosistēmu, upurējot savas plaušas, nevis kā Grēta - tikai dirš!
Offline
smilee45
11. Apr 2024, 05:00 #888

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:

13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.

e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 11 Apr 2024, 05:10:19 ]

Offline
Mikels
11. Apr 2024, 08:26 #889

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe
Ir taču Carbon credit un uzņēmumu līmenī faktiski tā arī strādā.
Offline
dr_viruss
11. Apr 2024, 10:43 #890

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


11 Apr 2024, 05:00:58 @smilee45 rakstīja:

14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:

13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.

e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir.


e60 fl oem dpf cipari ir gājuši uz augšu, detaļas vien nostāsies ~3,5k + vēl darbs, programmēšanas, kalibrēšanas ~500 eur
Offline
daavo
11. Apr 2024, 11:01 #891

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju

KOMISIJAS REGULA (EK) Nr. 692/2008
Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 jaunām vieglajām automašīnām jāatbilst jaunajām emisijas robežvērtībām un noteiktas papildu prasības attiecībā uz piekļuvi informācijai. Tehniskās prasības stājas spēkā divos posmos: “Euro 5” – no 2009. gada 1. septembra un “Euro 6” – no 2014. gada 1. septembra.

EURO 5 prasības jauniem auto tika ieviestas sākot ar 2009. gada 1. septembri
Offline
Bender
11. Apr 2024, 11:08 #892

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


11 Apr 2024, 10:43:29 @dr_viruss rakstīja:

11 Apr 2024, 05:00:58 @smilee45 rakstīja:

14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:

13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.

e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir.


e60 fl oem dpf cipari ir gājuši uz augšu, detaļas vien nostāsies ~3,5k + vēl darbs, programmēšanas, kalibrēšanas ~500 eur

Padalies ar servisa kontaktiem, kur tevi uzgrillē uz 500€ par pusstundas darbu?
Offline
968-jk
11. Apr 2024, 11:11 #893

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

½h var iebraukt pavārtiem, uzstādīt DPF'u, saprogrammēt un izbraukt pa vārtiem?

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 11 Apr 2024, 11:11:26 ]

Offline
RSAWorkshop
11. Apr 2024, 11:16 #894

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7058

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tak nejēdz ko raksta, gan jau pats neko tādu nav darijis


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Bender
11. Apr 2024, 11:23 #895

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Neticēsiet, bet maijā būs 4 gadi, kopš nomainīju DPF savam E91.
Kādi nah 3,5k? Mož, ja pie dīlera nākot ar kājām durvis sper vaļā, tad arī komisiju pieskaita...

Programmēt? Tepat blakus topikā biedrs jautā par sakarīgu diagnostikas rīku - 2 minūtes, ieskaitot Launch sūdiņa piestartēšanu, Bosch gan ilgāk startējas

P.S. apskatījos sievas VAG - tur toč ar visu apkari pa pusstundu netiks cauri. Bebim šķiet, ka tupa 4 skrūves un pacēlājs

[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:29:12 ]

Offline
uldens1
11. Apr 2024, 11:30 #896

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Apr 2024, 11:23:36 @Bender rakstīja:
Neticēsiet, bet maijā būs 4 gadi, kopš nomainīju DPF savam E91.
Kādi nah 3,5k? Mož, ja pie dīlera nākot ar kājām durvis sper vaļā, tad arī komisiju pieskaita...

Programmēt? Tepat blakus topikā biedrs jautā par sakarīgu diagnostikas rīku - 2 minūtes, ieskaitot Launch sūdiņa piestartēšanu, Bosch gan ilgāk startējas
gan jau ar programēšanu domā jauna filtra atzīmēšanu.Un gribētu redzēt kā pusstundā kaut vai nomaini to filtru,kaut teorētiski ideālos apstākļos tas var pat izdoties,bet tas būs izņēmums

[ Šo ziņu laboja uldens1, 11 Apr 2024, 11:31:40 ]

Offline
Bender
11. Apr 2024, 11:34 #897

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Raķešu zinātne

https://photos.app.goo.gl/fn6FPWmc76rkMLVb9

Pannas noņemšanu neierēķināju tajās minūtēs

[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:35:24 ]

Offline
Gestus
11. Apr 2024, 11:37 #898

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

nu man 2.0 TDI Audi, pēc papīriem pdf noņemšana un uzlikšanai tiek rēķinātas 6h! tas pēc rūpnīcas datiem, tājā pašā , tādam pašam auto, tikai 3.0 TDI, uzlikšana noņemšana skaitās 1.5h

Laikam 2.0 viņš ir iebāzts hvz kur, kas pus auto jāizjauc, lai tiktu klāt....

A moš dīlers gribēja uz 600 EUR par darbu uzgrillēt , ka nekā ne visi zin, kas un kā, pašam liekas , ka 3h par demontāžu druksu perebors...

gan jau kads mani palabos, kurš vairāk ar to saskāries
Offline
uldens1
11. Apr 2024, 11:39 #899

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Apr 2024, 11:34:53 @Bender rakstīja:
Raķešu zinātne

https://photos.app.goo.gl/fn6FPWmc76rkMLVb9

Pannas noņemšanu neierēķināju tajās minūtēs
Un pierēķini laiku,kad nenāk kāda skrūve vaļā,nolūst,nevar zondi izskrūvēt,tu esi tipiskais pajoliņš kam vienreiz viss ir izdevies ideāli un tad iedomājies ka nākamos 100 dpf arī tāpat izdosies samainīt
Offline
Bender
11. Apr 2024, 11:43 #900

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Urbis vai lodlampa, lai skrūvīti izurbt vai palaist vaļā ir aizliegts?
Iespējams, ka man ar servisu paveicās, ka vīri prot uzpūst eļļiņu pirms zondei klāt ķeras?

Mļē, blakus stāvēju aliņu sūcot un to DPF tehnikuma praktikants mainīja, uzraudzībā protams.

[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:50:13 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo