Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Tad tirgū parādīsies nobraukteņi ar tikko izietām skatēm un nemācēs paskaidrot,kas tur īsti bija ar atgāzēm, dēļ kurām iepriekš piešķīra divniekus.
Kuram būs interese grūzt štukas padsmitgadīgā puspremium nobrauktenī. Vai tad tagad vēl ir modē rādīt savu statusu pārējiem,cik kredīts ir paņemts ? | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1143
Braucu ar: Hibrīdu
| Drīzāk liks lētos aftermarket krapučus, nekā īrēs kaut ko tur. Jo cena jau daudz neatšķirsies.
Ja jau testu iekārta nav liela, tad pāris reizes gadā gan jau tādu izvilks reidos. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 14 Nov 2023, 01:41:33 ] | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
| Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe
DPF ar ekoloģiju nav īsti sakara - zaļie par CO2 apjomu cīnās un tur kati un DPF neko vispār neietekmē. Šis ir vairāk par pilsētu iedzīvotāju un arī pašu auto braucēu dzīves kvalitāti, lai būtu iespēja elpot tīrāku gaisu uz ielas. | Online | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Kapsicham kasās skausts noteikti
Dīzeļu cietu daļiņu filtrs. Nevis dīzeļa atgāzu/ķīmiskais/smaku filtra or whatever. Cietas daļiņas ir mikroskopiskas | Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
|
14 Nov 2023, 07:57:59 @smudo rakstīja:
14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe
DPF ar ekoloģiju nav īsti sakara - zaļie par CO2 apjomu cīnās un tur kati un DPF neko vispār neietekmē. Šis ir vairāk par pilsētu iedzīvotāju un arī pašu auto braucēu dzīves kvalitāti, lai būtu iespēja elpot tīrāku gaisu uz ielas.
Katalizatoram ir tieša saistība ar CO2, ja nav katalizatora, tad lielākoties izmešos ir cilvēkam kaitīgā CO, katalizators to pārveido par CO2. Tāpēc šeit ir tieša atgriezeniskā saite graizītājiem! Reāli - graizītāji ir latentās Tūnbergas, tikai atšķirībā no Grētas viņi ņem un griež, un tiešā veidā rūpējas par planētas ekosistēmu, upurējot savas plaušas, nevis kā Grēta - tikai dirš! | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:
13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.
e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir. [ Šo ziņu laboja smilee45, 11 Apr 2024, 05:10:19 ] | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
14 Nov 2023, 07:50:28 @Belluuns rakstīja:
Kapēc man neviens nepiemaksā par to, ka uzturu mežu, lai gaiss tiktu attīrīts? vajag formulu, hektars pret izmešu daudzumu, tie kam mežs daudz, var braukt ar kamazu straight pipe
Ir taču Carbon credit un uzņēmumu līmenī faktiski tā arī strādā. | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
11 Apr 2024, 05:00:58 @smilee45 rakstīja:
14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:
13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.
e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir.
e60 fl oem dpf cipari ir gājuši uz augšu, detaļas vien nostāsies ~3,5k + vēl darbs, programmēšanas, kalibrēšanas ~500 eur | Offline | | |
daavo | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
| KOMISIJAS REGULA (EK) Nr. 692/2008
Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 jaunām vieglajām automašīnām jāatbilst jaunajām emisijas robežvērtībām un noteiktas papildu prasības attiecībā uz piekļuvi informācijai. Tehniskās prasības stājas spēkā divos posmos: “Euro 5” – no 2009. gada 1. septembra un “Euro 6” – no 2014. gada 1. septembra.
EURO 5 prasības jauniem auto tika ieviestas sākot ar 2009. gada 1. septembri
| Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
11 Apr 2024, 10:43:29 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 05:00:58 @smilee45 rakstīja:
14 Nov 2023, 01:41:01 @Mixzzz rakstīja:
13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nevienu tas nepis, tās ir Ford problēmas, nevis citu cilvēku problēmas. Un turklāt Euro 5 sākas ar 2011.g, tā kā sākot 14 gadīgām misenēm. e9x/e6x varēs vēl kūpināt pa ielām, bet nu nekas nav mūžīgs un tās misenes dabiski pazudīs no ielām. Nevari nomainīt dpf savam vecajam premiumam, nu tad ņem jaunāku ne premiumu, viss. Vai arī izvēlies benzīnu, easy.
e9x un e6x taču jau tiek aprīkoti ar n sērijas dzinējiem. 2008.gada septembris~~ euro5 esot. Pat ja DPF tiem gadiem vēl nav izgriezti, tie noteikti vairs nepilda funkciju. Proti situācija ļoti interesanta. DPF būtībā ir detaļa, kas nolietojas. Maksā 2k~~ un jāmaina dažādos intervālos, kā paveicas. Interesanti laiki priekšā.
Starp citu CSDD piedāvā iespēju iesist TL nummuru un parādīs kāda euro klase auto ir.
e60 fl oem dpf cipari ir gājuši uz augšu, detaļas vien nostāsies ~3,5k + vēl darbs, programmēšanas, kalibrēšanas ~500 eur
Padalies ar servisa kontaktiem, kur tevi uzgrillē uz 500€ par pusstundas darbu? | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| ½h var iebraukt pavārtiem, uzstādīt DPF'u, saprogrammēt un izbraukt pa vārtiem? [ Šo ziņu laboja 968-jk, 11 Apr 2024, 11:11:26 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7058
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tak nejēdz ko raksta, gan jau pats neko tādu nav darijis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Neticēsiet, bet maijā būs 4 gadi, kopš nomainīju DPF savam E91.
Kādi nah 3,5k? Mož, ja pie dīlera nākot ar kājām durvis sper vaļā, tad arī komisiju pieskaita...
Programmēt? Tepat blakus topikā biedrs jautā par sakarīgu diagnostikas rīku - 2 minūtes, ieskaitot Launch sūdiņa piestartēšanu, Bosch gan ilgāk startējas
P.S. apskatījos sievas VAG - tur toč ar visu apkari pa pusstundu netiks cauri. Bebim šķiet, ka tupa 4 skrūves un pacēlājs [ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:29:12 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 11:23:36 @Bender rakstīja:
Neticēsiet, bet maijā būs 4 gadi, kopš nomainīju DPF savam E91.
Kādi nah 3,5k? Mož, ja pie dīlera nākot ar kājām durvis sper vaļā, tad arī komisiju pieskaita...
Programmēt? Tepat blakus topikā biedrs jautā par sakarīgu diagnostikas rīku - 2 minūtes, ieskaitot Launch sūdiņa piestartēšanu, Bosch gan ilgāk startējas
gan jau ar programēšanu domā jauna filtra atzīmēšanu.Un gribētu redzēt kā pusstundā kaut vai nomaini to filtru,kaut teorētiski ideālos apstākļos tas var pat izdoties,bet tas būs izņēmums[ Šo ziņu laboja uldens1, 11 Apr 2024, 11:31:40 ] | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Raķešu zinātne
https://photos.app.goo.gl/fn6FPWmc76rkMLVb9
Pannas noņemšanu neierēķināju tajās minūtēs [ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:35:24 ] | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
| nu man 2.0 TDI Audi, pēc papīriem pdf noņemšana un uzlikšanai tiek rēķinātas 6h! tas pēc rūpnīcas datiem, tājā pašā , tādam pašam auto, tikai 3.0 TDI, uzlikšana noņemšana skaitās 1.5h
Laikam 2.0 viņš ir iebāzts hvz kur, kas pus auto jāizjauc, lai tiktu klāt....
A moš dīlers gribēja uz 600 EUR par darbu uzgrillēt , ka nekā ne visi zin, kas un kā, pašam liekas , ka 3h par demontāžu druksu perebors...
gan jau kads mani palabos, kurš vairāk ar to saskāries | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 11:34:53 @Bender rakstīja:
Raķešu zinātne
https://photos.app.goo.gl/fn6FPWmc76rkMLVb9
Pannas noņemšanu neierēķināju tajās minūtēs
Un pierēķini laiku,kad nenāk kāda skrūve vaļā,nolūst,nevar zondi izskrūvēt,tu esi tipiskais pajoliņš kam vienreiz viss ir izdevies ideāli un tad iedomājies ka nākamos 100 dpf arī tāpat izdosies samainīt | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Urbis vai lodlampa, lai skrūvīti izurbt vai palaist vaļā ir aizliegts?
Iespējams, ka man ar servisu paveicās, ka vīri prot uzpūst eļļiņu pirms zondei klāt ķeras?
Mļē, blakus stāvēju aliņu sūcot un to DPF tehnikuma praktikants mainīja, uzraudzībā protams. [ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 11:50:13 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|