Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Laoshi
30. Dec 2011, 16:06 #881

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


30 Dec 2011, 16:04:37 Dzvile rakstīja:
Man šitāds bija uz Cherokee uzbāzts,oriģinālā bāka nahrenizēta.To lika sertificētā gāzes kantori,ne jau es škūnītī.
Tanī bākā līda 30 litri degvielas,priekš tās sildīšanas pilnīgi pietika.




:O ideāli, kapēc es nepainteresējos agrāk Un kur biji TU

Ulden, mans uz gāzi pārslēdzas pēc diviem kilometriem arī pie -30, tas ir no rīta vai pēc darba, bet ar to pietiek, lai minētā summa aizietu, jo braucu ar 3o, lai ātrāk uzsilst

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 30 Dec 2011, 16:09:52 ]

Offline
Archy96
30. Dec 2011, 16:30 #882

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


30 Dec 2011, 16:04:37 Dzvile rakstīja:
Man šitāds bija uz Cherokee uzbāzts,oriģinālā bāka nahrenizēta.To lika sertificētā gāzes kantori,ne jau es škūnītī.
Tanī bākā līda 30 litri degvielas,priekš tās sildīšanas pilnīgi pietika.





Un šitas pasākums nāk apakšā zem grīdas? Īstenībā ļoti labs risinājums, lai saglabātu bagāžas nodalījuma telpu Man par laimi zapaska nāk uz pakaļdurvīm ārpusē, savukārt "baranka" iebāzta tur, kur parasti zapaska - bagāžniekā grīdā, un vietu neaizņem.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 30 Dec 2011, 16:30:48 ]

Offline
Instigater
30. Dec 2011, 16:34 #883

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man lietošanā ir bijuši 4 gazificēti auto. Pirmajam un otrajam ievēroju to sildīšanu, pēdējiem vairs ne, nu i nafig, ja var piešķilt, tad var arī braukt. Teorētiski reduktorā membrānai ātrāk pienāk beigas, bet viņa jau tāpat jāmaina ik pēc 2 gadiem, ātrāk viņa arī šādā režīmā neizbeidzās. Kāpēc jaunākas paaudzes vēl ar šķilšanu uz benzīna ākstās?
Offline
uldens1
30. Dec 2011, 16:39 #884

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


30 Dec 2011, 16:06:39 Laoshi rakstīja:

30 Dec 2011, 16:04:37 Dzvile rakstīja:
Man šitāds bija uz Cherokee uzbāzts,oriģinālā bāka nahrenizēta.To lika sertificētā gāzes kantori,ne jau es škūnītī.
Tanī bākā līda 30 litri degvielas,priekš tās sildīšanas pilnīgi pietika.




:O ideāli, kapēc es nepainteresējos agrāk Un kur biji TU

Ulden, mans uz gāzi pārslēdzas pēc diviem kilometriem arī pie -30, tas ir no rīta vai pēc darba, bet ar to pietiek, lai minētā summa aizietu, jo braucu ar 3o, lai ātrāk uzsilst
man lidz darbam 2 km
Offline
Archy96
30. Dec 2011, 16:43 #885

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


30 Dec 2011, 16:34:21 Instigater rakstīja:
Man lietošanā ir bijuši 4 gazificēti auto. Pirmajam un otrajam ievēroju to sildīšanu, pēdējiem vairs ne, nu i nafig, ja var piešķilt, tad var arī braukt. Teorētiski reduktorā membrānai ātrāk pienāk beigas, bet viņa jau tāpat jāmaina ik pēc 2 gadiem, ātrāk viņa arī šādā režīmā neizbeidzās. Kāpēc jaunākas paaudzes vēl ar šķilšanu uz benzīna ākstās?

Nezinu, kāpēc tā, man arī automātiski viss notiek, ja nemaldos, pie kaut kādiem 45grādiem automātiski uz gāzi pārslēdzas, kopsummā sanāk mēnesī kaut kur ap 25ls bezīnā iztērēt, kas uz visa kopējā dzīves dārdzības fona tāds sūds vien ir

[ Šo ziņu laboja Archy96, 30 Dec 2011, 16:43:30 ]

Offline
PASSATizhi
30. Dec 2011, 17:00 #886

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pārslēdzas gandrīz visiem pie 30 gradiem. nu nez, kur var nokurināt 25ls. es braucu katru dienu, daudz, nu vidēji 15ls pietiek mēnesim. ar visu to, ka katrs starts ir uz benzīna, pat karstam, pec 10sek. slēdzas uz gāzi. balons mazs, 45l salien. pa LV viss labi, bet braucu ar to auto ceļojumos, un godīgi sakot besī ik pa 250km meklēt tanku. bet nu cenu starpība silda sirdi.
Offline
Vecais
30. Dec 2011, 19:11 #887

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Mazākais ko var ielikt ir pārslegšanās pie 20grādiem.. kapēc tas vajadzīgs ? Tapēc ka LPG balonā ir šķidrā veida zem spiediena, bet uz smidzinatājiem tiek padota gāzveidā un zem atmosfēras.. reduktoram izpildod šo procesu rodas siltumaiņa kur reduktors atdziest. Ja uz smidzinātājiem tiks padota daļēji gāzveidā, daļēji šķidrā veidā tas nobeigs smidzinātājus.

Tapēc ļoti būtiski ir dzesēšanas sistēmu uzturēt labā(lasīt ideālā) kārtībā.

Vecajām iekārtām aiz reduktora faktiski nekas nav un podu piepildījums tiek veits ar retinātumu - cik vajag tik iesūc(ja pietiek protams)... un kāds tur maisījums sanāca tāds arī izkūpēja(protams visam nesadegot un smirdinot puspasauli). Šeit arī sakās tie briesmu stāsti ka LPG ir 20-40% lielāks patēriņš.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Dec 2011, 19:12:40 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
uldens1
30. Dec 2011, 20:01 #888

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


30 Dec 2011, 19:11:24 Vecais_ rakstīja:
Mazākais ko var ielikt ir pārslegšanās pie 20grādiem.. kapēc tas vajadzīgs ? Tapēc ka LPG balonā ir šķidrā veida zem spiediena, bet uz smidzinatājiem tiek padota gāzveidā un zem atmosfēras.. reduktoram izpildod šo procesu rodas siltumaiņa kur reduktors atdziest. Ja uz smidzinātājiem tiks padota daļēji gāzveidā, daļēji šķidrā veidā tas nobeigs smidzinātājus.

Tapēc ļoti būtiski ir dzesēšanas sistēmu uzturēt labā(lasīt ideālā) kārtībā.

Vecajām iekārtām aiz reduktora faktiski nekas nav un podu piepildījums tiek veits ar retinātumu - cik vajag tik iesūc(ja pietiek protams)... un kāds tur maisījums sanāca tāds arī izkūpēja(protams visam nesadegot un smirdinot puspasauli). Šeit arī sakās tie briesmu stāsti ka LPG ir 20-40% lielāks patēriņš.
nestasti ka uz sprauslam ir 0 bar spiediens,tad ka viņš tiek cilindra
Offline
kotuluuri
30. Dec 2011, 20:15 #889

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

ulden lasit nemaki, vins rakstija ka tiek padota gazveida un zem atmosferas...
Offline
uldens1
30. Dec 2011, 20:18 #890

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


30 Dec 2011, 20:15:21 kotuluuri rakstīja:
ulden lasit nemaki, vins rakstija ka tiek padota gazveida un zem atmosferas...
iztulko,tapat nesapratu
Offline
kotuluuri
30. Dec 2011, 20:21 #891

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


30 Dec 2011, 20:18:05 uldens1 rakstīja:

30 Dec 2011, 20:15:21 kotuluuri rakstīja:
ulden lasit nemaki, vins rakstija ka tiek padota gazveida un zem atmosferas...
iztulko,tapat nesapratu

zem spiediena 1 atmosfera.
Offline
kexxx
30. Dec 2011, 20:40 #892

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

4paaudzei parsledzoties pie parak zemas temperaturas brizhos, kad motoram kapina apgriezienus, saak raustities, manuprat tapec, ka gaze nespej iztvaikot un nesadeg kaa naakas. Sev eksperimentali noreguleju, lai sledzas pie 32 gradiem, uzreiz pec parslegshanas censhos parak mizaa nedot...
Offline
seeingman
30. Dec 2011, 20:42 #893

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

...un ieplūdes kolektorā parasti ir -0.8 lidz 0 bar
un vispār, kāpēc nevar uzlikt reduktoram elektrisko sildīšanu un softā ieregulēt startu ar gāzi. nebūtu benzīns vispār vajadzīgs, tikai jāpagaida, kamēr reduktors iesilst pirms starta, gluži kā dīzeļiem ar kvēlsvecēm
Offline
PASSATizhi
30. Dec 2011, 20:50 #894

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


30 Dec 2011, 20:42:15 seeingman rakstīja:
...un ieplūdes kolektorā parasti ir -0.8 lidz 0 bar
un vispār, kāpēc nevar uzlikt reduktoram elektrisko sildīšanu un softā ieregulēt startu ar gāzi. nebūtu benzīns vispār vajadzīgs, tikai jāpagaida, kamēr reduktors iesilst pirms starta, gluži kā dīzeļiem ar kvēlsvecēm


lai ātri uzsildīt tādu lielu kluci, ļoti daudz eletrības vajadzēs. un var gadīties ka nevarēs pēc tam to auto palaist
Offline
seeingman
30. Dec 2011, 20:52 #895

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

tapec vajag 100ah aķi
tiesa šāda sistēma biežiem, īsiem pārbraucieniem nederēs

[ Šo ziņu laboja seeingman, 30 Dec 2011, 20:53:36 ]

Offline
kexxx
30. Dec 2011, 20:55 #896

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

un vel vajadzetu varstus, kas nelautu reduktora ieplust vel nesasilushajam dzesesanas skidrumam... Ja nav nekas tads pieejams, tad laikam nav isti ta iecere reala
Offline
seeingman
30. Dec 2011, 20:59 #897

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

nu prostakais termostats, tikai uz 40 grādiem vai cik tur vajag
Offline
Vecais
30. Dec 2011, 22:14 #898

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Dec 2011, 20:40:54 kexxx rakstīja:
4paaudzei parsledzoties pie parak zemas temperaturas brizhos, kad motoram kapina apgriezienus, saak raustities, manuprat tapec, ka gaze nespej iztvaikot un nesadeg kaa naakas. Sev eksperimentali noreguleju, lai sledzas pie 32 gradiem, uzreiz pec parslegshanas censhos parak mizaa nedot...

Tapēc ar aukstu nevar braukt.
Ja reduktors ir ar rezervi(hp) un nav 6mm maģistrāle uz lielmotora reduktoru tad ar 30 grādiem ir jāpietiek, bet labāk tomēr ir noteiktie 40 grādi un brauc mierīgs.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Dec 2011, 22:15:52 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
nagla
30. Dec 2011, 23:41 #899

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


30 Dec 2011, 15:57:10 gumijkoks rakstīja:
Uztaisīt jau var dajebko - nedaudz iztēles, prasmīgas rokas un viss ir kvalitatīvi un pielāgojami katram auto.
Piemēram, mazajai (nestandarta) benzīnbākai, lai noteiktu benzīna līmeni, var izmantot no jebkura auto pieejamo logu šķidruma dačiku: iestellē tajā 10L kanniņā tā, lai iedegas panelī lampiņa, kad paliek pāri 2 litri. Tā jau nav problēma.
Problēma varētu tik būt - ko par to saka mūsu tehniskās apskates personāls.

Ja auto taisa priekš sevis drošai lietošanai, tad to visu var tiešām ļoti solīdi sataisīt un 10 litru mazo kanniņu var nostiprināt un ieslēpt kur vien vajag, tāpatās arī ar balonu. tikai jautājums - vai TA neder, jo tā ir rakstīts likumā vai neder principa pēc..?!

Gribētu dzirdēt naglas (iepriekšējā lapā atzīmējās) komentāru par to, kur tieši tev tas balons ir? tur kādreiz bija rezerves ritenis vai vnk. zem grīdas?
ja rezerves ritena vieta,rezerves ritenis sen tur netiek turets,iestucheju to Combo zem jumta prieksha

[ Šo ziņu laboja nagla, 30 Dec 2011, 23:46:17 ]

Offline
Knoll
31. Dec 2011, 16:59 #900

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:

Ir kads users kas nodarbojas ar gazes sistēmu uzstādīšanu ar kuru var aprunāties par gazes iekartu setifikaciju . Problēma tāda ka ir doma likt gazi bet manam kumeļam(BMW 316) orģinali ir 1.6 motors bet iekšā stāv 2,7i vai pie setifikācijas var rasties problēmas ar pārbūvi un kadu sistēmu labāk likt jo piedāvājums ir diezgan plaš. ieteicams atbilēt PM jo pie pc tieku reti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo