Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Lētie aviolidojumi

AutorsZiņojums
starlit
11. May 2011, 23:19 #881

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW

lucky
peedeejo reiz tur biju ap jauno gadu ...miskastes pie robezhniekiem pilnas bij ar visiishiem
Offline
Pacoo
11. May 2011, 23:20 #882

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


11 May 2011, 23:09:26 91 rakstīja:

11 May 2011, 18:36:44 starlit rakstīja:
...runaajot par shmigu, frankfurtee baigi ciitiigi seko tam liidzi - 1l un nejeb...


Tikko lidoju caur FRA uz hokeju un atpakaļ - neviens tur vispār neko neskatījās, ne vienā, ne otrā reizē. Abas reizes man bija veikala maiss un neviens tajā iekšā nelūrēja.


Nezināju, ka Frankfurte ir FRA

Nesen lidoju, Rynair taburetes nelaižas. Baltic salons bija ne smirdīgs, bet novazāts. Abās serviss vienāds - nasing spešal, bet nu Rynair zemās cenas nesaprotu, kā var būt lidojums pa kapeikām, cik tad maksā degviela+patēriņš tiem kukuruzņikiem ir kāds? Un cik maksā pēdējā mirkļa lidojumi? Uz tiem nopelna? Vai sendvičiem?
Ar privāto arī atpakaļ sanāca pirmo reizi, bet nu līdz tādam līmenim vēl ir kur augt, lai gan, nākotnē būtu labi ja tādu atļauties varētu. Ir uz ko tiekties

-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
RVR
11. May 2011, 23:25 #883

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:

Nezināju, ka Frankfurte ir FRA



Frankfurt International = FRA/EDDF
Frankfurt Hahn = HHN/EDFH
Offline
RVR
11. May 2011, 23:29 #884

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:
kā var būt lidojums pa kapeikām


Nu ne jau visas 180 vietas (vai cik tur tās ir 737-800) ir pa kapeikām. Pa kapeikām ir tikai daļa, pārējais arī visu nosedz. Plus visi tie viņu tarifi par transakcijām un ko tik ne vēl.

[ Šo ziņu laboja 91, 11 May 2011, 23:30:13 ]

Offline
RVR
11. May 2011, 23:31 #885

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


11 May 2011, 23:19:50 starlit rakstīja:
miskastes pie robezhniekiem pilnas bij ar visiishiem


kādi vēl robežsargi, ja Tu JAU esi pāri robežai?
Offline
kaartmens
11. May 2011, 23:42 #886

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Ja man ir jaalido ar AirBaltic Riiga-Helsinki, tad Helsinki-Riiga-Vilnja un tad Vilnja-Riiga, tad man sanaak, ka jaataisa 3 atsevishkjas rezervaacijas? It kaa vareetu 2: Riiga-Helsinki un Riiga-Vilnja turp atpakalj, bet, cik saprotu Helsinki-Riiga-Vilnja ir kaut kaads savienotais lidojums, kuram jaabuut kaa vienai rezervaacijai, lai, ja kaveejas reiss no Helsinkiem, neaizlido uz Vilnju bez manis
Offline
mcelroy
11. May 2011, 23:57 #887

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu


11 May 2011, 22:52:39 Exclusivity rakstīja:

11 May 2011, 17:33:52 mcelroy rakstīja:
Exclusivity Tu gadienaa pati nenaaci AirBalticu aizstaaveet, prasiiji statistiku par kaveejumiem u.t.t. ? Kad dabuuji tad gan kautkaa apklusi

Es nenācu neko aizstāvēt, es uzrakstītu savādāku viedokli nekā tavējais, kas tev laikam tā grauž vēl līdz šim brīdim. Es vnk. tālāk neredzēju jēgu kko postēt un strīdēties,kā arī tagad kko rakstīt par neprecīzi sniegtu informāciju, jo man ir citas lietas ko darīt.
Manis pēc vari kaut vai visu negatīvo vilkt ārā un turpināt tik sāpēt tālāk.


Ok, izbeidzam
Offline
Mackie
12. May 2011, 00:00 #888

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 944


11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi


Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.

Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.

Kaut kā tā

[ Šo ziņu laboja Mackie, 12 May 2011, 00:02:26 ]

Offline
Heller
12. May 2011, 00:09 #889

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Mackie - neviens pēc BCN,TLV - neliks vēl tev 2 legus klāt. Duty time neiet cauri elementāri!
Offline
Mackie
12. May 2011, 00:26 #890

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 944


12 May 2011, 00:09:19 Heller rakstīja:
Mackie - neviens pēc BCN,TLV - neliks vēl tev 2 legus klāt. Duty time neiet cauri elementāri!


Boltika stjuartes vidēji nolido 9 stundas dienā. IST reiss stjuartei no paša sākuma līdz beigām aizņem 8 stundas.
Taču tas ir boltiks un bieži viss neiet pēc saraksta. It īpaši kad uz sezonu pieņem jaunus un pēc tam alaist. Tanī laikā vecie stjuarti stradā dubultsodzi.
Kā piemers. Šodien izlidoja F50 uz KGD. Lidmašina pilna (43 pax) un uz borta ir tikai 1 stjuarts tāpēc, ka otrais saslima, a trešais, kurš brauca no stand by aizvietot otro, nepaspēja uz reisu.
Offline
Heller
12. May 2011, 00:29 #891

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Single Op's uz F50 - nav nekas jauns. Ja ievēroji,es IST neiekļāvu sarakstā,pēc kura nebūs vēl 2 legi!
Offline
Mackie
12. May 2011, 00:43 #892

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 944


12 May 2011, 00:29:08 Heller rakstīja:
Single Op's uz F50 - nav nekas jauns. Ja ievēroji,es IST neiekļāvu sarakstā,pēc kura nebūs vēl 2 legi!


Jā, laikam tā arī ir Manas zināšanas stjuartu jomā ir tikai no sarunam ar pašiem stjuartiem, jo pats nelidoju, nesu atbildību par virszemes apkalpošanu.
Offline
Pacoo
12. May 2011, 00:44 #893

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


11 May 2011, 23:25:40 91 rakstīja:

11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:

Nezināju, ka Frankfurte ir FRA



Frankfurt International = FRA/EDDF
Frankfurt Hahn = HHN/EDFH


my fault





Lidmašīnu nopirkt/īrēt vai ko viņi tur ar viņu dara taču arī kaut ko piķo? Cik vēl sēž cilvēki offisos? Rainim cepuri nost, ka tādas cenas tur un ceru,ka pēc iespējas ilgāk tā būs, lai bāleliņi varam plivināties pa jevropu.

-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
Jancuks
12. May 2011, 07:22 #894

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 May 2011, 00:00:56 Mackie rakstīja:

11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi


Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.

Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.

Kaut kā tā

Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.

[ Šo ziņu laboja Jancuks, 12 May 2011, 07:23:36 ]

Offline
GR8
12. May 2011, 08:02 #895

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

tikko 3 reizes lidoju ar raini: pirmajā reizē izlidoja un ielidoja laikā, otrajā reizē ielidoja par pusstundu ātrāk trešajā reizē izlidojot, kavēja 15 min, bet ielidoja laikā
tikko pazīstamie lidoja ar balticu, kurš tā arī neizlidoja vajadzīgajā dienā
Offline
kamikadzemk
12. May 2011, 08:16 #896

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


12 May 2011, 07:22:41 Jancuks rakstīja:

12 May 2011, 00:00:56 Mackie rakstīja:

11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi


Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.

Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.

Kaut kā tā

Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.

Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Edzja
12. May 2011, 08:24 #897

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


11 May 2011, 18:17:52 Harcix rakstīja:
viens mazs ieteikums tiem kas nezinaaja - visvairaak vietas kaajaam ir tajaas paaris rindaas pie avaarijas izejaam viduu - tieshaam var norm izplesties. es liidz pagaajushajam lidojumam to nemaz nezinaaju

un benki cik pedejas reizes emu lidojis, rainim nenolaizhas

Rainii viss sakariigaak ir noporkt priority bordingu un seedeet pashaa pirmAjaa rindaa
Offline
Mackie
12. May 2011, 12:06 #898

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 944


Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.


Wow. Tu atklāji Ameriku


12 May 2011, 08:16:06 kamikadzemk rakstīja:

Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)


Saprotāma lieta. Es uzrakstīju tikai to, kas nav tik populārs parastiem pax'iem un par to, ko viņi īsti neredz.
Es aizmirsu pateikt par BKC (Baltijas Kravu Centrs)
Laikam ļoti daudzi lido un nezin, kā kopā ar viņu somām vienlaikus atrodas bīstama krava, vai mironis Aviokompanijam par to maksā normālu piķi

[ Šo ziņu laboja Mackie, 12 May 2011, 12:08:49 ]

Offline
Harcix
12. May 2011, 12:44 #899

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

es runaaju par super getto variantu kad nekas papildus netiek pirkts. un par to priority boarding - vienreiz no riigas lidoju, izgaaju cauri bilesu kontrolei kaa viens no peedeejiem, autobusaa uz lidmashiinu arii iekaapu kaa viens no peedeejiem, bet lidmashiinaa iekaapu kaa viens no pirmajiem.

12 May 2011, 08:24:56 Edzja rakstīja:

11 May 2011, 18:17:52 Harcix rakstīja:
viens mazs ieteikums tiem kas nezinaaja - visvairaak vietas kaajaam ir tajaas paaris rindaas pie avaarijas izejaam viduu - tieshaam var norm izplesties. es liidz pagaajushajam lidojumam to nemaz nezinaaju

un benki cik pedejas reizes emu lidojis, rainim nenolaizhas

Rainii viss sakariigaak ir noporkt priority bordingu un seedeet pashaa pirmAjaa rindaa


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Jancuks
13. May 2011, 08:07 #900

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 May 2011, 12:06:07 Mackie rakstīja:

Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.


Wow. Tu atklāji Ameriku


12 May 2011, 08:16:06 kamikadzemk rakstīja:

Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)


Saprotāma lieta. Es uzrakstīju tikai to, kas nav tik populārs parastiem pax'iem un par to, ko viņi īsti neredz.
Es aizmirsu pateikt par BKC (Baltijas Kravu Centrs)
Laikam ļoti daudzi lido un nezin, kā kopā ar viņu somām vienlaikus atrodas bīstama krava, vai mironis Aviokompanijam par to maksā normālu piķi

Vispār jums tur NHS nemāca, ka nevajadzētu izpaust cenas utml informāciju nepiederošām personām?

[ Šo ziņu laboja Jancuks, 13 May 2011, 08:07:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo