Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lētie aviolidojumi
Autors | Ziņojums |
starlit | | Kopš: 11. Aug 2008
Ziņojumi: 2020
Braucu ar: BMW
| lucky
peedeejo reiz tur biju ap jauno gadu ...miskastes pie robezhniekiem pilnas bij ar visiishiem | Offline | | |
Pacoo | | Kopš: 03. Apr 2008
Ziņojumi: 5225
Braucu ar:
|
11 May 2011, 23:09:26 91 rakstīja:
11 May 2011, 18:36:44 starlit rakstīja:
...runaajot par shmigu, frankfurtee baigi ciitiigi seko tam liidzi - 1l un nejeb...
Tikko lidoju caur FRA uz hokeju un atpakaļ - neviens tur vispār neko neskatījās, ne vienā, ne otrā reizē. Abas reizes man bija veikala maiss un neviens tajā iekšā nelūrēja.
Nezināju, ka Frankfurte ir FRA
Nesen lidoju, Rynair taburetes nelaižas. Baltic salons bija ne smirdīgs, bet novazāts. Abās serviss vienāds - nasing spešal, bet nu Rynair zemās cenas nesaprotu, kā var būt lidojums pa kapeikām, cik tad maksā degviela+patēriņš tiem kukuruzņikiem ir kāds? Un cik maksā pēdējā mirkļa lidojumi? Uz tiem nopelna? Vai sendvičiem?
Ar privāto arī atpakaļ sanāca pirmo reizi, bet nu līdz tādam līmenim vēl ir kur augt, lai gan, nākotnē būtu labi ja tādu atļauties varētu. Ir uz ko tiekties
----------------- http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:
Nezināju, ka Frankfurte ir FRA
Frankfurt International = FRA/EDDF
Frankfurt Hahn = HHN/EDFH | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:
kā var būt lidojums pa kapeikām
Nu ne jau visas 180 vietas (vai cik tur tās ir 737-800) ir pa kapeikām. Pa kapeikām ir tikai daļa, pārējais arī visu nosedz. Plus visi tie viņu tarifi par transakcijām un ko tik ne vēl.[ Šo ziņu laboja 91, 11 May 2011, 23:30:13 ] | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
11 May 2011, 23:19:50 starlit rakstīja:
miskastes pie robezhniekiem pilnas bij ar visiishiem
kādi vēl robežsargi, ja Tu JAU esi pāri robežai? | Offline | | |
kaartmens | | Kopš: 21. Oct 2004
Ziņojumi: 818
Braucu ar:
| Ja man ir jaalido ar AirBaltic Riiga-Helsinki, tad Helsinki-Riiga-Vilnja un tad Vilnja-Riiga, tad man sanaak, ka jaataisa 3 atsevishkjas rezervaacijas? It kaa vareetu 2: Riiga-Helsinki un Riiga-Vilnja turp atpakalj, bet, cik saprotu Helsinki-Riiga-Vilnja ir kaut kaads savienotais lidojums, kuram jaabuut kaa vienai rezervaacijai, lai, ja kaveejas reiss no Helsinkiem, neaizlido uz Vilnju bez manis | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
|
11 May 2011, 22:52:39 Exclusivity rakstīja:
11 May 2011, 17:33:52 mcelroy rakstīja:
Exclusivity Tu gadienaa pati nenaaci AirBalticu aizstaaveet, prasiiji statistiku par kaveejumiem u.t.t. ? Kad dabuuji tad gan kautkaa apklusi
Es nenācu neko aizstāvēt, es uzrakstītu savādāku viedokli nekā tavējais, kas tev laikam tā grauž vēl līdz šim brīdim. Es vnk. tālāk neredzēju jēgu kko postēt un strīdēties,kā arī tagad kko rakstīt par neprecīzi sniegtu informāciju, jo man ir citas lietas ko darīt.
Manis pēc vari kaut vai visu negatīvo vilkt ārā un turpināt tik sāpēt tālāk.
Ok, izbeidzam | Offline | | |
Mackie | | Kopš: 11. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: 944
|
11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi
Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.
Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.
Kaut kā tā [ Šo ziņu laboja Mackie, 12 May 2011, 00:02:26 ] | Offline | | |
|
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Mackie - neviens pēc BCN,TLV - neliks vēl tev 2 legus klāt. Duty time neiet cauri elementāri! | Offline | | |
Mackie | | Kopš: 11. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: 944
|
12 May 2011, 00:09:19 Heller rakstīja:
Mackie - neviens pēc BCN,TLV - neliks vēl tev 2 legus klāt. Duty time neiet cauri elementāri!
Boltika stjuartes vidēji nolido 9 stundas dienā. IST reiss stjuartei no paša sākuma līdz beigām aizņem 8 stundas.
Taču tas ir boltiks un bieži viss neiet pēc saraksta. It īpaši kad uz sezonu pieņem jaunus un pēc tam alaist. Tanī laikā vecie stjuarti stradā dubultsodzi.
Kā piemers. Šodien izlidoja F50 uz KGD. Lidmašina pilna (43 pax) un uz borta ir tikai 1 stjuarts tāpēc, ka otrais saslima, a trešais, kurš brauca no stand by aizvietot otro, nepaspēja uz reisu. | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Single Op's uz F50 - nav nekas jauns. Ja ievēroji,es IST neiekļāvu sarakstā,pēc kura nebūs vēl 2 legi! | Offline | | |
Mackie | | Kopš: 11. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: 944
|
12 May 2011, 00:29:08 Heller rakstīja:
Single Op's uz F50 - nav nekas jauns. Ja ievēroji,es IST neiekļāvu sarakstā,pēc kura nebūs vēl 2 legi!
Jā, laikam tā arī ir Manas zināšanas stjuartu jomā ir tikai no sarunam ar pašiem stjuartiem, jo pats nelidoju, nesu atbildību par virszemes apkalpošanu. | Offline | | |
Pacoo | | Kopš: 03. Apr 2008
Ziņojumi: 5225
Braucu ar:
|
11 May 2011, 23:25:40 91 rakstīja:
11 May 2011, 23:20:00 Pacoo rakstīja:
Nezināju, ka Frankfurte ir FRA
Frankfurt International = FRA/EDDF
Frankfurt Hahn = HHN/EDFH
my fault
Lidmašīnu nopirkt/īrēt vai ko viņi tur ar viņu dara taču arī kaut ko piķo? Cik vēl sēž cilvēki offisos? Rainim cepuri nost, ka tādas cenas tur un ceru,ka pēc iespējas ilgāk tā būs, lai bāleliņi varam plivināties pa jevropu.
----------------- http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus. | Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
12 May 2011, 00:00:56 Mackie rakstīja:
11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi
Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.
Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.
Kaut kā tā
Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.[ Šo ziņu laboja Jancuks, 12 May 2011, 07:23:36 ] | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| tikko 3 reizes lidoju ar raini: pirmajā reizē izlidoja un ielidoja laikā, otrajā reizē ielidoja par pusstundu ātrāk trešajā reizē izlidojot, kavēja 15 min, bet ielidoja laikā
tikko pazīstamie lidoja ar balticu, kurš tā arī neizlidoja vajadzīgajā dienā | Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
12 May 2011, 07:22:41 Jancuks rakstīja:
12 May 2011, 00:00:56 Mackie rakstīja:
11 May 2011, 18:37:40 Norchx rakstīja:
Intereses pēc cik lidsabiedrībai, kā Reinim teiksim, tīri izmaksā viens lidojums Rīga-Londona(Stansteda) vai teiksim Rīga-Stokholma(Skavsta). Piloti, stjuarti, degviela un nodokļi
Principā var aprēķināt, bet ļoti vidēji.
RIX - BCN, piemēram. Boltika 752 ceļam turp uzpilda 10500 kg degvielas / 0.8 (fuel density) = 13125 litri.
Jet A1 cena par bareli (117 litri) ir 127 USD ~ $1.08/1 litrs (http://www.iata.org/whatwedo/economics/fuel_mon...Pages/index.aspx). Sanāk 14175 dollari tikai uz degvielu.
No 28.marta ir vasaras saraksts, tā kā reisi uz barselonu atkal ir pilni (180-200 cilvēku).
Skaitam. $14175 dalām uz 200 pax'iem. Sanāk ~$71 uz cilvēku.
Tas ir tikai degviela.
757 apkalpo vismaz 4 stjuartes. Viena(-s) no viņiem ir Senior, kurai alga ir drusku vairāk.
Bet apkalpes locekļiem maksā mēnešalgu un par nolidotām stundām. Vidēji, laba stjuarte nopelna 500-600 latus mēnesi. Dienas laikā viņai var būt 2 tadi smagi un ilgi reisi ka BCN, TLV, IST.
Maiņu darbu ir grūti sarēķināt, taču kurš grib, var aptuveni saskaitīt.
Kapteiņa un otra pilota alga arī ir pamatalga + nolidotās stundas. Kapteinis uz F50, B737 dabu ap 5k euro, otrais 2-3k euro.
Tāds pats maiņu darbs ka stjuartiem.
+ Virszemes apkalpošana (krāvēji, tehnikas operātori, toilet/water service, catering, loadmasteri, pushback vadītāji, autobusu vadītāji, dispečeri, sēdināšanas aģenti, koordinātori, de/anti-icing). 1 stunda GPU izmantošanas izmaksā ap 120 eiro. Trapa izmantošana 110 eiro stundā.
Tagad kopējais lidojumu skaits pa dienu (ielidošana/izlidošana) ir ap 200. Vasaras piķī plānojās ap 220-230 dienā.
Kaut kā tā
Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.
Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
Edzja | | Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
|
11 May 2011, 18:17:52 Harcix rakstīja:
viens mazs ieteikums tiem kas nezinaaja - visvairaak vietas kaajaam ir tajaas paaris rindaas pie avaarijas izejaam viduu - tieshaam var norm izplesties. es liidz pagaajushajam lidojumam to nemaz nezinaaju
un benki cik pedejas reizes emu lidojis, rainim nenolaizhas
Rainii viss sakariigaak ir noporkt priority bordingu un seedeet pashaa pirmAjaa rindaa | Offline | | |
Mackie | | Kopš: 11. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: 944
|
Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.
Wow. Tu atklāji Ameriku
12 May 2011, 08:16:06 kamikadzemk rakstīja:
Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)
Saprotāma lieta. Es uzrakstīju tikai to, kas nav tik populārs parastiem pax'iem un par to, ko viņi īsti neredz.
Es aizmirsu pateikt par BKC (Baltijas Kravu Centrs)
Laikam ļoti daudzi lido un nezin, kā kopā ar viņu somām vienlaikus atrodas bīstama krava, vai mironis Aviokompanijam par to maksā normālu piķi [ Šo ziņu laboja Mackie, 12 May 2011, 12:08:49 ] | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| es runaaju par super getto variantu kad nekas papildus netiek pirkts. un par to priority boarding - vienreiz no riigas lidoju, izgaaju cauri bilesu kontrolei kaa viens no peedeejiem, autobusaa uz lidmashiinu arii iekaapu kaa viens no peedeejiem, bet lidmashiinaa iekaapu kaa viens no pirmajiem.
12 May 2011, 08:24:56 Edzja rakstīja:
11 May 2011, 18:17:52 Harcix rakstīja:
viens mazs ieteikums tiem kas nezinaaja - visvairaak vietas kaajaam ir tajaas paaris rindaas pie avaarijas izejaam viduu - tieshaam var norm izplesties. es liidz pagaajushajam lidojumam to nemaz nezinaaju
un benki cik pedejas reizes emu lidojis, rainim nenolaizhas
Rainii viss sakariigaak ir noporkt priority bordingu un seedeet pashaa pirmAjaa rindaa
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
12 May 2011, 12:06:07 Mackie rakstīja:
Tikai neaizmirsti ka lidmašīām ir jāveic regulāras pāŗbaudes un rutīnas servisi, kā arī viņas mēdz salūzt un rezerves daļas viņām maksā ļoti, ļoti dārgi.
Wow. Tu atklāji Ameriku
12 May 2011, 08:16:06 kamikadzemk rakstīja:
Un neaizmirstam, ka aviokompānijas maksā arī par ATS (Air Traffic Services)
Saprotāma lieta. Es uzrakstīju tikai to, kas nav tik populārs parastiem pax'iem un par to, ko viņi īsti neredz.
Es aizmirsu pateikt par BKC (Baltijas Kravu Centrs)
Laikam ļoti daudzi lido un nezin, kā kopā ar viņu somām vienlaikus atrodas bīstama krava, vai mironis Aviokompanijam par to maksā normālu piķi
Vispār jums tur NHS nemāca, ka nevajadzētu izpaust cenas utml informāciju nepiederošām personām?
[ Šo ziņu laboja Jancuks, 13 May 2011, 08:07:59 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|