Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
JZ
31. May 2013, 17:16 #8781

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja


... runā cilvēks ar pieredzi, ja
Offline
arizah
31. May 2013, 21:55 #8782

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


31 May 2013, 15:23:39 adolfs rakstīja:
aciimredzot neesi bijis maksaataajs


es nemaz negrasījos maksāt par to vārpstu, bet tie, kuriem vajadzēja, bija puslīdz po uz naudu.
Offline
bobix
31. May 2013, 21:56 #8783

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Man jau ir :P Bet es pats varetu aiziet atpakaļ uz Nordi- dzīve bija viegla
Tom, tak vedat tos abus auto pie manis un miers


31 May 2013, 13:33:18 MarC rakstīja:
algu apmērus studijā
1. Bobix
2.Sīpols
3.Norde

Varam uzrīkot vairāksolīšanu tepat forumā


Offline
gt99
01. Jun 2013, 15:39 #8784

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
MarC
04. Jun 2013, 11:55 #8785

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


31 May 2013, 17:16:10 JZ rakstīja:

31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja


... runā cilvēks ar pieredzi, ja


jautā cilvēks, kurš nevienu savu projektu tā arī nekad nav pabeidzis?
Offline
Ruff
04. Jun 2013, 12:25 #8786

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

gt99, thnx.

pagadaidām nav izdevies atrast resursu netā, kur redzami pilnie apskati, bet rallycross.com vairs nepublicē, kopš piesaistīts jaunais sērijas promoters

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
04. Jun 2013, 14:06 #8787

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


04 Jun 2013, 11:55:56 MarC rakstīja:

31 May 2013, 17:16:10 JZ rakstīja:

31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja


... runā cilvēks ar pieredzi, ja


jautā cilvēks, kurš nevienu savu projektu tā arī nekad nav pabeidzis?


kāds maniem darbiem sakars ar to? es jau neesu tas kas runā stulbības par tēmu, no kuras acimredzami neko nesajēdz
Offline
MarC
04. Jun 2013, 15:08 #8788

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Ja jau tu acīmredzami redzi ka es runāju stulbības tad jau nozīmē , ka tu pozicionē sevi kā ekspertu šajā jautājumā, sakaidri zinot ka tu tāds nemaz neesi. Tad kurš no mums ir krāns?

pie reizes apskaties video kur Loebs ilgstoši testē savu mašīnu, lai sacensībās sasniegtu maksimāli labu rezultātu. Stulbeņi ne? Nafig testēt , jo var tak aizlidot uz ASV un tur to darīt
Dambis savukārt testē lidmašīnas kravas telpu un kurjerpasta piegāžu ātrumu.

Neaizmirsti norādīt man kur es atkal kļūdos

video

[ Šo ziņu laboja MarC, 04 Jun 2013, 15:11:00 ]

Offline
JZ
04. Jun 2013, 15:36 #8789

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu patiešām tici mēdijiem ka viņš tur brauc sacensties? un kāds sakars viņa elektrokāram ar Loeba multimiljonu budžetu un mērķi uzvarēt un uzstādīt jaunus rekordus?

Dambis brauc pēc pieredzes, tādēļ jau arī ņem salīdzinoši pārbaudītu lolas šasiju par pamatu, aizbrauks, patestēs sacensību laikā, samērīsies ar citiem, sapratīs kas par lietām, un, pie pietiekama atbalsta esamības, jau gatavos jaunu mašīnu nākamajam gadam

tā lolas šasija nav tik traģiska ka tur būtu kaut kādas pārredzamības problēmas, un vietas ir pietiekami, lai bateriju blokus saliktu tur kur tie krēslam netraucē, viņš jau nav pirmais kas tajā liek baterijas un elektromotorus, un arī US nav nekāds tuksnesis nekurienes vidū, lai mēneša laikā nespētu pus mašīnu pārbūvēt, ja tas pat būtu nepieciešams

attiecīgi - pieeja pilnigi pareiza - pie minimālām izmaksām iegūt max pieredzi, lai tālāk jau domātu ko un kā darīt, lai vai ko par to rakstītu mēdiji, no virsraksta - Dambis brauc uz Pikes Peak pēc pieredzes, nebūtu nekādas rezonanses, drīzāk kritiķu bars sāktu kliegt ka redz nejēdzīgi tērē līdzekļus

nepozicionēju sevi ne par kādu ekspertu, es tik nedaudz padomāju, pirms kaut ko teikt
Offline
MarC
04. Jun 2013, 16:23 #8790

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Padoma ko runā. ASV, Pikes Peak sacensības un minimāls budžets
Minimāls budžets ir aizbraukt uz Eiropu un tur piedalīties kādās kalnā braukšanas sacensībās un gūt maksimālu pieredzi.
Šajā gadījumā viņiem sanāk viens no dārgākajiem variantiem ar visneparedzamāko rezultātu!

Offline
spy
04. Jun 2013, 16:47 #8791

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1429

Braucu ar:

Es to situāciju saprotu aptuveni tā - Dambis par saviem (ierobežotajiem) līdzekļiem uzbūvēja esošo aparātu, lai pamēģinātu to Pikes Peak sacensībās, apostītu gaisu, bet, galvenais, dabūtu kādu ieinteresētu šeihu vai citādu psihu, kas būtu gatavs ieguldīt pietiekamus līdzekļus jau nākamās versijas mašīnas izstrādē, kura tad arī būs pamatīga "kaujas mašīna". Skaidrs, ka ar tādu braucēju un pašreizējām izmaksām viņi neiet uz kaut kādiem rezultātiem, bet uz sevis popularizēšanu. Ja šāds variants ir tuvs īstenībai tad JZ arī ir taisnība par lieku testu (un izdevumu) nevajadzību
Offline
arizah
04. Jun 2013, 16:49 #8792

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

kaukāds media attention jau jāsapelna, citādi krūmu gonkās sanāk pavisam dārgi (lasīt: pa savu piķi).

Nebūs jau pirmā reize .lv autosportā, kad tādi "kompromisi" tiek slēgti
Offline
JZ
04. Jun 2013, 17:31 #8793

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


04 Jun 2013, 16:23:10 MarC rakstīja:
Padoma ko runā. ASV, Pikes Peak sacensības un minimāls budžets
Minimāls budžets ir aizbraukt uz Eiropu un tur piedalīties kādās kalnā braukšanas sacensībās un gūt maksimālu pieredzi.
Šajā gadījumā viņiem sanāk viens no dārgākajiem variantiem ar visneparedzamāko rezultātu!




minimāls budžets - Dambis
max budžets - Loebs

jo mēs runājam par Pikes Peak, nevis par hill climbu kopumā, PP ir pats populārākais, pat ja absolūtās vienībās mērot vairāk pieredzi var uzkrāt kaut kur Eiropā, tad vislielākā atdeve no iztērētās naudas būs no PP

tas nebija skaidrs no mana iepriekšējā posta? reku cilvēki saprata ko es domāju...
Offline
Miks44
04. Jun 2013, 18:04 #8794

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

Marc, gan jau tāds cilvēks kas tai jomā tik daudz ir sasniedzis zina ko dara un kapēc dara. Iemeslu var būt daudz un dažādi. Katrā ziņā ja ir mēķis Uz augstāku sasniegumu citu gadu, tad pareizi ka pilotam jāpabrauc tieši pa to kalnu, ne citu!
Kā nekā, līkumi mazliet jāiegaumē
Offline
Fruktists
04. Jun 2013, 18:21 #8795

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Da beidziet. Dambis ASV sapratīs kļūdas, nākamgad palasīsies powera forumu un visu izdarīs kā vajag

Tiko uzbūru ainiņu, kā Dambis atkorķē aliņu, ieslēdz datoru un Bmwpowera forumā, sadaļā jautājums spečukiem ieraksta "Eu džeki, es te gribu elektromobīli uzbūvēt paiku pīķim... kā labāk darīt, a? "
Offline
Fruktists
04. Jun 2013, 21:37 #8796

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


04 Jun 2013, 20:21:48 adolfs rakstīja:

18 Apr 2013, 01:23:48 Fruktists rakstīja:

T4 ir otrs visu laiku neveiksmīgākais VW modelis. Visneveiksmīgākais ir Golf 2. Neveiksmīgs, jo rūpnīcai uz detaļām varkas nikuja nava. Neplīst tie maitas. Paši lietojām T4 (Karevelli), pēc 500 k km vienkārši sākām meklēt ko nomainīt, tikai tāpēc ka ka likās, ka nevar tik ilgi tā mašīna iet neplīstos (Klučus/dukses neskaitot)tā arī īsti neatradām. Pārdevām jo psiholoģiski bija grūti tālākus gabalus braukt .T5 šajā ziņā ir krietni veiksmīgāks modelis, tam pēc 100k km jau normāla varka priekš VW sākas


Tiko uzbūru ainiņu, kā Martin Winterkorn atkorķē aliņu, ieslēdz datoru un Bmwpowera forumā, sadaļā jautājums spečukiem ieraksta "Eu džeki, es te gribu vadīt vienu uzņēmumu... kā labāk darīt, a? "


Info par modeļu "neveiksmību" nāk no VW ne no manis... Viņi arī bez maniem padomiem ir sapratuši, ka tik nelūztošas mašīnas ražot nav izdevīgi
Offline
MarC
05. Jun 2013, 08:11 #8797

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Jūs nopietni par to šeihu, biezo un investīcijām? Tas jau sāk izklausīties pēc tipiskā latviešu rallijsprintista, kurš domā, ka ja uzvārēšu divas gonkas tad kāds biezais man sāks dos naudu
Cik elekro oscarus Dambis ir pārdevis? Kāds vispār interesējies? Kāds ir sausais atlikums no Dakaras? Bijām, braucām, piedalījāmies? Ja šādi ir mērķi tad skaidrs kāpēc uz ASV viņi aizbrauca nesagatavoti.
Pieļauju, ka neviens nezina vai vispār viņu elektro auto var uzbraukt tai kalnā un ja var tad kādā ātrumā. Nav taču viss tik vienkārši kā izklausās - paņēmu aķi pieliku motoru un braucam kamēr beidzas elektrība esmu grāmatu lasījis un zinu , ka lielākais šāda veida auto ienaidnieks ir akumulatoru un motoru pārkaršana. Un nav svarīgi cik lielus aķus esi pieslēdzis , jo tikko tie sāk pārkarst tā kontrolieris izmet kļūdu un ballīte ir beigusies (pieļauju ka Dambis izmanto LiFePo4 ar kontrolieri katrai baterijai, jo tādus pašus izmanto konkurenti un arī es tādus gandrīz nopirku savam projektam).
Protams ka testi ASV parādīs cik km sacensību režīmā šis auto var nobraukt, bet vai nesanāks tāpat kā ar eoscaru, ka braukt var bet ļoti,ļoti lēnām? To protams varēja noskaidrot arī biķernieku trasē, bet ko gan es saprotu
Lieku uz to , ka Dambja auto nevarēs tikt līdz finišam braucot ar pienācīgu ātrumu un vienīgais kā ar godu iziet no šīs situācijas būs nedaudz avarēt
Ja man nebūs taisnība tad izmaksāšu visiem diskusijas dalībniekiem pa dzērienam
Offline
Siipols
05. Jun 2013, 08:46 #8798

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

:latvietis_skeptiskais:




-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
viez
05. Jun 2013, 10:02 #8799

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 511

Braucu ar: visu kas pagadās

Man domāt, ka viņiem pašiem ir jautājumu pilna galva, un atbildes uz tiem tiks saņemtas tikai štatos.

Bet uz daudziem MarC jautājumiem atbildes ir jaunajā TopGear numurā. Kolēģis bija pie Dambja un parunājās. Nevarētu gan teikt, ka viņi ir galīgā pinokio statusā. e-oskara projekts viņiem ir daudz mācījis.
Offline
Fruktists
05. Jun 2013, 12:03 #8800

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


05 Jun 2013, 08:11:56 MarC rakstīja:
Jūs nopietni par to šeihu, biezo un investīcijām? Tas jau sāk izklausīties pēc tipiskā latviešu rallijsprintista, kurš domā, ka ja uzvārēšu divas gonkas tad kāds biezais man sāks dos naudu
Cik elekro oscarus Dambis ir pārdevis? Kāds vispār interesējies? Kāds ir sausais atlikums no Dakaras? Bijām, braucām, piedalījāmies? Ja šādi ir mērķi tad skaidrs kāpēc uz ASV viņi aizbrauca nesagatavoti.
Pieļauju, ka neviens nezina vai vispār viņu elektro auto var uzbraukt tai kalnā un ja var tad kādā ātrumā. Nav taču viss tik vienkārši kā izklausās - paņēmu aķi pieliku motoru un braucam kamēr beidzas elektrība esmu grāmatu lasījis un zinu , ka lielākais šāda veida auto ienaidnieks ir akumulatoru un motoru pārkaršana. Un nav svarīgi cik lielus aķus esi pieslēdzis , jo tikko tie sāk pārkarst tā kontrolieris izmet kļūdu un ballīte ir beigusies (pieļauju ka Dambis izmanto LiFePo4 ar kontrolieri katrai baterijai, jo tādus pašus izmanto konkurenti un arī es tādus gandrīz nopirku savam projektam).
Protams ka testi ASV parādīs cik km sacensību režīmā šis auto var nobraukt, bet vai nesanāks tāpat kā ar eoscaru, ka braukt var bet ļoti,ļoti lēnām? To protams varēja noskaidrot arī biķernieku trasē, bet ko gan es saprotu
Lieku uz to , ka Dambja auto nevarēs tikt līdz finišam braucot ar pienācīgu ātrumu un vienīgais kā ar godu iziet no šīs situācijas būs nedaudz avarēt
Ja man nebūs taisnība tad izmaksāšu visiem diskusijas dalībniekiem pa dzērienam


Par šeihu protams ir smieklīgi. Bet ja uz ASV ar savu elektro auto būtu devies Juris no Ikšķiles, piekristu katram Tavam vārdam Tu tiešām uzskati ka abi Dambji ir pilnīgi diletanti un neko nezin elektro auto problēmām? Tu runā tā itkā šis būtu cits Dambis, nevis tas pats kurš ar eOskaru pudu sāls dakārā apēdis Un paiku pīķis tomēr nav tas pats kas divas nedēļas tuksnesī ar 800km ātrumposmiem

PS Protams ka ideālā scenārijā mašīnaj vajadzēta būt gatavai jau pirms gada un iztestētai pa visu pasauli. Respektīvi es ticu ka ir objektīvi iemesli kāpēc viss notiek tieši tā, nevis "ai nu pofig, aķīts ielikts, maucam uz ASV gan jau saies"

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 05 Jun 2013, 12:06:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex