Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
JZ | 31. May 2013, 17:16 |
#8781
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja
... runā cilvēks ar pieredzi, ja | Offline | | |
arizah | 31. May 2013, 21:55 |
#8782
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
31 May 2013, 15:23:39 adolfs rakstīja:
aciimredzot neesi bijis maksaataajs
es nemaz negrasījos maksāt par to vārpstu, bet tie, kuriem vajadzēja, bija puslīdz po uz naudu. | Offline | | |
bobix | 31. May 2013, 21:56 |
#8783
|
| Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Man jau ir :P Bet es pats varetu aiziet atpakaļ uz Nordi- dzīve bija viegla
Tom, tak vedat tos abus auto pie manis un miers
31 May 2013, 13:33:18 MarC rakstīja:
algu apmērus studijā
1. Bobix
2.Sīpols
3.Norde
Varam uzrīkot vairāksolīšanu tepat forumā
| Offline | | |
gt99 | 01. Jun 2013, 15:39 |
#8784
|
| Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
MarC | 04. Jun 2013, 11:55 |
#8785
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
31 May 2013, 17:16:10 JZ rakstīja:
31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja
... runā cilvēks ar pieredzi, ja
jautā cilvēks, kurš nevienu savu projektu tā arī nekad nav pabeidzis? | Offline | | |
Ruff | 04. Jun 2013, 12:25 |
#8786
|
| Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| gt99, thnx.
pagadaidām nav izdevies atrast resursu netā, kur redzami pilnie apskati, bet rallycross.com vairs nepublicē, kopš piesaistīts jaunais sērijas promoters
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
JZ | 04. Jun 2013, 14:06 |
#8787
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
04 Jun 2013, 11:55:56 MarC rakstīja:
31 May 2013, 17:16:10 JZ rakstīja:
31 May 2013, 15:24:39 MarC rakstīja:
es par ko citu. A ja nu pēkšņi kāda ārkārtīgi svarīga lieta nav pamanīta? nu, dajebkas. Piemēram. Braucot slīpumā Jānis neredz pari haubei savukār lai sēdekli pārvietotu jāmaaina akumulatoru izvietojums mēneša laikā pārbūvēs visu mašīnu? Ok, pie rasējamā dēļa daudzko var paredzēt, bet ne visu. manuprāt nenopietna pieeja
... runā cilvēks ar pieredzi, ja
jautā cilvēks, kurš nevienu savu projektu tā arī nekad nav pabeidzis?
kāds maniem darbiem sakars ar to? es jau neesu tas kas runā stulbības par tēmu, no kuras acimredzami neko nesajēdz | Offline | | |
MarC | 04. Jun 2013, 15:08 |
#8788
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| Ja jau tu acīmredzami redzi ka es runāju stulbības tad jau nozīmē , ka tu pozicionē sevi kā ekspertu šajā jautājumā, sakaidri zinot ka tu tāds nemaz neesi. Tad kurš no mums ir krāns?
pie reizes apskaties video kur Loebs ilgstoši testē savu mašīnu, lai sacensībās sasniegtu maksimāli labu rezultātu. Stulbeņi ne? Nafig testēt , jo var tak aizlidot uz ASV un tur to darīt
Dambis savukārt testē lidmašīnas kravas telpu un kurjerpasta piegāžu ātrumu.
Neaizmirsti norādīt man kur es atkal kļūdos
video[ Šo ziņu laboja MarC, 04 Jun 2013, 15:11:00 ] | Offline | | |
|
JZ | 04. Jun 2013, 15:36 |
#8789
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tu patiešām tici mēdijiem ka viņš tur brauc sacensties? un kāds sakars viņa elektrokāram ar Loeba multimiljonu budžetu un mērķi uzvarēt un uzstādīt jaunus rekordus?
Dambis brauc pēc pieredzes, tādēļ jau arī ņem salīdzinoši pārbaudītu lolas šasiju par pamatu, aizbrauks, patestēs sacensību laikā, samērīsies ar citiem, sapratīs kas par lietām, un, pie pietiekama atbalsta esamības, jau gatavos jaunu mašīnu nākamajam gadam
tā lolas šasija nav tik traģiska ka tur būtu kaut kādas pārredzamības problēmas, un vietas ir pietiekami, lai bateriju blokus saliktu tur kur tie krēslam netraucē, viņš jau nav pirmais kas tajā liek baterijas un elektromotorus, un arī US nav nekāds tuksnesis nekurienes vidū, lai mēneša laikā nespētu pus mašīnu pārbūvēt, ja tas pat būtu nepieciešams
attiecīgi - pieeja pilnigi pareiza - pie minimālām izmaksām iegūt max pieredzi, lai tālāk jau domātu ko un kā darīt, lai vai ko par to rakstītu mēdiji, no virsraksta - Dambis brauc uz Pikes Peak pēc pieredzes, nebūtu nekādas rezonanses, drīzāk kritiķu bars sāktu kliegt ka redz nejēdzīgi tērē līdzekļus
nepozicionēju sevi ne par kādu ekspertu, es tik nedaudz padomāju, pirms kaut ko teikt | Offline | | |
MarC | 04. Jun 2013, 16:23 |
#8790
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| Padoma ko runā. ASV, Pikes Peak sacensības un minimāls budžets
Minimāls budžets ir aizbraukt uz Eiropu un tur piedalīties kādās kalnā braukšanas sacensībās un gūt maksimālu pieredzi.
Šajā gadījumā viņiem sanāk viens no dārgākajiem variantiem ar visneparedzamāko rezultātu!
| Offline | | |
spy | 04. Jun 2013, 16:47 |
#8791
|
| Kopš: 18. Jul 2007
Ziņojumi: 1429
Braucu ar:
| Es to situāciju saprotu aptuveni tā - Dambis par saviem (ierobežotajiem) līdzekļiem uzbūvēja esošo aparātu, lai pamēģinātu to Pikes Peak sacensībās, apostītu gaisu, bet, galvenais, dabūtu kādu ieinteresētu šeihu vai citādu psihu, kas būtu gatavs ieguldīt pietiekamus līdzekļus jau nākamās versijas mašīnas izstrādē, kura tad arī būs pamatīga "kaujas mašīna". Skaidrs, ka ar tādu braucēju un pašreizējām izmaksām viņi neiet uz kaut kādiem rezultātiem, bet uz sevis popularizēšanu. Ja šāds variants ir tuvs īstenībai tad JZ arī ir taisnība par lieku testu (un izdevumu) nevajadzību | Offline | | |
arizah | 04. Jun 2013, 16:49 |
#8792
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| kaukāds media attention jau jāsapelna, citādi krūmu gonkās sanāk pavisam dārgi (lasīt: pa savu piķi).
Nebūs jau pirmā reize .lv autosportā, kad tādi "kompromisi" tiek slēgti | Offline | | |
JZ | 04. Jun 2013, 17:31 |
#8793
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
04 Jun 2013, 16:23:10 MarC rakstīja:
Padoma ko runā. ASV, Pikes Peak sacensības un minimāls budžets
Minimāls budžets ir aizbraukt uz Eiropu un tur piedalīties kādās kalnā braukšanas sacensībās un gūt maksimālu pieredzi.
Šajā gadījumā viņiem sanāk viens no dārgākajiem variantiem ar visneparedzamāko rezultātu!
minimāls budžets - Dambis
max budžets - Loebs
jo mēs runājam par Pikes Peak, nevis par hill climbu kopumā, PP ir pats populārākais, pat ja absolūtās vienībās mērot vairāk pieredzi var uzkrāt kaut kur Eiropā, tad vislielākā atdeve no iztērētās naudas būs no PP
tas nebija skaidrs no mana iepriekšējā posta? reku cilvēki saprata ko es domāju... | Offline | | |
Miks44 | 04. Jun 2013, 18:04 |
#8794
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Marc, gan jau tāds cilvēks kas tai jomā tik daudz ir sasniedzis zina ko dara un kapēc dara. Iemeslu var būt daudz un dažādi. Katrā ziņā ja ir mēķis Uz augstāku sasniegumu citu gadu, tad pareizi ka pilotam jāpabrauc tieši pa to kalnu, ne citu!
Kā nekā, līkumi mazliet jāiegaumē | Offline | | |
Fruktists | 04. Jun 2013, 18:21 |
#8795
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Da beidziet. Dambis ASV sapratīs kļūdas, nākamgad palasīsies powera forumu un visu izdarīs kā vajag
Tiko uzbūru ainiņu, kā Dambis atkorķē aliņu, ieslēdz datoru un Bmwpowera forumā, sadaļā jautājums spečukiem ieraksta "Eu džeki, es te gribu elektromobīli uzbūvēt paiku pīķim... kā labāk darīt, a? " | Offline | | |
Fruktists | 04. Jun 2013, 21:37 |
#8796
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
04 Jun 2013, 20:21:48 adolfs rakstīja:
18 Apr 2013, 01:23:48 Fruktists rakstīja:
T4 ir otrs visu laiku neveiksmīgākais VW modelis. Visneveiksmīgākais ir Golf 2. Neveiksmīgs, jo rūpnīcai uz detaļām varkas nikuja nava. Neplīst tie maitas. Paši lietojām T4 (Karevelli), pēc 500 k km vienkārši sākām meklēt ko nomainīt, tikai tāpēc ka ka likās, ka nevar tik ilgi tā mašīna iet neplīstos (Klučus/dukses neskaitot)tā arī īsti neatradām. Pārdevām jo psiholoģiski bija grūti tālākus gabalus braukt .T5 šajā ziņā ir krietni veiksmīgāks modelis, tam pēc 100k km jau normāla varka priekš VW sākas
Tiko uzbūru ainiņu, kā Martin Winterkorn atkorķē aliņu, ieslēdz datoru un Bmwpowera forumā, sadaļā jautājums spečukiem ieraksta "Eu džeki, es te gribu vadīt vienu uzņēmumu... kā labāk darīt, a? "
Info par modeļu "neveiksmību" nāk no VW ne no manis... Viņi arī bez maniem padomiem ir sapratuši, ka tik nelūztošas mašīnas ražot nav izdevīgi | Offline | | |
|
MarC | 05. Jun 2013, 08:11 |
#8797
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| Jūs nopietni par to šeihu, biezo un investīcijām? Tas jau sāk izklausīties pēc tipiskā latviešu rallijsprintista, kurš domā, ka ja uzvārēšu divas gonkas tad kāds biezais man sāks dos naudu
Cik elekro oscarus Dambis ir pārdevis? Kāds vispār interesējies? Kāds ir sausais atlikums no Dakaras? Bijām, braucām, piedalījāmies? Ja šādi ir mērķi tad skaidrs kāpēc uz ASV viņi aizbrauca nesagatavoti.
Pieļauju, ka neviens nezina vai vispār viņu elektro auto var uzbraukt tai kalnā un ja var tad kādā ātrumā. Nav taču viss tik vienkārši kā izklausās - paņēmu aķi pieliku motoru un braucam kamēr beidzas elektrība esmu grāmatu lasījis un zinu , ka lielākais šāda veida auto ienaidnieks ir akumulatoru un motoru pārkaršana. Un nav svarīgi cik lielus aķus esi pieslēdzis , jo tikko tie sāk pārkarst tā kontrolieris izmet kļūdu un ballīte ir beigusies (pieļauju ka Dambis izmanto LiFePo4 ar kontrolieri katrai baterijai, jo tādus pašus izmanto konkurenti un arī es tādus gandrīz nopirku savam projektam).
Protams ka testi ASV parādīs cik km sacensību režīmā šis auto var nobraukt, bet vai nesanāks tāpat kā ar eoscaru, ka braukt var bet ļoti,ļoti lēnām? To protams varēja noskaidrot arī biķernieku trasē, bet ko gan es saprotu
Lieku uz to , ka Dambja auto nevarēs tikt līdz finišam braucot ar pienācīgu ātrumu un vienīgais kā ar godu iziet no šīs situācijas būs nedaudz avarēt
Ja man nebūs taisnība tad izmaksāšu visiem diskusijas dalībniekiem pa dzērienam | Offline | | |
Siipols | 05. Jun 2013, 08:46 |
#8798
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| :latvietis_skeptiskais:
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
viez | 05. Jun 2013, 10:02 |
#8799
|
| Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 511
Braucu ar: visu kas pagadās
| Man domāt, ka viņiem pašiem ir jautājumu pilna galva, un atbildes uz tiem tiks saņemtas tikai štatos.
Bet uz daudziem MarC jautājumiem atbildes ir jaunajā TopGear numurā. Kolēģis bija pie Dambja un parunājās. Nevarētu gan teikt, ka viņi ir galīgā pinokio statusā. e-oskara projekts viņiem ir daudz mācījis. | Offline | | |
Fruktists | 05. Jun 2013, 12:03 |
#8800
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
05 Jun 2013, 08:11:56 MarC rakstīja:
Jūs nopietni par to šeihu, biezo un investīcijām? Tas jau sāk izklausīties pēc tipiskā latviešu rallijsprintista, kurš domā, ka ja uzvārēšu divas gonkas tad kāds biezais man sāks dos naudu
Cik elekro oscarus Dambis ir pārdevis? Kāds vispār interesējies? Kāds ir sausais atlikums no Dakaras? Bijām, braucām, piedalījāmies? Ja šādi ir mērķi tad skaidrs kāpēc uz ASV viņi aizbrauca nesagatavoti.
Pieļauju, ka neviens nezina vai vispār viņu elektro auto var uzbraukt tai kalnā un ja var tad kādā ātrumā. Nav taču viss tik vienkārši kā izklausās - paņēmu aķi pieliku motoru un braucam kamēr beidzas elektrība esmu grāmatu lasījis un zinu , ka lielākais šāda veida auto ienaidnieks ir akumulatoru un motoru pārkaršana. Un nav svarīgi cik lielus aķus esi pieslēdzis , jo tikko tie sāk pārkarst tā kontrolieris izmet kļūdu un ballīte ir beigusies (pieļauju ka Dambis izmanto LiFePo4 ar kontrolieri katrai baterijai, jo tādus pašus izmanto konkurenti un arī es tādus gandrīz nopirku savam projektam).
Protams ka testi ASV parādīs cik km sacensību režīmā šis auto var nobraukt, bet vai nesanāks tāpat kā ar eoscaru, ka braukt var bet ļoti,ļoti lēnām? To protams varēja noskaidrot arī biķernieku trasē, bet ko gan es saprotu
Lieku uz to , ka Dambja auto nevarēs tikt līdz finišam braucot ar pienācīgu ātrumu un vienīgais kā ar godu iziet no šīs situācijas būs nedaudz avarēt
Ja man nebūs taisnība tad izmaksāšu visiem diskusijas dalībniekiem pa dzērienam
Par šeihu protams ir smieklīgi. Bet ja uz ASV ar savu elektro auto būtu devies Juris no Ikšķiles, piekristu katram Tavam vārdam Tu tiešām uzskati ka abi Dambji ir pilnīgi diletanti un neko nezin elektro auto problēmām? Tu runā tā itkā šis būtu cits Dambis, nevis tas pats kurš ar eOskaru pudu sāls dakārā apēdis Un paiku pīķis tomēr nav tas pats kas divas nedēļas tuksnesī ar 800km ātrumposmiem
PS Protams ka ideālā scenārijā mašīnaj vajadzēta būt gatavai jau pirms gada un iztestētai pa visu pasauli. Respektīvi es ticu ka ir objektīvi iemesli kāpēc viss notiek tieši tā, nevis "ai nu pofig, aķīts ielikts, maucam uz ASV gan jau saies" [ Šo ziņu laboja Fruktists, 05 Jun 2013, 12:06:21 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex
|