Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.
Autors | Ziņojums |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2344
Braucu ar: būzu
| Mūsdienās būvēt sliedes ir daudz sarežģītāk, kaut vai nevar sadzīt kaut kādus bezdarbniekus, kā tas bija tajos pašos 1930. gados. Kā padumjajos laikos navar Jānim pateikt, ka viņam te tagad caur pagalmu ies sliedes, jo armijai to vajag. Vismaz ne miera laikos. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22334
Braucu ar: RVR
|
18 Dec 2024, 11:36:28 @Zalespljavejs rakstīja:
Tas, ko te daži nespej sagremot, ir tas ka tas vilciens būtu nelietderīgs. Uz šiem galamērķiem jau kursē transports - autobuss, vilciens vai kas cits. Un tur var aizbraukt ar mašīnu.
Katram jau tieši sava jaunība ir ziedu laiks
Te dažiem tas ir bijis pirms gadiem 40+, tāpēc arī grūti sagremot īstenību.
Pieminēto Liepāja - Ventspils līniju uzbūvēja vācieši 2. kara beigās tieši armijas vajadzībām. Pēc kara krievi to pārveidoja savā platumā un turpināja izmantot. Kaut kādas kravas un pasažieri tur bija tāpēc, ka gar visu piekrasti bija armijas un robežsargu objekti. Kad 1992.-1994. viņi visi aizgāja prom, tad arī bija redzams reālais pieprasījums vietējo vidū - respektīvi, nekāds. Tos nedaudzos, kam vajag pārvietoties šajā apvidū, nodrošina autobuss (kurš kursē gan krietni ātrāk nekā savulaik vilciens, gan arī biežāk).
Līdzīgi notika arī ar Vaiņodes - Liepājas dzelzceļu, kā armija aizgāja no Vaiņodes lidlauka, apkārtējām raķešu bāzēm un citiem objektiem, tā arī izbeidzās gan kravu, gan pasažieru plūsma. Arī tur mūsdienās ar visu krietni efektīvāk tiek galā autobuss.
Tur visur ir ļoti maz iedzīvotāju. Tāda ir realitāte, patīk tas kādam vai nē.
Par mazajiem bānīšiem vispār nav pat jēgas diskutēt - cik daudzi mūsdienās ir gatavi ikdienā izmantot transportu, kas pārvietojas ar ātrumu 20-30 km/h? Gulbenes bānītis tika saglabāts kā piemineklis - tas ir OK - bet cik tajā ir reālu braucēju ārpus tūrisma sezonas? Lokomotīve velk vienu vagonu parasti... Autobuss ir krietni efektīvāk. Šis ir tikai muzejs, ar ļoti nelielu devumu transporta nodrošinājumā. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22334
Braucu ar: RVR
| Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību. | Offline | | |
raiviiitis | | Kopš: 27. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 371
Braucu ar: 30 gadīgu piekabi aizmugurē
| Par tiem vilcieniem un maršrutiem aizgāja runa , vienu brīdi pat bija atjaunots pasažieru vilciens Rīga-Ventspils , tur jau cilvēkus nevarēja salasīt , tāpēc arī nolikvidējās , kur nu vēl kaut kādā Mazirbe -Dundaga , tur mājas tā šausmīgi maz un tie kas tur dzīvo automašīna jau ir nepieciešamība , pie tam tādos pagastos ir vietējais mikriņš kas cilvēkus pārvadā , un cik esmu redzējis tad to izmanto reāli pāris tantuki , pieņemu , ka tas pat nerentājas , bet vienkārši tiek palaists , lai cilvēkiem ir kaut kāda iespēja kaut kur tikt ... | Offline | | |
treshaa_josla | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 464
Braucu ar:
|
18 Dec 2024, 13:45:04 @RVR rakstīja:
Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību.
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu
+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh
Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km
Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Daži vintage auto reklāmraksti
https://www.facebook.com/share/p/G2eYZ31SnmTFxd6U/
| Online | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13479
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Pie Sāmīša vienreiz mēģināju tikt darbā, toreiz viss bija labi, bet nepaņēma, muzons viņa kabinetā bija afigennijs, tas man vislielāko iespaidu atstāja. Tad viņam tā arī pateicu, laikam paņēma to, kuram svira vairāk uzbudināja par pačotu gaumei.
Mūsa motors baigi pacēlās uz nosaukumu Musa, visi muslimi pirka autiņus, arī no raškas, kur bija arī salons.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 18 Dec 2024, 22:19:51 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6790
Braucu ar: E34
|
18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
18 Dec 2024, 13:45:04 @RVR rakstīja:
Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību.
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu
+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh
Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km
Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem
Ar lāpstām būtu jau uzmetuši. Es ietu pa vēdera tiesu pāris nedēļas palīdzēt
Šveice tādā ātrumā Gothārda tuneli izurba klintī | Offline | | |
|
mizerss | | Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 753
Braucu ar:
| RB braukšot 130 kmh
Tiktokā redzēji? | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22334
Braucu ar: RVR
|
18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
RB braukšot 130 kmh
Mums 10 gadus "būvē"
Pēc šī ir skaidrs, ka cilvēks nejēdz no tā visa pilnīgi neko. Nu, tā, ka vispār un nemaz. Bet parunāt patīk.
P.S. varbūt kāds admins varētu šo pārcelt uz citu topiku, te tomēr bija paredzētas vecas bildes un video
| Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2344
Braucu ar: būzu
|
18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu
+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh
Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km
Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem
Palasi grāmatiņu. Vācieši būvēja 600mm konstruktoru, tur bija 5m posmi, kur sliedes piemetinātas pie metāla gulšņiem. Tas bija tīri pagaidu dzelzceļš, ko nometa faktiski uz plika lauka.
Neesmu dzlezceļnieks, bet arī elektrību tajos laikos mēdza būvēt uz svaigi tēstiem baļķiem, izolatoru vietā pudeles un tml. Jā, bija lēti un ātri. Būvētāju vietā viens ar kaut kādu saprašanu, pārējie vienkārši spēcīgi vīri. Gandrīz vienīgais instruments - plaķenes. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|