Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
UPSS
27. May 2013, 13:56 #8721

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

Griva, kapec daudzpunktes ?
Sponsoriem tacu ari laba reklama
Offline
UPSS
27. May 2013, 13:57 #8722

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:


27 May 2013, 13:56:30 viez rakstīja:
Izskatās, ka gribēja kā labāk - "Līkums ar grāvi ārmalā. Uzliksim roteri, visi bremzēs." Bet sanāca neveiksmīgi.

Labi ka tā! (TM)


ja ''stenogramma'' iezime so konreto roteri tapat ka visus parejos, tad nafig bremzet? vismaz "!" vareja ielikt
Offline
erwinn
27. May 2013, 14:09 #8723

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

bija kautkaada gonka?
Offline
UPSS
27. May 2013, 14:11 #8724

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

erwinn - bija. Tu arī tur biji aptuveni kkur
Offline
erwinn
27. May 2013, 14:15 #8725

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

es tā pēc bildēm, kas 4ratos arī saprotu :nolociits:
Offline
Griva
27. May 2013, 14:18 #8726

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Man ļoti interesē kā Hondas stūrmanis varēja zināt, ka pēc rotera ir K2 (onbordā var dzirdēt), ja RECCE nebija un stenogrammu organizātors arī nekādu neizsniedza?
Daudzpunkti tāpēc, ka labi, ka ekipāža nenolauza kaklus.... Traki ir šitā avarēt bez dugām.
Offline
viez
27. May 2013, 14:25 #8727

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 511

Braucu ar: visu kas pagadās


27 May 2013, 14:18:20 Griva rakstīja:
Man ļoti interesē kā Hondas stūrmanis varēja zināt, ka pēc rotera ir K2

a viņi jau pirmajā braucienā ieplūca grāvī? Pieturā runāja, ka citi pirmo braucienu veikuši sporta/recce režīmā, vienlaikus pierakstot trasi, lai otreiz var gāzēt ar naidu.
Offline
Edzo
27. May 2013, 14:32 #8728

Kopš: 25. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: Kūtiņu


27 May 2013, 14:25:14 viez rakstīja:

27 May 2013, 14:18:20 Griva rakstīja:
Man ļoti interesē kā Hondas stūrmanis varēja zināt, ka pēc rotera ir K2

a viņi jau pirmajā braucienā ieplūca grāvī? Pieturā runāja, ka citi pirmo braucienu veikuši sporta/recce režīmā, vienlaikus pierakstot trasi, lai otreiz var gāzēt ar naidu.


Viņi iepļāva grāvī jau pirmajā aplī, man liekas mazliet dumi, gāzt pilnā ručkā jau pirmajā aplī.
Offline
MarC
27. May 2013, 14:55 #8729

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


27 May 2013, 14:32:55 Edzo rakstīja:

27 May 2013, 14:25:14 viez rakstīja:

27 May 2013, 14:18:20 Griva rakstīja:
Man ļoti interesē kā Hondas stūrmanis varēja zināt, ka pēc rotera ir K2

a viņi jau pirmajā braucienā ieplūca grāvī? Pieturā runāja, ka citi pirmo braucienu veikuši sporta/recce režīmā, vienlaikus pierakstot trasi, lai otreiz var gāzēt ar naidu.


Viņi iepļāva grāvī jau pirmajā aplī, man liekas mazliet dumi, gāzt pilnā ručkā jau pirmajā aplī.


kā tu zini ka viņi deva pilnā ručkā? Normāls pieraksta ātrums

gribētos zināt cik būtu dalībnieku nākamājās sacensībās , ja šitie atsistos pret kautkādu betona kontrolaku un ,labākajā gadījumā , satraumētos? :vesture_neklusee: martins_petrovics

droši vien vienai daļai auto bija arī četr/sešpuktu jostas

šādos pasākumus lielākais nezināmais, kas vienlaicīgi ir arī lielākasi risks, ir visādi ne ar galvu domājoši indivīdi bez pieredzes, kuri domā, ka visu var un prot. Vari taisīt cik drošu trasi gribi tāpat atradīsies kāds kurš izcelsies. Kautvai fakts , ka trase pēc simtās mašīnas nav tāda pati kāda tā ir pēc desmit izbraukušām mašīnām. Jautājums ir - nah organizatoram to vajag? Apziņa, ka uzlikām mīksto LAFam, nauda vai kas?

vobšem shitas ir kopumā neatbalstāms pasākums :viedoklis_subjektīvs:

[ Šo ziņu laboja MarC, 27 May 2013, 15:12:32 ]

Offline
dust
27. May 2013, 15:17 #8730

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Nu %^ac.
Protams, visu cieņu, esmu priecīgs, ka nu visiem wanabe Sainz`iem, Makrejiem un Makineniem ir kur rokas pataisnot u.t.t., bet nu sore, tur nedugotiem auto ātrums par lielu.
Roteris līkumā. Kungi, nopietni?
Es zinu, ka visi super labi brauc, un stock amotrizatori un riepas tur naidā, ka orgam nav par ko uztraukties, bet ja rīkotu nedugotiem auto tādas sacensības, naktīs negulētu

Ir pieprasījums - ir piedāvājums


edit:
Orgs varētu paņemt uz gonku kādu no pieredzējušākiem lielo pasākumu organizatoriem, kas vienkārši pirms sacensības kritiski uz visu paskatītos.
P.S. Marc, redzot to Hondas kritienu tieši domāju par Petrovicu. Ir redzēts arī kontrolaka + nedugots Oplel Kurzemē.

edit2:
Kā ar skatītāju drošību?

[ Šo ziņu laboja Dust, 27 May 2013, 15:28:21 ]



-----------------

Offline
MarC
27. May 2013, 15:28 #8731

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Viens ir skaidrs _ Orgs ir kamikadze ar spēcīgiem juristiem aizmugurē
Nez vai viņam ir nācies pieredzēt upuru radinieku izmisušos skatienus un vai ir nācies atbildēt uz jautājumu _ Kā tas vispār bija iespējams un kā to drīkstēja pieļaut ?!

[ Šo ziņu laboja MarC, 27 May 2013, 15:31:23 ]

Offline
gt99
27. May 2013, 15:43 #8732

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


27 May 2013, 15:17:31 Dust rakstīja:
Roteris līkumā. Kungi, nopietni?


Kļūdās arī pieredzējuši cilvēki, atceros tikai pāris gadus atpakaļ 333 ziemas kausā bija ļoti neveiksmīga finiša vieta izvēlēta. Un to visticamāk noteica Šlegelmilha kungs

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
dainiiz
27. May 2013, 15:48 #8733

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

iisteniibaa man liekas ka orgi uznemaas nereaalu atbildiibu, papiiriem ir jaabuut kaa jau mineeja taa sakaartotiem ka nav neviena mazaaka mata galina aiz kura aizkerties nelaimes gadiijuma briidii.
Mans uzskats ir taads, ka sis viss ir nereaali biistami gan sportistiem, gan orgiem.

negugota masiina, kuulenis var buut letaals, nerunaajot par frontaalaam sadursmeem, saruuseejusaam hondaam, plikaam riepaam utt.

Saprotu ka Polija ir lielvasts saliidzonot pret muusu valsti, un vini to var atlauties, tachu lv ir maza un vajadzeetu padomaat par demograafisko staavokli, un tajaa laikaa sievas labaak miileet :draudziigs ieteikums:

Prigelis jau ielas automasiinaam ir sleegtas trases sacensiibas,- vasaras sprints, ziemas utt, arii tur var notikt avaarijas, tachu tur nekad nebuus 160 taisnees, un stenogramma kura vienkaarsi ir smiekliiga, kaa arii Roteris liikuma viduu.

orgi apdomaajat ko darat un kaa darat, veiskmi visiem vanabii reiser.
Offline
dainiiz
27. May 2013, 15:51 #8734

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


27 May 2013, 15:43:22 gt99 rakstīja:

27 May 2013, 15:17:31 Dust rakstīja:
Roteris līkumā. Kungi, nopietni?


Kļūdās arī pieredzējuši cilvēki, atceros tikai pāris gadus atpakaļ 333 ziemas kausā bija ļoti neveiksmīga finiša vieta izvēlēta. Un to visticamāk noteica Šlegelmilha kungs

Spied "Play", lai skatītos video!



nu veciit bija visas iespeejas mieriigi finisheet kaa to dariija liela dala citu, nebars utt utt,

jersovam nav pilns pulkstenis, un to mees visi labi zinaam, kaa arii trasi un finishu izpeetija pirms saceniibas, takaa viss bija zinaams, nevis kjiipa izlec tev prieksaa, peeec nolasiisanas,

kreisais hij vin zin cik gars un peec tam jaabuut roterim no labaaaas aa neee huuuuuj caurteka................. bl........d

Ja bija iespeeja iepaziities ar trasi pirms gonkas tad protams viss ir savaadaak, bet cik sapratu tad taadas iespeejas nebija, vai bija tomeer? labojat ja kluudos.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 27 May 2013, 15:52:05 ]

Offline
gt99
27. May 2013, 16:05 #8735

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


27 May 2013, 16:01:26 genaadijs rakstīja:
1. punkts nolikumā: Tautas rallija kauss ir sacensības, kas notiek saskaņā ar Tautas rallija kausa Tehniskajiem noteikumiem, Latvijas Republikas Ceļu satiksmes noteikumiem, šī Tautas rallija kausa nolikumu un tā papildus nolikumiem.

:160kmh: :fotoradars:


Slēgtos ceļa posmos CSN neattiecas, jo tai brīdī tā ir trase. Lai gan būtu interesanti, ja dopā būtu jāapstājas pie līkuma STOP zīmes . Pārbraucienos noteikti bija jāievēro CSN. Lai gan pēc komentāriem spriežot, bija kā bija ar pārbraucieniem.

p.s. tāds pat CSN teksts ir rallijsprintu nolikumos, kur ar dugotajiem brauc

[ Šo ziņu laboja gt99, 27 May 2013, 16:21:28 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
UPSS
27. May 2013, 16:07 #8736

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

atslodzei kaiminju pieredze
Offline
us
27. May 2013, 16:21 #8737

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Tēta video no tautas rallija

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
AV
27. May 2013, 16:22 #8738

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


27 May 2013, 16:05:27 gt99 rakstīja:
Slēgtos ceļa posmos CSN neattiecas, jo tai brīdī tā ir trase. Lai gan būtu interesanti, ja dopā būtu jāapstājas pie līkuma STOP zīmes . Pārbraucienos noteikti bija jāievēro CSN. Lai gan pēc komentāriem spriežot, bija kā bija ar pārbraucieniem.

Varetu domat, ka lielaja rallija pabraucienos starp atrumposmiem viss notiek 100% saskana ar CSN
Offline
HM
27. May 2013, 16:39 #8739

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

Tautas rallijs - pilnigi slims pasākums. Kādi 150km/h prieks ielas auto un braucejiem, kam udens lidz celiem???
100% saprotu LAF, kas šo nesaskaņoja. Jautajums ir vai kada institucija šadas potencialo pašnavnieku izklaides var/ drikst aizliegt?
Tas viss beigsies traģiski!

Offline
Puce
27. May 2013, 16:54 #8740

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Jūtu, ka šajā topikā ir rallij' speciālisti. Pastāstiet, man lūdzu, ko tie pielocītie spoguļi deva?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex