Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
bubanis
20. Feb 2011, 15:13 #8701

Kopš: 04. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: e36


20 Feb 2011, 15:05:59 Driver rakstīja:

20 Feb 2011, 14:37:49 bubanis rakstīja:
Nezinu
uz pults ir divas pogas, viena atslēgt aizslēgt, par otru nav ne jausmas

taa nav OEM pults, bet gan kautkads pecaprikojuma suuds.
problema var but gan vinjaa, gan pashaa auto.
sledzot ar atslegu lec gan ciet, gan valjaa?

jap, ar atslēgu slēdzas..
Offline
Driver
20. Feb 2011, 15:16 #8702

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2011, 15:13:03 bubanis rakstīja:

20 Feb 2011, 15:05:59 Driver rakstīja:

20 Feb 2011, 14:37:49 bubanis rakstīja:
Nezinu
uz pults ir divas pogas, viena atslēgt aizslēgt, par otru nav ne jausmas

taa nav OEM pults, bet gan kautkads pecaprikojuma suuds.
problema var but gan vinjaa, gan pashaa auto.
sledzot ar atslegu lec gan ciet, gan valjaa?

jap, ar atslēgu slēdzas..

maini vai remontee to struntu, kam "pieder" pults, mosh pat tikai vinja piesegums pie auto ir bojats.
ja netiec galaa pats, tad bubini pie manis uz riigu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DOPING
20. Feb 2011, 15:22 #8703

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Kas varētu būt ar manu E46?

Pēdējā laikā esmu pamanījis, ka ieskrienoties motors saak riistiities diapazonaa 1k - 2k apgriezieniem...
ja ieskrienies maigi, tad nekas, bet kā iedod vairāk vai pat gāzi grīdā, tā rīstās kā nenormāls... pēc 2k apgriezieniem ceļ kā nākas...

Shodien vispār bija tāds joks, ka startējot no krustojuma, motors un ātrumkārba (ātrumpārslēdzēja kloķis) sāka vibrēt visos robos un norima vibrācija, tikai kad pārtraucu ieskrieties un sāku ripot, pēc pāris kilometriem mierīgas braukšanas 5 robā, vibrācija bija pazudusi un atkal varēju ieskrieties pa vecam (gļuks no 1k-2k palika nemainīgs)...

Kas varētu būt par vainu? kārba ? vanoss?

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Driver
20. Feb 2011, 15:25 #8704

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2011, 15:22:06 DOPING rakstīja:
Kas varētu būt ar manu E46?

Pēdējā laikā esmu pamanījis, ka ieskrienoties motors saak riistiities diapazonaa 1k - 2k apgriezieniem...
ja ieskrienies maigi, tad nekas, bet kā iedod vairāk vai pat gāzi grīdā, tā rīstās kā nenormāls... pēc 2k apgriezieniem ceļ kā nākas...

Shodien vispār bija tāds joks, ka startējot no krustojuma, motors un ātrumkārba (ātrumpārslēdzēja kloķis) sāka vibrēt visos robos un norima vibrācija, tikai kad pārtraucu ieskrieties un sāku ripot, pēc pāris kilometriem mierīgas braukšanas 5 robā, vibrācija bija pazudusi un atkal varēju ieskrieties pa vecam (gļuks no 1k-2k palika nemainīgs)...

Kas varētu būt par vainu? kārba ? vanoss?

kada spole/svece. bet mosh kads devejs gljuko.
zini, ka teikshu, ka vispirms kljudas jaskatas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nofx
20. Feb 2011, 15:32 #8705

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e46


19 Feb 2011, 18:13:18 nofx rakstīja:
Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?


un kad bija beigts tas kloķenes dačiks, tad kad auto bija kaadu laiku braukts,uzsilis tad leca normāli
Offline
DOPING
20. Feb 2011, 15:33 #8706

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


20 Feb 2011, 15:25:26 Driver rakstīja:
kada spole/svece. bet mosh kads devejs gljuko.
zini, ka teikshu, ka vispirms kljudas jaskatas.

skaties PM

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
jurxx
20. Feb 2011, 15:59 #8707

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


20 Feb 2011, 10:46:28 Dust rakstīja:

20 Feb 2011, 02:46:58 jurxx rakstīja:
aaammm.. mļē braucu ar tāda tipa audi vienreiz, kur augstos abarotos atmetoties varēja izņemt no roba...



To var izdarīt jebkuram auto

n;e tu pārprati
vienk izkrita no roba.. zinu kad var izņemt un ar pārgāzi var arī ielikt.. ir gadījies ar pa tādai modei braukt...
Offline
SMOT
20. Feb 2011, 16:27 #8708

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

Aukstā laikā var mašīnu mazgāt ar siltu ūdeni?
Offline
Lauriko
20. Feb 2011, 16:48 #8709

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


20 Feb 2011, 16:27:27 SMOT rakstīja:
Aukstā laikā var mašīnu mazgāt ar siltu ūdeni?

siltu jā bet ne karstu!

[ Šo ziņu laboja Lauriko, 20 Feb 2011, 16:48:49 ]

Offline
Riot
20. Feb 2011, 17:35 #8710

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI

Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
Offline
Driver
20. Feb 2011, 17:41 #8711

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?


iespejams zems elljas limenis un nepiemerota viskozitate!
izlej ara ziguleni un salej tadu, kadu razotajs paredzejis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ch
20. Feb 2011, 17:50 #8712

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


20 Feb 2011, 17:41:02 Driver rakstīja:

20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?


iespejams zems elljas limenis un nepiemerota viskozitate!
izlej ara ziguleni un salej tadu, kadu razotajs paredzejis


čoma e46 tāds pats prikols saglabājās arī pec eļļas maiņas.! kārbai pizdauskas, jeb sajūgs kkādā veidā netiek izspiests līdz galam? teorētiski, ja būtu safisti sinhronizātori, tad tachu tā nevajadzētu būt visiem robiem?
Offline
Driver
20. Feb 2011, 17:57 #8713

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tagad ir ziema-globala katastrofa un ir normali, ja vecam srotam kautkas vairs nestrada ka vajag, ir japriecajas, ka var pielaist un aizbraukt uz darbu un pec peikas, nevis jaraud te par nelecoshu auto :tds:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kancaans
20. Feb 2011, 17:57 #8714

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu

Man tābija kad kurvis dead bija
Offline
kexxx
20. Feb 2011, 17:59 #8715

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?



daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks...
Offline
Riot
20. Feb 2011, 18:08 #8716

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI


20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja:

20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?



daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks...

labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā?
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu.
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams
Offline
Vadja66
20. Feb 2011, 18:39 #8717

Kopš: 16. Jul 2009

No: Dagda

Ziņojumi: 113

Braucu ar: E34

kas var but par vainu shodien ieliku aizmugurejos elektromehanismus e34 uz augshu logus celj bet uz apakshu neka pat kad sledz uz leju nekads relejs zem aizmugureja sedeklja nav dzirdams bet kad celj uz aukshu ir dzirdami kas var but par vainu?
Offline
psychosocial
20. Feb 2011, 18:43 #8718

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7

sveiki, speciālisti!
jautājums- kā var atvērt e46 durvis ja aķis nosēdies, durvīm ir kkāds noņemams vaciņš vai kā? vai arī vienīgais variants līst caur bagāžnieku? aķis priekšā (nemotors)
Offline
kexxx
20. Feb 2011, 18:56 #8719

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Feb 2011, 18:08:50 Riot rakstīja:

20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja:

20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?



daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks...

labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā?
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu.
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams



kā sajūgs strādā? ja stāvošai mašīnai nospied līdz galam sajūgu, ieliec robā un laid vaļā- vai uzreiz mašīna sāk kustēt vai tikai kkur uz pus pedāļa gājiena?
Offline
Driver
20. Feb 2011, 18:59 #8720

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2011, 18:43:57 psychosocial rakstīja:
sveiki, speciālisti!
jautājums- kā var atvērt e46 durvis ja aķis nosēdies, durvīm ir kkāds noņemams vaciņš vai kā? vai arī vienīgais variants līst caur bagāžnieku? aķis priekšā (nemotors)

ja nav sledzenes ruckaa, tad nav variantu.
laiagan vaditaja pusee ir jabut sledzenei, javien kads nav pasutijis/panjemis no UK varianta zaglushku.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo