Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
bubanis | 20. Feb 2011, 15:13 |
#8701
|
| Kopš: 04. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: e36
|
20 Feb 2011, 15:05:59 Driver rakstīja:
20 Feb 2011, 14:37:49 bubanis rakstīja:
Nezinu
uz pults ir divas pogas, viena atslēgt aizslēgt, par otru nav ne jausmas
taa nav OEM pults, bet gan kautkads pecaprikojuma suuds.
problema var but gan vinjaa, gan pashaa auto.
sledzot ar atslegu lec gan ciet, gan valjaa?
jap, ar atslēgu slēdzas.. | Offline | | |
Driver | 20. Feb 2011, 15:16 |
#8702
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Feb 2011, 15:13:03 bubanis rakstīja:
20 Feb 2011, 15:05:59 Driver rakstīja:
20 Feb 2011, 14:37:49 bubanis rakstīja:
Nezinu
uz pults ir divas pogas, viena atslēgt aizslēgt, par otru nav ne jausmas
taa nav OEM pults, bet gan kautkads pecaprikojuma suuds.
problema var but gan vinjaa, gan pashaa auto.
sledzot ar atslegu lec gan ciet, gan valjaa?
jap, ar atslēgu slēdzas..
maini vai remontee to struntu, kam "pieder" pults, mosh pat tikai vinja piesegums pie auto ir bojats.
ja netiec galaa pats, tad bubini pie manis uz riigu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
DOPING | 20. Feb 2011, 15:22 |
#8703
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Kas varētu būt ar manu E46?
Pēdējā laikā esmu pamanījis, ka ieskrienoties motors saak riistiities diapazonaa 1k - 2k apgriezieniem...
ja ieskrienies maigi, tad nekas, bet kā iedod vairāk vai pat gāzi grīdā, tā rīstās kā nenormāls... pēc 2k apgriezieniem ceļ kā nākas...
Shodien vispār bija tāds joks, ka startējot no krustojuma, motors un ātrumkārba (ātrumpārslēdzēja kloķis) sāka vibrēt visos robos un norima vibrācija, tikai kad pārtraucu ieskrieties un sāku ripot, pēc pāris kilometriem mierīgas braukšanas 5 robā, vibrācija bija pazudusi un atkal varēju ieskrieties pa vecam (gļuks no 1k-2k palika nemainīgs)...
Kas varētu būt par vainu? kārba ? vanoss?
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
Driver | 20. Feb 2011, 15:25 |
#8704
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Feb 2011, 15:22:06 DOPING rakstīja:
Kas varētu būt ar manu E46?
Pēdējā laikā esmu pamanījis, ka ieskrienoties motors saak riistiities diapazonaa 1k - 2k apgriezieniem...
ja ieskrienies maigi, tad nekas, bet kā iedod vairāk vai pat gāzi grīdā, tā rīstās kā nenormāls... pēc 2k apgriezieniem ceļ kā nākas...
Shodien vispār bija tāds joks, ka startējot no krustojuma, motors un ātrumkārba (ātrumpārslēdzēja kloķis) sāka vibrēt visos robos un norima vibrācija, tikai kad pārtraucu ieskrieties un sāku ripot, pēc pāris kilometriem mierīgas braukšanas 5 robā, vibrācija bija pazudusi un atkal varēju ieskrieties pa vecam (gļuks no 1k-2k palika nemainīgs)...
Kas varētu būt par vainu? kārba ? vanoss?
kada spole/svece. bet mosh kads devejs gljuko.
zini, ka teikshu, ka vispirms kljudas jaskatas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nofx | 20. Feb 2011, 15:32 |
#8705
|
| Kopš: 03. Jan 2011
Ziņojumi: 16
Braucu ar: e46
|
19 Feb 2011, 18:13:18 nofx rakstīja:
Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?
un kad bija beigts tas kloķenes dačiks, tad kad auto bija kaadu laiku braukts,uzsilis tad leca normāli | Offline | | |
DOPING | 20. Feb 2011, 15:33 |
#8706
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
|
20 Feb 2011, 15:25:26 Driver rakstīja:
kada spole/svece. bet mosh kads devejs gljuko.
zini, ka teikshu, ka vispirms kljudas jaskatas.
skaties PM
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
jurxx | 20. Feb 2011, 15:59 |
#8707
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
20 Feb 2011, 10:46:28 Dust rakstīja:
20 Feb 2011, 02:46:58 jurxx rakstīja:
aaammm.. mļē braucu ar tāda tipa audi vienreiz, kur augstos abarotos atmetoties varēja izņemt no roba...
To var izdarīt jebkuram auto
n;e tu pārprati
vienk izkrita no roba.. zinu kad var izņemt un ar pārgāzi var arī ielikt.. ir gadījies ar pa tādai modei braukt... | Offline | | |
SMOT | 20. Feb 2011, 16:27 |
#8708
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| Aukstā laikā var mašīnu mazgāt ar siltu ūdeni? | Offline | | |
|
Lauriko | 20. Feb 2011, 16:48 |
#8709
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
20 Feb 2011, 16:27:27 SMOT rakstīja:
Aukstā laikā var mašīnu mazgāt ar siltu ūdeni?
siltu jā bet ne karstu! [ Šo ziņu laboja Lauriko, 20 Feb 2011, 16:48:49 ] | Offline | | |
Riot | 20. Feb 2011, 17:35 |
#8710
|
| Kopš: 28. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ///TDI
| Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
| Offline | | |
Driver | 20. Feb 2011, 17:41 |
#8711
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
iespejams zems elljas limenis un nepiemerota viskozitate!
izlej ara ziguleni un salej tadu, kadu razotajs paredzejis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ch | 20. Feb 2011, 17:50 |
#8712
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
20 Feb 2011, 17:41:02 Driver rakstīja:
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
iespejams zems elljas limenis un nepiemerota viskozitate!
izlej ara ziguleni un salej tadu, kadu razotajs paredzejis
čoma e46 tāds pats prikols saglabājās arī pec eļļas maiņas.! kārbai pizdauskas, jeb sajūgs kkādā veidā netiek izspiests līdz galam? teorētiski, ja būtu safisti sinhronizātori, tad tachu tā nevajadzētu būt visiem robiem? | Offline | | |
Driver | 20. Feb 2011, 17:57 |
#8713
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tagad ir ziema-globala katastrofa un ir normali, ja vecam srotam kautkas vairs nestrada ka vajag, ir japriecajas, ka var pielaist un aizbraukt uz darbu un pec peikas, nevis jaraud te par nelecoshu auto :tds:
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kancaans | 20. Feb 2011, 17:57 |
#8714
|
| Kopš: 11. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: traukumašīnu
| Man tābija kad kurvis dead bija | Offline | | |
kexxx | 20. Feb 2011, 17:59 |
#8715
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks... | Offline | | |
Riot | 20. Feb 2011, 18:08 |
#8716
|
| Kopš: 28. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ///TDI
|
20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja:
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks...
labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā?
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu.
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams
| Offline | | |
|
Vadja66 | 20. Feb 2011, 18:39 |
#8717
|
| Kopš: 16. Jul 2009
No: Dagda
Ziņojumi: 113
Braucu ar: E34
| kas var but par vainu shodien ieliku aizmugurejos elektromehanismus e34 uz augshu logus celj bet uz apakshu neka pat kad sledz uz leju nekads relejs zem aizmugureja sedeklja nav dzirdams bet kad celj uz aukshu ir dzirdami kas var but par vainu? | Offline | | |
psychosocial | 20. Feb 2011, 18:43 |
#8718
|
| Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
| sveiki, speciālisti!
jautājums- kā var atvērt e46 durvis ja aķis nosēdies, durvīm ir kkāds noņemams vaciņš vai kā? vai arī vienīgais variants līst caur bagāžnieku? aķis priekšā (nemotors) | Offline | | |
kexxx | 20. Feb 2011, 18:56 |
#8719
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Feb 2011, 18:08:50 Riot rakstīja:
20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja:
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja:
Sveiki spečuki!
Jautājums:
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas?
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks...
labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā?
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu.
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams
kā sajūgs strādā? ja stāvošai mašīnai nospied līdz galam sajūgu, ieliec robā un laid vaļā- vai uzreiz mašīna sāk kustēt vai tikai kkur uz pus pedāļa gājiena? | Offline | | |
Driver | 20. Feb 2011, 18:59 |
#8720
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Feb 2011, 18:43:57 psychosocial rakstīja:
sveiki, speciālisti!
jautājums- kā var atvērt e46 durvis ja aķis nosēdies, durvīm ir kkāds noņemams vaciņš vai kā? vai arī vienīgais variants līst caur bagāžnieku? aķis priekšā (nemotors)
ja nav sledzenes ruckaa, tad nav variantu.
laiagan vaditaja pusee ir jabut sledzenei, javien kads nav pasutijis/panjemis no UK varianta zaglushku.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|