Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
smudo | 01. Oct 2021, 09:56 |
#8661
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema
Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM? [ Šo ziņu laboja smudo, 01 Oct 2021, 09:57:08 ] | Offline | | |
diesel | 01. Oct 2021, 10:21 |
#8662
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:
30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:
30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:
29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:
29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:
28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i
ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].
interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams
Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.
ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!
man tachu arii 440i ar rucku!
M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?
Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.
kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.
es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!
Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!
F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.
Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.
Bet ručka plus M atmosfēra ir
nee, nu man vairs nav, ko piebilst..
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika | Offline | | |
MMMax | 01. Oct 2021, 11:44 |
#8663
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
01 Oct 2021, 10:26:37 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 09:56:29 @smudo rakstīja:
01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema
Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?
nu, kaa to maigaak pateikt...
tie piikstulji, kas ir ielikti hifi, ''v roznjicu'' maksaa kaadus 3..5 EUR/pcs. BMW par to piikstuli maksaa pardesmit centus.
Tas labaakais skaljruniitis, kas ielikts durviis, BMW arii izmaksaa zem 1 EUR/pcs.
Tas basa skaljrunis zem pakaljas gan ir daargs, iespeejams, ka aizvelk liidz kaadiem 2 EUR/pcs.
Tas, ka sajuugti 2 jaudas ampi ''virteniitee'' - nu, faak. Es pat nezinu, kaa paskaidrot, cik tas ir rupji! D klases ampus! + katram ir ADC/DAC uz borta!
Nu jaa, dabuu bisku skaljaak [jo Professional ir.. nu, to ''skanju'' pat aprakstiit ir gruuti], bet...
vibeidzot: BMW izmanto visleenaako MOST standartu.
Toyota, Lexus ir MOST-50; VW grupai, labaakajiem meriniem: 150 Mbps standarts.
Man vnk ir shokings/vaardi beigushies...
Un ko vari pateikt par h/k? | Offline | | |
njakts | 01. Oct 2021, 11:57 |
#8664
|
| Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema
Ar visiem ADC, DAC un tā 4x, sanāk kā klusais telefons. Aux uzliec vienu dziesmu bet pa skaļruņiem skan kkas pavisam cits
Un galā vel tam visam vajag pielikt kaut kādu aftermarket DSP ar de-ekvalaizeri[ Šo ziņu laboja njakts, 01 Oct 2021, 11:59:34 ] | Offline | | |
diesel | 01. Oct 2021, 16:07 |
#8665
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
01 Oct 2021, 10:29:13 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 10:21:01 @diesel rakstīja:
01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:
30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:
30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:
29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:
29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:
28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i
ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].
interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams
Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.
ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!
man tachu arii 440i ar rucku!
M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?
Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.
kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.
es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!
Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!
F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.
Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.
Bet ručka plus M atmosfēra ir
nee, nu man vairs nav, ko piebilst..
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika
es saprotu, ka es nepaarmaaciishu cilveku, kuram ir ''stage 2'', kursh nav braucis ar rucku shiem dzineejiem. nu, blja, nu, tev, ar automaatiem braucot, pat nav skaidrs, par ko es runaaju.
vot, kaut kads sanaaks laiks/iespeeja, saskriesimies, paraadiishu. es pat nevaru izstaastiit, cik MILZIIGA ir atskjiriiba, tu pat nesaproti, par ko es runaaju
Nepārpūlies gan jā Ielas auto man ir stoks pilnīgs.
Ar mehāniku b58 nēsmu braucis, tas salikums man liekas jocīgs ikdienai. Bet tas na ljubitelja kā sacīt. | Offline | | |
diesel | 01. Oct 2021, 17:51 |
#8666
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
01 Oct 2021, 16:23:37 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 16:07:07 @diesel rakstīja:
01 Oct 2021, 10:29:13 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 10:21:01 @diesel rakstīja:
01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:
01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:
30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:
30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:
29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:
29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:
28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i
ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].
interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams
Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.
ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!
man tachu arii 440i ar rucku!
M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?
Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.
kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.
es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!
Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!
F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.
Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.
Bet ručka plus M atmosfēra ir
nee, nu man vairs nav, ko piebilst..
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika
es saprotu, ka es nepaarmaaciishu cilveku, kuram ir ''stage 2'', kursh nav braucis ar rucku shiem dzineejiem. nu, blja, nu, tev, ar automaatiem braucot, pat nav skaidrs, par ko es runaaju.
vot, kaut kads sanaaks laiks/iespeeja, saskriesimies, paraadiishu. es pat nevaru izstaastiit, cik MILZIIGA ir atskjiriiba, tu pat nesaproti, par ko es runaaju
Nepārpūlies gan jā Ielas auto man ir stoks pilnīgs.
Ar mehāniku b58 nēsmu braucis, tas salikums man liekas jocīgs ikdienai. Bet tas na ljubitelja kā sacīt.
precizeesim - ar N53 [kaartiibaa savestu] neesi braucis ne ar rucku, ne tomaatu. Ar B58 - ar limp mode iemestu un tomaatu
Precizēsim. G01 man nav limp mode, nekad nav bijis.
N53 ja tu domā ar 200kw, nēsmu ar stoku.
Ja objektīvi, tāds 200kw n53 cik jāsalīdzinā ar b58 MPPSK. Man liekas jocīgi ka saki ka b58 ir bremzēts. Man tā nav ar MPPSK. Un tu ar tādu pieļauju nēsi braucis ? Pat nolokojot manuālī nekas nav bremzēts. Speciāli notestēju : | Offline | | |
macho | 01. Oct 2021, 18:21 |
#8667
|
| Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: F25; Q5
| Kurai markai/sērijveida modelim ir labākās/kvalitatīvākās skaņas sistēmas? | Offline | | |
sys9291 | 01. Oct 2021, 19:20 |
#8668
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
01 Oct 2021, 05:37:29 @DM-101 rakstīja:
BMW F30/32 stock audio pieslegumi
A kas traucē atslēgt ASD funkciju permanenti - tobiš noņemt bloku, palabot provodku un izkodēt opciju?
| Offline | | |
|
uldens1 | 06. Oct 2021, 09:01 |
#8669
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
06 Oct 2021, 08:56:54 @DM-101 rakstīja:
06 Oct 2021, 08:16:01 @kamikadzemk rakstīja:
Dēļ vārda es tad labāk šo ņemtu
https://www.rdveikals.lv/products/lv/1422/28170...%C4%BCrunis.html
yesss! hamburgera izmeera ''tunba''. izcils cilveeces un taas prasiibu degradeeshanaas piemeers.
''deelj vaarda''.. jajebu.
Ideāls variants,kaut kur dabā cepot sašļiku lai fonā skan,tu tak nedomā ka kāds pērk šitos mono sūdus lai baudītu mūziku | Offline | | |
uldens1 | 06. Oct 2021, 09:32 |
#8670
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
| Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu | Offline | | |
PiRX | 06. Oct 2021, 12:11 |
#8671
|
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu
Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.
Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru. | Offline | | |
uldens1 | 06. Oct 2021, 12:20 |
#8672
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
06 Oct 2021, 12:11:14 @PiRX rakstīja:
06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu
Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.
Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru.
Iemet linku kuru komplektu tu domā,es kaut ko nedārgu sev kaut kad gribēšu | Offline | | |
cipargalva | 06. Oct 2021, 12:23 |
#8673
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Koderis jau visu pateica. Trendīgi un dzirdēts vārds. Tas arī ir viss, ko vajag, lai izjustu apkārtējo cieņu. | Offline | | |
sys9291 | 06. Oct 2021, 13:47 |
#8674
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
01 Oct 2021, 14:23:19 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
Kaapeec BMW skanjas sisteemas nav klausaamas
drusku pafilozofēšu:
MOST gadījumā analogais signāls tāpat ir jāciparo
ASD gadījumā Top HiFi sistēmas pieslēgums atšķiras no HiFi...
P.S Mani iepirkuma ratiņi bija apkopē pie dīlera. Pēc sveču maiņas effekts pat ļoti jūtams... | Offline | | |
sys9291 | 06. Oct 2021, 14:20 |
#8675
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| OK, otrais keiss manējais.
Ja gribas runāt publiski par LIETU - nav problēmu!
1. DISA vārsts ar redzamu defektu - izjucis / sabiris regulējošais vārsts - jūtama vakuma piesūkšana caur atveri vārsta korpusā - piedod NO coments. (noņemot vārsu un paskatoties caur atveri jautājumi neroads ne pavisam)
2. Zondes netika sildītas dēļ neadaptēta spara rata? Nē visas 4 zondes tika sildītas un arī spara rats BIJA adaptēts (statusa bits vietā) un viņa adaptāciju neviens nedzēsa...apdzēsu tikai zondes un droseli. Jā novēroju dīvainības lambdu darbībā, bet neviens arī neteica, ka keiss ir pabeigts. | Offline | | |
PiRX | 06. Oct 2021, 15:01 |
#8676
|
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
06 Oct 2021, 12:20:42 @uldens1 rakstīja:
06 Oct 2021, 12:11:14 @PiRX rakstīja:
06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu
Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.
Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru.
Iemet linku kuru komplektu tu domā,es kaut ko nedārgu sev kaut kad gribēšu
Skandas
pastūzis
Pirms pusgada bija bišķi lētāk | Offline | | |
|
sys9291 | 06. Oct 2021, 15:32 |
#8677
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Oct 2021, 14:48:42 @DM-101 rakstīja:
06 Oct 2021, 14:20:47 @sys9291 rakstīja:
OK, otrais keiss manējais.
Ja gribas runāt publiski par LIETU - nav problēmu!
1. DISA vārsts ar redzamu defektu - izjucis / sabiris regulējošais vārsts - jūtama vakuma piesūkšana caur atveri vārsta korpusā - piedod NO coments. (noņemot vārsu un paskatoties caur atveri jautājumi neroads ne pavisam)
2. Zondes netika sildītas dēļ neadaptēta spara rata? Nē visas 4 zondes tika sildītas un arī spara rats BIJA adaptēts (statusa bits vietā) un viņa adaptāciju neviens nedzēsa...apdzēsu tikai zondes un droseli. Jā novēroju dīvainības lambdu darbībā, bet neviens arī neteica, ka keiss ir pabeigts.
par 1. man vnk nav logjiska skaidrojuma [un na ko cilveekam pateikt], ja izmainjas 0. un es te nerunaaju par EML priborkaa. Ja es redzu, ka piesuukshanas apjoms ir 1:1 kaa bija - nu, tad, aciimredzot, ja arii sheit bija piesuukshana, taa nav domineejoshaa. Nu, kak bi logjiski, ne?
Un tad ir jautaajums - a kaapeec tad shoreiz nav tas vakuuma tests izveikts? Lai uzreiz skaidrs, kas jaapeerk, kas jaamaina?
par 2., teikshu godiigi - es taa nekad nevienam DME nedaru. Jo to matemaatiku, kas/kaa ietekmee kuru adaptaaciju veidoshanos, nezina neviens [sen jau arii ne izstraadaataaji]. tb., ir diiivainiibas, rezultaats netiek noveerts, cilveeks nozinjo: EML atkal priborkaa, simptomi un piesuukshana 1:1. Nu, diemzheel, taads ir sausais atlikums. Un par AHL arii. Sore, es redzu to, ko redzu.
Par ritoshaas teemu - varbuut Tu vari, luudzu, nodot info Agra kungam. Ibo es negribu pat runaat. Man tas skjiet pazemojoshi - pieraadiit, ka esmu lohs. Man skjiet, ka es biju labs klients. Kaa veicaas ar mana/u auto remontu, iisi uzrakstiiju. Ja no juusu skatupunkta viss kaartiibaa - piedoshanu par trauceejumu.
OK - info nodošu.
Par AHL runājot - man rādījās komunikācijas problēma ar priekšo labo lukturi (horizontālais trakts) - tātad visdrīzāk luktura remonts tev zināmā kantorī...
Paturpinam labāk par giasa piesūkšanas tēmu. Kā jau teicu - keiss nav pabeigts...
Bet man nav skaidra viena gaumīga lieta, kas šajā sakarā ideāli strādā uz MS43 - atštepselējams gaisa massu un limpā skaisti redzam adekvātu regulāciju no zondēm (protams bez adaptāciju veidošanas). Kaut kā dīvaini - bet MS45 gadījumā tas nenotika - tobiš bilde nemainījās.... tavas domas varētu apvaicāties? | Offline | | |
sys9291 | 06. Oct 2021, 22:28 |
#8678
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| un kāds sausais atlikums? Pēc spara rata adaptācijas viss aizgāja? man liekas domāt ka nē...
Jautājumi par lambdu apkuri man neradās - tur viss bija adekvāti...runa gāja par signālu
P.S Ja vēlies pārliecināties par vecās DISA defektu varu tev viņu nodot preparēšanai...
[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Oct 2021, 22:30:20 ] | Offline | | |
sys9291 | 07. Oct 2021, 09:33 |
#8679
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| Ko funkcionāli var pārbaudīt DISA, kas piesūc gaisu caur vadības vārstu (kurš iekšā grab un kūļājās kā pašam labpatīk)? Nevis mistiski kaut kur nezin kur, bet konkreētā vietā un pārliecinoši...
Kāda iespēja pārbaudīt hermētiskumu ieplūdē ja ir acīm redzama un sataustāma vieta kur piesūc. Aizlīmēt to vietu ar līmlenti vai kā?
Kas attiecas uz konkrēto auto visdrīzāk rotaļas turpināsies kartera ventilācijas un to trubu virzienā bet tas jau cits stāsts...(un visdrīzāk ne pie mmums)
P.S tev sveicieni[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Oct 2021, 09:34:26 ] | Offline | | |
RS7 | 07. Oct 2021, 11:24 |
#8680
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Tas ir le pisec kāsi, visi servisi kur tu labo savas zelta olas, ir metēji | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|