Autors | Ziņojums |
CP17 | 12. May 2020, 00:04 |
#8641
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=xjs_4
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=5459[ Šo ziņu laboja CP17, 12 May 2020, 00:07:12 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
Tune-L | 12. May 2020, 10:33 |
#8642
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?
Daļas jāpēr UK un vajag labu Jaguar entuziastu par meistaru. Ja laikus sekosi visam, tad ir ok. Rūsēt arī viņiem patīk.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
raiviiitis | 12. May 2020, 10:56 |
#8643
|
|
Kopš: 27. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: 30 gadīgu piekabi aizmugurē
|
11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&...70&start=140
|
Offline | |
|
96AMG | 12. May 2020, 16:34 |
#8644
|
|
Kopš: 15. Jan 2018
Ziņojumi: 395
Braucu ar:
| super, paldies kungi! |
Offline | |
|
tg
| 14. May 2020, 11:14 |
#8645
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Rekur īsta klasika, pie tam BMW
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/ednhb.html
Tur būs ilgam laikam ko ņemties, lai viņu atkolhozotu un salasītu pa Eiropas plašumiem orģinālās daļās.
Bet pēc tam jau skaists, tiešām klasika! |
Offline | |
|
Bimmer | 14. May 2020, 12:47 |
#8646
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Šis vai nebija Austrumvācijas, plus tur pamatīgi lauki (GAZ tilti un motors), ka nav jēgas 'oriģinalizēt' (neatmaksājas). |
Offline | |
|
tg
| 14. May 2020, 13:08 |
#8647
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
14 May 2020, 12:47:19 @Bimmer rakstīja:
Šis vai nebija Austrumvācijas, plus tur pamatīgi lauki (GAZ tilti un motors), ka nav jēgas 'oriģinalizēt' (neatmaksājas).
nebija Autrsumvācijas vai tad viņus vēl 50-tajos gados ražoja vecajās rūpnīcās. Tur tak Wartburgus man šķiet sāka konstruēt. |
Offline | |
|
Bimmer | 14. May 2020, 16:40 |
#8648
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Šo tur ražoja līdz 1955. gadam, pēc tam tikai Wartburg'us
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_340
https://en.wikipedia.org/wiki/Automobilwerk_Eisenach |
Offline | |
|
|
Dzega | 14. May 2020, 20:28 |
#8649
|
|
Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| Nevajag vecus jaguārus, patiešām nevajag. Labāk tad kādu Bmw vai MB. Pat tad, kad izbrauc no speciālistu servisa un kārtējo reizi visas neražas novērstas, līdz zvanam evakuatoru dienestam nav ilgi jāgaida. Izskatās smuki, var nolikt kā interjera/dārza aksesuāru (vēlams gan bez motora, lai nepiepilina visu ar smērvielām).
[ Šo ziņu laboja Bimmer, 14 May 2020, 21:05:05 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 15. May 2020, 08:06 |
#8650
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 May 2020, 08:07:31 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
soulfreak | 15. May 2020, 11:00 |
#8651
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
15 May 2020, 08:06:54 @GirtzB rakstīja:
Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
[youtube ]WWJxhmOrirM[/ youtube]
Kā tas ir lētākais? Cik tad tāds maksā? |
Offline | |
|
kars | 25. May 2020, 15:46 |
#8652
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| 500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis
E55>E63[ Šo ziņu laboja kars, 25 May 2020, 15:47:58 ] |
Offline | |
|
by_magnus | 25. May 2020, 17:06 |
#8653
|
|
Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
15 May 2020, 08:06:54 @GirtzB rakstīja:
Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
Spied "Play", lai skatītos video!
da lab, paskati etypiem cenas |
Offline | |
|
alxz | 25. May 2020, 18:50 |
#8654
|
|
Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
|
25 May 2020, 15:46:47 @kars rakstīja:
500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis
E55>E63
Bet nu E61M5>E55
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. |
Offline | |
|
kars | 25. May 2020, 19:18 |
#8655
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG
Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm |
Offline | |
|
Ruudis | 25. May 2020, 20:25 |
#8656
|
|
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/ehiji.html |
Offline | |
|
|
Deivid | 25. May 2020, 21:36 |
#8657
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG
Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm
Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni
Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast. |
Offline | |
|
Solo | 25. May 2020, 21:47 |
#8658
|
|
Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: 996 un 986
|
25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:
25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG
Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm
Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni
Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.
Gan jau par ietaupīto s85 remonta naudu mersim easy var atrisināt vienriteņa jautājumus |
Offline | |
|
Mizx | 25. May 2020, 21:58 |
#8659
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:
25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG
Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm
Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni
Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.
Vērtīgs telepāta komentārs, ja pēc bildēm nosaki, ka kāds auto ir "vienritenis". Savukārt swapi ir paredzēti auto nokaušanai, nevis nākotnes klasikai. |
Offline | |
|
Mizx | 25. May 2020, 22:01 |
#8660
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
25 May 2020, 21:47:38 @Solo rakstīja:
25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:
25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG
Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm
Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni
Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.
Gan jau par ietaupīto s85 remonta naudu mersim easy var atrisināt vienriteņa jautājumus
Šim jau no rūpnīcas nāca dažādi varianti kā tos riteņus vadīt, vajadzēja tikai izvēlēties. Tā kā tas taisīts Japānas tirgum, tur vēl visādi patīkami ekstra OEM brīnumi bonusā var atklāties. |
Offline | |
|