Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
kexxx
Vakar, 16:12 #8621

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


29 Jan 2025, 15:48:32 @jermanis83 rakstīja:

29 Jan 2025, 15:42:34 @kexxx rakstīja:
nu skaties- uzliksi jaunu dpf filtru un vērtība jau būs 15k


Labak tonaudu investet uzlabojumos, 6wb, muzika bang olufsen un gadu nobraukt ka cilvekam. Patiesiba, izejot tehnisko otreiz 2025 decembri, vel vares lidz 2026 decembrim maukt


nu tas tak tikai loģiski, liekot sūdīgākos klučus un filtrus, var sataupīt reāliem uzlabojumiem, piem, lētam ķīnas panelim
Offline
Asch
Vakar, 16:18 #8622

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4324

Braucu ar:


29 Jan 2025, 14:45:20 @xn3x rakstīja:

29 Jan 2025, 09:31:50 @Asch rakstīja:

29 Jan 2025, 00:41:21 @xn3x rakstīja:
Kāds, kas skrūvē, mož zina - kā ar INPA F11 pareizi izlaist gaisu no aizmugurējā tilta gaisa spilveniem, lai var pārlasīt piekari? Un ar kuru funkciju sapumpēt atpakaļ un likt turēt līmeni? Pieslēdzu, paskatījos, nelikās 100% pašsaprotams.

Kura versija tev INPA ir? līdz kuram modelim vari pieslegties?


G10/11 ir jaunākais, ko redzēju. Ar RJ45 interfeisu. Vācu valodā, ja kas.

Drošvien jau negribesi padalities?
Offline
Kaross
Vakar, 21:42 #8623

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4400

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāda problēma izmantot ISTA? Brīvi pieejama, bez maksas. Logīsks servisa instruments ar visām dīlera funkcijām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo