Autors | Ziņojums |
jj | 21. Jan 2014, 10:44 |
#8601
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
| Sveiki, problēma sekojoša, pēdējā laikā salona ventilācijas sistēma, kad nepūš gaisu uz lielāko ātrumu, izdod ļoti dīvainas skaņas, vai pie vainas varētu būt tā sauktais ezis un kas tas vispār ir? Vēl novērojama venetilatoru apgriezienu "lēkāšana" tikko palaistai mašīnai. |
Offline | |
|
Re5tepa | 21. Jan 2014, 11:25 |
#8602
|
|
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| ventilatora apgriezieni var lēkāt no beigta "eža".
ventilatora dīvainās skaņas ir paša izdilušā ventilatora darbs. |
Offline | |
|
jj | 21. Jan 2014, 20:02 |
#8603
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
| Šodien vsp psc
Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)
Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat? |
Offline | |
|
Multiviesis | 21. Jan 2014, 20:29 |
#8604
|
|
Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 167
Braucu ar: Zīdeli
| Manējam kad bija sauss akumulators arī visādas neglaimojošas skaņas varēja dzirdēt no pečkas
Ezis ir rezistors kurš regulē ātrumus pečkai
Tas varbūt arī izsmēla akumulatoru.. Man arī viņš būs jāmaina [ Šo ziņu laboja Multiviesis, 21 Jan 2014, 20:30:23 ] |
Offline | |
|
ganters | 21. Jan 2014, 21:10 |
#8605
|
|
Kopš: 30. Oct 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 486
Braucu ar: bmw
| Man kad bija ezis beigts saakumaa ventilatora apgriezieni leekaja un beigaas vienu dienu ventilators bija palicis darbojoties pec atslegas iznjemsanas! Liidz ar to akjis sauss!
detalja nr, 3!
Ezis[ Šo ziņu laboja ganters, 21 Jan 2014, 21:11:23 ] |
Offline | |
|
AF | 21. Jan 2014, 22:03 |
#8606
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| problēma ar 2.0d sajūgu
Lieta tāda, ka pagāšgad janvārī tika nomainīts sajūga komplekts uz jaunu LUK (pirms tams arī tāds stāvēja) nobraucu pus gadu un sāka slīdēt, nu neko, ar sakostiem zobiem novilku, jo zināju ka jāmaina spararats. Nessen, janvāra sākumā nomainīju, gan sajūga komplektu, gan spararatu (viss jauns un grozs bija atvilkts)
pabraukāju pāris simtus pa pilsētu kamēr piedilst, nu pēc piedilšanas devu "piparu" viss ok, neslīd, esmu laimīgs. Te kādu dienu bruacu un izlemju atkal iemīt grīdāun %$#& slīd sajūgs
Nu neko, naivi cerēju uz to ka nav īsti piedilis, nobraukāju vēl paris simtus km un tas pats.
Interesants novērojums un ne pirmais vien!
Kad brukāju un salātoju, tad sajūgs pēcāk, pie iemīšanas grīdā ļoti slīd, bet ja pirms tam braukāju dinamiski un pedal to metal, tad sajūgs neslīd vai tikai nedaudz. Kas tas pie velna?
Dakša staigā normāli, gultnis pa asi arī slīd, sajūga pedālis strādā ļoti patīkami un nekur neķerās. Kas var būt par vainu?
Jā, auto ir čipots u.t.t, bet nu pirms tam turēja gadu ar vecu sajūgu, a tagad pedējie divi necik. |
Offline | |
|
uldens1 | 21. Jan 2014, 22:12 |
#8607
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| eļļa kaut kur drusku netiek virsu???
|
Offline | |
|
AF | 21. Jan 2014, 22:13 |
#8608
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| nē, to jau esmu visas trīs reizes parbaudījis
tur viss sauss |
Offline | |
|
|
DrumB | 21. Jan 2014, 22:17 |
#8609
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
21 Jan 2014, 20:02:39 _jj rakstīja:
Šodien vsp psc
Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)
Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat?
Nezinu, kas tev par dzinēju, bet es pats 323ci ņēmu Deta 74 Ah 680A. Gāja kā nākās un viss ok. Neatceros gan, kādi pagājušajā ziemā bija mīnusi |
Offline | |
|
uldens1 | 21. Jan 2014, 22:17 |
#8610
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| moška luk padjobka,nevis orģinals. |
Offline | |
|
jj | 21. Jan 2014, 22:21 |
#8611
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
21 Jan 2014, 22:17:13 DrumB rakstīja:
21 Jan 2014, 20:02:39 _jj rakstīja:
Šodien vsp psc
Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)
Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat?
Nezinu, kas tev par dzinēju, bet es pats 323ci ņēmu Deta 74 Ah 680A. Gāja kā nākās un viss ok. Neatceros gan, kādi pagājušajā ziemā bija mīnusi
m54b22, virsū stāv 70Ah OEM(laikam ļoti vecs, pats neesmu mainījis), tagad tik sāku domāt vai ir vērts mainīt, ja nu arī jaunais nākošā rītā sauss |
Offline | |
|
AF | 21. Jan 2014, 22:23 |
#8612
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
21 Jan 2014, 22:17:33 uldens1 rakstīja:
moška luk padjobka,nevis orģinals.
nu nē, abi bija vienādos iepakojumos, vizuāli viens vienā |
Offline | |
|
HE9600 | 22. Jan 2014, 00:39 |
#8613
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.
http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M |
Offline | |
|
Rakstnieks | 22. Jan 2014, 01:05 |
#8614
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| Spararats nav ķīmiķots? Ja kurvis tiek "pārspiests" tad disks var izslīdēt. (ir bijuši gadījumi)
Iesaku ar visu sastāvu (spararatu,kurvi,disku) aizbraukt ciemos uz Plaza Balitc. |
Offline | |
|
AF | 22. Jan 2014, 08:24 |
#8615
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| jā, es sapratu, to procedūru youtubā, tā ir tā groza atvilkšana, un tas tika iazdarīts!
nē ar spara ratu nekas nebija darīts, viss kā jābūt oem
vivairāk uzdodos jutājumam, kapēc pabraukājot kādu laiku no sākuma, viss bija kā nākas un tagad pēkšņi sāk slīdēt? Un kad paslīd tad pārstāj?
Nevar bū, ka vnk tas stock sajūgs nespējj noturēt?
Un kapēc, pēc brutālas sajūga varošanas tas neslīd, a citā dienā slīd?
NEvr būt vainā piem. izspiedēj cilindrā? [ Šo ziņu laboja AF, 22 Jan 2014, 08:47:53 ] |
Offline | |
|
Gacans | 22. Jan 2014, 11:13 |
#8616
|
|
Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
|
22 Jan 2014, 00:39:54 HE9600 rakstīja:
tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.
http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M
Protams skaists video,bet iecentrējot disku un viemēŗigi ar prātu pievelkot kurvi ,var iztikt bez tā verķa ..... |
Offline | |
|
|
Gacans | 22. Jan 2014, 11:26 |
#8617
|
|
Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
| Daudzus gadus atpakaļ uz savīlētas bazceļa sporta NIVAS tika uzikts lucas sajūga komplekts ,ar domu, ka turēs un būs labāks par krievu ,rezultāts : smird ,slīd ,jēga nekāda ,atgriezāmies pie krievu ražojuma un vairs nekādu problēmu . Tāka man ir slikta nojauta par lukas izcelsmi un pārējiem rādītājiem . Ielas auto cenšos likt sach ,un nekad nav bijuša problēmas ... |
Offline | |
|
Gacans | 22. Jan 2014, 12:00 |
#8618
|
|
Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
|
22 Jan 2014, 11:13:32 Gacans rakstīja:
22 Jan 2014, 00:39:54 HE9600 rakstīja:
tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.
http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M
Protams skaists video,bet iecentrējot disku un viemēŗigi ar prātu pievelkot kurvi ,var iztikt bez tā verķa .....
aizmirsu piebilst ,ja pašregulējošais kurvis tad gan jāpiegriež uzmanība ķīļim ... |
Offline | |
|
Anriinii | 24. Jan 2014, 19:17 |
#8619
|
|
Kopš: 19. Jul 2008
Ziņojumi: 145
Braucu ar:
| aktualak dzirdet sejiigos 2.0d 110kw
Pie uzsilusa motora 90graad...pie viena ta pasha posma
5gear - 60-65km/h paterins 3.9L-4.5L
6gear - 80-85km/h paterins 4.2-5L
6gear - 100km/h patsrins 6L preciizi...
taads paterins vasaraa vai silta ziema...tads ok ??
Tagad pie -15 -20graadi pie uzsilusa motora un ta pasha cela posma
5gear- 60-65km/h paterins 5-6L
6gear .... videeji pa 1l vairak eed.... ari ok dizelim pie uzsilusha motora saala.
???? |
Offline | |
|
uldens1 | 24. Jan 2014, 19:21 |
#8620
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
24 Jan 2014, 19:17:57 Anriinii rakstīja:
aktualak dzirdet sejiigos 2.0d 110kw
Pie uzsilusa motora 90graad...pie viena ta pasha posma
5gear - 60-65km/h paterins 3.9L-4.5L
6gear - 80-85km/h paterins 4.2-5L
6gear - 100km/h patsrins 6L preciizi...
taads paterins vasaraa vai silta ziema...tads ok ??
Tagad pie -15 -20graadi pie uzsilusa motora un ta pasha cela posma
5gear- 60-65km/h paterins 5-6L
6gear .... videeji pa 1l vairak eed.... ari ok dizelim pie uzsilusha motora saala.
????
kadas riepas?? |
Offline | |
|