Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
jj
21. Jan 2014, 10:44 #8601

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti

Sveiki, problēma sekojoša, pēdējā laikā salona ventilācijas sistēma, kad nepūš gaisu uz lielāko ātrumu, izdod ļoti dīvainas skaņas, vai pie vainas varētu būt tā sauktais ezis un kas tas vispār ir? Vēl novērojama venetilatoru apgriezienu "lēkāšana" tikko palaistai mašīnai.
Offline
Re5tepa
21. Jan 2014, 11:25 #8602

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

ventilatora apgriezieni var lēkāt no beigta "eža".

ventilatora dīvainās skaņas ir paša izdilušā ventilatora darbs.
Offline
jj
21. Jan 2014, 20:02 #8603

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti

Šodien vsp psc

Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)

Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat?
Offline
Multiviesis
21. Jan 2014, 20:29 #8604

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

Manējam kad bija sauss akumulators arī visādas neglaimojošas skaņas varēja dzirdēt no pečkas
Ezis ir rezistors kurš regulē ātrumus pečkai
Tas varbūt arī izsmēla akumulatoru.. Man arī viņš būs jāmaina

[ Šo ziņu laboja Multiviesis, 21 Jan 2014, 20:30:23 ]

Offline
ganters
21. Jan 2014, 21:10 #8605

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw

Man kad bija ezis beigts saakumaa ventilatora apgriezieni leekaja un beigaas vienu dienu ventilators bija palicis darbojoties pec atslegas iznjemsanas! Liidz ar to akjis sauss!
detalja nr, 3!
Ezis

[ Šo ziņu laboja ganters, 21 Jan 2014, 21:11:23 ]

Offline
AF
21. Jan 2014, 22:03 #8606

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

problēma ar 2.0d sajūgu

Lieta tāda, ka pagāšgad janvārī tika nomainīts sajūga komplekts uz jaunu LUK (pirms tams arī tāds stāvēja) nobraucu pus gadu un sāka slīdēt, nu neko, ar sakostiem zobiem novilku, jo zināju ka jāmaina spararats. Nessen, janvāra sākumā nomainīju, gan sajūga komplektu, gan spararatu (viss jauns un grozs bija atvilkts)
pabraukāju pāris simtus pa pilsētu kamēr piedilst, nu pēc piedilšanas devu "piparu" viss ok, neslīd, esmu laimīgs. Te kādu dienu bruacu un izlemju atkal iemīt grīdāun %$#& slīd sajūgs
Nu neko, naivi cerēju uz to ka nav īsti piedilis, nobraukāju vēl paris simtus km un tas pats.

Interesants novērojums un ne pirmais vien!
Kad brukāju un salātoju, tad sajūgs pēcāk, pie iemīšanas grīdā ļoti slīd, bet ja pirms tam braukāju dinamiski un pedal to metal, tad sajūgs neslīd vai tikai nedaudz. Kas tas pie velna?
Dakša staigā normāli, gultnis pa asi arī slīd, sajūga pedālis strādā ļoti patīkami un nekur neķerās. Kas var būt par vainu?

Jā, auto ir čipots u.t.t, bet nu pirms tam turēja gadu ar vecu sajūgu, a tagad pedējie divi necik.
Offline
uldens1
21. Jan 2014, 22:12 #8607

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

eļļa kaut kur drusku netiek virsu???
Offline
AF
21. Jan 2014, 22:13 #8608

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nē, to jau esmu visas trīs reizes parbaudījis
tur viss sauss
Offline
DrumB
21. Jan 2014, 22:17 #8609

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


21 Jan 2014, 20:02:39 _jj rakstīja:
Šodien vsp psc

Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)

Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat?

Nezinu, kas tev par dzinēju, bet es pats 323ci ņēmu Deta 74 Ah 680A. Gāja kā nākās un viss ok. Neatceros gan, kādi pagājušajā ziemā bija mīnusi
Offline
uldens1
21. Jan 2014, 22:17 #8610

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

moška luk padjobka,nevis orģinals.
Offline
jj
21. Jan 2014, 22:21 #8611

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


21 Jan 2014, 22:17:13 DrumB rakstīja:

21 Jan 2014, 20:02:39 _jj rakstīja:
Šodien vsp psc

Aķīts sauss, palaist nevar, izņemot atslēgu no aizdedzes kaut kas taka nīd no paneļa(nemāku aprakstīt tādas dīvainas skaņas)

Tātad kādu aķīti labāk pirkt? OEM BMW vai labāk kādu Bosch kam ampēri sakrīt? Itkā ir dziedēts, ka e90 esot problēmas ar ne-OEM aķīšiem, bet e46 itkā elektronikas daudz mazāk. Tātad ko iesakat?

Nezinu, kas tev par dzinēju, bet es pats 323ci ņēmu Deta 74 Ah 680A. Gāja kā nākās un viss ok. Neatceros gan, kādi pagājušajā ziemā bija mīnusi

m54b22, virsū stāv 70Ah OEM(laikam ļoti vecs, pats neesmu mainījis), tagad tik sāku domāt vai ir vērts mainīt, ja nu arī jaunais nākošā rītā sauss
Offline
AF
21. Jan 2014, 22:23 #8612

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


21 Jan 2014, 22:17:33 uldens1 rakstīja:
moška luk padjobka,nevis orģinals.
nu nē, abi bija vienādos iepakojumos, vizuāli viens vienā
Offline
HE9600
22. Jan 2014, 00:39 #8613

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.

http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M
Offline
Rakstnieks
22. Jan 2014, 01:05 #8614

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Spararats nav ķīmiķots? Ja kurvis tiek "pārspiests" tad disks var izslīdēt. (ir bijuši gadījumi)
Iesaku ar visu sastāvu (spararatu,kurvi,disku) aizbraukt ciemos uz Plaza Balitc.
Offline
AF
22. Jan 2014, 08:24 #8615

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

jā, es sapratu, to procedūru youtubā, tā ir tā groza atvilkšana, un tas tika iazdarīts!

nē ar spara ratu nekas nebija darīts, viss kā jābūt oem

vivairāk uzdodos jutājumam, kapēc pabraukājot kādu laiku no sākuma, viss bija kā nākas un tagad pēkšņi sāk slīdēt? Un kad paslīd tad pārstāj?

Nevar bū, ka vnk tas stock sajūgs nespējj noturēt?
Un kapēc, pēc brutālas sajūga varošanas tas neslīd, a citā dienā slīd?
NEvr būt vainā piem. izspiedēj cilindrā?

[ Šo ziņu laboja AF, 22 Jan 2014, 08:47:53 ]

Offline
Gacans
22. Jan 2014, 11:13 #8616

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D


22 Jan 2014, 00:39:54 HE9600 rakstīja:
tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.

http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M
Protams skaists video,bet iecentrējot disku un viemēŗigi ar prātu pievelkot kurvi ,var iztikt bez tā verķa .....
Offline
Gacans
22. Jan 2014, 11:26 #8617

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D

Daudzus gadus atpakaļ uz savīlētas bazceļa sporta NIVAS tika uzikts lucas sajūga komplekts ,ar domu, ka turēs un būs labāks par krievu ,rezultāts : smird ,slīd ,jēga nekāda ,atgriezāmies pie krievu ražojuma un vairs nekādu problēmu . Tāka man ir slikta nojauta par lukas izcelsmi un pārējiem rādītājiem . Ielas auto cenšos likt sach ,un nekad nav bijuša problēmas ...
Offline
Gacans
22. Jan 2014, 12:00 #8618

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D


22 Jan 2014, 11:13:32 Gacans rakstīja:

22 Jan 2014, 00:39:54 HE9600 rakstīja:
tur būtu jābūt SAC`am (pašregulējošs sajūgs).
Montāžai jāievēro procedūra un bez spectūļa vai ļoti labas izdomas neiztikt.
Pat joprojām ne visos servisos to atpazīst un uzliek kā parastu grozu, rezultāts parasti tāds pats kā tev - īss mūžs vai/un vibrācija.

http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M
Protams skaists video,bet iecentrējot disku un viemēŗigi ar prātu pievelkot kurvi ,var iztikt bez tā verķa .....
aizmirsu piebilst ,ja pašregulējošais kurvis tad gan jāpiegriež uzmanība ķīļim ...
Offline
Anriinii
24. Jan 2014, 19:17 #8619

Kopš: 19. Jul 2008

Ziņojumi: 145

Braucu ar:

aktualak dzirdet sejiigos 2.0d 110kw

Pie uzsilusa motora 90graad...pie viena ta pasha posma
5gear - 60-65km/h paterins 3.9L-4.5L
6gear - 80-85km/h paterins 4.2-5L
6gear - 100km/h patsrins 6L preciizi...

taads paterins vasaraa vai silta ziema...tads ok ??

Tagad pie -15 -20graadi pie uzsilusa motora un ta pasha cela posma
5gear- 60-65km/h paterins 5-6L
6gear .... videeji pa 1l vairak eed.... ari ok dizelim pie uzsilusha motora saala.
????
Offline
uldens1
24. Jan 2014, 19:21 #8620

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Jan 2014, 19:17:57 Anriinii rakstīja:
aktualak dzirdet sejiigos 2.0d 110kw

Pie uzsilusa motora 90graad...pie viena ta pasha posma
5gear - 60-65km/h paterins 3.9L-4.5L
6gear - 80-85km/h paterins 4.2-5L
6gear - 100km/h patsrins 6L preciizi...

taads paterins vasaraa vai silta ziema...tads ok ??

Tagad pie -15 -20graadi pie uzsilusa motora un ta pasha cela posma
5gear- 60-65km/h paterins 5-6L
6gear .... videeji pa 1l vairak eed.... ari ok dizelim pie uzsilusha motora saala.
????
kadas riepas??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo