Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
diesel
21. Sep 2021, 15:54 #8601

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


21 Sep 2021, 15:27:14 @FFL rakstīja:
[url=https://freeimage.host/i/RitXPp]
[/url]
Ir tikai pēc, jo sataisijām visu vasaras sākumā bez stenda, un pēc drifta sezonas uz stendu aizdzina

kautkāds dīzelis )

p.s. bez srauslu adaptācijas
Offline
RS7
21. Sep 2021, 15:54 #8602

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu





Offline
FFL
21. Sep 2021, 16:18 #8603

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

84x89.6
Offline
FFL
21. Sep 2021, 16:23 #8604

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

B30 cipari
Offline
FFL
21. Sep 2021, 16:33 #8605

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

84x89.6
Offline
GirtzB
21. Sep 2021, 16:44 #8606

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tas taču M52 nevis M54. Alpinas recepte+.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
FFL
21. Sep 2021, 16:45 #8607

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


21 Sep 2021, 16:40:53 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2021, 16:33:04 @FFL rakstīja:
84x89.6


opaa. un kaa tad izpauzhas ''strokeris''?

Nu bet tas jau arī ir.. kjipo kas vēl no detaļām??
P.s. laikam sapratu. Nu m52 ir max 84x84 (b2, tapēc 84x89.6 jau ir strokeris

[ Šo ziņu laboja FFL, 21 Sep 2021, 17:13:49 ]

Offline
diesel
21. Sep 2021, 16:46 #8608

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


21 Sep 2021, 16:40:53 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2021, 16:33:04 @FFL rakstīja:
84x89.6


opaa. un kaa tad izpauzhas ''strokeris''?

gan jau salika kloķeni kā minimums no M54B30
Offline
FFL
21. Sep 2021, 17:14 #8609

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

P.s. laikam sapratu. Nu m52 ir max 84x84 (b28 ) tapēc 84x89.6 jau ir strokeris

[ Šo ziņu laboja FFL, 21 Sep 2021, 17:15:21 ]

Offline
FFL
21. Sep 2021, 17:24 #8610

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nu nē, vnk tu teici ka es tādiem tikai gatavu varu ieliet
Offline
diesel
21. Sep 2021, 17:28 #8611

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


21 Sep 2021, 17:24:23 @FFL rakstīja:
Nu nē, vnk tu teici ka es tādiem tikai gatavu varu ieliet


kādi virzuļi, galva ? Kompresija galugalā ?
Offline
diesel
22. Sep 2021, 23:23 #8612

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Varbūt kādam ir dati pieejami par G01 LCI 2021 HARMAN KARDON, tur ir kāds updeits vai tāds pats hlams iekšā ? Ja ir labākas kvalitātes skandas, vai derēs uz pre LCI, tāds jautājums.
Offline
CP17
22. Sep 2021, 23:27 #8613

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


21 Sep 2021, 17:46:22 @DM-101 rakstīja:
varbuut sheit ir Raivis Graudinjsh no RJ Motorsport?
varbuut vinjsh var paskaidrot, kaapeec pie shaadaam kljudaam [taas nolasot, ibo iista diagnostika ir kljuudu nolasiishana]:
vinjsh diagnosticeeja bojaatu katalizatoru?

@puxxx ?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
bmwaddict
23. Sep 2021, 16:09 #8614

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

da labi tur nevajag ne efektiigo N53 nedz lielu baaku.


1999 E46 M52 ar pusljimonu pulkstenii Los Angeles - San Francisco kas ir 700 km vienaa virzienaa mieriigi ar baaku var izbraukt turp un apmeeram pusceljaa atpakalj braucot uzpildiities, nu tur apmeeram sanaak tie 1000km. Braukts n-taas reizes un tas nav manuaalis. No LA izbraucot baaka liidz klikshkjim un tik kraamee

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Sep 2021, 16:15:47 ]

Offline
crime
23. Sep 2021, 16:11 #8615

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8518

Braucu ar: m635csi

benzīniem varbūt tur nekas arī neaizaug, rekur dīzeļa ieplūde, 160.000 km, 3-litrīgs, DE autobānis pārsvarā:







var tikai pafilozofēt, kas darās ar LV auto, kas visu laiku pa pilsētu stumdās.
Offline
sys9291
23. Sep 2021, 16:28 #8616

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Sep 2021, 16:28:24 ]

Offline
crime
23. Sep 2021, 16:32 #8617

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8518

Braucu ar: m635csi

šitas manās bildēs skaitoties vēl salīdzinoši "tīrs", esot redzēti gadījumi, kad no kopēja diametra labi ja 25% caurlaidība palikusi
Offline
crime
23. Sep 2021, 16:41 #8618

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8518

Braucu ar: m635csi


23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 16:45 #8619

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas
Offline
sys9291
23. Sep 2021, 17:01 #8620

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Sep 2021, 16:41:41 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.

Jā EGR vārsts mēdz sadilt - ~100EUR, mēdz izdilt klapes, bet viņas mainās atsevišķi no kolektora un maksā zem 100eur...
Pašu kolektoru var izmazgāt ultraskaņā - rezultāts kā jauns... (pukam uz E90 N47 magājām citu kolektoru lai varētu operatīvi nomainīt (rrr 35EUR) - ja kādam vajag ir netīrs N47 kolektors bez klapēm...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4