Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Atizz
19. Feb 2011, 13:13 #8601

Kopš: 03. Jan 2010

Ziņojumi: 307

Braucu ar: e91


19 Feb 2011, 13:09:06 kexxx rakstīja:

19 Feb 2011, 12:59:12 Atizz rakstīja:
Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas


aizlēja sveces... pēc pāris stundām pamēģini vēl

jau meiginajis esmu, pirms 2dienam ta problema sakas, sakuma ari bija doma ka parlejis, bet tomer nee
Offline
Trickster
19. Feb 2011, 13:41 #8602

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: 2 x 328


19 Feb 2011, 12:59:12 Atizz rakstīja:
Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas


vienreiz bija līdzīgi ar vecu e28, problēma bija korozija dzinēja masas vadam..
Offline
Atizz
19. Feb 2011, 14:01 #8603

Kopš: 03. Jan 2010

Ziņojumi: 307

Braucu ar: e91


19 Feb 2011, 13:41:53 Trickster rakstīja:

19 Feb 2011, 12:59:12 Atizz rakstīja:
Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas


vienreiz bija līdzīgi ar vecu e28, problēma bija korozija dzinēja masas vadam..

masu pieliku no akumalotora, ta patam nekada reakcija, nav e mazakas jausmas, kas varetu but
Offline
vadims
19. Feb 2011, 14:22 #8604

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


19 Feb 2011, 14:01:25 Atizz rakstīja:

19 Feb 2011, 13:41:53 Trickster rakstīja:

19 Feb 2011, 12:59:12 Atizz rakstīja:
Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas


vienreiz bija līdzīgi ar vecu e28, problēma bija korozija dzinēja masas vadam..

masu pieliku no akumalotora, ta patam nekada reakcija, nav e mazakas jausmas, kas varetu but
Ka tik nav kāds no dzinēja kloķenes/sadalenes devējiem aizgājis pie dieviem
Offline
ogurecx
19. Feb 2011, 15:04 #8605

Kopš: 02. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: 740i

E38 740i 95 gads
Aizmugurē drosinātāju kastē 7. drošinātājs.
7,5A
to izņemot, strāvu nomērot ir 0.2 pēc minūtes 0.07A
(mašīnu pielaist newar, bet visas lampiņas panelī deg, vienīgi starteris negriež.)
tas drosinātājs atslēdz visu salona apgaismojumu, durvīm un pie parkinga lampiņu arī.
Liekam atpakaļ un 0.9A
Tajā brīdī kad ieliek to drošinātāju tad kkas bagāžniekā notikšķ (tipa cd chengers vai kkas) ,
Bet skaņa tāda itkā liels relejs 2 reizes nostrādā

0.9A pārak liela noplūde
kur meklēt vainu, ir kāds saskāries??

+ tam visam mašīna neiet gulēt un pārkinga lampiņa neslēdzas ārā..
Offline
Driver
19. Feb 2011, 15:32 #8606

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Feb 2011, 15:04:24 ogurecx rakstīja:
E38 740i 95 gads
Aizmugurē drosinātāju kastē 7. drošinātājs.
7,5A
to izņemot, strāvu nomērot ir 0.2 pēc minūtes 0.07A
(mašīnu pielaist newar, bet visas lampiņas panelī deg, vienīgi starteris negriež.)
tas drosinātājs atslēdz visu salona apgaismojumu, durvīm un pie parkinga lampiņu arī.
Liekam atpakaļ un 0.9A
Tajā brīdī kad ieliek to drošinātāju tad kkas bagāžniekā notikšķ (tipa cd chengers vai kkas) ,
Bet skaņa tāda itkā liels relejs 2 reizes nostrādā

0.9A pārak liela noplūde
kur meklēt vainu, ir kāds saskāries??

+ tam visam mašīna neiet gulēt un pārkinga lampiņa neslēdzas ārā..


jebkas var but, tai skaita caur dirsu uzlikta siga/imo, nemaz nerunajot par pasha auto defektiem...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ogurecx
19. Feb 2011, 15:46 #8607

Kopš: 02. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: 740i


19 Feb 2011, 15:32:51 Driver rakstīja:

19 Feb 2011, 15:04:24 ogurecx rakstīja:
E38 740i 95 gads
Aizmugurē drosinātāju kastē 7. drošinātājs.
7,5A
to izņemot, strāvu nomērot ir 0.2 pēc minūtes 0.07A
(mašīnu pielaist newar, bet visas lampiņas panelī deg, vienīgi starteris negriež.)
tas drosinātājs atslēdz visu salona apgaismojumu, durvīm un pie parkinga lampiņu arī.
Liekam atpakaļ un 0.9A
Tajā brīdī kad ieliek to drošinātāju tad kkas bagāžniekā notikšķ (tipa cd chengers vai kkas) ,
Bet skaņa tāda itkā liels relejs 2 reizes nostrādā

0.9A pārak liela noplūde
kur meklēt vainu, ir kāds saskāries??

+ tam visam mašīna neiet gulēt un pārkinga lampiņa neslēdzas ārā..


jebkas var but, tai skaita caur dirsu uzlikta siga/imo, nemaz nerunajot par pasha auto defektiem...

Labi un kur sākt meklēt vainu
?? ?
Offline
Laurez
19. Feb 2011, 15:47 #8608

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e36

Tādā pašā situācijā, manā gadījuma pie vainas bija signalizācija.
Offline
eddylee
19. Feb 2011, 17:05 #8609

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

vai dziivoklii seezot ar testeri var paarbaudiit induksiijas spoles?? darbojas vai nee?? zinu ka viena neiet bet kura?? un ja var tad kaa??
Offline
ryder_e28
19. Feb 2011, 17:09 #8610

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6


19 Feb 2011, 17:05:44 eddylee rakstīja:
vai dziivoklii seezot ar testeri var paarbaudiit induksiijas spoles?? darbojas vai nee?? zinu ka viena neiet bet kura?? un ja var tad kaa??


Indukcenes nevar pārbaudīt pēc sentēvu metodes, skatoties dzirksteli
Offline
Dzvile
19. Feb 2011, 17:11 #8611

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


19 Feb 2011, 17:09:10 ryder_e28 rakstīja:

19 Feb 2011, 17:05:44 eddylee rakstīja:
vai dziivoklii seezot ar testeri var paarbaudiit induksiijas spoles?? darbojas vai nee?? zinu ka viena neiet bet kura?? un ja var tad kaa??


Indukcenes nevar pārbaudīt pēc sentēvu metodes, skatoties dzirksteli

A kur Tu istabā sēžot dabūsi to dzirksteli?
Pretestību var nomērīt ar to testeri.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
BMWES
19. Feb 2011, 17:17 #8612

Kopš: 24. Sep 2009

No: Staicele

Ziņojumi: 178

Braucu ar: e36 1.8 tds 98.g

BMW e39 touring. Kas varētu būt par vainu, ja deg lampiņa,ka bagāžnieks ir vaļā, kaut gan ir aizslēgts ciet? Viss darbojas, bet lampiņa tāpat deg.? Palīdziet.

[ Šo ziņu laboja BMWES, 19 Feb 2011, 17:18:05 ]

Offline
eddylee
19. Feb 2011, 17:22 #8613

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


19 Feb 2011, 17:11:42 Dzvile rakstīja:

19 Feb 2011, 17:09:10 ryder_e28 rakstīja:

19 Feb 2011, 17:05:44 eddylee rakstīja:
vai dziivoklii seezot ar testeri var paarbaudiit induksiijas spoles?? darbojas vai nee?? zinu ka viena neiet bet kura?? un ja var tad kaa??


Indukcenes nevar pārbaudīt pēc sentēvu metodes, skatoties dzirksteli

A kur Tu istabā sēžot dabūsi to dzirksteli?
Pretestību var nomērīt ar to testeri.

luudzu izskaidro kaa to var izdariit ar testeri!! nekad nav taada nepiecieshamiiba biijusi tapeec neesu lietas kursaa kaa to izdariit!
Offline
braalis
19. Feb 2011, 17:44 #8614

Kopš: 04. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: ar turbo puuti

A/m E36 M43B18(KŪTIŅA) ar klimu cik daudz ir jānojauc lai nomainītu pečkas motoriņu.Cik tāds darbs maksā???
Offline
e34
19. Feb 2011, 17:49 #8615

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


19 Feb 2011, 17:44:47 braalis rakstīja:
A/m E36 M43B18(KŪTIŅA) ar klimu cik daudz ir jānojauc lai nomainītu pečkas motoriņu.Cik tāds darbs maksā???


Un apakšā "Auto remonts"
Offline
nofx
19. Feb 2011, 18:13 #8616

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e46

Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?
Offline
Lauriko
19. Feb 2011, 18:27 #8617

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Feb 2011, 18:13:18 nofx rakstīja:
Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?

A cik tad tu sekundes gribi griezt?
Offline
Kalnz
19. Feb 2011, 18:31 #8618

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


19 Feb 2011, 18:27:23 Lauriko rakstīja:

19 Feb 2011, 18:13:18 nofx rakstīja:
Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?

A cik tad tu sekundes gribi griezt?


2-3 būtu normāli, ne?
Offline
HE9600
19. Feb 2011, 19:17 #8619

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


19 Feb 2011, 17:44:47 braalis rakstīja:
A/m E36 M43B18(KŪTIŅA) ar klimu cik daudz ir jānojauc lai nomainītu pečkas motoriņu.Cik tāds darbs maksā???


nāksies mazliet pačakarēties. Pēc BMW TIS`a demontāža paredzēta nolaužot vienas puses spārniņus un likt jaunu motoriņu arī bez vienas puses spārniem, tos piestiprina, kad motoriņš atrodas savā vietā - tad tas viss diezgan vienkārši.
Ja nevēlas neko lauzt un grib veselu izņemt/ielikt (man jauns lētā gala motoriņš atnāca ar pievalcētiem/piekausētiem spārniem abās pusēs), tad nāksies pasvīst - logu tīrītāja mehānisms jānoravē, jāpajauc gaisa tuneļi, vārsti, kas ap motoriņu (es vēl izjaucu motora pravotkas kasti, lai vieglāka pielīšana, vispār bija nepārvarama vēlme noņemt arī ieplūdes kolektoru, bet kaut kā nocietos). Darbs uz kādām 3-4h garantēts. Vispār, lai nebūtu tā kā man (pāris nedēļas bez pečkas) uzreiz iesaku pasūtīt jaunu motoriņu (40-80ls atkarībā pēc ražotāja), jo 99% ka būs oglītes lisas un nav paredzētas maiņai, šrotos ar nav jēgas meklēt, būs tādi paši sprāgoņi.
Offline
nofx
19. Feb 2011, 19:19 #8620

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e46


19 Feb 2011, 18:31:20 Kalnz rakstīja:

19 Feb 2011, 18:27:23 Lauriko rakstīja:

19 Feb 2011, 18:13:18 nofx rakstīja:
Sveiki. e36 320 1994g. vanos.Auto lec tikai pēc 5-7 sek. zāģēšanas.Pielec vienmēr vienalga vai ārā +10 vai -25. Nesen tika mainīts kloķvārpstas dačiks(vienīgais ko uzrādija diagnostika),deg.filtrs ar nesen mainīts. Kas varētu būt par vainu? Moska sūdīgi diagnosticēja?

A cik tad tu sekundes gribi griezt?


2-3 būtu normāli, ne?


nu ja kaadas2-3sek. būtu normāli. a un pa starpu kamēr zāģēju tās 7 sek. ir tāda skaņa itkā kautkas nokrakšķ, aizķer.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo