Online
Pašreiz BMWPower skatās 303 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 3. sēriju F30
Autors | Ziņojums |
Livijs | | Kopš: 04. Mar 2015
No: Ainaži
Ziņojumi: 154
Braucu ar:
| Nē, bet kāpēc piemini viņus, ir bijusi slikta pieredze?
| Offline | | |
bimmerman | | Kopš: 31. Mar 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
|
29 Aug 2022, 14:27:42 @Livijs rakstīja:
Vajag padomu. Varbūt kādam ir kaut kas tāds bijis?
F31
Aizvedu auto uz detailing servisu, ņēma nost tikai abus bamperus.
Saliekot visu atpakaļ, pēkšņi pārstāja strādāt šofera pusē logu pacelšanas konsole ar sānu spoguļu regulēšanu un uz stūres ātruma pārslēgšanas lāpstiņas.
Pārējām durvīm logu pacelšanas poga strādā, kā arī ar pulti paturot ilgāk atslēgšanas pogu visi logi (ieskaitot lūku) nolaižās/paceļas.
Stāvot uz vietas ar lāpstiņām var pārmest uz M1,M2,M3.. bet braucot nekas nenotiek.
Kontaktus pārbaudīju, klemmes noņēmu.
Bez izmaiņām.
8044B0 Shift Paddles: Short Circuit To B+
TCM (Transimission Cotrol Module - EGS)
420665 Shift Paddle: (Shift Paddle Operation, 0x207) Signal Invalid
Tev PM | Offline | | |
8008 | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: f31
| Sveiki,F31,mazajā navi ekrānā nerāda visas radio stacijas,konkrēti SWH.Manuāli atrod,skan un save station uzrāda stacijas nosaukumu.Kopējā sarakstā neparādās,SWH+ un Rock ir.Noresetoju ar power pogu,nekas nemainās.It kā štrunts,bet besī... | Offline | | |
realmen69 | | Kopš: 29. Sep 2014
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| F31 preLci, liekot aizmugurē M bamperi mainās tikai miza vai arī vēl kas papildu jāmaina? | Offline | | |
marciss | | Kopš: 02. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar: G30 un F31
| pamanīju vienu lietu - jau kādu vismaz gadu nav slēgusies iekšā start-stop sistēma pie luksafora. Kkas iet uz galu? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Sep 2022, 13:02:10 @marciss rakstīja:
pamanīju vienu lietu - jau kādu vismaz gadu nav slēgusies iekšā start-stop sistēma pie luksafora. Kkas iet uz galu?
nu tā izskatās.... tobiš diagnostika jātaisa... | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Tas pats beigtais termostats skiet vareja sadus jokus darit. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Sep 2022, 19:32:52 @Asch rakstīja:
Tas pats beigtais termostats skiet vareja sadus jokus darit.
arī.... | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Oct 2022, 09:35:11 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
nu es gan neteiktu, ka piekares vienādas... F30 ir mīkstāks par E90. Par N20 dzinēju runājot - nekāda medus maize jau viņš nav, bet katrā gadījumā labāks par N57, kas pie lieliem noskrējieniem ir bēdu ieleja..., pie kam pat ļoti drīz ar dieseli bez DPF (kam viņš ir paredzēts) apskati iziet visdrīzāk nevarēs... | Offline | | |
al13n | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 641
Braucu ar:
| Ir bijis E91 un F34.
Vecākajai paaudzes labāka likās tikai salona apdares kvalitāte. Iespējams skaņas izolācija.
Citādi F sērija ir vienk. ērtāka ikdienas lietošanā.
| Offline | | |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
|
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
Sorry, bet šis ir mazliet tizli. Ar šādu loģiku nekad nebūs pietiekoši argumentu lai ko mainītu. F30 šasija dodz daudz ko jaunu, izskati, tehnoloģijas, komforts, papildus aprīkojama iespējas, infoteinments, utt, utt.
Šeit vairāk izklausās laikam pēc vai nu pilnu e90 vai tukšu f30?
Ja izmērs ir svarīgs, tad varbūt ir vērts f34 izvērtēt, ļoti ietilpīgs un plašs auto par 3er izmaksām.
Tam gan piekrītu. E90 materiāli salonā liekas augstākas kvalitātes, F30 ir sajūtas mazliet lētākas. Bet to kompensē mūsdienīgākas tehnoloģijas. [ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 18 Oct 2022, 10:46:49 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Oct 2022, 10:39:25 @DusmigsZirgs rakstīja:
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
Sorry, bet šis ir mazliet tizli. Ar šādu loģiku nekad nebūs pietiekoši argumentu lai ko mainītu. F30 šasija dodz daudz ko jaunu, izskati, tehnoloģijas, komforts, papildus aprīkojama iespējas, infoteinments, utt, utt.
Šeit vairāk izklausās laikam pēc vai nu pilnu e90 vai tukšu f30?
Ja izmērs ir svarīgs, tad varbūt ir vērts f34 izvērtēt, ļoti ietilpīgs un plašs auto par 3er izmaksām.
Tam gan piekrītu. E90 materiāli salonā liekas augstākas kvalitātes, F30 ir sajūtas mazliet lētākas. Bet to kompensē mūsdienīgākas tehnoloģijas.
Nu man vairāk interesē tas ka komfortablāks utt. Man pietika jau ar e90 dinamiskajām gaismām. Infotainments manuprāt jau tāpat ir novecojis iekš F30 un pa cik neatbalsta android auto tad maz interesanta šī sadaļa. Tāpēc pa lielam piekare, motors un salonā cik patīkami atrasties(krēsli, salona apdare).
Aaa un plikus f31 neuzskatu arī. Tad toch labāk pilnu e91. [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Oct 2022, 12:55:35 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Oct 2022, 09:46:47 @sys9291 rakstīja:
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
nu es gan neteiktu, ka piekares vienādas... F30 ir mīkstāks par E90. Par N20 dzinēju runājot - nekāda medus maize jau viņš nav, bet katrā gadījumā labāks par N57, kas pie lieliem noskrējieniem ir bēdu ieleja..., pie kam pat ļoti drīz ar dieseli bez DPF (kam viņš ir paredzēts) apskati iziet visdrīzāk nevarēs...
Nu labi, kas slikti N20? Defaulta jau ķēde jāmaina jo izskatu PFL f31 šobrīd, kas vēl viņam vājās vietas? | Offline | | |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
| Nu man vairāk interesē tas ka komfortablāks utt. Man pietika jau ar e90 dinamiskajām gaismām. Infotainments manuprāt jau tāpat ir novecojis iekš F30 un pa cik neatbalsta android auto tad maz interesanta šī sadaļa. Tāpēc pa lielam piekare, motors un salonā cik patīkami atrasties(krēsli, salona apdare).
Aaa un plikus f31 neuzskatu arī. Tad toch labāk pilnu e91.
Man grūti ir teikt par f31, pats braucu ar 2018 f34 un tieši dēļ izmaksām un izmēra. Esmu pagarš un F34 man ir piemērotāks par 5er. Ir vairāk vietas aiz manis un savs komforts nav jāupurē. Ir mpakā ar xdrive, ciets vnk pakaļā, pa LV ceļiem liekas, ka grab visa piekare. Komplektācija ir samērā pilna, ieskaitot ādas paneli, bet tāpat viss ap kājām ir lēta plastmasa. Infoteinments tieši manam tikko vēl bija pats svaigākais no bmw, ir apple bez vada, bet android kā teici nav Gaismas iepriekš man bija adaptive xenon, šim ir adaptive led, nesalīdzināmas, kā led darbojas ar adaptīvo funkciju ir daudz labāk kā ar xenon. Pasažierim gan viņas besī, jo dēļ zīmju atpazīšanas naktī baigi spiež uz zīmēm un leds kā zinām atspīd ļoti. Skaņas izolācija dēļ kardon ir laba, ceļu un riepas dzird maz, 2.0d motoru gan pirmajos divos robos dzird diezgan stipri kabīnē, pieļauju tas dēļ kārbas konfigurācijas, bet ko es jēdzu
Īsumā kaut kā tā, man pašam patīk un esmu apmierināts, bet nu ar nākošo klasi 5er kvalitātes ziņā salīdzināt nedrīkst. Divas nesalīdzināmas mašīnas. Ja gribi sīkāk vai sazināties privāti, visu var pastāstīt un parādīt. | Offline | | |
Mike_November | | Kopš: 04. Oct 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: dārgu degvielu
|
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
No E91 pārgāju uz F31 ar līdzīgām komplektācijām.
F31 noteikti ir komfortablāks, klusāks un labāk absorbē ceļa nelīdzenumus. Ja runā par krēsliem, tad E90 tie bija plānāki, F31, šķiet, tiek izmantots vairāk porolons un tie ir stingrāki. Tagad vairs neatceros, bet liekas ka F31 salons tomēr liekas nedaudz plašāks.
Panelī varbūt ir nedaudz mazāk kvalitatīvāka plastmasa- kustinot klimas paneli tas nedaudz čīkst. Vēl man kaut kur ir iemeties kaut kāds circenis ko dzird uz bedrēm, bet tas drīzāk nāk kaut kur no āras, nevis salona. Gan E91, gan F31 man ir mazais infotainment, tie kopsummā abiem ir diezgan līdzīgi, tik cik F31 nāk klāt bluetooth savienojamība, un krāsains ekrāns. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Oct 2022, 13:56:21 @Mike_November rakstīja:
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
No E91 pārgāju uz F31 ar līdzīgām komplektācijām.
F31 noteikti ir komfortablāks, klusāks un labāk absorbē ceļa nelīdzenumus. Ja runā par krēsliem, tad E90 tie bija plānāki, F31, šķiet, tiek izmantots vairāk porolons un tie ir stingrāki. Tagad vairs neatceros, bet liekas ka F31 salons tomēr liekas nedaudz plašāks.
Panelī varbūt ir nedaudz mazāk kvalitatīvāka plastmasa- kustinot klimas paneli tas nedaudz čīkst. Vēl man kaut kur ir iemeties kaut kāds circenis ko dzird uz bedrēm, bet tas drīzāk nāk kaut kur no āras, nevis salona. Gan E91, gan F31 man ir mazais infotainment, tie kopsummā abiem ir diezgan līdzīgi, tik cik F31 nāk klāt bluetooth savienojamība, un krāsains ekrāns.
Drāžamajam F31 arī bija visādas skaņas, noņēmu visus apšuvumus, saliku jaunus klipšus un klusums
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mar4ello | | Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Par piekari runajot , brucu ar e90 uz R18 diskiem,ciets ellīgi,tagad braucu ar F31 uz R19,liekas stipri mīkstāka un komfortblāka braukšana kā e90 ar R18....
Par salonu/apdari , ja nekas negrab un nečīkst,tad viss gerai,par salona ietilpību,aiz manis aizmugurē sēdošam vietas pamaz,bet sēdēt var.Kopsummā kā auto labs, man ir F31 LCI, Led gaismas ir krietni virs xenona... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Grabažnieka ietilpība ir ok F31, 2gab pitbulterjeri tur var sadzīvot, arī V8 motors ir vests
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
SArtis | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
|
18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.
F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.
Pēc personīgās pieredzes,- bija F31 320d, tagad braucu ar F31 330d. Pēc sajūtām 330d kā klasi augstāka mašīna, tā ka ir vērts padomāt par 3.0 dīzeli, nevis 2.0, ja nu tas mazais motors nav prioritāte.[ Šo ziņu laboja SArtis, 19 Oct 2022, 10:55:11 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|