Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Elviss
19. Jan 2021, 18:24 #87

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tad te ir kādam pieredze ar problēmām šim modelim vai nē?

-----------------

RT Translations
Offline
V.I.P.
19. Jan 2021, 19:43 #88

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


19 Jan 2021, 18:24:18 @Elviss rakstīja:
Tad te ir kādam pieredze ar problēmām šim modelim vai nē?

pag, veel jau nav tik daudz gadi pagaajushi, lai poweristi var pirkt ar notiitiem nobraukumiem savus 100-200k km eksemplaarus.
Offline
protams
09. Feb 2021, 15:03 #89

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Kadam vel starteris sasalst šajos mīnusos?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
sn
09. Feb 2021, 15:37 #90

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


19 Jan 2021, 19:43:08 @V.I.P. rakstīja:

19 Jan 2021, 18:24:18 @Elviss rakstīja:
Tad te ir kādam pieredze ar problēmām šim modelim vai nē?

pag, veel jau nav tik daudz gadi pagaajushi, lai poweristi var pirkt ar notiitiem nobraukumiem savus 100-200k km eksemplaarus.
5 gadi pagājuši, gan jau Latvijā sen 500k sapirkti un tirgoti kā 120-180k

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Gra
09. Feb 2021, 15:53 #91

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


09 Feb 2021, 15:37:23 @sn rakstīja:

19 Jan 2021, 19:43:08 @V.I.P. rakstīja:

19 Jan 2021, 18:24:18 @Elviss rakstīja:
Tad te ir kādam pieredze ar problēmām šim modelim vai nē?

pag, veel jau nav tik daudz gadi pagaajushi, lai poweristi var pirkt ar notiitiem nobraukumiem savus 100-200k km eksemplaarus.
5 gadi pagājuši, gan jau Latvijā sen 500k sapirkti un tirgoti kā 120-180k


Nesen redzēju pilnu 525d, 2018.gads ar 447kkm, tā ka viss notiek
Offline
Locis
11. Mar 2021, 13:12 #92

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Cik dzirdēts F sērijai problēmas ar xdrive, kā ir ar G30/31?
Offline
protams
11. Mar 2021, 15:56 #93

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Izgrieztiem riteņiem un pedal to metal jebko var salauzt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
11. Mar 2021, 22:11 #94

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nevajag salīdzināt pimpi ar pirkstu. BMW nejēdz taisīt pilnpiedziņu un tas ir fakts. Uzticamu pilnpiedziņu. Konstruktīvi G30 nekas diži nav mainījies.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
12. Mar 2021, 11:24 #95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Skaidrs, paldies
Offline
QB81
12. Mar 2021, 21:15 #96

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Tiem pesimistiem par xdrive varu pateikt, ka viss agrak vai velak ir jaremontee un runajot par BMW pilnpiedzinu loti daudz kas atkarigs cik biezi mainam ellu attiecigajos mezglos, ar kada izmera diskiem parvietojamies utt.
LV diemzel etalons daudziem ir lieli diski, bet jaunam riepam nesanak vai ari dazada platuma diski uz xdrive, attiecigi ari sekas. Un tad cinamies ar sekam nevis celonjiem.
Jaa, tas pats Audi torsens ir uzticamaks, bet kas tad mums jaunajos modelos naak...Q ultra un elektronika un klasiskais torsens palicis skiet RS utml.

3gb ir bijusi xdrive un ne ar vienu nav bijusas problemas, mainam ellas 17/18 diski un labas riepas. Ari purnu tas pats f11 nestumj ara taa kaa to dara c7 a6 avant, abi ir bijushi.
Offline
sys9291
12. Mar 2021, 22:07 #97

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Mar 2021, 21:15:11 @QB81 rakstīja:
Tiem pesimistiem par xdrive varu pateikt, ka viss agrak vai velak ir jaremontee un runajot par BMW pilnpiedzinu loti daudz kas atkarigs cik biezi mainam ellu attiecigajos mezglos, ar kada izmera diskiem parvietojamies utt.
LV diemzel etalons daudziem ir lieli diski, bet jaunam riepam nesanak vai ari dazada platuma diski uz xdrive, attiecigi ari sekas. Un tad cinamies ar sekam nevis celonjiem.
Jaa, tas pats Audi torsens ir uzticamaks, bet kas tad mums jaunajos modelos naak...Q ultra un elektronika un klasiskais torsens palicis skiet RS utml.

3gb ir bijusi xdrive un ne ar vienu nav bijusas problemas, mainam ellas 17/18 diski un labas riepas. Ari purnu tas pats f11 nestumj ara taa kaa to dara c7 a6 avant, abi ir bijushi.

kopš kura laika x drive jābūt vienāda platuma diskiem?
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:23 #98

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par xdrive nav līdzīgi kā ar parejām problēmām, kuras parādās nopisteņiem un pie lieliem nobraukumiem? Ok, iespējams, BMW sačakarēt to sistēmu ir lielāka iespēja, nekā citiem ražotajiem, jo BMW īpašnieki vnk savā ziņā vairāk pārbauda auto iespējas?

Apraut dzelžus var arī ar vienu ratu piedziņu.

Par platumiem, varbūt strīds ir iekš tā, ka dažādiem auto ir paredzēts dažādi? Man te vienam arī ir 245 un 275 no rūpnīcas.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Mar 2021, 22:28:06 ]



-----------------

RT Translations
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:30 #99

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Lielā mērā patiesi par eļļām mezglos, jā, sadales kastei, un kā minimums priekšas reduktoram der pamainīt eļļas un piesekot, lai eļļa tur vispār būtu, jo bieži ir noplūdes un tā kā eļļa tur paredzēta baigi maz, tad ātri viss aiziet pa sauso un nokuras. Bet neatkarīģi arī no tā Xdrive ir švaks kā tāds.
Attiecībā uz ratu izmēriem vairāk vai mazāk muļķības, jo lielai daļai Xdrive modeļu rati jau no rūpnīcas ir dažādu platumu (arī G30), tāpat kā 17 vai 19, vai vairāk collas pofig. Lisas riepas vai jaunas arī pofig, ja ar lisajām sākot spolēt tupa netur pedāli grīdā stundu .
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:32 #100

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


12 Mar 2021, 22:23:16 @Elviss rakstīja:
Par xdrive nav līdzīgi kā ar parejām problēmām, kuras parādās nopisteņiem un pie lieliem nobraukumiem? Ok, iespējams, BMW sačakarēt to sistēmu ir lielāka iespēja, nekā citiem ražotajiem, jo BMW īpašnieki vnk savā ziņā vairāk pārbauda auto iespējas?

Apraut dzelžus var arī ar vienu ratu piedziņu.

Par platumiem, varbūt strīds ir iekš tā, ka dažādiem auto ir paredzēts dažādi? Man te vienam arī ir 245 un 275 no rūpnīcas.


Ja pieņemam, ka nopistenis ir jebkas pēc garantijas laika beigām un/vai virs 150-200k km, tad principā patiesi būs, jo ātrāk reti, kad nopietni sūdi izlien
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:35 #101

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pēc LV mērogiem nopistenis var būt jebkas pēc 50k. Tāpēc, manuprāt, 50k nobraukums ir pēdējais pēc kura LV var pirkt auto

Diemžēl attiecībā par šo topiku Xdrive ir neizbēgams, ja gribas normālu jaudu.

Palabojiet, ja kļūdos, LV g30 540i nepiedāvā bez xdrive, bet citur ir!?

[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Mar 2021, 22:37:37 ]



-----------------

RT Translations
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:37 #102

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu LV ar 50k mašīna var būt sametināta no trim zagtām kopā un klāt visam vēl nepiedzīvojusi pirmo eļļas maiņu
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:42 #103

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tikko pazīstams aizveda iegādātu F15 uz servisu. Tur teica, ka vēl pārsimts metri un ķēde būtu nost. 190k. LV nobraukums.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Mar 2021, 22:43:13 ]



-----------------

RT Translations
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:46 #104

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

"Pārsimts metri" tāds ļoti pārspīlēts teksts, bet kopumā pareizi ir, LV tas auto stabili ir braukājis īsus gabalus, motorstundas ir savācis kā uz 300+k km noskraidījuša vācieša un ķēdei ir beigas tuvu, nekāda brīnuma tur nav
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:49 #105

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par to iet stāsts. Ka vēl visas apkopes pēc grāmatas, tad vispār tur pakaļā.

Man žigulim pēdējo 7 gadu lielākais intervāls eļļas maiņai ir 500km

-----------------

RT Translations
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 23:02 #106

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu tāpēc jau saka, ka jaunie motori ir slikti, ja eļļas liet sliktas vai mainit hz kad tad tas motors arī 100k nesasniedzis var nobeigties, visādi brīnumi redzēti, kad atver vaļā itkā vizuāli zolīda auto motoru
Žigulis ta i no vienas maiņas 7 gados nenomirtu, es vairāk eksperimentēju ar antirekordiem, 80k km un plānojas otrā eļļas maiņa, pirmā bija uz apm 45k, bet tas loģiski nav BMW un arī galīgi ne tuvu 400k no rūpnīcas, lai arī odometrs tā saka
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo