Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
exlibris | 07. Sep 2019, 20:31 |
#8581
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Kur var pamērīt? Man aizdoma ka ir mainīta tā ķēde, jo vēsturē Vācijā ap 150k uzrāda 22 stundu darbu. | Offline | | |
RSAWorkshop | 07. Sep 2019, 20:36 |
#8582
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nu visur kur var, kam ir instruments, lai nav motors jājauc
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mixzzz | 08. Sep 2019, 15:43 |
#8583
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...
1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.
Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?
2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?
3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?
4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Sep 2019, 15:54:03 ] | Offline | | |
Mixzzz | 08. Sep 2019, 15:48 |
#8584
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
06 Sep 2019, 11:19:41 @Mikels rakstīja:
06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:
06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat
Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!
Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?
Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari.
Es ceru jūs saprotat, ka ķēde, kas izturēs miljonu km, ir sūdīga no inženieru puses? Tas nozīmē, ka rūpnīcai tās ir liekas papildu izmaksas un vēl to, ka tas auto ies daudz ilgāk par paredzēto laiku, dēļ kā cilvēki mazāk pirks jaunu auto. Ražotājam nevajag auto, kas iet mūžību... | Offline | | |
smilee45 | 08. Sep 2019, 16:59 |
#8585
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Pajaucu vaļā savu e90, lai saprastu, kas no aizmugures skan. Nebija ne izrūsējuši bremža aizsarga caurumi ne kāda atspere izlekusi.Vnk bremzējošais materiāls nolecis nost no abiem bremžu lokiem.....(orģinālie bmw)
Pilsētā tirgo lokus no e36 un e30 šamie neder e90?(vnk lai nav jāsūta un jāgaida)[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Sep 2019, 17:21:56 ] | Offline | | |
exlibris | 08. Sep 2019, 19:05 |
#8586
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
|
08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...
1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.
Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?
2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?
3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?
4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?
Man liekas ka tā ķēdes problēma ir stipri uzpūsta, ja pārplīst 100gb no 10 miljoni tad tas ir rādītājs(labā nozīmē). Šis n47 dzinējs ir saņēmis divus gadus pēc kārtas labākā dzinēja balvu. No savas puses varu teikt to labāko, ļotii ekanomisks - Šveice turp atpakaļ ar pilnu bagāžnieku un salonu vidēji 5,9 litri, pa bāni dedzinot 140 - 180. Pēc 220k uz motora vai kārbas nav nevienas eļļas pilītes. Ritošā - atdzenot no Vācijas 500 EUR + sajūgs. Elektronika viss ok. Gandrīz gadu nekas nav bijis jādara.[ Šo ziņu laboja exlibris, 08 Sep 2019, 19:08:55 ] | Offline | | |
Asch | 08. Sep 2019, 19:29 |
#8587
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Kas no tiem 2 litrigajim bija bija visjedzigakais? 163 hp?
FL tad 177 hp vai kko citu? | Offline | | |
7iktors | 09. Sep 2019, 09:26 |
#8588
|
| Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
|
08 Sep 2019, 15:43:23 @Mixzzz rakstīja:
Tātad interesē drīzumā iepirkt e91 320d. Pagaidām vairāk skatos uz pfl. Braukts tiks daudz tāpēc interesē viss ar potenciālajām izmaksām saistītais. Viena no lietām, kas interesē ir M47 vs N47...
1) Visi tjipa saka, ka drošāk ņemt M47, ies ilgāk, bla bla bla. Pagaidām lasot par N47 es redzu, ka vienīgais lielas vājais punkts ir ķēde. OEM daļas nostājas ap 375e(nu un vēl iespējams lētāk ja caur RSA ņem) + blīves un vēl kādu 2 dienu darbs darot pašam. Tas šobrīd neuztrauc tā kā.
Bet lasīju, ka N47 esot cimperlīgākas/dārgākas sprauslas - taisnība? Bet tad atkal M47 esot kkādas turbo problēmas, ka relatīvi ātri nodilst. Šobrīd man izskatās, ka N47 ir labāks motors - jūsu pieredze?
2)Kas e91 darās ar piekari? Ir kkas kas bieži plīst vai ir problemātisks?
3)Elektronika - pa lielam neesmu dzirdējis sūdzību, salīdzinoši ar e60 vispār neplīst. Nebūšot nekādu lielo problēmu ar šo - taisnība?
4)Virsbūve - pagaidām ārēji norūsējušus e9x nav gadījies redzēt, bet servisnieki stāsta, ka apakšā zem plastmasām neesot tik skaisti. Jau tagad vairāk vai mazāk tās apakšas ir ar rūsu. Mēģināt izvairīties no LV sālītajiem auto par visām iespējām vai arī nav tik traki kā stāsta?
Šeku, ja nav krievu valoda galīgi sveša, tad cilvēks visu izstāsta par N47
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY
[ Šo ziņu laboja 7iktors, 09 Sep 2019, 09:26:33 ] | Offline | | |
|
FisherS | 09. Sep 2019, 09:43 |
#8589
|
| Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| No n47 labākais ir 135kw, šiem ir atrisināta problēma ar ķēdēm, bet tas nenozīmē, ka nav jāmaina. Bet 1k+ eur par ķēdes maiņu tikai oligarhi var nolikt. Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Pašam 143kw ķēdes maiņa izmaksāja 480eur un nākamajā dienas vakarā jau brauc pakaļ. | Offline | | |
yanjux | 09. Sep 2019, 10:13 |
#8590
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Kur uztaisīt savirzi?
Interesē kantoris ne-pārdaugavā un tāds kur sajēdz ko dara.
Var ieteikt? | Offline | | |
Bender | 09. Sep 2019, 16:20 |
#8591
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Hz, kā viņi panāk tos 600 €, ja pat ar vairumnieka atlaidēm tikai detaļas nostājās uz 400 € (normāla ražotāja, nevis lētākais no saraksta). Saprotu, ka Bauska nav lielpilsēta un darba izmaksas ir lētākās, bet ne jau vergošanas līmenī. | Offline | | |
smilee45 | 09. Sep 2019, 16:23 |
#8592
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Pašam ir m47 jau ekonomisks auto ar 2l dizeli 120kw. Zinu, ka n47 esot vēl ekonomiskāks un jauda jau teju 100zirgi no litra kamēr starp bmw un vw plaisa ir milzīga. Bmw sedans/unversālis rij mazāk kā golf hečbeks.... | Offline | | |
devil_666 | 09. Sep 2019, 16:30 |
#8593
|
| Kopš: 18. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: E91 320D
| Čau visi. Gribu nopirkt salonu uz e91, piedava tikai angļus, vai vajadzes ko pārtaisīt ja liec tadus benķus? | Offline | | |
RSAWorkshop | 09. Sep 2019, 17:19 |
#8594
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Sep 2019, 16:20:46 @Bender rakstīja:
09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
Personīgi zinu vismaz 10gab, kas ķēdes ir tur mainījuši un dažiem jau virs 100k km nobraukts, tākā var atlikt diršanu par hrenovo detaļu ielikšanu.
Hz, kā viņi panāk tos 600 €, ja pat ar vairumnieka atlaidēm tikai detaļas nostājās uz 400 € (normāla ražotāja, nevis lētākais no saraksta). Saprotu, ka Bauska nav lielpilsēta un darba izmaksas ir lētākās, bet ne jau vergošanas līmenī.
Elementāri, pusi nenomainot un saliekot lētākos materiālus Pašlaik lieku kopā S85, tur arī fruktam bija pa 3000 ''pārlasīts motors'', jo tipa nekas tur dārgs neesot Finālā pašlaik ir 7000 un vēl aug, jo izrādās, ka visādi apkares termoaizsargi, skrūves, stiprinājumi un citi štrunti ir papisti
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
exlibris | 09. Sep 2019, 18:29 |
#8595
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Varbūt neceļ motoru laukā | Offline | | |
Jurchixx | 09. Sep 2019, 18:36 |
#8596
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Vai tad kāds vispār vēl cel motoru arā, lai samainītu kēdes? | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 09. Sep 2019, 19:19 |
#8597
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| vispār, kādēļ BMW servisa grāmatiņā nav paredzēts punkts, ka teiksim pie 200 kkm jāmaina ķēde ? tas tāds feils vien ir, ja jau nelika resursīgu ķēdi kā iepriekšējās paaudzes dzinējiem, bet no velosipēda | Offline | | |
smilee45 | 09. Sep 2019, 19:37 |
#8598
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Otra galejība ir eļļas maiņas intervāls... Biju vienu benzīnu arī apskatīt. 40k ir eļļas maiņas intervāls, ko īpašnieks līdz galam nav ievērojis. Tā vietā 48k... Teorētiski mazs nobraukums 160k, bet 160k 3 eļļas apkopes Dzinējs ir vnk nobraukts krietni vairāk kā kopts 300k dzinējs [ Šo ziņu laboja smilee45, 09 Sep 2019, 19:37:54 ] | Offline | | |
exlibris | 09. Sep 2019, 19:47 |
#8599
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Daudzi tikai brauc 160k no iegādes brīža. Kapēc viņiem mainīt bieži eļļu? | Offline | | |
RolandsK | 09. Sep 2019, 20:24 |
#8600
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3538
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
09 Sep 2019, 09:43:47 @FisherS rakstīja:
... Bauskā džeki tieši ķēdēm specializējas un pieraksts ir garš, jo maiņa izmaksā līdz 600e.
...
Padalamies ar info Kur un telefona nr. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|