Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
diesel
14. Sep 2021, 13:36 #8561

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


14 Sep 2021, 11:56:30 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
Atdzimis auto. Part 2

teemas laipni gaidiitas!


Apbrīnoju cilvēkus ar tik lielu pacietību būvēt tādus (līdzīgos)konstruktorus.

Problēma ir mūsu(Lv) likumdošanā, kas faktiski neparedz atbidlību negodprātīgam auto tirgotājam. Vācijā par transporta līdzekļu bojājumu fakta slēpšanai ir tiesu darbi. Kas reāli strādā. Vēljovairāk ir spēkā pārdevēja sniegta garantija transporta ieguvējam vietējā tiegū, ārpus ražotāja garantijas laika. Te arī īsa pamācība, ja pārdevējs raksta tikai exportam, ir liela varbūtība faktu slēpšanai.

Pilnīgi nepiekrītu lietotu detaļu otrizējai neizmantošanai, cik sapratu no raksta toņa. Mūsdienās, lielākoties, spēj darboties labi organizētas razborkas - ‘noliktavas’ kas tiešām ir noliktavas ar tirdzniecību ebay piemēram. Tādam pežo vai kas viņš tur ir, modeļi mainās ik pa 5 gadiem, un kas var notikt uzstādot lietotu lampu, kas ir jaunāka vai vecāka +-2.g. - nekas. Vai vecākiem auto, komercauto. Nav tikai jautājums par kapeikas ciršanu, bet arī par ‘mūsdienu patērētāju’ sabiedrību. Galugalā ekoloģiju )

Par drošības lietām piekrītu. Pie vidējām/lielām avārijām tai pašā .de (piem Dekra izsolēs) ir tāds saraksts ar tik dažādām lietām par safety, kas saistītas ar detaļu maiņu, ka auto tirgus vērtība bieži ir mazāka par remontu. Un ne velti. No pieredzes sportā ar karkasu pie trieciena, viss pārējais izņemot karkasu lokās diezgan pamatīgi. Jā sportā ir vienalga, salabo, brauc tālāk ja karkass ir vietā. Ikdienā ja piem. lanžerons ir garmoškā ir tādi, kas to pašu taisno. Bet ne slodzi, ne trieciena absorbēšanu šis mezgls vairāk neturēs.

Rezumē, katrai precei ir pieņemam atbilstoša cena ar nosacījumu ja ir zināma reālā auto vēsture. Auto dna to točna uzzināt nevar, vismaz 50% )






Offline
kexxx
14. Sep 2021, 13:45 #8562

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:

Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās
Online
sys9291
14. Sep 2021, 13:52 #8563

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Sep 2021, 10:17:49 @DM-101 rakstīja:

14 Sep 2021, 10:12:31 @amons rakstīja:
A starpcitu ir kāds jēdzīgs veids kā pārbaudīt SRS sistēmas funkionalitāti un to, ka viss strādās kā nākas, ja to vajadzēs? Ok, vizuāli var taisīt vaļā un skatīties vai fiziski airbagi ir vietā ( baigi gan negribās teiksim sānu plastmasas raustīt un skatīties, bet citu variantu jau laikam nav ), bet tīri teorētiski, ja tur kāds ir iebāzis lietotus vai kādus airbagus, ir garantija ka nostrādās? Tāpat jautājums par trieciena/paātrinājuma sensoru, cik saprotu viens ir iebūvēts DDE un tad ir kaut kādas versijas kurās ir vēl virsbūvē papildus pāris sensori. Ja kļūdu nav, airbagi vietā un tie nav aizstāti ar pretestībām, tad visam vajadzētu būt ok?


nee, tas nav DDE. Tas ir atseviskjs modulis ar periferiaalajiem sateliitmoduljiem.
Tur jau tas staasts, ka, liekot lietotu SRS, garantijas nav nekaadas!
Veel ir nianses - peec nopietnaakaam avaarijaam galvenajaa SRS elektronikas modulii tiek ierakstiitas permanentas kljuudas, kuras nevar nodzeest arii peec visa atjaunoshanas. Tad nu tiek izmantoti vai nu hakeru toolji, lai taas kljuudas nodzestu, vai likti no srota panjemti citu auto modulji, kurus ''piekodee'' konkreetajam auto. Atkal - garantijas, diemzheel, nav.
Ljoti reti atjauno droshiibas jostu spriegotaajus. Sekas - lauztas ribas, smagas traumas saanu avaarijas gadiijumaa.
Ljoti reti atjauno klaatbuutnes sensorus seedekljos. Atkal - garantijas nekaadas, sekas neprognozeejamas.

vakar pādraugavā interesanta avārija (braucu garām), pie krustojuma stāvoša auto pakaļā kāds iebrauc - auto tiek viegli iestumts priekšā stāvošajā (nedaudz bojāts priekšējais buferis). Frontālie spilveni atstrādājuši - ātrie ilgi darbojas ap pasažieri....
Mans pieņēmums - nepiesprādzējies pasažieris ar visu no tā izrietošo...(iznākums var būt pat ļoti bēdīgs)
Offline
diesel
14. Sep 2021, 13:53 #8564

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


14 Sep 2021, 13:45:21 @kexxx rakstīja:
Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās

Nepērc no perekupa, vai tad kāds spiež ? Pasūti, pērc no pārbaudītiem starpniekiem. Vai ja nevari vai negribi pārbaudīt pats nu tā jau nav perekupa vaina ) Jā mēs nedzīvojam ideālā pasaulē, točna
Offline
streetking
14. Sep 2021, 13:59 #8565

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


14 Sep 2021, 13:52:53 @sys9291 rakstīja:

14 Sep 2021, 10:17:49 @DM-101 rakstīja:

14 Sep 2021, 10:12:31 @amons rakstīja:
A starpcitu ir kāds jēdzīgs veids kā pārbaudīt SRS sistēmas funkionalitāti un to, ka viss strādās kā nākas, ja to vajadzēs? Ok, vizuāli var taisīt vaļā un skatīties vai fiziski airbagi ir vietā ( baigi gan negribās teiksim sānu plastmasas raustīt un skatīties, bet citu variantu jau laikam nav ), bet tīri teorētiski, ja tur kāds ir iebāzis lietotus vai kādus airbagus, ir garantija ka nostrādās? Tāpat jautājums par trieciena/paātrinājuma sensoru, cik saprotu viens ir iebūvēts DDE un tad ir kaut kādas versijas kurās ir vēl virsbūvē papildus pāris sensori. Ja kļūdu nav, airbagi vietā un tie nav aizstāti ar pretestībām, tad visam vajadzētu būt ok?


nee, tas nav DDE. Tas ir atseviskjs modulis ar periferiaalajiem sateliitmoduljiem.
Tur jau tas staasts, ka, liekot lietotu SRS, garantijas nav nekaadas!
Veel ir nianses - peec nopietnaakaam avaarijaam galvenajaa SRS elektronikas modulii tiek ierakstiitas permanentas kljuudas, kuras nevar nodzeest arii peec visa atjaunoshanas. Tad nu tiek izmantoti vai nu hakeru toolji, lai taas kljuudas nodzestu, vai likti no srota panjemti citu auto modulji, kurus ''piekodee'' konkreetajam auto. Atkal - garantijas, diemzheel, nav.
Ljoti reti atjauno droshiibas jostu spriegotaajus. Sekas - lauztas ribas, smagas traumas saanu avaarijas gadiijumaa.
Ljoti reti atjauno klaatbuutnes sensorus seedekljos. Atkal - garantijas nekaadas, sekas neprognozeejamas.

vakar pādraugavā interesanta avārija (braucu garām), pie krustojuma stāvoša auto pakaļā kāds iebrauc - auto tiek viegli iestumts priekšā stāvošajā (nedaudz bojāts priekšējais buferis). Frontālie spilveni atstrādājuši - ātrie ilgi darbojas ap pasažieri....
Mans pieņēmums - nepiesprādzējies pasažieris ar visu no tā izrietošo...(iznākums var būt pat ļoti bēdīgs)

Interesanta tēma. Iespejams nav piesprādzējies, kaut kur dzirdēju ka srs ņem vērā ir siksna vai nav un līdz ar to maina izšaušanas brīdi. Otra lieta ir sēdekļa pozīcija. Par to vienmēr aizdomajos redzot uz ielas kādu, kas brauc ar stūri pie krūtīm, tā ka piere jau vējstiklā. Ko airbags dara tādā brīdī? Izšauj visas iekšas un ribas na*. Iespejams prēmijumos, kur auto zin kāda ir krēsla pozicija, var kaut ko mainit, bet jebkurā gadījumā, srs nevar izšaut ar pus-jaudu. Jā esmu redzējis ka stūrē ir airbags ar 2 štekeriem, ir kaut kādas 2 pakāpes, bet kāds ir to algoritms, neesmu iedziļinajies.

Bet par ātrajiem un ņemšanos ap pasažieri, var būt šoks, neadekvatas atbildes utt, ja dzivībai briesmas nerada, vilkt ara no mašīnas nav vajadzība

[ Šo ziņu laboja streetking, 14 Sep 2021, 14:01:28 ]

Offline
kexxx
14. Sep 2021, 14:00 #8566

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


14 Sep 2021, 13:53:47 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 13:45:21 @kexxx rakstīja:
Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās

Nepērc no perekupa, vai tad kāds spiež ? Pasūti, pērc no pārbaudītiem starpniekiem. Vai ja nevari vai negribi pārbaudīt pats nu tā jau nav perekupa vaina ) Jā mēs nedzīvojam ideālā pasaulē, točna


Forša domāšana
Salipini škilteni, notin odo, varbūt vispār zagtu tirgo- tā taču nav perekupa vaina, pats vainīgs, ka nopirki
Online
Gestus
14. Sep 2021, 14:24 #8567

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti

Man jau liekas ka kādā brīdī pat pie nosacīti maziem bojājumiem jau autor apdrošinātājs norakstīts, kaut konstrukcijā nebūs bojājumi, lonžeroni vietā utt...

Viss atdurās jauno auto detaļu cenās...piemrams Jaguar elektro auto - laikam I- pace, viens lukturis jauns 6800 EUR....jo LED...tas pats pat manam a6 kurš jau ir 6 gadus vecs...viens lukturis LED Matris pie dīlera maksā 3900 EUR.... līdz ar to piemēram ieskrienot maigi kādam aizmugurē un sabojājot abus lukturs , bamperi (kur nāk iekšā laikam divis uzvērēji, cik atceros, katrs ap 1500 EUR maksā, kapots, un citi sīkumi un auto jau var norakstīt, ja grib atjaunot ar orģinālām rezerves daļām, ne aftermārket (tas pats hella LED Matrix 1500 EUR) , kur vēl darbs utt ...līdz ar to visdrizāk apdrošinātājs auto noraksta...

Bet ja kāds viņu pēc tam saremontēs ar piemēram tie pāsiem Hellas lukturiem ? uzliks lietotu orģinālo bamperi , OEM daļas...vai viņa būs bīstama satiksmei ? Bet izmaksas būs pavisam citas

Protams visādi rumbula konstruktori ir cita lieta utt.

Bet man liekas ar jaunajām tehnoloģijām, jau pie relatīvi maza bojājuma var iestāties total loss.

Vēl jau atkarīgs no valstis kur norakstās...piemēram gadījums no pieredzes ( ne manas), cilvēks ar Honda civic uzbrauc šķreslim un pārsit karteri, izlīst eļja. Uzreiz pēc sadursmes auto tiek apstādināts un noslāpēts....dīleris norvēģijā pasaka, ka motors ir bijis bez eļas, kaut īsu brīdi, un viņi nevar garantēt, ka pēc kartera maiņas motors būs 100% labs, līdz ar to viņi tāmē liek iekšā jaunu motoru, kurs maksā tik cik paša mašīna...rezultāta auto noraksta.
Offline
Gestus
14. Sep 2021, 14:51 #8568

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti


14 Sep 2021, 14:33:44 @DM-101 rakstīja:

14 Sep 2021, 14:24:57 @Gestus rakstīja:
Man jau liekas ka kādā brīdī pat pie nosacīti maziem bojājumiem jau autor apdrošinātājs norakstīts, kaut konstrukcijā nebūs bojājumi, lonžeroni vietā utt...

Viss atdurās jauno auto detaļu cenās...piemrams Jaguar elektro auto - laikam I- pace, viens lukturis jauns 6800 EUR....jo LED...tas pats pat manam a6 kurš jau ir 6 gadus vecs...viens lukturis LED Matris pie dīlera maksā 3900 EUR.... līdz ar to piemēram ieskrienot maigi kādam aizmugurē un sabojājot abus lukturs , bamperi (kur nāk iekšā laikam divis uzvērēji, cik atceros, katrs ap 1500 EUR maksā, kapots, un citi sīkumi un auto jau var norakstīt, ja grib atjaunot ar orģinālām rezerves daļām, ne aftermārket (tas pats hella LED Matrix 1500 EUR) , kur vēl darbs utt ...līdz ar to visdrizāk apdrošinātājs auto noraksta...

Bet ja kāds viņu pēc tam saremontēs ar piemēram tie pāsiem Hellas lukturiem ? uzliks lietotu orģinālo bamperi , OEM daļas...vai viņa būs bīstama satiksmei ? Bet izmaksas būs pavisam citas

Protams visādi rumbula konstruktori ir cita lieta utt.

Bet man liekas ar jaunajām tehnoloģijām, jau pie relatīvi maza bojājuma var iestāties total loss.

Vēl jau atkarīgs no valstis kur norakstās...piemēram gadījums no pieredzes ( ne manas), cilvēks ar Honda civic uzbrauc šķreslim un pārsit karteri, izlīst eļja. Uzreiz pēc sadursmes auto tiek apstādināts un noslāpēts....dīleris norvēģijā pasaka, ka motors ir bijis bez eļas, kaut īsu brīdi, un viņi nevar garantēt, ka pēc kartera maiņas motors būs 100% labs, līdz ar to viņi tāmē liek iekšā jaunu motoru, kurs maksā tik cik paša mašīna...rezultāta auto noraksta.


nu, pag.

jauniem auto [liidz 5 gadiem] jaaliek razhotaaja/OEM + jaunas detaljas.
Vecaakiem par 5 gadiem: der lietotas un alternatiivie risinaajumi.

kaapeec lai apdroshinaataajs maksaatu vairaak [visu], ja var taisiit? kaapeec?
Nu, ja nevar, tad - kaa peeksnji kaads cits sataisiis tikpat labi, tikai - krietni leetaak? kaa?

a. nemaksaajot nodokljus?
b. uzstaadot zagtas detaljas?
c. uzstaadot hvz ko, vai SRS - neuztaadot vispaar?
nu i nah tas viss ir vajadziigs?


Kāpēc 5 gadi ? Vai tad nav 3 gadi (standarta garantijas laiks), protams var jau pagarinato paņemt...bet cik zinu, tad standartā KASKO ir 3 gadi dīlers...ja vecāks, tad jāpērk papildus klāt opcija par dīleri un jaunām orģinālām rezerves daļām un to nav teikts, ka dīlers pats sagādās detālās...ka tās nebūs orģinālās, bet caur piemēram no DTS, tik bez dīlera uzcenojuma.

Bet LV realitāte, jo ļoti daudz norakstīto auto LV atgriežas dzīvē...

Apdrošinātājs atliekas pārdod kādai konsultatīvai kompānijai, kas pēc tam pārdod tālāk...un šie auto jau sataisīti atgriežas LV tirgūs....

Protams, ka viņi iet Tevis nosauktos ceļus,

Nodokļi + kvalitāte + zagtas detaāls utt....citādāk īsti nebūs reāli visiem šajā ķēdē nopelnīt, ja visi darīt officiāli un pēc tehnaloģijām un atbilstošām detaļām....

Ne jau visus vecākos auto zog lai dzītu uz austrumu pusi un tirgotu kā veselu...

visus tiek zagtas lai satasītu šādus norakstītos auto.
Offline
diesel
14. Sep 2021, 15:21 #8569

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


14 Sep 2021, 14:00:01 @kexxx rakstīja:

14 Sep 2021, 13:53:47 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 13:45:21 @kexxx rakstīja:
Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās

Nepērc no perekupa, vai tad kāds spiež ? Pasūti, pērc no pārbaudītiem starpniekiem. Vai ja nevari vai negribi pārbaudīt pats nu tā jau nav perekupa vaina ) Jā mēs nedzīvojam ideālā pasaulē, točna


Forša domāšana
Salipini škilteni, notin odo, varbūt vispār zagtu tirgo- tā taču nav perekupa vaina, pats vainīgs, ka nopirki

Nepārproti, es kā reiz tādus variantus neatbalstu. Man nesāp ja kāds perekups tā dara. Runa ir par citu. Pienu pērkot uz derīguma termiņu aci uzmet vai ne ? Paviršība ir pirkt auto bez diagnostikas vai importētu bez pārskatāmas vēstures. Bet redz tādi cilvēki ir, mby pat viens no tiem esi Tu, par cik tēmā ))
Offline
Cipotsdizels
14. Sep 2021, 15:58 #8570

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Da ko var gribet no nobrauktām mizām. Laimes spēle tā ir. Tepat no foruma nopirku e46 un pēc 2 ned jau nolociju 1,2k remontos
Offline
Cipotsdizels
14. Sep 2021, 16:24 #8571

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: Jaguar XK8, e91

Nu hz, nejūtos baigi zaudējis ar to, ka nācās restaurēt visas sprauslas un vēl pāris lietas samainīt. Vismaz tagad ar normalu un nesmirdošu auto var parvietoties.
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 17:15 #8572

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


14 Sep 2021, 15:21:34 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 14:00:01 @kexxx rakstīja:

14 Sep 2021, 13:53:47 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 13:45:21 @kexxx rakstīja:
Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās

Nepērc no perekupa, vai tad kāds spiež ? Pasūti, pērc no pārbaudītiem starpniekiem. Vai ja nevari vai negribi pārbaudīt pats nu tā jau nav perekupa vaina ) Jā mēs nedzīvojam ideālā pasaulē, točna


Forša domāšana
Salipini škilteni, notin odo, varbūt vispār zagtu tirgo- tā taču nav perekupa vaina, pats vainīgs, ka nopirki

Nepārproti, es kā reiz tādus variantus neatbalstu. Man nesāp ja kāds perekups tā dara. Runa ir par citu. Pienu pērkot uz derīguma termiņu aci uzmet vai ne ? Paviršība ir pirkt auto bez diagnostikas vai importētu bez pārskatāmas vēstures. Bet redz tādi cilvēki ir, mby pat viens no tiem esi Tu, par cik tēmā ))


Salīdzināji- piena derīgumu ar auto appisieniem
Cilvēks parastais nepārzina visu šo šķilteņu/tīteņi/appisēju bizīti, aiziet uz placi un pērk auto, uzticoties pārdevējam, kurš apgalvo, ka auto ir labā stāvoklī, oriģinālu nobraukumu, ņibitij ņe krašenij, lai gan pats ļoti labi zina, kādu sūdu iesmērē... Vēl uzzīmētu servisa grāmatiņu parāda- re, visa vēsture "pārskatāma"
Online
diesel
14. Sep 2021, 19:35 #8573

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


14 Sep 2021, 17:15:01 @kexxx rakstīja:

14 Sep 2021, 15:21:34 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 14:00:01 @kexxx rakstīja:

14 Sep 2021, 13:53:47 @diesel rakstīja:

14 Sep 2021, 13:45:21 @kexxx rakstīja:
Var jau daudz gudri spriedelēt, kā var kvalitatīvi saremontēt ar labām lietotām daļām utt utt utt
Bet te galvenais ir mērķis, ar kādu sists auto parasti tiek iegādāts- saremontēt un pārdot ar peļņu.
Nu kāda iksa pēc lai perekups meklētu labas lietotas daļas un censtos salabot kvalitatīvi??? Viņam galvenais pārdot- un gūt peļņu. Lai pārdotu, vajag, lai vizuāli izskatītos smuki. Ja tur kkur zem plastmasām vadi satīti ar izoleni, lonžerons salipināts, airbagi nav ielikti vai ģeometrija šķība- viņu tas nekrata, jo ne jau viņš ar to auto braukās

Nepērc no perekupa, vai tad kāds spiež ? Pasūti, pērc no pārbaudītiem starpniekiem. Vai ja nevari vai negribi pārbaudīt pats nu tā jau nav perekupa vaina ) Jā mēs nedzīvojam ideālā pasaulē, točna


Forša domāšana
Salipini škilteni, notin odo, varbūt vispār zagtu tirgo- tā taču nav perekupa vaina, pats vainīgs, ka nopirki

Nepārproti, es kā reiz tādus variantus neatbalstu. Man nesāp ja kāds perekups tā dara. Runa ir par citu. Pienu pērkot uz derīguma termiņu aci uzmet vai ne ? Paviršība ir pirkt auto bez diagnostikas vai importētu bez pārskatāmas vēstures. Bet redz tādi cilvēki ir, mby pat viens no tiem esi Tu, par cik tēmā ))


Salīdzināji- piena derīgumu ar auto appisieniem
Cilvēks parastais nepārzina visu šo šķilteņu/tīteņi/appisēju bizīti, aiziet uz placi un pērk auto, uzticoties pārdevējam, kurš apgalvo, ka auto ir labā stāvoklī, oriģinālu nobraukumu, ņibitij ņe krašenij, lai gan pats ļoti labi zina, kādu sūdu iesmērē... Vēl uzzīmētu servisa grāmatiņu parāda- re, visa vēsture "pārskatāma"

Kā vēl vienkāršāk paskaidrot. Береженого Бог бережет. Nu labi, mani 2 centi par tēmu. Varētu būt diezgan subjektīvi objektīvs viedoklis, par cik ilgus gadus esmu bijis tēmā.
1. Ja es skatītos auto LV, primāri izskatītu auto, kas pirkts jauns no dīlera šeit. Otrs nepopulārs variants, no skalotājiem. Jo viņi ved kārtīgas mašīnas kuras izdevīgi ātri realizēt tirgū. Varka parasti nav uz auto slēptajiem defektiem.Tešais no wess, bmwauto. 5 % virs tirgus cenas, bet ar zināmu garantiju par auto stāvokli, jo šrotus tur netirgo. Pirms pārdošanas ir pilns check. Ceturtais, prasītu parādīt iegādes dok kopijas par auto stāvokli ( šeit normālam pārdevējam nevajadzētu būt baigiem noslēpumiem, jo pārsvarā mūsdienās auto nāk no izsolēm. Gan veseli, gan sisti).
2. Ja es skatītos auto no ārzemēm, primāri izskatītu uzticamu starpnieku, kas ved no izsolēm. Izsolēs 95 pct ir atbilstība reālijām. Ja nevar gaidīt - lielie starpnieki, kas strādā ar mobili. Pieprasītu max pieejamo informāciju lēmuma pieņemšanai. Pašam pirkt pa taisno mūsdienās var sanākt labs feils.

Auto tirgus LV ir tā sačakarēts ar šrotiem, ka normālu auto, kas piemēram būs dārgāks par 500/800 eur nevienam nevajag. Tas tā, budžetā 10/15 eur. Ar vecākiem, lētākiem auto vienmēr bija un būs problēmas, lēti remonti, vienvārdsakot gemars. Bet visi nevar atļauties tos pašus 10 un vairāk eur, un tirgus piedāvā ko klients prasa diemžēl. Tāda ir tā realitāte
Offline
streetking
14. Sep 2021, 19:56 #8574

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

Man likās, ka nav tik traki līdz bridim, kad 10 gadīgiem, 6 no 8 toyota prius bija notīts nobraukums robežās no 30k līdz 100k km
Cik var pacelt cenu notinot 30k???
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 20:14 #8575

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:

Kas, pie velna,ir skalotāji?
Online
Gra
14. Sep 2021, 20:17 #8576

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Paskaties kam ik pa pāris gadiem vai īsākā laika periodā mainās firmas, bet nemainās 'brends'/mājaslapa un būs atbilde kur meklēt labus auto
Offline
crime
14. Sep 2021, 20:18 #8577

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8518

Braucu ar: m635csi


14 Sep 2021, 20:14:45 @kexxx rakstīja:
Kas, pie velna,ir skalotāji?

tie, kas velk tačkas no plūdu skartajiem reģioniem
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 20:23 #8578

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


14 Sep 2021, 20:17:45 @Gra rakstīja:
Paskaties kam ik pa pāris gadiem vai īsākā laika periodā mainās firmas, bet nemainās 'brends'/mājaslapa un būs atbilde kur meklēt labus auto


Par uzticamu tirgotāju varētu arī liecināt uzņēmuma devīze "neko neprasiet vnk idite nah#€ please"
Online
sys9291
14. Sep 2021, 21:20 #8579

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Atgriezīsimies pie topika pamattēmas...
Tātad šoreiz interesanta situācija uz N43. Dzesēšanas sūknis pilnīgā mierā bez avārijas režīma... Viss notiek pēkšni:, cheks panelī, pēc tam dzeltenais brīdinājums, tad sarkanais. LAbi ka bija netālu - citādi...
Dīvaini uzvedās arī sina - vienīgā kļūda par sūkni, dari ko gribi - štepselē kaut visu nost... Kad atštepselē pumpi - tikai tad parādās pārējais (ģenerators, IBS utt) - dīvaina uzvedība...dieseļi tieši otrādi - ja šina cūkā - bļauj par visu
Offline
sys9291
14. Sep 2021, 21:47 #8580

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

es arī ar tādu 1.x saskāros... protams viegli risināms - jauns sūknis un aidā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4