Autors | Ziņojums |
smudo | 06. Sep 2019, 07:58 |
#8561
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| 2017. gada audi 2.0d 140kw dzinejam rupnicas gramata zobsiksnas mainas intervals ir 190k km. Redzeju bukleta, ka tas maina pie Moller ar darbu un materialiem maksa ap 300 eur (varbut ta bija akcijas cena, jo vini piedava letakas cenas pecgarantijas 5+ gadus veciem auto). Pienemu, ka citur bus krietni letak. Zobsiksna vieglak griezas, ir klusaka un maksa mazak. Citiem VAG grupas auto ari ir tie pasi intervali un nav dzirdets, ka zobsiksnas raditu regularas problemas. [ Šo ziņu laboja smudo, 06 Sep 2019, 07:59:17 ] |
Offline | |
|
Oo_jaa_rs | 06. Sep 2019, 08:44 |
#8562
|
|
Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
| VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona. |
Offline | |
|
Mikels | 06. Sep 2019, 08:51 |
#8563
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Senos laikos ķēde dzinējam bija gadrīz vai skaitāms kā bonuss, līdz bmw prezentēja n47 un n57 dīzeli Tagad, objektīvi skatoties, tiešām vieglāk būtu samainīt dzinējam zobsiksnu, kas izskatās iet vairāk par bmw ķēdēm [ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Sep 2019, 08:51:23 ] |
Offline | |
|
desadesa | 06. Sep 2019, 09:30 |
#8564
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Nevis iet vairāk, bet faktiski zobsiksnas ir izturīgākas par ķēdēm, jo ķēdes taisa caur dirsu kā ritenim - ar divām sienām un +plānas. Tāpēc jebkura zobsiksna iet stabili 200k un pie 250k arī nekas viņai |
Offline | |
|
sys9291 | 06. Sep 2019, 09:38 |
#8565
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Sep 2019, 08:44:45 @Oo_jaa_rs rakstīja:
VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona.
un goodvill ietvaros pa kapeikām sataisīja vai ne... |
Offline | |
|
kere8 | 06. Sep 2019, 09:46 |
#8566
|
|
Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat [ Šo ziņu laboja kere8, 06 Sep 2019, 09:46:44 ] |
Offline | |
|
uldens1 | 06. Sep 2019, 09:53 |
#8567
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Sep 2019, 00:45:19 @karro rakstīja:
Mēs joprojām runājam par zobsiksnām, nevis ķēdēm? 240k zobsiksnai izklausās no pasaku pasaules, dažas ķēdes tik daudz nevelk , veclaikos zobsiksnu ieteica mainīt ik pa apm 60k.
agrāk arī eļļas bij jāmaina pa 10k |
Offline | |
|
Oo_jaa_rs | 06. Sep 2019, 10:07 |
#8568
|
|
Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
|
06 Sep 2019, 09:38:32 @sys9291 rakstīja:
06 Sep 2019, 08:44:45 @Oo_jaa_rs rakstīja:
VW Crafter arī zobenei intervāls bija pāri 200 tūkstoši...tik pie 190 tūkstošiem pārtrūka!)) Garantija tikko beigusies bij.
P.S.Auto vienās rokā no salona.
un goodvill ietvaros pa kapeikām sataisīja vai ne...
Nē, Moller-ā netaisījām. Citā random servisā nomainīja. Pat vārsti locīti nebija. |
Offline | |
|
|
Oo_jaa_rs | 06. Sep 2019, 10:09 |
#8569
|
|
Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
|
06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat
Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?! |
Offline | |
|
kere8 | 06. Sep 2019, 10:54 |
#8570
|
|
Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
|
06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat
Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!
Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ? |
Offline | |
|
RR04 | 06. Sep 2019, 11:13 |
#8571
|
|
Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:
06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat
Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!
Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?
Tu lohs esi, vai tikai tēlo tādu? |
Offline | |
|
Mikels | 06. Sep 2019, 11:19 |
#8572
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
06 Sep 2019, 10:54:17 @kere8 rakstīja:
06 Sep 2019, 10:09:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
06 Sep 2019, 09:46:12 @kere8 rakstīja:
Varet padomat inženieri vairs nemak kedes izturigas taisīt, tik nez kapec road racing kedes mocītim ir planas viglas izturigas, pat atvieglinatas un viss strada, vnk marketings saka nafigt ražot mužigos dzinējus, japelnas visur gan tirgot gan apkope tik pat
Kura moča ķēde iet 200 tūkstošus?!?!
Stasts ir par tehnoloģijām . Visas tehnologinas iet uz priekšu un kežu tehnoloģijas iet uz atpakaļ?
Domāju, ka arī stāsts nav arī par to, ka speciāli ražo nekvalitatīvas lietas. Mūsdienu auto paliek tehnoloģiski sarežģītāki, attiecīgi auto sastāv no daudz vairāk detaļām, kā tie paši 90to gadu auto. Kaut ko ražojot ir milzīga iespēja pieļaut kļūdas, liela brāķa iespēja pat katrai sīkākajai detaļai un šādu detaļu vienam auto ir neizsakāmi daudz. Jā, kaut ko var paredzēt, iztestēt, bet ir lietas, ko nevar paredzēt un tās var atklāties tikai kādas lietas ļoti specifiskos ekspluatācijas apstākļos. Pat, ja atsevišķas detaļas pašas par sevi ir kvalitatīvās un pilda savu funkciju nevainojami, saliekot kopā tās lielākā mehānismā var sanāk tā, ka kaut kas īsti labi tomēr nedarbojas un aiziet pa pieskari. |
Offline | |
|
jan4ik1987 | 07. Sep 2019, 00:11 |
#8573
|
|
Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
| e91 vajag sapulēt lukturus. Palikuši pavisam matēti un gaisma uz ceļu nekāda.. Kurš ar to ņemas PM ar cenām un laikiem, kad var aizdzīt mašīnu. |
Offline | |
|
exlibris | 07. Sep 2019, 19:15 |
#8574
|
|
Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Man e91 184hp, pulkstenī 220000 tūkstoši. Vajadzētu domāt par ķēdes maiņu? Lieku skaņu no dzinēja nav. |
Offline | |
|
Jurchixx | 07. Sep 2019, 19:40 |
#8575
|
|
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina |
Offline | |
|
hasans | 07. Sep 2019, 19:50 |
#8576
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Ja nav pierādāms, ka iepriekšējais saimenieks to ir izdarijis, tad Tavā vietā baigi nevilktu ar to lietu. |
Offline | |
|
|
exlibris | 07. Sep 2019, 20:14 |
#8577
|
|
Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Daudzus forumus esmu izlasījis par šo tēmu, šeit vienkārši uzprasīju ko tautieši domā par šo tēmu. Lielākā daļa ar šādu dzinēja modifikāciju brauc bez maiņas un nekas nenotiek, pie nosacījuma ja maina eļļu pie kādi 7000 tūkstoši, tā daru. Riskēšu un braukšu bez maiņas. 1000EUR maiņa vai motors par 1500, laikam nav jēga par to stresot. Pie tam no vecā dzinēja perifēriju var pārdot.
07 Sep 2019, 19:40:38 @Jurchixx rakstīja:
par maiņu tev vajadzēja sākt domāt 20k atpakaļ, tagad vnk jāmaina
|
Offline | |
|
Jurchixx | 07. Sep 2019, 20:20 |
#8578
|
|
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| labu N47 dvižoku ar mazu nobraukumu nebūs tik viegli dabūt. Liksi nākošo ar 200k nobraukumu un tur būs tās pašas problēmas |
Offline | |
|
Mikuzz | 07. Sep 2019, 20:22 |
#8579
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Man ir video ar ķēdes stāvokli jūtami zem 200 |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 07. Sep 2019, 20:28 |
#8580
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vēl var pamērīt ķēdes nostiepumu
Un 1500 eur motors toč nenostāsies Drīzāk tuvu 2500
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|