Autors | Ziņojums |
hasans | 16. Feb 2011, 22:07 |
#8501
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Jautājums dīvains
Vai varu droši caur pastu sūtīt no UK uz LV auto numurzīmes ar teh. pasi? Vai ir k'ads drošāks veids?[ Šo ziņu laboja hasans, 16 Feb 2011, 22:08:19 ] |
Offline | |
|
ghost | 16. Feb 2011, 22:44 |
#8502
|
|
Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
16 Feb 2011, 21:57:13 defekc rakstīja:
16 Feb 2011, 20:56:22 nagla rakstīja:
manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit!
/youtube/
apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju!
es uztaisiju shitaadu
IMG http://dl.dropbox.com/u/5905720/suka-suuknis.jpg IMG
Der, nagla - turpini skatiities youtube un lasiit internetu
Par tiem spiedieniem - nu jaa, tad suuknim ir kapi...piem, ja meegjinaatu pa taisno suuknja izejaa pameeriit spiedienu, tad buutu kaadi 5-8 bar, kaa kuram |
Offline | |
|
defekc | 16. Feb 2011, 22:50 |
#8503
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| pa taisno arii ir max 1.5 bar.
ghost paldies |
Offline | |
|
Driver | 16. Feb 2011, 23:53 |
#8504
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ko var ljurinat, ko nejedz!
Uz bmw tuksgaitas rpm nav atkarigi no temperaturas, gan pie -17, gan pie + 76 dzeses skidruma rpm bus vienadi, aukstaki bus tik pirmas sekundes pec starta. Tas nav kautkads japanis, kuram ir normali 1500 tuksgaitaa aukstam
16 Feb 2011, 17:03:45 nagla rakstīja:
16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:
16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
tad jau tomer laikam temperaturas dachiks vainigs,paaugstinati apgriezieni jo mashina doma ka nav uzsilusi! mosh vads nav uzlikts vai salauzts mainot galvas?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
jurxx | 16. Feb 2011, 23:58 |
#8505
|
|
Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
16 Feb 2011, 23:53:11 Driver rakstīja:
ko var ljurinat, ko nejedz!
Uz bmw tuksgaitas rpm nav atkarigi no temperaturas, gan pie -17, gan pie + 76 dzeses skidruma rpm bus vienadi, aukstaki bus tik pirmas sekundes pec starta. Tas nav kautkads japanis, kuram ir normali 1500 tuksgaitaa aukstam
16 Feb 2011, 17:03:45 nagla rakstīja:
16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:
16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
tad jau tomer laikam temperaturas dachiks vainigs,paaugstinati apgriezieni jo mashina doma ka nav uzsilusi! mosh vads nav uzlikts vai salauzts mainot galvas?
Driver nemelo
pēc grāmatas vecajiem Jetronic dzinējiem aukstam tukšgaita ir 1200-1500 |
Offline | |
|
RM1 | 17. Feb 2011, 00:12 |
#8506
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Par Motronicu šoreiz ir runa [ Šo ziņu laboja RM1, 17 Feb 2011, 00:12:46 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
Driver | 17. Feb 2011, 00:21 |
#8507
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Feb 2011, 00:12:32 RM1 rakstīja:
Par Motronicu šoreiz ir runa
tiesi taa! Jo motronic jau no pirmajam versijam pozicioneja kaa advancetu vadibu, kas pie praktiski jebkuriem apstakljiem spej stabili noturet tuksgaitu.
Un par kuru jetronic man te kads gribeja piesieties? D, K, KE, L, LE, LU?
Starpcitu uz m30 ar L un LE tuksgaitas rpm elektroniski regulejas ar aizdedzes korekciju, pietam loti labi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
RENIO | 17. Feb 2011, 00:21 |
#8508
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
15 Feb 2011, 17:22:15 RENIO rakstīja:
Varbūt stūbs jautājums, bet tomēr:
Vai rokas bremzes ručka (tikai tā nevis viss mēhānisms) no e39
der uz E36
moš, kāds, tomēr |
Offline | |
|
|
jurxx | 17. Feb 2011, 02:05 |
#8509
|
|
Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
| Nu varu rīt iedot numuru Pm, bet bez diagnostikas precīzi neviens nepateiks ( +30ls)... un ja filtrs nav mainīts tad tāpat viņš ir jāmaina...
Un tam busam par ko runāju taja topic, vis bija praktiski identiski tavam... no sākuma pielec nosprāgst un tad tik kurbulē... nomainīja filtru un vis gerai.. (k.gan laikam arī k.kas viņam nebija ar kvelsvecēm, bet lec - 27 kā nākas)
Un driver runāju par Le-jetronic e28 manuāli, jo kādreiz domāju, kad pa augstu tie abaroti lielos mīnusos, pačekoju manuāli un tādi skaitļi tur stāvēja... |
Offline | |
|
nagla | 17. Feb 2011, 09:07 |
#8510
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
16 Feb 2011, 22:44:19 ghost rakstīja:
16 Feb 2011, 21:57:13 defekc rakstīja:
16 Feb 2011, 20:56:22 nagla rakstīja:
manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit!
/youtube/
apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju!
es uztaisiju shitaadu
IMG http://dl.dropbox.com/u/5905720/suka-suuknis.jpg IMG
Der, nagla - turpini skatiities youtube un lasiit internetu
Par tiem spiedieniem - nu jaa, tad suuknim ir kapi...piem, ja meegjinaatu pa taisno suuknja izejaa pameeriit spiedienu, tad buutu kaadi 5-8 bar, kaa kuram
ej dirst,saprotu vel draivers kautko pateiktu,bet es tevi nezinu lol! un kada jega merit spiedienu tukshgaita kad varbut pie slodzes nekada spiediena nav,tas viss ir stulbi! un ko dos tas ka ar citu reiku testes varbut tai reikai kas uz mashinas spiediena regulators noklajies.vai sprausla sulo![ Šo ziņu laboja nagla, 17 Feb 2011, 09:14:30 ] |
Offline | |
|
Ganzi | 17. Feb 2011, 11:03 |
#8511
|
|
Kopš: 24. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1008
Braucu ar:
| Kur riga vislabak nopulet auto un kadas cenas? Varbut kads no powera to dara? 25921612 sodien to vajadzetu. |
Offline | |
|
Driver | 17. Feb 2011, 11:41 |
#8512
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| To nagla: manometra pievienojums ir pareizs, tikai lai nomeritu, kas notiek pie slodzes kadam vajadzes luret taja manometraa, kad otrs taa kartigi atvelk (max slodze)
to jurxx: atkartoshu velreiz, neruna par ko nezini!
Ar savu "e28 bija, e28 bija..." vari citiem stastit.
Ari uz e28 ar m30 tuksgaita ir perfekta, bet uz e28 ar m20, bet bez motronic, bet ar tevis piemineto L/LE jetronic ir papildus varsts (gaisa kanals), kursh tiek sildits ar antifrizu un tur nav nekada sakara ar elektroniku
interesanti kaa tu kompjus remontee? Nevis katru skaties individuali, bet dari "kautko", jo citam HP "taa bija" ?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Mhm | 17. Feb 2011, 11:44 |
#8513
|
|
Kopš: 02. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 151
Braucu ar: braucamo
| vajag priekšējos amortizatorus e 46 6 podiem ...ir kāds ko var ieteikt?cenas?
piedāvā monroe pa 40ls gab... |
Offline | |
|
Kalnz | 17. Feb 2011, 13:02 |
#8514
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| ir vēl kāds šķūning veikals ne-BMW, izņemot performanceparts.lv ?! |
Offline | |
|
nagla | 17. Feb 2011, 14:13 |
#8515
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| lab sorry,palasiju atpakal sanak ka runa ir par nonemtu sukni no mashinas,tad jau ta var darit! tik skaties ka neaidedzies,tiesha nozime |
Offline | |
|
se7en | 17. Feb 2011, 14:19 |
#8516
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| ir kaut kāda lapa kā bmwfans.info, tikai priekšs Audi
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
|
DFS | 17. Feb 2011, 14:24 |
#8517
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| vari paskatīties www.vagcat.com |
Offline | |
|
jurxx | 17. Feb 2011, 14:46 |
#8518
|
|
Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
17 Feb 2011, 11:41:28 Driver rakstīja:
To nagla: manometra pievienojums ir pareizs, tikai lai nomeritu, kas notiek pie slodzes kadam vajadzes luret taja manometraa, kad otrs taa kartigi atvelk (max slodze)
to jurxx: atkartoshu velreiz, neruna par ko nezini!
Ar savu "e28 bija, e28 bija..." vari citiem stastit.
Ari uz e28 ar m30 tuksgaita ir perfekta, bet uz e28 ar m20, bet bez motronic, bet ar tevis piemineto L/LE jetronic ir papildus varsts (gaisa kanals), kursh tiek sildits ar antifrizu un tur nav nekada sakara ar elektroniku
interesanti kaa tu kompjus remontee? Nevis katru skaties individuali, bet dari "kautko", jo citam HP "taa bija" ?
nee vienkārši tu minēji vispārināti visiem tā bija kjipa BMW nekad nav 1.5k tukšgaitā - gribējas piesieties, jo kļūdies..
un es tos skaitļus no gaisa neizrāvu bet gan pēc manuāla - bez grāmatas nekur...
Un jā motronic zinu kad rpm nav virs 1k pie aukstā starta.. ilde ir 800..
|
Offline | |
|
epels30 | 17. Feb 2011, 14:51 |
#8519
|
|
Kopš: 02. Feb 2010
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| arī ilgāk darbinot neiet visi cilindri vispār tas notika braucot |
Offline | |
|
LAVRx | 17. Feb 2011, 15:54 |
#8520
|
|
Kopš: 24. Nov 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin cik aptuvenai varētu maksāt kvēlsveces e91 320d 2006. gads? Domāju, ka dižai cenu starpībai starp 3.0 dīzeli nevajadzētu būt.
|
Offline | |
|