Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
morris
16. Feb 2011, 15:43 #8481

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:

16 Feb 2011, 15:37:54 morris rakstīja:

16 Feb 2011, 15:35:00 agaFU rakstīja:
e39 97g bembim visu laiku deg viens taalais. pat tad kad ir izsleegta aizdedze. ir kaadam kaadas idejas ar ko saakt?


relejs psg....

vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?



Nezinu... Bet viss ticamāk kad relejs psg, kas cits tad var būt vainīgs, varbūt vienīgi saule atspīdz vienā lukturī...
Offline
nagla
16. Feb 2011, 15:50 #8482

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks!
Offline
josi
16. Feb 2011, 16:21 #8483

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3093

Braucu ar: Puf-puf


16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:
vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?

E39 nav tur nekādu releju, tur ir jāremontē vai jāmaina viss LCM bloks.

Offline
martinez
16. Feb 2011, 16:21 #8484

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29224

Braucu ar: cietu seju


16 Feb 2011, 15:50:40 nagla rakstīja:

16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks!

Kas ar dačiku var nebūt labi, silst normāli, panelī temp. rāda kā vajag. Termostats arī stāv jauns, nevar tā būt, ka pa lielo loku cirkulē un neuzsilst...
Offline
rosigais
16. Feb 2011, 16:24 #8485

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Offline
Martinsse
16. Feb 2011, 16:27 #8486

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2443

Braucu ar: Turbo Cosworth


16 Feb 2011, 16:21:51 martinez rakstīja:

16 Feb 2011, 15:50:40 nagla rakstīja:

16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks!

Kas ar dačiku var nebūt labi, silst normāli, panelī temp. rāda kā vajag. Termostats arī stāv jauns, nevar tā būt, ka pa lielo loku cirkulē un neuzsilst...


Uz paneli var būt atsevišķs datčiks, tā vismaz fordam ir. Ja noklājies, tas kas uz kompi dod tad gan jau arī treknāks degmaisījums.

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 16 Feb 2011, 16:28:02 ]

Offline
RM1
16. Feb 2011, 16:27 #8487

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu

Jātaisa diagnostika pie cilvēka, kurš prot vairāk kā piespruast OBDI vadu klāt. Bet tā viss ir minējumu līmenī. Protams, jāsāk ar mehāniskās daļas pārbaudes pēc remonta, tad elektronika

Ja netiec galā, PM

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
16. Feb 2011, 16:28 #8488

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Feb 2011, 16:27:06 Martinsse rakstīja:
Uz paneli var būt atsevišķs datčiks, tā vismaz fordam ir, un ja tas noklājies, tad gan jau arī pa trekno dod iekšā tā kā aukstam motoram.

Ir 2 dačiki, viens uz paneli, otrs uz ECU, jaunākiem protams abi integrēti vienā.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
martinez
16. Feb 2011, 16:32 #8489

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29224

Braucu ar: cietu seju


16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?

Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
Offline
makaveli
16. Feb 2011, 16:37 #8490

Kopš: 01. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: AI


16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:

16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?

Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2


var man ietekmeeja ne gluži x2 bet nu uz simtu kādi 18l ēda!
Offline
nagla
16. Feb 2011, 17:03 #8491

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:

16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?

Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
tad jau tomer laikam temperaturas dachiks vainigs,paaugstinati apgriezieni jo mashina doma ka nav uzsilusi! mosh vads nav uzlikts vai salauzts mainot galvas?
Offline
rosigais
16. Feb 2011, 17:13 #8492

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

varbut pa metkam nav
Offline
zzips
16. Feb 2011, 17:17 #8493

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Nepieciešams cilvēks, kas nodarbojas ar smalkmehāniku/remontu, nepieciešams remonts pro-statīviem un līdzīgām lietām t.i kaut kādas detaļas jaizvirpo no jauna, kaut kas janofrēze, jasasmērē no jauna utt PM

[ Šo ziņu laboja zzips, 16 Feb 2011, 17:18:04 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
agaFU
16. Feb 2011, 17:23 #8494

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1764

Braucu ar: E91 turrboo


16 Feb 2011, 16:21:18 josi rakstīja:

16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:
vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?

E39 nav tur nekādu releju, tur ir jāremontē vai jāmaina viss LCM bloks.




kur tas gaismu kontrol moduls(LCM) atrodas?
Offline
defekc
16. Feb 2011, 19:54 #8495

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW


15 Feb 2011, 22:19:51 ghost rakstīja:


ok, reika ar sprauslaam un regulatoru kautkur itkaa buutu. bet ko iesaakt ar degvielas spiediena regulaatora vakuma liiniju?

edit: cik saprotu, parasti sisteemas spiedienu meera pie izsleegta dzineeja piems regulatora, tad arii vakuma tur nav iespeejams iebraucu

cik BAR buutu jaabuut pirms regulatora?

Iebrauci, viss pareizi. Spiediens kaa kuram - 3.0, 3.5 paskaties uz spiediena regulatora - tur viss skaidri rakstiits, taadam arii buutu jaabuut bez vakuuma.


uztaisiju. ja regulatoram ir 3.0 bar un suuknis pumpee 1.5 bar, pa abratku nekam nevajadzeetu teceet, yeees?
Offline
nagla
16. Feb 2011, 20:18 #8496

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

iemet video velak prikolu topika ka tu meri spiedienu ar izslegtu motoru

[ Šo ziņu laboja nagla, 16 Feb 2011, 20:19:11 ]

Offline
defekc
16. Feb 2011, 20:43 #8497

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW

kas tur tik prikoliigs vareetu buut?
Offline
nagla
16. Feb 2011, 20:56 #8498

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit!
Spied "Play", lai skatītos video!
apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju!

[ Šo ziņu laboja nagla, 16 Feb 2011, 21:02:58 ]

Offline
akselerators
16. Feb 2011, 21:21 #8499

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar:

Kurš no jūzeriem labo pixeļus? Drīkst arī uz PM nostučīt...
Offline
defekc
16. Feb 2011, 21:57 #8500

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW


16 Feb 2011, 20:56:22 nagla rakstīja:
manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit!

/youtube/

apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju!


es uztaisiju shitaadu

[ Šo ziņu laboja defekc, 16 Feb 2011, 21:57:42 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo