Autors | Ziņojums |
morris | 16. Feb 2011, 15:43 |
#8481
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:
16 Feb 2011, 15:37:54 morris rakstīja:
16 Feb 2011, 15:35:00 agaFU rakstīja:
e39 97g bembim visu laiku deg viens taalais. pat tad kad ir izsleegta aizdedze. ir kaadam kaadas idejas ar ko saakt?
relejs psg....
vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?
Nezinu... Bet viss ticamāk kad relejs psg, kas cits tad var būt vainīgs, varbūt vienīgi saule atspīdz vienā lukturī... |
Offline | |
|
nagla | 16. Feb 2011, 15:50 |
#8482
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks! |
Offline | |
|
josi | 16. Feb 2011, 16:21 |
#8483
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:
vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?
E39 nav tur nekādu releju, tur ir jāremontē vai jāmaina viss LCM bloks.
|
Offline | |
|
martinez | 16. Feb 2011, 16:21 |
#8484
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
16 Feb 2011, 15:50:40 nagla rakstīja:
16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks!
Kas ar dačiku var nebūt labi, silst normāli, panelī temp. rāda kā vajag. Termostats arī stāv jauns, nevar tā būt, ka pa lielo loku cirkulē un neuzsilst... |
Offline | |
|
rosigais | 16. Feb 2011, 16:24 |
#8485
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās? |
Offline | |
|
Martinsse | 16. Feb 2011, 16:27 |
#8486
|
|
Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
16 Feb 2011, 16:21:51 martinez rakstīja:
16 Feb 2011, 15:50:40 nagla rakstīja:
16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
abi varianti japarbauda,vel varbut temperaturas dachiks!
Kas ar dačiku var nebūt labi, silst normāli, panelī temp. rāda kā vajag. Termostats arī stāv jauns, nevar tā būt, ka pa lielo loku cirkulē un neuzsilst...
Uz paneli var būt atsevišķs datčiks, tā vismaz fordam ir. Ja noklājies, tas kas uz kompi dod tad gan jau arī treknāks degmaisījums. [ Šo ziņu laboja Martinsse, 16 Feb 2011, 16:28:02 ] |
Offline | |
|
RM1 | 16. Feb 2011, 16:27 |
#8487
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
16 Feb 2011, 15:40:44 martinez rakstīja:
Auto ir e36 316i, M43 motors. degvielas patēriņš ir ap 20 l/100km, tb- pa 10 ls (gandrīz 12 litri) var nobraukt 55 km Dirsā, karoč. Ar ko sākt, zondi, gaisa mērekli Autiņam pirms neilga laika tika mainīta motora galva, varbūt kkas nav piesprauzts atpakaļ vietā, kāda trubiņa or smtgh
Interesē kas tieši palielina TIK būtiski degvielas patēriņu
Jātaisa diagnostika pie cilvēka, kurš prot vairāk kā piespruast OBDI vadu klāt. Bet tā viss ir minējumu līmenī. Protams, jāsāk ar mehāniskās daļas pārbaudes pēc remonta, tad elektronika
Ja netiec galā, PM
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
RM1 | 16. Feb 2011, 16:28 |
#8488
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
16 Feb 2011, 16:27:06 Martinsse rakstīja:
Uz paneli var būt atsevišķs datčiks, tā vismaz fordam ir, un ja tas noklājies, tad gan jau arī pa trekno dod iekšā tā kā aukstam motoram.
Ir 2 dačiki, viens uz paneli, otrs uz ECU, jaunākiem protams abi integrēti vienā.
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
|
martinez | 16. Feb 2011, 16:32 |
#8489
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2 |
Offline | |
|
makaveli | 16. Feb 2011, 16:37 |
#8490
|
|
Kopš: 01. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: AI
|
16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:
16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
var man ietekmeeja ne gluži x2 bet nu uz simtu kādi 18l ēda! |
Offline | |
|
nagla | 16. Feb 2011, 17:03 |
#8491
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
16 Feb 2011, 16:32:27 martinez rakstīja:
16 Feb 2011, 16:24:16 rosigais rakstīja:
penzins nekur netek ara? vakumam trubas visas vietā? motors normāli darbojas, neraustās?
Netek ārā, trubas arī itkā vietā... Tukšgaitas regulators čakarējas, ir virs 1000 apgr./min tukšgaitā visu laiku, reizēm kkas noraustās. Tas regulators jāmaina, to zinu, bet viņš taču nevar ietekmēt degvielas patēriņu x2
tad jau tomer laikam temperaturas dachiks vainigs,paaugstinati apgriezieni jo mashina doma ka nav uzsilusi! mosh vads nav uzlikts vai salauzts mainot galvas? |
Offline | |
|
rosigais | 16. Feb 2011, 17:13 |
#8492
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| varbut pa metkam nav |
Offline | |
|
zzips | 16. Feb 2011, 17:17 |
#8493
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Nepieciešams cilvēks, kas nodarbojas ar smalkmehāniku/remontu, nepieciešams remonts pro-statīviem un līdzīgām lietām t.i kaut kādas detaļas jaizvirpo no jauna, kaut kas janofrēze, jasasmērē no jauna utt PM [ Šo ziņu laboja zzips, 16 Feb 2011, 17:18:04 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
agaFU | 16. Feb 2011, 17:23 |
#8494
|
|
Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
|
16 Feb 2011, 16:21:18 josi rakstīja:
16 Feb 2011, 15:38:56 agaFU rakstīja:
vai tad katram lukturim ir atsevisks relejs?
E39 nav tur nekādu releju, tur ir jāremontē vai jāmaina viss LCM bloks.
kur tas gaismu kontrol moduls(LCM) atrodas? |
Offline | |
|
defekc | 16. Feb 2011, 19:54 |
#8495
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
15 Feb 2011, 22:19:51 ghost rakstīja:
ok, reika ar sprauslaam un regulatoru kautkur itkaa buutu. bet ko iesaakt ar degvielas spiediena regulaatora vakuma liiniju?
edit: cik saprotu, parasti sisteemas spiedienu meera pie izsleegta dzineeja piems regulatora, tad arii vakuma tur nav iespeejams iebraucu
cik BAR buutu jaabuut pirms regulatora?
Iebrauci, viss pareizi. Spiediens kaa kuram - 3.0, 3.5 paskaties uz spiediena regulatora - tur viss skaidri rakstiits, taadam arii buutu jaabuut bez vakuuma.
uztaisiju. ja regulatoram ir 3.0 bar un suuknis pumpee 1.5 bar, pa abratku nekam nevajadzeetu teceet, yeees? |
Offline | |
|
nagla | 16. Feb 2011, 20:18 |
#8496
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| iemet video velak prikolu topika ka tu meri spiedienu ar izslegtu motoru [ Šo ziņu laboja nagla, 16 Feb 2011, 20:19:11 ] |
Offline | |
|
|
defekc | 16. Feb 2011, 20:43 |
#8497
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| kas tur tik prikoliigs vareetu buut? |
Offline | |
|
nagla | 16. Feb 2011, 20:56 |
#8498
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit! Spied "Play", lai skatītos video! apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju![ Šo ziņu laboja nagla, 16 Feb 2011, 21:02:58 ] |
Offline | |
|
akselerators | 16. Feb 2011, 21:21 |
#8499
|
|
Kopš: 11. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 206
Braucu ar:
| Kurš no jūzeriem labo pixeļus? Drīkst arī uz PM nostučīt... |
Offline | |
|
defekc | 16. Feb 2011, 21:57 |
#8500
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
16 Feb 2011, 20:56:22 nagla rakstīja:
manuprat spiedienu savadak mera piesledz spiediena meritaju paraleji ienakosajam benzinam un tad vel uzgaze lai redzetu vai nav svarstibas,tik vakumu vaidzetu laikam atvienot jo tukshgaita bus mazaks spiediens del ta,nu atkarigs kuru spiedienu merit!
/youtube/
apmeram shadi bet taka negribesi pirkt specialu testeri pa 200ls tad var uztaisit T veida savienojumu kur pievienot spiediena meritaju!
es uztaisiju shitaadu
[ Šo ziņu laboja defekc, 16 Feb 2011, 21:57:42 ] |
Offline | |
|