Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
30. Aug 2021, 22:09 #8461

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


30 Aug 2021, 20:36:31 @GirtzB rakstīja:

30 Aug 2021, 20:00:24 @HiJaCKeR rakstīja:

30 Aug 2021, 14:07:53 @Mikels rakstīja:
Jā, es lietoju Motul 5W40 LL-04, mainīju ik pēc 10k. Domāju viskozitāte un arī pati eļļa noteikti nebija pie vainas, BMW pats saka šim dzinējam - Approved oils are in SAE classes 5W-40 and 5W-30,turklāt ar šādas specifikācijas eļļu nepilnus 100k biju nobraucis.
Un nē, vecajam N52 man liekas, ka nebija elektroniski vadāms eļļas spiediens...


nu man jau liekas mūsu klimatiskajiem apstākļiem 5w30 labāk ir piemērota, nu bet tas tā, hvz kā tur īsti ir

pastāsti ar ko 5W30 piemērotāka par 5w40 mūsu klimatiskajos apstākļos, tiešām gribu dzirdēt...

Līdz šim eļļu klasifikācijā pirmie divi simboli norādā viskozitātes klasi zemā temperatūra t.i. aukstam motoram un otrs pāris norāda viskozitātes klasi augstās temperātūras(parasti 100 un 150 grādi)... attiecīgi šīs abas eļļas mūsu klimtiskajos aptstākļos aukstam startam ir līdzvērtīgas, otrā siltā vecā motrā mazāk tecēs pa blīvslēgiem uz zemes...

nu man liekas ideāli būtu ziemā 5w30 un vasarā 5w40. tur kur nav aukstas ziemas un ir karsta vasara, tad labāk 5w40. tās ir manas domas. man gribētos teikt, ka 5w30 un 5w40 nav gluži vienādi šķidras eļļas pie zemas temperatūras. klase sakrīt, bet tur tie cipariņi ir atšķirīgi.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Aug 2021, 22:24:55 ]

Offline
kexxx
30. Aug 2021, 22:11 #8462

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

5w=5w, kas tur atšķirīgs?
Offline
sys9291
30. Aug 2021, 22:17 #8463

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Aug 2021, 22:11:32 @kexxx rakstīja:
5w=5w, kas tur atšķirīgs?

nu pēc tabulas gan tā nesanāk:
https://rallystore.ru/en/5w-30-rasshifrovka-mas...ku-motornyh.html
lai gan tabulas mēdz būt dažādas...
godīgi sakot starpības īsti jau nav

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Aug 2021, 22:21:23 ]

Offline
GirtzB
30. Aug 2021, 22:39 #8464

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


30 Aug 2021, 22:17:36 @sys9291 rakstīja:

30 Aug 2021, 22:11:32 @kexxx rakstīja:
5w=5w, kas tur atšķirīgs?

nu pēc tabulas gan tā nesanāk:
https://rallystore.ru/en/5w-30-rasshifrovka-mas...ku-motornyh.html
lai gan tabulas mēdz būt dažādas...
godīgi sakot starpības īsti jau nav

rekur pilnāka versija


p.s. ja motora dzesēšanas sistēma ir darba kartībā tad karstajai viskozitātie ir vienalga, kādas temperatūras ir ārpus motortelpas, jo cilindros tik un tā ir darba temperatura...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 Aug 2021, 22:56:53 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
FFL
31. Aug 2021, 20:31 #8465

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Vecajam volvo jetronic ieliekot aizdedzē degvielas sprauslas stāv atvērtas, izskatās ka šis tranzistors laiž cauri. Viņu var ar kautko aizstāt un kur var izraut tādu?
[url=https://postimg.cc/8j2NYzhy]
[/url]
Offline
kexxx
02. Sep 2021, 12:05 #8466

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

Nu ja nirmāli dūmo, atverot eļļas korķi- tad jau spiež gar virzuļiem? Eļļas gredzeni?
Offline
uldens1
02. Sep 2021, 12:31 #8467

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Sep 2021, 11:38:08 @DM-101 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:27:23 @vadjiksBMW rakstīja:
nesaprotu, par ko tieši ir sūdzība, ko gribas salabot?
Lai saprastu cik un vai tur tiek dzīta eļļa būtu jāmazgā ārā visa ieplūde pilnā garumā sākumā un kādu laiku jābrauc.
Ja līmenis īsti nezūd, nav smakas un dūmu no izplūdes (to gan lielākoties katalizaors noņem) tad var izsecināt, ka īsti eļļu nedzen.
Tas, ka savienojumos ir kāds mitrums manāms nav nekāds brīnums, tāda tīri sausa ieplūde dīžeļiem praktiskki nemēdz būt.



pag. bet, ja vinjam peec 10kkm 80% ir nevis ellja, bet soljara (un ellja patiesiiibaa pamatiiigi zuud), tad arii viss ok?
kur tu izdomāji ka tur dzen klāt soļķi??
Offline
kexxx
02. Sep 2021, 12:35 #8468

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

Ja visa ieplūde ir eļļā, bet līmenis nekrīt- kādi secinājumi?
Offline
uldens1
02. Sep 2021, 12:48 #8469

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Sep 2021, 12:35:47 @kexxx rakstīja:
Ja visa ieplūde ir eļļā, bet līmenis nekrīt- kādi secinājumi?
ieplūdē vienmēr ir eļļa,ja sulo gar savienojumiem,tad sūdīgi savienojumi,ja tikai viegls apsvīdums,tad vispār nav jāņem galvā.Dzinējs netērēt eļļu nevar,Ja pa 10k nav krities līmenis,tad soļķis drusku iet klāt
Offline
kexxx
02. Sep 2021, 12:50 #8470

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:


02 Sep 2021, 12:48:04 @uldens1 rakstīja:

02 Sep 2021, 12:35:47 @kexxx rakstīja:
Ja visa ieplūde ir eļļā, bet līmenis nekrīt- kādi secinājumi?
ieplūdē vienmēr ir eļļa,ja sulo gar savienojumiem,tad sūdīgi savienojumi,ja tikai viegls apsvīdums,tad vispār nav jāņem galvā.Dzinējs netērēt eļļu nevar,Ja pa 10k nav krities līmenis,tad soļķis drusku iet klāt


Nu te cilvēks saka, ka ieplūdē viss konkrēti eļļains
Offline
uldens1
02. Sep 2021, 12:53 #8471

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Sep 2021, 12:50:17 @kexxx rakstīja:

02 Sep 2021, 12:48:04 @uldens1 rakstīja:

02 Sep 2021, 12:35:47 @kexxx rakstīja:
Ja visa ieplūde ir eļļā, bet līmenis nekrīt- kādi secinājumi?
ieplūdē vienmēr ir eļļa,ja sulo gar savienojumiem,tad sūdīgi savienojumi,ja tikai viegls apsvīdums,tad vispār nav jāņem galvā.Dzinējs netērēt eļļu nevar,Ja pa 10k nav krities līmenis,tad soļķis drusku iet klāt


Nu te cilvēks saka, ka ieplūdē viss konkrēti eļļains
tur viemēr ir konkrēti eļļains,no kūlera vienmēr izpilēs pat kāda pile
Offline
kexxx
02. Sep 2021, 13:11 #8472

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

Dīzeļis ir spēks!

Vibrē? Normāli, tas tak dīzelis!
Dūmo? Normāli, tas tak dīzelis!
Smird? Normāli, tas tak dīzelis!
Dzen kkur eļļu? Normāli, tas tak dīzelis!
Neiet? Jāglušī egr, jāgriež pdf, jānočipo.

Visas problēmas atrisinātas
Offline
uldens1
02. Sep 2021, 13:25 #8473

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16213

Braucu ar:


02 Sep 2021, 13:11:07 @kexxx rakstīja:
Dīzeļis ir spēks!

Vibrē? Normāli, tas tak dīzelis!
Dūmo? Normāli, tas tak dīzelis!
Smird? Normāli, tas tak dīzelis!
Dzen kkur eļļu? Normāli, tas tak dīzelis!
Neiet? Jāglušī egr, jāgriež pdf, jānočipo.

Visas problēmas atrisinātas
ar benzīniekiem diži savādāk???Labi tur kritiskākos brīžos TA nevar iziet,tad taisa,bet pārsvarā tieši tādi paši nopisteņi kā dīzeļi,benzīniekiem biežākā problēma eļļas gredzeni iekoksējušies dēl retajām eļļas maiņām
Offline
RS7
02. Sep 2021, 13:28 #8474

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Jums laiks abiem atrādīt savus sterilos un labos autosus, pirms lienat kāsim auspufā bez vazilīna
Offline
sys9291
02. Sep 2021, 13:39 #8475

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Sep 2021, 11:19:39 @DM-101 rakstīja:

02 Sep 2021, 10:54:57 @4525 rakstīja:
Dzinējs M57N2 turbīna dzen eļļu ieplūdē, attiecīgi spiež gar visiem cauruļu savienojumiem utt. Kartera ventilācijas caurule pirms turbīnas visa eļļaina.
Nomainīju uz restaurētu turbīnu no IC.lv, kartera vetilācija jauna, pie reizes dpf uz stendu aizvests profilaktiski izmazgāt, visas blīves caurulēm jaunas, bet nekādu izmaiņu.
Vidējais degvielas patēriņš 6,5l uz 100km.
Eļļas līmenis pa 10k km tikpat kā nav mainījies.
Noņemot eļļas korķi, vai taustu- no kartera diezgan stipri nāk ārā eļļas tvaiki, bet spiediens karterī īsti nav, pie 1500rmp tvaiki pazūd (savelk atpakaļ).
Izdilusi virzuļgrupa? Pārāk biežas DPF reģenerācijas un par daudz dīzeļa eļļā nonāk?
Kurš mācētu nodiagnosticēt vai ir salabojams šis defekts?
Nezinu vai ar šo saistīts, bet braucot kruīzā reizēm ir sajūta, ka kāds bremzes pietur- tā kā adaptīvais bremzētu.



kaads var izskaidrot, kaads sakars biezhiem regen un elljas liimenja straujaakai augshanai?

Dīvains pilsonis:
1. kartera ventilācijā eļļa - viņš maina turbo
2. ja jau spiež tvaiku pa eļļas taustu - un kartera ventilācija JAUNA...nu man liekas domāt problēmas dzinēja mehānikā
3. par bremžu pieturēšanu - a kas teica ka tā tiešām nav? pilnīgi reāli, ka ķīlē kāds supports... (reģenerāciju braucot kruīzā just diez vai var - vismaz es nejūtu ne braucot - ne blakus sēdot)


Offline
sys9291
02. Sep 2021, 13:40 #8476

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Sep 2021, 13:25:42 @uldens1 rakstīja:

02 Sep 2021, 13:11:07 @kexxx rakstīja:
Dīzeļis ir spēks!

Vibrē? Normāli, tas tak dīzelis!
Dūmo? Normāli, tas tak dīzelis!
Smird? Normāli, tas tak dīzelis!
Dzen kkur eļļu? Normāli, tas tak dīzelis!
Neiet? Jāglušī egr, jāgriež pdf, jānočipo.

Visas problēmas atrisinātas
ar benzīniekiem diži savādāk???Labi tur kritiskākos brīžos TA nevar iziet,tad taisa,bet pārsvarā tieši tādi paši nopisteņi kā dīzeļi,benzīniekiem biežākā problēma eļļas gredzeni iekoksējušies dēl retajām eļļas maiņām

un arī no pārāk biezām eļļām - jo ar paredzēto eļļu vanosi grab...
Offline
4525
02. Sep 2021, 14:04 #8477

Kopš: 22. Jan 2018

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


02 Sep 2021, 13:39:03 @sys9291 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:19:39 @DM-101 rakstīja:

02 Sep 2021, 10:54:57 @4525 rakstīja:
Dzinējs M57N2 turbīna dzen eļļu ieplūdē, attiecīgi spiež gar visiem cauruļu savienojumiem utt. Kartera ventilācijas caurule pirms turbīnas visa eļļaina.
Nomainīju uz restaurētu turbīnu no IC.lv, kartera vetilācija jauna, pie reizes dpf uz stendu aizvests profilaktiski izmazgāt, visas blīves caurulēm jaunas, bet nekādu izmaiņu.
Vidējais degvielas patēriņš 6,5l uz 100km.
Eļļas līmenis pa 10k km tikpat kā nav mainījies.
Noņemot eļļas korķi, vai taustu- no kartera diezgan stipri nāk ārā eļļas tvaiki, bet spiediens karterī īsti nav, pie 1500rmp tvaiki pazūd (savelk atpakaļ).
Izdilusi virzuļgrupa? Pārāk biežas DPF reģenerācijas un par daudz dīzeļa eļļā nonāk?
Kurš mācētu nodiagnosticēt vai ir salabojams šis defekts?
Nezinu vai ar šo saistīts, bet braucot kruīzā reizēm ir sajūta, ka kāds bremzes pietur- tā kā adaptīvais bremzētu.



kaads var izskaidrot, kaads sakars biezhiem regen un elljas liimenja straujaakai augshanai?

Dīvains pilsonis:
1. kartera ventilācijā eļļa - viņš maina turbo
2. ja jau spiež tvaiku pa eļļas taustu - un kartera ventilācija JAUNA...nu man liekas domāt problēmas dzinēja mehānikā
3. par bremžu pieturēšanu - a kas teica ka tā tiešām nav? pilnīgi reāli, ka ķīlē kāds supports... (reģenerāciju braucot kruīzā just diez vai var - vismaz es nejūtu ne braucot - ne blakus sēdot)





1. Pie pirkšanas diagnostikas tika teikts, ka turbīnai ir lufte un eļļu jau dzen. 260kkm un varbūt kaut kas notīts- nevienu brīdi nenožēloju tos 900 eiro vai cik nu tur bija.
2. Varbūt mehānika, varbūt sprauslas, varbūt reģenerācija, varbūt kaut kas cits? Kurš var nodiagnosticēt?
3. Ar bremzēm tur nav problēma. Motors vai kārba. Kurš var nodiagnosticēt? Tas būs grūti, jo defekts nav katru dienu novērojams.
Pēc pirkšanas diagnostikas vēl vienu reizi biju bavarian auto un Alens arī ir reiz uzmetis aci. Neviens neko nav atradis. Tad vēl turbo nebija mainīts un par eļļu ieplūdē es nesūdzējos.
Varbūt esmu dīvains, bet es tikai gribēju sataisīt to miseni. Tagad gan vairāk nodiagnosticēt vai ir vērts.
Offline
sys9291
02. Sep 2021, 16:18 #8478

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Sep 2021, 14:04:15 @4525 rakstīja:

02 Sep 2021, 13:39:03 @sys9291 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:19:39 @DM-101 rakstīja:

02 Sep 2021, 10:54:57 @4525 rakstīja:
Dzinējs M57N2 turbīna dzen eļļu ieplūdē, attiecīgi spiež gar visiem cauruļu savienojumiem utt. Kartera ventilācijas caurule pirms turbīnas visa eļļaina.
Nomainīju uz restaurētu turbīnu no IC.lv, kartera vetilācija jauna, pie reizes dpf uz stendu aizvests profilaktiski izmazgāt, visas blīves caurulēm jaunas, bet nekādu izmaiņu.
Vidējais degvielas patēriņš 6,5l uz 100km.
Eļļas līmenis pa 10k km tikpat kā nav mainījies.
Noņemot eļļas korķi, vai taustu- no kartera diezgan stipri nāk ārā eļļas tvaiki, bet spiediens karterī īsti nav, pie 1500rmp tvaiki pazūd (savelk atpakaļ).
Izdilusi virzuļgrupa? Pārāk biežas DPF reģenerācijas un par daudz dīzeļa eļļā nonāk?
Kurš mācētu nodiagnosticēt vai ir salabojams šis defekts?
Nezinu vai ar šo saistīts, bet braucot kruīzā reizēm ir sajūta, ka kāds bremzes pietur- tā kā adaptīvais bremzētu.



kaads var izskaidrot, kaads sakars biezhiem regen un elljas liimenja straujaakai augshanai?

Dīvains pilsonis:
1. kartera ventilācijā eļļa - viņš maina turbo
2. ja jau spiež tvaiku pa eļļas taustu - un kartera ventilācija JAUNA...nu man liekas domāt problēmas dzinēja mehānikā
3. par bremžu pieturēšanu - a kas teica ka tā tiešām nav? pilnīgi reāli, ka ķīlē kāds supports... (reģenerāciju braucot kruīzā just diez vai var - vismaz es nejūtu ne braucot - ne blakus sēdot)





1. Pie pirkšanas diagnostikas tika teikts, ka turbīnai ir lufte un eļļu jau dzen. 260kkm un varbūt kaut kas notīts- nevienu brīdi nenožēloju tos 900 eiro vai cik nu tur bija.
2. Varbūt mehānika, varbūt sprauslas, varbūt reģenerācija, varbūt kaut kas cits? Kurš var nodiagnosticēt?
3. Ar bremzēm tur nav problēma. Motors vai kārba. Kurš var nodiagnosticēt? Tas būs grūti, jo defekts nav katru dienu novērojams.
Pēc pirkšanas diagnostikas vēl vienu reizi biju bavarian auto un Alens arī ir reiz uzmetis aci. Neviens neko nav atradis. Tad vēl turbo nebija mainīts un par eļļu ieplūdē es nesūdzējos.
Varbūt esmu dīvains, bet es tikai gribēju sataisīt to miseni. Tagad gan vairāk nodiagnosticēt vai ir vērts.

pirms tam jau ne pušplēsta vārda nebija par lufti turbīnā... kuras esamības nenozīnē, ka tiek dzīta eļļa...no turbīnas...
PAr eļļas noplūdēm runājot - mainam ne tikai blīvi - bet visu trubu, jo jauna blīve pie izdiluša fiksatora NEKO NEDOD...
PAr bremzēšanas effektu runājot viņš ir jāredz dzīvē nevis no nostāstiem, jo ja tam nav objektīvu pierādījumu (kļūdu, dzīvo datu parametru), tad stāsts ne par ko...
P.S analoģisks stāsts, klients stāsta, ka braucot taisni stūre nestāvot taisni - iesēžos, izbraucu - man liekas taisni - prasu klientam kapēc domā ka šķībi - atbilde triviāla, vienā pusē stūres spieķis stāv paralēli uzlikai - otrā nē (tas, ka uzlika uz paneļa nav taisna nevienu neienteresē... ). Nu klientam kā vienmēr taisnība - pārkalibrējām aktīvo stūri pēc viņa vēlmēm (2,3 grādi nepatika ) toties visi priecīgi...
Offline
Angelz
02. Sep 2021, 16:48 #8479

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


02 Sep 2021, 14:56:31 @DM-101 rakstīja:

Hmm.. Bavarian car? Izklausaas profesionaali

.....bet tadus bavarian un Alenu, ja vien vinjsh oficieaali straadaatu tajaa kantorii] - vinjiem butu kriminaalatbildiiba....



02 Sep 2021, 14:04:15 @4525 rakstīja:

....Pēc pirkšanas diagnostikas vēl vienu reizi biju bavarian auto un Alens arī ir reiz uzmetis aci. Neviens neko nav atradis. Tad vēl turbo nebija mainīts un par eļļu ieplūdē es nesūdzējos......


Neatceros precīzi visas lietotāja 4525 vēlmes, nav pa rokai auto dators, bet a/m ir bijusi pie manis 2019 gada beigās ar lūgumu reģistrēt akumulatoru un apskatīties DPF.

Ar Bavarian auto man nav nekad bijis nekāda sakara.

Kaspar, tu kārtējo reizi pierādi kāds patiesībā esi! Tā tik turpini!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 02 Sep 2021, 16:48:54 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
02. Sep 2021, 17:12 #8480

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


02 Sep 2021, 16:57:46 @DM-101 rakstīja:

kaads tad es esmu?

Bavaria auto ir ex Permalat komanda.

BavariaN auto/parts/workshop - Slokas 52G, Kristiaans. Vismaz ar shiem 3 nosaukumiem man FB raadaas reklaamas [un adrese: Slokas 52G, un Kristiaana telefons].

Piedevaam, cilveeks min Alenu. Tb., Bavaria straadaa cits Alens, ne tu?

Un, ja cilveeks uzradaas pie tevis un luudza paarbaudiit DPF, [ko tu pats atziisti], tad - ir tieshi tas keiss, ar ko runaaju. Kraapshanaas ar DPF regjistreeshanu. Nu, ko tu arii savam auto esi dariijis, ne?

Alen, tu kaut ko nelaagu piipee?




Nu cilvēks min mani un? Situācijas ir daudz un dažādas, tāpat kā konteksts.

Man domāt pīpē tieši tu! Vienmēr ir sava vīzija, doma un galvenais taisnība par to kas kā ir bijis un ko prasījis un teicis. Nav jau pirmā reize. Un tas atkārtojas ar vairākiem cilvēkiem, kas liecina par daudz ko.

Kāda daļa tev gar manu auto?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4