Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
kars
03. Feb 2010, 01:14 #8421

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:02:52 Mikuzz rakstīja:

03 Feb 2010, 00:39:27 kars rakstīja:
nu ja pazūd/pārkarst bremzes tad tas ir attaisnojums, bet tā

you should NEVER! downshift (use comprresion braking) to slow down on track during performance driving



Kapēc neiekopēji teikuma turpinājumu

"Doing so can result in a spin"

Katrā ziņā, ja to darā tā, kā vajag, problēmām nevajadzētu būt




tas ja tu gribi driftēt tad jā

bet šosejā parasti no tā cenšās izvairīties

..un tālāk viņš taica "brakes are cheaper then your transmission parts"



03 Feb 2010, 01:10:37 Ekimons rakstīja:

03 Feb 2010, 01:08:46 kars rakstīja:

03 Feb 2010, 01:00:15 Ekimons rakstīja:
izbrauc ar audi un tad...


ok

bet ir daudz labāks vieds kā cīnīties ar pis taisni..

skat. 0:32


aha, ar 20gadus veciem ~130zs un 50km/h


kas vaines sēdināšanai ar kreileni?

[ Šo ziņu laboja kars, 03 Feb 2010, 01:17:04 ]

Offline
Mikuzz
03. Feb 2010, 01:17 #8422

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Feb 2010, 01:14:50 kars rakstīja:


tas ja tu gribi driftēt tad jā

bet šosejā parasti no tā cenšās izvairīties

..un tālāk viņš taica "brakes are cheaper then your transmission parts"




Tālaāk neskatījos

Es uzskatu ka var darīt, ja nedara caur pakaļu un k-kā haosā

Nopirkšu imprezu, salauzīšu, izteikšu viedokli
Offline
kars
03. Feb 2010, 01:28 #8423

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:17:38 Mikuzz rakstīja:

03 Feb 2010, 01:14:50 kars rakstīja:


tas ja tu gribi driftēt tad jā

bet šosejā parasti no tā cenšās izvairīties

..un tālāk viņš taica "brakes are cheaper then your transmission parts"




Tālaāk neskatījos

slikti tur viss ir paskaidrots kas un kā ir pareizi..

Es uzskatu ka var darīt, ja nedara caur pakaļu un k-kā haosā

Nopirkšu imprezu, salauzīšu, izteikšu viedokli


pareizi ir ar starpgāzi ja patīk slēgties caur robiem bremzējot, bet tad autiņš nepalēlinās(slēgšanās dēļ) jo kārbas apgriezieni sakrīt ar motora apgriezieniem.. un visa palēlināšanās notiek ar darba bremzi

[ Šo ziņu laboja kars, 03 Feb 2010, 02:45:10 ]

Offline
Mikuzz
03. Feb 2010, 01:32 #8424

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Feb 2010, 01:28:11 kars rakstīja:


pareizi ir ar starpgāzi ja patīk slēgties caur robiem bremzējot, bet tad autiņš nepalēlinās jo kārbas apgriezieni sakrīt ar motora apgriezieniem.. un visa palēlināšanās no tiek ar darba bremzi


Bremzēšanās notiek, kamēr tie apgriezini izlīdzinās, tas brīdis tik jāizmanto
Offline
Siipols
03. Feb 2010, 01:33 #8425

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


03 Feb 2010, 01:08:46 kars rakstīja:

03 Feb 2010, 01:00:15 Ekimons rakstīja:
izbrauc ar audi un tad...


ok

bet ir daudz labāks vieds kā cīnīties ar pis taisni..

skat. 0:32

Tev saka IZBRAUC!!!!!
un tad stum savu politiku! salidzinaji arī 750hp UR ar 140hp Prostaquatrro



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
arizah
03. Feb 2010, 01:35 #8426

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

shon atbraucu maajaas un skatos - bamperis pod sti

sti bamperis

Offline
kars
03. Feb 2010, 01:40 #8427

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:32:47 Mikuzz rakstīja:

03 Feb 2010, 01:28:11 kars rakstīja:


pareizi ir ar starpgāzi ja patīk slēgties caur robiem bremzējot, bet tad autiņš nepalēlinās jo kārbas apgriezieni sakrīt ar motora apgriezieniem.. un visa palēlināšanās no tiek ar darba bremzi


Bremzēšanās notiek, kamēr tie apgriezini izlīdzinās, tas brīdis tik jāizmanto



ja bez starpgāzes tad izlīdzinās un arī bremzējās bet ja to dara ar starpgāzi tad apgriezieni ir jau izlīdzināti un sakrīt ar motora apgriezienim un bremzēšana nenotiek



es jau piekusu te diskutēt

mans rezumē ir >

bremzēt ar robiem bez starpgāzes ir fail (un tad brīnās ka tās kārbas tā lūzt)

bremzēšanai ir domātas bremzes

ar robiem bremzēja vecus žiguļus un audi quattro ar pārkarsētām bremzēm



[ Šo ziņu laboja kars, 03 Feb 2010, 01:43:55 ]

Offline
kars
03. Feb 2010, 01:41 #8428

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:33:12 Siipols rakstīja:

03 Feb 2010, 01:08:46 kars rakstīja:

03 Feb 2010, 01:00:15 Ekimons rakstīja:
izbrauc ar audi un tad...


ok

bet ir daudz labāks vieds kā cīnīties ar pis taisni..

skat. 0:32

Tev saka IZBRAUC!!!!!
un tad stum savu politiku! salidzinaji arī 750hp UR ar 140hp Prostaquatrro




spiest uz bremzi vienlaicīgi dodot gāzi var arī 140hp raudi..

vienkārša politika
Offline
Mikuzz
03. Feb 2010, 01:43 #8429

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Feb 2010, 01:40:03 kars rakstīja:


ja bez starpgāzes tad izlīdzinās un arī bremzējās bet ja to dara ar starpgāzi tad apgriezieni ir jau izlīdzināti un sakrīt ar motora apgriezienim un bremzēšana nenotiek



es jau piekusu te diskutēt

mans rezumē ir >

bremzēt ar robiem bez starpgāzes ir fail

bremzēšanai ir domātas bremzes

ar robiem bremzēja vecus žiguļus un audi quattro ar pārkarsētām bremzēm






Sinhronizatori jau palīdz saslēgt un tad var noķert īso brīdi sabremzēšanai ar pārnesumu

Labi, lai vai kā, katrs brauc kā māk

Offline
Siipols
03. Feb 2010, 01:46 #8430

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


03 Feb 2010, 01:41:48 kars rakstīja:

spiest uz bremzi vienlaicīgi dodot gāzi var arī 140hp raudi..

vienkārša politika

Vēl vienkāŗšak ir tas,ka tie 140 apstajas tajā mirkli,kad spiež bremzes

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
03. Feb 2010, 01:47 #8431

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


03 Feb 2010, 01:35:18 arizah rakstīja:
shon atbraucu maajaas un skatos - bamperis pod sti

sti bamperis


Pod STI un pod borģuras arī bijis,ka saplaisajis?

Kas Tev viņam par lampam? tak ne Rižinal?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
arizah
03. Feb 2010, 01:49 #8432

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

sti lampas taas ir.
Offline
kars
03. Feb 2010, 01:52 #8433

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:46:32 Siipols rakstīja:

03 Feb 2010, 01:41:48 kars rakstīja:

spiest uz bremzi vienlaicīgi dodot gāzi var arī 140hp raudi..

vienkārša politika

Vēl vienkāŗšak ir tas,ka tie 140 apstajas tajā mirkli,kad spiež bremzes


nau jau jāspiež tā ka slāpst nost

to pašu esmu darijis arī ar fwd(bez abs), efekts tāds pats kā ar roceni tika precīzāk un abas rokas ir uz stūres un vilkme ārā no līkuma ir labāka dēļ tā ka bremzējot jauda aiziet arī uz otru ratu

[ Šo ziņu laboja kars, 03 Feb 2010, 01:52:41 ]

Offline
Driver
03. Feb 2010, 01:55 #8434

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neesmu nevienu karbu saplesis (pie)bremzejot ar robiem, varbut es maku izspiest sajugu lidz galam

kaa ari sinhronizatori ir tam paredzeti lai "salagotu atrumus"

javien kads nemegina iespraust otraja roba pie 170mkh un certot plus atmest sajugu

pa ziemu tagad biezi taa daru, lai biki pametatu auto aizmuguri un pabiedetu botanikjus uz celja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kars
03. Feb 2010, 02:01 #8435

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 01:55:51 Driver rakstīja:
neesmu nevienu karbu saplesis (pie)bremzejot ar robiem, varbut es maku izspiest sajugu lidz galam

kaa ari sinhronizatori ir tam paredzeti lai "salagotu atrumus"

javien kads nemegina iespraust otraja roba pie 170mkh un certot plus atmest sajugu

pa ziemu tagad biezi taa daru, lai biki pametatu auto aizmuguri un pabiedetu botanikjus uz celja



tāpēc ka ar vientilta piedziņas auto to ir 2x grūtāk izdarīt (salauzt kārbu bremzējot ar robiem), kā ar awd


vispār es nesaprotu šitos robu bremzētājus

kāds no tā ir labums braucot normālā ielas režīmā ietaupat uz bremžu klučiem/diskiem (ja ņemam vērāk ka kārbu nenokajiet)

jab arī jums patīk kad pakaļa noraujās
Offline
Driver
03. Feb 2010, 02:04 #8436

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tu paskaties kaa es braucu pa ielu
kamer 520 iet (sliid) kaa m5, tikmer tas ir jaizmanto. bet lai cik divaini tev tas liktos, tad (pie)bremzejot ar robiem un bremzejot ar darba bremzi nezkapec auto apstajas isaka posmaa.

03 Feb 2010, 02:01:07 kars rakstīja:

03 Feb 2010, 01:55:51 Driver rakstīja:
neesmu nevienu karbu saplesis (pie)bremzejot ar robiem, varbut es maku izspiest sajugu lidz galam

kaa ari sinhronizatori ir tam paredzeti lai "salagotu atrumus"

javien kads nemegina iespraust otraja roba pie 170mkh un certot plus atmest sajugu

pa ziemu tagad biezi taa daru, lai biki pametatu auto aizmuguri un pabiedetu botanikjus uz celja



tāpēc ka ar vientilta piedziņas auto to ir 2x grūtāk izdarīt (salauzt kārbu bremzējot ar robiem), kā ar awd


vispār es nesaprotu šitos robu bremzētājus

kāds no tā ir labums braucot normālā ielas režīmā ietaupat uz bremžu klučiem/diskiem (ja ņemam vērāk ka kārbu nenokajiet)

jab arī jums patīk kad pakaļa noraujās


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
03. Feb 2010, 02:09 #8437

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Feb 2010, 02:01:07 kars rakstīja:
tāpēc ka ar vientilta piedziņas auto to ir 2x grūtāk izdarīt (salauzt kārbu bremzējot ar robiem), kā ar awd


vispār es nesaprotu šitos robu bremzētājus

kāds no tā ir labums braucot normālā ielas režīmā ietaupat uz bremžu klučiem/diskiem (ja ņemam vērāk ka kārbu nenokajiet)

jab arī jums patīk kad pakaļa noraujās


Kurš teica ka ikdienā, es ikdienā tā nebraucu, uznāk k-kāds trakums uz nereāli aktīvu braukšanu, tad moš to pielietoju un arī tā retāk
Ziemā ir savādāk, to šoreiz neskaitam

Par pakaļas noraušanos +1, patīk

[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 03 Feb 2010, 02:12:09 ]

Offline
kars
03. Feb 2010, 02:13 #8438

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 02:04:38 Driver rakstīja:
bet lai cik divaini tev tas liktos, tad (pie)bremzejot ar robiem un bremzejot ar darba bremzi nezkapec auto apstajas isaka posmaa.





tā ir tikai iedoma

nezkapēc profesionāli autosportisti bremzē tikai ar bremzi nevis ar bremzi + robiem...

tā taču vērētu ietāupīt uz bremzēšanas ceļa garumu un uzlabot apļalaikus



skat video
Offline
Driver
03. Feb 2010, 02:16 #8439

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

laikam man bus sudigas bremzes, laiks remontet
bet ja es no krustojuma gribu izet ar otro robu, bet braucu pirms vinja ar ceturto, tad ko man darit? pirmo spiest bremzi, vai likt robaa? vai vispar nespiest bremzi?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kars
03. Feb 2010, 02:22 #8440

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Feb 2010, 02:16:38 Driver rakstīja:
laikam man bus sudigas bremzes, laiks remontet
bet ja es no krustojuma gribu izet ar otro robu, bet braucu pirms vinja ar ceturto, tad ko man darit? pirmo spiest bremzi, vai likt robaa? vai vispar nespiest bremzi?




priekš kam bremzēt min grīdā 0:50 min
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex