Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
11. Jul 2005, 22:58 #841

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-11 22:56, BB rakstīja:
Paldies Permalatam
man vairs nav karsti

Lūdzu! Vienmēr laipni!
Offline
rosigais
11. Jul 2005, 23:30 #842

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

cik maksā 1.8i(e21) motoram salikt jaunus organus,gredzenus šāles utt...karoč standarta zirgu staļa atdzīvināšana
Offline
Permalat
11. Jul 2005, 23:39 #843

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-11 23:30, rosigais rakstīja:
cik maksā 1.8i(e21) motoram salikt jaunus organus,gredzenus šāles utt...karoč standarta zirgu staļa atdzīvināšana

Diemžēl, standarta jau vairs nesanāk. Jau ir nopietnas problēmas ar rezerves daļām, jāredz, kādā stavoklī bloks, galva, utt..
Offline
rosigais
11. Jul 2005, 23:51 #844

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


2005-07-11 23:39, Permalat rakstīja:

Diemžēl, standarta jau vairs nesanāk. Jau ir nopietnas problēmas ar rezerves daļām, jāredz, kādā stavoklī bloks, galva, utt..


aptuveni..es rēķinos uz kādiem 150ls,ja tiešām nevar sačinīt tad jāliek iekšā jaunāks motors,pieņemsim no e30 normālu motoru cik maksās reanimēt
Offline
Permalat
12. Jul 2005, 09:46 #845

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-11 23:51, rosigais rakstīja:

2005-07-11 23:39, Permalat rakstīja:

Diemžēl, standarta jau vairs nesanāk. Jau ir nopietnas problēmas ar rezerves daļām, jāredz, kādā stavoklī bloks, galva, utt..


aptuveni..es rēķinos uz kādiem 150ls,ja tiešām nevar sačinīt tad jāliek iekšā jaunāks motors,pieņemsim no e30 normālu motoru cik maksās reanimēt

Nē, par darbu būs vairāk! Par daļām vispār nerunājot! Ja bloks/virzuļgrupa padilis, tas (bloks) jaslīpē līdz remontizmēram, bet virzuļi ar klaņiem jaliek jauni. Viens virzulis + gredzeni, piemēram M20, maksā ap Ls 100/gab. Plus būs izdilušas vārstu vadotnes...
Mans personiskais viedoklis. M20 labai reanimācijai jārēķinās ar kādiem Ls 1000. Jā, labāk meklē M40 motoru, tāds maksās ap Ls 100. Bet, vēl būs jāpērk: gaisa mērītājs, starteris, ģenerators (ja neder vecais), provodka, DME, radiators, izplūdes trakta bikses, utt. Riktīga pārbūve sanāk. Bet, arī tad diez vai zem Ls 300-400 plus darbs iekļausies...
Offline
Krivik
12. Jul 2005, 10:20 #846

Kopš: 10. Jun 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Jautājums par E30
Vai 318 is-am kārba ir tāda pati kā parastajam i 90. gada
Kaukā man pirmais un trešais robs negrib normāli likties.
Offline
Agritis
12. Jul 2005, 10:22 #847

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Sveiki!

Ir nobriedusi doma par vāgena maiņu un nupat kā pamanījās iekrist acīs 730i ’91. Ar 7xx nav nekādas pieredzes, tāpēc gribēju uzjautāt, vai nav kādu kasjaku ar šo modeli (tjip motori jūk ārā utt utjpr.) Šitam laikam ir R6 M30B30 ar ķēdi, ja? Un šamā arī nāk maināma ik pa laikam tāpat kā zobsiksna uz M20? Drošivien, ka arī izmaksas par kārtu atšķiras, ne?

Un vēl - vai pie jums ir iespējams pirms pirkšanas uz diagnostiku tikt? Te es biju vairāk domājis, cik ilgi ir rindās jāstāv, jo vāgena pirkšanu tā īsti nevar saplānot pa stundām.
Offline
Permalat
12. Jul 2005, 10:59 #848

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-12 10:20, Krivik rakstīja:
Jautājums par E30
Vai 318 is-am kārba ir tāda pati kā parastajam i 90. gada
Kaukā man pirmais un trešais robs negrib normāli likties.

ETK man saka, ka tāda karba vēl ir 518 E34 tikai..
Offline
Permalat
12. Jul 2005, 11:01 #849

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-12 10:22, Agritis rakstīja:
Sveiki!

Ir nobriedusi doma par vāgena maiņu un nupat kā pamanījās iekrist acīs 730i ’91. Ar 7xx nav nekādas pieredzes, tāpēc gribēju uzjautāt, vai nav kādu kasjaku ar šo modeli (tjip motori jūk ārā utt utjpr.) Šitam laikam ir R6 M30B30 ar ķēdi, ja? Un šamā arī nāk maināma ik pa laikam tāpat kā zobsiksna uz M20? Drošivien, ka arī izmaksas par kārtu atšķiras, ne?

Un vēl - vai pie jums ir iespējams pirms pirkšanas uz diagnostiku tikt? Te es biju vairāk domājis, cik ilgi ir rindās jāstāv, jo vāgena pirkšanu tā īsti nevar saplānot pa stundām.

M30 motors nav mežonīgi dārgs apkopēs. Cita lieta, ka sakas (jau) problēmas ar rezerves daļām.. Vari mēģināt braukt šurp, kad esi dabūjis to E32. Bet, rēķinies, ka būs japagaida, kamēr kāds pacēlājs / diagnostikas kompis uz brīdi atbrīvojas..
Viss ir atkarīgs no iepriekšējo īpašnieku attieksmes pret to auto.
Offline
Agritis
12. Jul 2005, 11:07 #850

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

)

Īpašnieks saka, ka vāgens esot ideāls - sēdi un brauc, bēdu nezinādams! OK, no sākuma uzmetīšu acis tikai vizuāli, tad jau redzēs. Vienīgi atmiņā palicis kautkur pa acu galam manīts teksts, ka R6 3L motors bmw nebija īsti ok sanācis un ka 3.5L esot labāks.
Offline
Permalat
12. Jul 2005, 11:19 #851

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-12 11:07, Agritis rakstīja:
)

Īpašnieks saka, ka vāgens esot ideāls - sēdi un brauc, bēdu nezinādams! OK, no sākuma uzmetīšu acis tikai vizuāli, tad jau redzēs. Vienīgi atmiņā palicis kautkur pa acu galam manīts teksts, ka R6 3L motors bmw nebija īsti ok sanācis un ka 3.5L esot labāks.

vecais 12 cilindru motors ir ar mazu resursu un dārgs apkopē, bet ar M30 globalu problemu nebija. Par to īsti nav jāuztraucas!
Offline
gintars
13. Jul 2005, 09:07 #852

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 355

Braucu ar: arklu

Hai permalat.
E 39
Kas par lietu ka izslēdzot kondicionieri tas smird (smirdoņa kad atver logus) un lietus laikā izslēdzot svīst riktīgi logi un arī ir nelāgs smacinieks, bet ieslēdzot atpakaļ ir ok.


Kāpēc permalats neatbild uz jautājumiem

uuuuuuuuuuu[ This message was edited by: gintars on 2005-07-13 15:06 ]
Offline
GirtzB
13. Jul 2005, 09:17 #853

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22127

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho kondesāts smako....

Paldies permalatam par salon filtra nomaiņu, tagad uz minimumu kondicioniera jauda tāda kāda bij pirms tam uz max.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
SEMIGALL
13. Jul 2005, 09:28 #854

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2005-07-13 09:07, gintars rakstīja:
Hai permalat.
E 39
Kas par lietu ka izslēdzot kondicionieri tas smird (smirdoņa kad atver logus) un lietus laikā izslēdzot svīst riktīgi logi un arī ir nelāgs smacinieks, bet ieslēdzot atpakaļ ir ok.

karstaja laikā un mitruma ietekmē baktērijas vairojas uz nebēdu
ir speciāla ķīmija ar kuru var dezinficēt
Offline
kro
13. Jul 2005, 09:58 #855

Kopš: 17. Jan 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: bmw bez jumta

vipariba ja jau par salona filtriem tad man ari intresē nomainīt visus ventilācijas filtrus. cik tie maksā, kādi man ir vajadzīgi un vai ir uz vietas? mašīnas vin EJ65860
Offline
ZigS
13. Jul 2005, 10:02 #856

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

[ This message was edited by: ZigS on 2005-07-13 11:44 ]
Offline
Neoo
13. Jul 2005, 10:05 #857

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Permalat, kas vareetu buut par vainu, braucot, aizmugureejais amortizators vienaa pusee chiikst, esmu nogreekojies un tieshi tam nav virsuu puteklju gumija, vareetu buut, ka piesaarnjojies Sekas un riiciiba

Paldies

-----------------

Offline
kro
13. Jul 2005, 10:15 #858

Kopš: 17. Jan 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: bmw bez jumta


2005-07-13 10:02, ZigS rakstīja:
Auto: E30 325i, 1987.g.

Jautaajums:
kas naak shtepseleets dzeltenajaa un zaljajaa shtepselii instrumentu panelim (skatiit bildi zemaak)?
Dzeltenajaa naak viens, bet zaljajaa var pa vienam vadinjam iespraust?!



ja es pareizi atceros tad dzeltenajaa spraužās pilnais/nepilnais OBC
bet zaļā štekeru grupa man arī ir mīkla? man tur arī viens vadiņš iet iekša bet ko nozīmē viņs nav zināms

[ This message was edited by: kro on 2005-07-13 10:17 ]
Offline
ZigS
13. Jul 2005, 10:25 #859

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-07-13 10:15, kro rakstīja:
ja es pareizi atceros tad dzeltenajaa spraužās pilnais/nepilnais OBC
bet zaļā štekeru grupa man arī ir mīkla? man tur arī viens vadiņš iet iekša bet ko nozīmē viņs nav zināms


par to dzelteno arii bija taada aizdoma ka prieksh OBC.

bet reebuss man ira tas zaljais!?
Offline
Regisss
13. Jul 2005, 10:39 #860

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Kas taa ir par ieriici kas atrodaas pie taa atntenas pastiprinaataaja un ir izcelta??? Un kādas ir šīs ierīces funkcijas???







Varbuut tam pastiprinaataajam vajag kaartiigaaku zemeejumu? vakar dabuuju shaadu pashu citu un arii iisti nekas nemainiijaas? Tas pastiprinaataajs zemeejaas caur kjepinjaam ar ko pieskruveets pie autinja???

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo