Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Mixzzz
27. Jan 2025, 12:57 #841

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


27 Jan 2025, 11:51:14 @jermanis83 rakstīja:

25 Jan 2025, 15:46:17 @shirminieks rakstīja:

24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:

24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?


Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese


Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?


535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100


Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.


Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!


Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir



Tur neviena detaļa tam xdrive nav tāda kuru nevarētu atrast zem 500e. Ja to pat nevar salabot, bail iedomāties kas darās ar visu pārējo auto.
Offline
abyss
27. Jan 2025, 13:04 #842

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8381

Braucu ar: e39 523

Un papildinot bēdīgās ziņas, ne jau xdrive trūkums liedz ieskrieties zem 5 sec
Offline
jermanis83
27. Jan 2025, 13:04 #843

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


27 Jan 2025, 12:57:13 @Mixzzz rakstīja:

27 Jan 2025, 11:51:14 @jermanis83 rakstīja:

25 Jan 2025, 15:46:17 @shirminieks rakstīja:

24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:

24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?


Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese


Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?


535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100


Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.


Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!


Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir



Tur neviena detaļa tam xdrive nav tāda kuru nevarētu atrast zem 500e. Ja to pat nevar salabot, bail iedomāties kas darās ar visu pārējo auto.


Ta nav, tu melo! Tas auto ir labs, viss tur kartiba, sper no krusta pirmais! Nu nekas, rwd tacu ir sportiskaks, neredzu problemu un galvenokart nekas tur saluzt nevar! Nu pasu vertigaku jau atnemt nevar, tam auto ir no rupnicas pec vin koda M-SPORTPAKETT, tas jau vien ko maksa!
Offline
kexxx
27. Jan 2025, 13:05 #844

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:

26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā

Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.

Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .


ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0

Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.


tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi
Offline
jermanis83
27. Jan 2025, 13:09 #845

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


27 Jan 2025, 13:05:30 @kexxx rakstīja:

27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:

26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā

Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.

Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .


ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0

Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.


tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi


Es ta ari neizlasiju a kads tev auto ir, kautkas labaaks?
Offline
kexxx
27. Jan 2025, 13:13 #846

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


27 Jan 2025, 13:09:44 @jermanis83 rakstīja:

27 Jan 2025, 13:05:30 @kexxx rakstīja:

27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:

26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā

Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.

Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .


ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0

Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.


tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi


Es ta ari neizlasiju a kads tev auto ir, kautkas labaaks?


labāks par to sūdu ar 4M daļiņu, ko tev iesmērē lēzenajā un kuram drīz tehniskā nespīd un vairs pat nevarēs nevienam citam loham iesmērēt?
jā, man ir- bez dīzeļu problēmām
Offline
jermanis83
27. Jan 2025, 14:12 #847

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


27 Jan 2025, 13:13:50 @kexxx rakstīja:

27 Jan 2025, 13:09:44 @jermanis83 rakstīja:

27 Jan 2025, 13:05:30 @kexxx rakstīja:

27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:

26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā

Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.

Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .


ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0

Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.


tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi


Es ta ari neizlasiju a kads tev auto ir, kautkas labaaks?


labāks par to sūdu ar 4M daļiņu, ko tev iesmērē lēzenajā un kuram drīz tehniskā nespīd un vairs pat nevarēs nevienam citam loham iesmērēt?
jā, man ir- bez dīzeļu problēmām


Kas ir Leezenais? Marku modeli uzraksti, bet ja tev laikam kauns to teikt.

Par izputeja kimiju, ir sads variants, ko atradu interneta https://www.rb24.lv/lv/katalogs/universalas-dal...26~3495/?root=-1,-1,-1&path=166~226~3495

Domaju ar vairakiem flakoniem tirisinas jau bus efekts.
Offline
Arturiks
27. Jan 2025, 14:17 #848

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9136

Braucu ar: 26 & 26 & 11

ekspluatacija bila nadezhnoj, dolgoj i besproblemnoj

Līdz pirmajai skatei, kad pa sauso izrauj perdakā un pēc tam jāzvana uz beztabu un jāvaimanā.
Offline
jermanis83
27. Jan 2025, 14:22 #849

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


27 Jan 2025, 14:17:22 @Arturiks rakstīja:
ekspluatacija bila nadezhnoj, dolgoj i besproblemnoj

Līdz pirmajai skatei, kad pa sauso izrauj perdakā un pēc tam jāzvana uz beztabu un jāvaimanā.


Ta ari ir, 320000-343000 BEZPROBLEMU auto. Esmu investejis 1000 euro uzlabojumos, driz bus pirma apkope, ella, filtri (200 euro). Shales jau ieprieksejais saimnieks ir manijis, tas mani vairs neattiecas.

Nu ja godigi- si situacija ir sikums, otra varianta, nu nekas ja nesanaks, ieliks apskate punktu 1 un brauksu talak, ta vieta nemties ar filtriem, uzliksu digitalo paneli, parslegu jaunu, nu ta- bus teema kur investet vel, lai sasniegtu skaistuma etalonu. Domas 2026 gada
Offline
shirminieks
27. Jan 2025, 14:50 #850

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1754

Braucu ar: 81

Tak skaidrs, ka trollis

Nu nav iespējams, ka ir tik tups cilvēks
Offline
jermanis83
27. Jan 2025, 14:53 #851

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


27 Jan 2025, 14:50:15 @shirminieks rakstīja:
Tak skaidrs, ka trollis

Nu nav iespējams, ka ir tik tups cilvēks


Ar ko tiesi? Tad tu saki VLASOVS, MODS, JONNIX un citi ir tupi? Tie vairaki neskaitami video ir tupi?
Offline
kkas
27. Jan 2025, 14:57 #852

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9482

Braucu ar: Alfu

Kaspich atkal emo saasinājums.
Offline
karro
27. Jan 2025, 15:03 #853

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4673

Braucu ar: studentu variantu

Da nu tas tak skaidrs, ka visi tie tūkstoši inženieru, kas pie tiem motoriem ir strādājuši, ir kaut kādi dzīvi nemākoši lohi, kas uztaisa rijīgu un mazjaudīgu motoru.

Lūk, Pēčs no Dundagas ar kompjūteru par 200 eur atrisina problēmu - i jaudas vairāk, i patēriņš zemē.

Nav tik skaidrs, kā Pēčs vēl pa zemes virsu staigā, es naftinieku un inženieru vietā Pēču noslīcinātu spainī ar dīzeli, reāli sip biznesu.
Offline
kexxx
27. Jan 2025, 15:06 #854

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


27 Jan 2025, 14:12:22 @jermanis83 rakstīja:


Kas ir Leezenais?


lēzenais ir bankas izsniegts aizdevums, lai bomāri (trūcīgi cilvēki) varētu nopirkt auto, kurus tie nevar atļauties
Offline
kexxx
27. Jan 2025, 15:09 #855

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


27 Jan 2025, 14:53:53 @jermanis83 rakstīja:

27 Jan 2025, 14:50:15 @shirminieks rakstīja:
Tak skaidrs, ka trollis

Nu nav iespējams, ka ir tik tups cilvēks


Ar ko tiesi? Tad tu saki VLASOVS, MODS, JONNIX un citi ir tupi? Tie vairaki neskaitami video ir tupi?


Vlasovs ir pietiekami kompetents mehāniķis (un tikai)
MODS tiešām ir tups
Jonix- nezinu, 1x bija saskare ar bloka piekodēšanu, visu izdarīja labi
Offline
kexxx
28. Jan 2025, 11:08 #856

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

joka pēc uzmetu aci sludinājumiem ssā, atradu apmēram 10 auto >=13gada ar šogad ietu tehnisko- cieto daļiņu normās iekļāvās 1(!!!) un tas pats knapi uz robežas ar 900k
tā ka tirgū gaidāma jautrība
Offline
DiksIrseejs
28. Jan 2025, 11:13 #857

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1228

Braucu ar: Hibrīdu

Būs daudz lētu ziemas bīteru. Paņem slimības lapu un mēnesi ziemā (ja būs ziema) vari gāzt.
Offline
kexxx
28. Jan 2025, 11:50 #858

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

nuu, ja auto cena pašlaik ir, piem 10-15k un uzlikt jaunu dpf ir, piem, 3k, tad diez vai kāds tirgis nost pa 2k kā bīteri

ja daļiņas sāktu mērīt no kāda 2006. vai 2007. gada, nu tad gan būtu izpārdošana
Offline
Mizx
28. Jan 2025, 11:58 #859

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6446

Braucu ar:

Šrotos varēs dabūt normālākas detaļas, jo bus piedāvājums, vai arī aktivizēsies eksports uz trešajām valstīm, tas nebūs nekas jauns. Tā kā tas nenotiks vienā dienā, nebūs pārāk liela ažiotāža. Cita lieta, ka diez vai tos, kam viss slikti, tagad baigi uzturēs. Brauks, kamēr izjūk, tik cik kaut kā vēl tā otrā apskate jāiegūst 2025. gada beigās. Boltisti varēs braukāt ar vietējiem auto.
Offline
kkas
28. Jan 2025, 12:01 #860

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9482

Braucu ar: Alfu

tak aizlaidīs eksportā to pirmo vilni.
žēl to cilvēkus, kurus kaktu čiperi uzgrilēs uzliekot uz grabažām dpf un pēc tam ap apli ''risinās'' dpf problēmas ar sprauslu maiņām, utml.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo