Online
Pašreiz BMWPower skatās 284 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV
Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| riepas apgriezienu skaits būs atšķirīgs tukšai riepai | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Paldies! | Offline | | |
CJEdzhooons | | Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?
prnt.sc/qaUT5uv9FezK
bump | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:
11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?
prnt.sc/qaUT5uv9FezK
bump
1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?
Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.
Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.
[ Šo ziņu laboja Krekers, 14 Mar 2022, 12:40:44 ] | Offline | | |
CJEdzhooons | | Kopš: 03. May 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
14 Mar 2022, 08:19:19 @dr_viruss rakstīja:
14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:
11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?
prnt.sc/qaUT5uv9FezK
bump
1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku
izrādijās diezgan banāli, termostats jāmaina | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
15 Mar 2022, 01:13:20 @CJEdzhooons rakstīja:
14 Mar 2022, 08:19:19 @dr_viruss rakstīja:
14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:
11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?
prnt.sc/qaUT5uv9FezK
bump
1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku
izrādijās diezgan banāli, termostats jāmaina
No pieredzes, ar tikai termostatu maiņu līdzēts nebūs.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?
Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.
Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.
Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
drakelv | | Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
27 Feb 2022, 21:59:06 @drimmi1 rakstīja:
Kā tur īsti ir ar LCI aizmugurējiem lukturiem uz pre lci e61,cik vieglie vai sarežģīti ir uzlikt un kas nepieciešams lai to izdarītu?
https://forum.bmw5.co.uk/topic/131697-lci-tail-...e-cables-solved/ | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:
14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?
Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.
Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.
Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?
Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.
Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.
| Offline | | |
drakelv | | Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
| instrukcija tai skaita programmesana ar ISTA.. veci auto, viss info pieejams bezmaksas interneta, ja gribas pasam darit.. šis gan ir mehaniski noņemams āķis, bet ja pameklēs varēs atrast arī elektriski nolokāmo
https://5series.net/forums/attachments/e61-tour...c-2041576054.pdf[ Šo ziņu laboja drakelv, 15 Mar 2022, 09:26:45 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
15 Mar 2022, 09:19:51 @drakelv rakstīja:
instrukcija tai skaita programmesana ar ISTA.. veci auto, viss info pieejams bezmaksas interneta, ja gribas pasam darit.. šis gan ir mehaniski noņemams āķis, bet ja pameklēs varēs atrast arī elektriski nolokāmo
https://5series.net/forums/attachments/e61-tour...c-2041576054.pdf
Atkārtojos vēlreiz, ar ko viņš programmēs, ar savu pipuku?
Kodēt un programmēt ir divas dažādas lietas.
Un vēl, ja iet ISTA/P ceļu tad lai pasākums vispār strādātu iesākumā būs jātiek galā ar a/m integrācijas līmeni, man ļooooti interesanti kā to cilvēks realizēs ar tipisko ebay/alīša dcan kabeli. Pēc tam būs krokodila asaras un nekustamais īpašums.. [ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Mar 2022, 09:57:17 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
15 Mar 2022, 09:10:34 @Krekers rakstīja:
15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:
14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?
Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.
Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.
Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?
Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.
Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.
ar elektrību un pieprogramēšanu varu palīdzēt. ir arī bloks, ko nevajag programmēt | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
15 Mar 2022, 09:56:18 @BMW-Valcha rakstīja:
15 Mar 2022, 09:10:34 @Krekers rakstīja:
15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:
14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?
Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.
Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.
Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?
Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.
Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.
ar elektrību un pieprogramēšanu varu palīdzēt. ir arī bloks, ko nevajag programmēt
Te daudzi var, tai skaitā arī es, bet ne par to ir stāsts. Cilvēks domāja pats visu, bez priekšzināšanām un ar internātu.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
| Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
15 Mar 2022, 10:26:54 @Marrakesh rakstīja:
Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag.
Protams ka nav, es saku ka ir? Vulgāris lietotājam noteikti būs.
Aha, atslēgvards saistošos blokus.
Un vēl, daži labi latvju "daiļmeistari" nesaprot terminālu jēdzienu līdz ar to visas izrietošās sekas.
Esmu redzējis "ļooooti" daudz "daiļmeistaru" darbus. Drīz būs jāveido gateru foto galerijas izstādi..
[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Mar 2022, 10:38:09 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Mar 2022, 10:35:16 @Angelz rakstīja:
15 Mar 2022, 10:26:54 @Marrakesh rakstīja:
Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag.
Protams ka nav, es saku ka ir? Vulgāris lietotājam noteikti būs.
Aha, atslēgvards saistošos blokus.
Un vēl, daži labi latvju "daiļmeistari" nesaprot terminālu jēdzienu līdz ar to visas izrietošās sekas.
Esmu redzējis "ļooooti" daudz "daiļmeistaru" darbus. Drīz būs jāveido gateru foto galerijas izstādi..
blogot sāksi? | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).
Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt [ Šo ziņu laboja Krekers, 15 Mar 2022, 18:09:56 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
15 Mar 2022, 18:09:26 @Krekers rakstīja:
Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).
Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt
Es visu dienu powerī un man nav ko darīt?
Paldies protams par rūpēm, labprāt gribētu lai būtu brīvāks.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
|
15 Mar 2022, 18:09:26 @Krekers rakstīja:
Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).
Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt
Angelz ir normāls džeks. Ne reizi vien ir devis labus padomus. Zina, ko dara un ir jau laikam izkodis bmw sistēmas līdz kaulam. Par kodēšanu runājot, protams to var apgūt. Tikai katram būtu jāsaprot, ka par to ir ļoti daudz informācijas, kas būtu jāzina. Protams arī jāsaprot. Tehniskiem prātiem tas protams būs drusku vieglāks process. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|