Online
Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
tīri teorētiski tehniskās apskates reidu laikā to varētu arī pārbaudīt... | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
Ir tikai viens ļoti nozīmīgs trūkums šim jaunpieņemtajam normatīvam, proti, tas attieksies uz Euro5 un Euro6 kategorijas dīzeļ automobīļiem, kuri nav tie lielākie atmosfēras piesārņotāji ! A ko darīt ar visādiem veciem, izkastrētiem, drausmīgi sačipotiem e60, e46 vai Volvo V70 dīzeļiem no kuriem gāžās tāds melnu dūmu mākonis, ka aiz tāda braucot nepalīdz nekāds salona gaisa filtrs un visa tā dranķība ir jāelpo iekšā, kā šitos lohus izķert un apkarot uz koplietošanas ceļiem ? [ Šo ziņu laboja Briize, 13 Nov 2023, 12:06:35 ] | Offline | | |
Gachaans | | Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 786
Braucu ar: OOOO
| interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Melnais dūmu mākonis nav kaitīgs, ar to lieliski tiek galā salona filtri. Nu protams izņemot kājāmgājējiem, bet arī tad to filtrē deguna matiņi un gļotāda
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
Pieņemu, ka tās iekārtas būs stacionāras un diez vai dosies izbraukumos, bet ar kaut ko ir jāsāk. Long term jau tāpar ES uz EV spiež. Vācijā 2023 YTD jaunu auto reģistrācijas datos diesel veidoja tikai 11%, kamēr EV bija ap 18%. Pārējais benzīns un plug-in hibrīdi, kas veido lielāko masu. Tas nozīmē, ka ar laiku samazināsies arī lietotu diesel piedāvājums, bet mums līdz tam vēl ir jānodzīvo | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
13 Nov 2023, 12:02:50 @RaL rakstīja:
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
tīri teorētiski tehniskās apskates reidu laikā to varētu arī pārbaudīt...
It kā Latvija šajā ziņā atpaliekot un tiekot solīts Eiropai būtiski palielināt pārbaužu skaitu ielās. Tad gan jau viss notiks. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
13 Nov 2023, 12:05:23 @Briize rakstīja:
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
Ir tikai viens ļoti nozīmīgs trūkums šim jaunpieņemtajam normatīvam, proti, tas attieksies uz Euro5 un Euro6 kategorijas dīzeļ automobīļiem, kuri nav tie lielākie atmosfēras piesārņotāji ! A ko darīt ar visādiem veciem, izkastrētiem, drausmīgi sačipotiem e60, e46 vai Volvo V70 dīzeļiem no kuriem gāžās tāds melnu dūmu mākonis, ka aiz tāda braucot nepalīdz nekāds salona gaisa filtrs un visa tā dranķība ir jāelpo iekšā, kā šitos lohus izķert un apkarot uz koplietošanas ceļiem ?
Atsijās ar zemo emisiju zonām. Rīgai jau bija visai tuvi un konkrēti plāni. Kur atsijā pēc EURO normām, kur atsijā brutāli pēc auto pirmās registrācijas datuma. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Nov 2023, 12:16:13 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 11:56:44 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 10:12:41 @smudo rakstīja:
13 Nov 2023, 09:57:46 @cipargalva rakstīja:
Vēl grozījumi MK noteikumos paredz no 2025.gada 1.janvāra ar jaunu tehnoloģiju iekārtām mērīt dīzeļmotoru izdalīto cieto daļiņu daudzumu. Līdz 2025.gada 1.janvārim notiks tehnisko apskates staciju aprīkošana ar dīzeļmotoru cieto daļiņu mērierīcēm, kā arī mērījumu procedūru izstrāde, robežvērtību noteikšana un prasību izvirzīšana. Proti, ja “Euro 5” vai “Euro 6” motoros nebūs uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF filtrs) vai tas nedarbosies, tehnisko apskati no 2025.gada 1.janvāra nevarēs iziet. Īstenojot plānotos grozījumus, Latvija būs starp vadošajām valstīm Eiropas savienībā (līdzīgi kā Nīderlande, Beļģija un Vācija) cīņā ar dīzeļmotora cieto daļiņu filtru (DPF) manipulācijām.
Cerams, ka šo tiešām ieviesīs ar 2025. gadu, nevis vēl kādu gadu vēlāk, kā bieži sanāk ar dažādiem jauninājumiem.
Nepilnvērtīgi. Vajag arī testa iespējas jebkurā vietā uz ceļa un kārtīgu sodu par to un anulētu tehnisko apskati kamēr defektu nenovērš
Pieņemu, ka tās iekārtas būs stacionāras un diez vai dosies izbraukumos, bet ar kaut ko ir jāsāk. Long term jau tāpar ES uz EV spiež. Vācijā 2023 YTD jaunu auto reģistrācijas datos diesel veidoja tikai 11%, kamēr EV bija ap 18%. Pārējais benzīns un plug-in hibrīdi, kas veido lielāko masu. Tas nozīmē, ka ar laiku samazināsies arī lietotu diesel piedāvājums, bet mums līdz tam vēl ir jānodzīvo
Testeris nav liels un smags, izmēros kā parastais dīzeļa atgàzu mērītājs. Esmu sev jau tādu noskatijis un plānoju nopirkt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
13 Nov 2023, 12:12:58 @Gachaans rakstīja:
interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots.
Logā neko citu kā eur4 nelīmē, pat euro6 automašīnām. Cietās daļiņas mēra sākot ar euro6 Vācijà. Domāju arī šeit Lv būs grozījumi. Citādi 16gadus vecam auto testēs vai DPF vietā? Nopietni? Pat, ja viņš ir vietā, sen vairs lielākā daļa nestrādās. Vācijā 3gadus veci fordi,peugeot,citroen ar dpf vietā skati neiziet deļ nekvalitatīviem DPF, kuram cauri iet pārāk daudz cietās daļiņas cauri. Nobraukumi no 30k-120k, tos kurus ar savām acīm redzēju.
Un LV testēs 16gadus vecus auto? Nu nopietni?[ Šo ziņu laboja smilee45, 13 Nov 2023, 13:02:38 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| un kāpēc lai netestētu? Nevari iziet atgāžu testu-vai nu remontē vai utilizē, nevis smirdini un indē citus. Tās ir saimnieka problēmas, ka nopērk vecu premium kuru nevar uzturēt. Šitajā nabagu republikā to ar naglu pie pieres vajag pienaglot-vecs premiums, gandrīz, vienmēr ir DĀRGI! Nevis nopērku un tad čīkstu, ka valsts vainīga :Signija:
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija. | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
|
13 Nov 2023, 13:00:28 @smilee45 rakstīja:
13 Nov 2023, 12:12:58 @Gachaans rakstīja:
interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots.
Logā neko citu kā eur4 nelīmē, pat euro6 automašīnām. Cietās daļiņas mēra sākot ar euro6 Vācijà. Domāju arī šeit Lv būs grozījumi. Citādi 16gadus vecam auto testēs vai DPF vietā? Nopietni? Pat, ja viņš ir vietā, sen vairs lielākā daļa nestrādās. Vācijā 3gadus veci fordi,peugeot,citroen ar dpf vietā skati neiziet deļ nekvalitatīviem DPF, kuram cauri iet pārāk daudz cietās daļiņas cauri. Nobraukumi no 30k-120k, tos kurus ar savām acīm redzēju.
Un LV testēs 16gadus vecus auto? Nu nopietni?
Vispār jau tas "4" zaļajā aplītī nav auto izplūdes gāzu klase, bet gan environmental zone numerācija. Jā, lai dabūtu 4.zonu, ir jābūt euro4 dīzelim vai jaunākam, bet to zaļo uzlīmi saukāt par izplūdes gāzu normu nav īsti korekti
badge
Ja kāds grib dabūt tādu ar savu numuru uzlīmē (nevis veco vācu numuru), var pasūtīt augstākminētajā linkā | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8515
Braucu ar: m635csi
|
13 Nov 2023, 13:00:28 @smilee45 rakstīja:
13 Nov 2023, 12:12:58 @Gachaans rakstīja:
interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots.
Logā neko citu kā eur4 nelīmē, pat euro6 automašīnām. Cietās daļiņas mēra sākot ar euro6 Vācijà. Domāju arī šeit Lv būs grozījumi. Citādi 16gadus vecam auto testēs vai DPF vietā? Nopietni? Pat, ja viņš ir vietā, sen vairs lielākā daļa nestrādās. Vācijā 3gadus veci fordi,peugeot,citroen ar dpf vietā skati neiziet deļ nekvalitatīviem DPF, kuram cauri iet pārāk daudz cietās daļiņas cauri. Nobraukumi no 30k-120k, tos kurus ar savām acīm redzēju.
Un LV testēs 16gadus vecus auto? Nu nopietni?
un kāpēc lai netestētu? gribi braukt ar savu antikvariātu, lūdzu, saved kārtībā un brauc. nav naudas, nevari, negribi? tad nahuj uz tolmetu, pilna rīga ar šitiem mēsliem e90, e60, tagad jau arī f10, f15, f01 utt. ar izgrieztiem filtriem, pie stūres jampampiņi ar tizlu smīnu, jābrauc aiz šitiem un jāosta tas kodīgais mākonis. jau sen vajadzēja no trases noņemt un pašus arī kastrēt. nekas personīgs pret tevi, vai kādu citu te, bet nu 2 no 3 šitiem bmw ir rēali miskastes, kas pabijušas pie kaku šķūneriem.[ Šo ziņu laboja crime, 13 Nov 2023, 14:42:11 ] | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Par ko sašutums? Daudzi iet apskati ar 20+ gadus veciem auto. Un iziet- arī diesel.
Tiem jefiem, kas paši izgriezuši/ nopirkuši tādu- nu saved kārtībā, vai noraksti to lūzni. Kur problēma?
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Nov 2023, 13:09:11 @smilee45 rakstīja:
Ne gluži saimnieka problēmas. Palasi par Ford DPF skandālu Vācijā. Jauni auto pirmajā tehniskajā apskatē pēc 3gadiem nav spējuši iziet apskati. Autiņiem vēl ir ražotāja garantija.
Nekas personīgs, bet man tiešām neinteresē kas bija vai nebija Ford izstrādājumam
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Nov 2023, 14:39:12 @Lafter rakstīja:
Par ko sašutums? Daudzi iet apskati ar 20+ gadus veciem auto. Un iziet- arī diesel.
Tiem jefiem, kas paši izgriezuši/ nopirkuši tādu- nu saved kārtībā, vai noraksti to lūzni. Kur problēma?
A kaukšana ir no antikvariātu puses uz kuriem vispār šitie noteikumi neattiecas un no tiem, kuri ir nopirkuši nopistu F10 vai F01 un vai nu paši izkastrējuši vai tādu jau nopirkuši. Vēl jau kauciena kulminācija nav, tā būs tad kad lietots filtrs, pieprasijuma dēļ, maksās tuvu jauna filtra cenai un vēl skaistāk būs tad, ka sūtīs pilnīgi jaunu un uzzinās, ka ja nav vecais ko atdot pretī, tad cena ir 3500-4000eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
13 Nov 2023, 14:41:36 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 14:39:12 @Lafter rakstīja:
Par ko sašutums? Daudzi iet apskati ar 20+ gadus veciem auto. Un iziet- arī diesel.
Tiem jefiem, kas paši izgriezuši/ nopirkuši tādu- nu saved kārtībā, vai noraksti to lūzni. Kur problēma?
A kaukšana ir no antikvariātu puses uz kuriem vispār šitie noteikumi neattiecas un no tiem, kuri ir nopirkuši nopistu F10 vai F01 un vai nu paši izkastrējuši vai tādu jau nopirkuši. Vēl jau kauciena kulminācija nav, tā būs tad kad lietots filtrs, pieprasijuma dēļ, maksās tuvu jauna filtra cenai un vēl skaistāk būs tad, ka sūtīs pilnīgi jaunu un uzzinās, ka ja nav vecais ko atdot pretī, tad cena ir 3500-4000eur
Lohiem- lohu problēmas. Ko vēl piebilst.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Nov 2023, 14:35:15 @crime rakstīja:
13 Nov 2023, 13:00:28 @smilee45 rakstīja:
13 Nov 2023, 12:12:58 @Gachaans rakstīja:
interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots.
Logā neko citu kā eur4 nelīmē, pat euro6 automašīnām. Cietās daļiņas mēra sākot ar euro6 Vācijà. Domāju arī šeit Lv būs grozījumi. Citādi 16gadus vecam auto testēs vai DPF vietā? Nopietni? Pat, ja viņš ir vietā, sen vairs lielākā daļa nestrādās. Vācijā 3gadus veci fordi,peugeot,citroen ar dpf vietā skati neiziet deļ nekvalitatīviem DPF, kuram cauri iet pārāk daudz cietās daļiņas cauri. Nobraukumi no 30k-120k, tos kurus ar savām acīm redzēju.
Un LV testēs 16gadus vecus auto? Nu nopietni?
un kāpēc lai netestētu? gribi braukt ar savu antikvariātu, lūdzu, saved kārtībā un brauc. nav naudas, nevari, negribi? tad nahuj uz tolemtu, pilna rīga ar šitiem mēsliem e90, e60, tagad jau arī f10, f15, f01 utt. ar izgrieztiem filtriem, pie stūres jampampiņi ar tizlu smīnu, jābrauc aiz šitiem un jāosta tas kodīgais mākonis. jau sen vajadzēja no trases noņemt un pašus arī kastrēt. nekas personīgs pret tevi, vai kādu citu te, bet nu 2 no 3 šitiem bmw ir rēali miskastes, kas pabijušas pie kaku šķūneriem.
Man ir interesanta pati mērīšanas procedūra un kādas būs pielaides. Jo man pēc nobraukuma viņš būtu jāmaina, bet pagaidām viss izskatās ļoti labi, izpūtējs kā izmazgāts, vot interesē cik daudz tomēr vairs nespēj aizturēt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8515
Braucu ar: m635csi
|
13 Nov 2023, 14:43:01 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Nov 2023, 14:35:15 @crime rakstīja:
13 Nov 2023, 13:00:28 @smilee45 rakstīja:
13 Nov 2023, 12:12:58 @Gachaans rakstīja:
interesanti par tām euro normām.
Pirku vācijā auto, pirmā reģistrācija 11.2012, logā bija euro4 nakļene. Manuprāt tur no co2 tilpuma, izplūdē, tās normas noteica, nevis no gada kad ražots.
Logā neko citu kā eur4 nelīmē, pat euro6 automašīnām. Cietās daļiņas mēra sākot ar euro6 Vācijà. Domāju arī šeit Lv būs grozījumi. Citādi 16gadus vecam auto testēs vai DPF vietā? Nopietni? Pat, ja viņš ir vietā, sen vairs lielākā daļa nestrādās. Vācijā 3gadus veci fordi,peugeot,citroen ar dpf vietā skati neiziet deļ nekvalitatīviem DPF, kuram cauri iet pārāk daudz cietās daļiņas cauri. Nobraukumi no 30k-120k, tos kurus ar savām acīm redzēju.
Un LV testēs 16gadus vecus auto? Nu nopietni?
un kāpēc lai netestētu? gribi braukt ar savu antikvariātu, lūdzu, saved kārtībā un brauc. nav naudas, nevari, negribi? tad nahuj uz tolemtu, pilna rīga ar šitiem mēsliem e90, e60, tagad jau arī f10, f15, f01 utt. ar izgrieztiem filtriem, pie stūres jampampiņi ar tizlu smīnu, jābrauc aiz šitiem un jāosta tas kodīgais mākonis. jau sen vajadzēja no trases noņemt un pašus arī kastrēt. nekas personīgs pret tevi, vai kādu citu te, bet nu 2 no 3 šitiem bmw ir rēali miskastes, kas pabijušas pie kaku šķūneriem.
Man ir interesanta pati mērīšanas procedūra un kādas būs pielaides. Jo man pēc nobraukuma viņš būtu jāmaina, bet pagaidām viss izskatās ļoti labi, izpūtējs kā izmazgāts, vot interesē cik daudz tomēr vairs nespēj aizturēt
nu skodai paskatījos tikko, 2700eur, tas bez exchange. būs jāmaina, tad arī nomainīšu, vai būs jēga mainīt no ekonomiskā viedokļa, tas pa nākošo gadu būs jāizvērtē, varbūt, ka lētāk būs sadalīt to kasti detaļās un iztirgot. vai taisīt no tā kaut kādu traģēdiju
N57 vispār 1900, ta kā normāli čeli nopirks, brēks jau visādi plikadīdas [ Šo ziņu laboja crime, 13 Nov 2023, 15:01:29 ] | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Redzot dažādu auto vēstures, esmu jau 4x novērojis interesantu scenāriju-
DPF maiņa -> ~10k km vēlāk DPF diferenciālspiediena sensora maiņa (dīleru vēsture).
Maybe, tur kaut kas ir ;/ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|