Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
fujaks
30. Nov 2014, 23:36 #841

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


30 Nov 2014, 23:31:21 Mikuzz rakstīja:
Kur ir liela apkures radiatoru stiprinājumu izvēle?
Biju visos bm veikalos, tikai uzāķējamos piedāvā, bet man vajag garos, kurus uzklipsē uz kantēm


Kādreiz bija labs santehnikas veikals Nidija uz Krustabaznicas ielas, tur visādas specifiskas štelles varēja dabūt
Offline
Jur
01. Dec 2014, 07:35 #842

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW

Šeit irhttp://www.akvedukts.lv/lv/e-noliktava/radiatori_apk/piederumi
Offline
Mikuzz
01. Dec 2014, 08:02 #843

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Paldies, izskatās ka ir īstie
Offline
Abelzzz
02. Dec 2014, 18:53 #844

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

Ir ieplānots vecā mājā vilkt silto grīdu, bet tā kā betonēšana starp istabām notiks periodiski, tad kur un kā savienojas pēc tam izvadi no katras istabas?
Paldies!
Offline
968-jk
02. Dec 2014, 18:56 #845

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


02 Dec 2014, 18:53:50 Abelzzz rakstīja:
Ir ieplānots vecā mājā vilkt silto grīdu, bet tā kā betonēšana starp istabām notiks periodiski, tad kur un kā savienojas pēc tam izvadi no katras istabas?
Paldies!


Ūdens siltās grīdas visi cauruļu gali no katras telpas teik vilkti uz vienu konkrētu vietu kurā atradīsies silto grīdu kolektors. No kolektora aizies divas caurules- turpgaita un atpakaļgaita uz katlu.
Offline
Abelzzz
02. Dec 2014, 20:53 #846

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

Jā to es zinu, bet vai ir iespējas un vai tas ir droši ar kaut kādu remontmuftu vai savienojumu pēc tam jūgties klāt? jo man ir 5 istabas un visas vienlaicigi nevaru sabetonēt un sailkt trubas tāpēc šis viss?
Offline
JohnyB
02. Dec 2014, 21:01 #847

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


02 Dec 2014, 20:53:52 Abelzzz rakstīja:
Jā to es zinu, bet vai ir iespējas un vai tas ir droši ar kaut kādu remontmuftu vai savienojumu pēc tam jūgties klāt? jo man ir 5 istabas un visas vienlaicigi nevaru sabetonēt un sailkt trubas tāpēc šis viss?


Var un pat zinu ka tā ir darits , bet santehnikiem nepatīk, labāk atstāt nepieciesamos metrus galos sarullētus pagaidu variantā.
Offline
MPBK
02. Dec 2014, 21:03 #848

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


02 Dec 2014, 20:53:52 Abelzzz rakstīja:
Jā to es zinu, bet vai ir iespējas un vai tas ir droši ar kaut kādu remontmuftu vai savienojumu pēc tam jūgties klāt? jo man ir 5 istabas un visas vienlaicigi nevaru sabetonēt un sailkt trubas tāpēc šis viss?

Remontmufas cenšās izmantot tikai gadījumos kad ir sabojāta caurule, bez vajadzības labāk to nelietot, vai arī tad atstāj lūku lai var tikt klāt tām mufām.
Offline
968-jk
02. Dec 2014, 21:10 #849

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Atkarīgs no tā, kādu paņemsi cauruli. Ja ieliksi 16to Giacomini, tad ar garantiju var likt presējamo muffi no Pex-fit. Saspraud, sapresē, notin ar McGaivereni, lai betons nesaēd misiņu un gatavs, Ir arī skrūvējamās uz adapteriem (eirokonuss),tās derēs visiem izmēriem, bet pats tādas neizmantoju. Nav iekšējā pārliecība, ka varētu dot par savienojumu 100% garantiju + savienojuma masīvais izmērs, kas gan normālai betona grīdai neko nemainītu.
Offline
Abelzzz
02. Dec 2014, 21:11 #850

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

Nu es varētu atstāt/uztaisīt lūkas kad tiek klāt, kādas muftas ir vislabākās un drošākās?
Offline
MPBK
02. Dec 2014, 21:14 #851

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


02 Dec 2014, 21:11:02 Abelzzz rakstīja:
Nu es varētu atstāt/uztaisīt lūkas kad tiek klāt, kādas muftas ir vislabākās un drošākās?

Esu remontējis ar Henkas mufām.
Offline
maris86
02. Dec 2014, 21:21 #852

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 84

Braucu ar:


02 Dec 2014, 21:10:03 968-jk rakstīja:
Atkarīgs no tā, kādu paņemsi cauruli. Ja ieliksi 16to Giacomini, tad ar garantiju var likt presējamo muffi no Pex-fit. Saspraud, sapresē, notin ar McGaivereni, lai betons nesaēd misiņu un gatavs, Ir arī skrūvējamās uz adapteriem (eirokonuss),tās derēs visiem izmēriem, bet pats tādas neizmantoju. Nav iekšējā pārliecība, ka varētu dot par savienojumu 100% garantiju + savienojuma masīvais izmērs, kas gan normālai betona grīdai neko nemainītu.

Visticamāk siltajām grīdām būs pex-a caurules, tad arī jāņem attiecīgi pex-a mufes. un nekas neko nesaēdīs jo pex-a ir plastmasas mufe ar kompresijas plastmasas gredzenu. vienigi varetu būt problēmas ar preses dabūšanu(tad PM). ja trīsslāņu caurule tad JK variants labākais.
Offline
968-jk
02. Dec 2014, 22:10 #853

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


02 Dec 2014, 21:21:56 maris86 rakstīja:

02 Dec 2014, 21:10:03 968-jk rakstīja:
Atkarīgs no tā, kādu paņemsi cauruli. Ja ieliksi 16to Giacomini, tad ar garantiju var likt presējamo muffi no Pex-fit. Saspraud, sapresē, notin ar McGaivereni, lai betons nesaēd misiņu un gatavs, Ir arī skrūvējamās uz adapteriem (eirokonuss),tās derēs visiem izmēriem, bet pats tādas neizmantoju. Nav iekšējā pārliecība, ka varētu dot par savienojumu 100% garantiju + savienojuma masīvais izmērs, kas gan normālai betona grīdai neko nemainītu.

Visticamāk siltajām grīdām būs pex-a caurules, tad arī jāņem attiecīgi pex-a mufes. un nekas neko nesaēdīs jo pex-a ir plastmasas mufe ar kompresijas plastmasas gredzenu. vienigi varetu būt problēmas ar preses dabūšanu(tad PM). ja trīsslāņu caurule tad JK variants labākais.


Jā, pareizi, nu jau kādus divus gadus PEX (Viega) vairs nav misiņš, bet plastmasa. Stangas (ne DEPO variantu) gan jau nebūs problēmas sarunāt.
Offline
Abelzzz
02. Dec 2014, 23:57 #854

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

jaa bus pex, stangas der tas pasas kas henkam?
Offline
anarchy
08. Dec 2014, 11:37 #855

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

SVeiki!

Vai kāds varētu pakomentēt elektriskos apsildes katlus salīdzinājumā ar granulu katliem un izmaksām?

Teritorija = māja uz 270m2

pašreiz ir malka, bet būtu doma mainīt.
Offline
Arsmens
08. Dec 2014, 11:50 #856

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

A kas tie par jonu katliem? Man te baigās brīnumlietas stāstīja! :1W=3W:
Offline
PASSATizhi
08. Dec 2014, 11:55 #857

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

cik ir dzirdēts no reāliem lietotājiem, buļļā kaka tas jonu katls ir.
Offline
walder
08. Dec 2014, 12:44 #858

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Cietā kurināmā apkure ar siltā ūdens akumulatoru.
Kāda būtu optimālā ūdens temp. ko laist uz radiatoriem? Siltajām grīdām ir savs vārsts un tur smuki, uzliec vienu temp. un viņa stāv nemainīga, bet skatos, ka uz radiatoriem temp staigā no 50- 80C. Parasti jau rāda ka aizejošā temp. ir ap 65C. īsti neizprotu šī vārsta darbības principu, jo ja vakarā (eksperimenta pēc) pagriežu uz gandrīz minimumu, tad aizejošā temp tā pat ir ap 60 C (pilnībā uzkarsis akumulators), bet tad attiecīgi no rīta, kad akumulators ir jau diezgan padzisis (4 daļa vēl tik palikusi ap 70 C) , tad uz radiatoriem aizejošajā trubā ir tikai 45-50C. Pagriežot vārstu mazliet vairāk vaļā, temp. uzkāpj līdz tiem pašiem ~ 60-65C. Es biju domājis, ka vārsta darbību ietekmē radiatoru atpakaļgaitas temp., bet sanāk, ka arī akumulatora temp
Offline
J_E
08. Dec 2014, 14:00 #859

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

jap, pareizi esi sapratis.

uzliec visparastāko automātiku un viss būs kedā, nebūs ar roku jārausta trīs/četrceļu vārsts.. siltajām grīdām ir tevis pieminētais jaucējs kurš notur vēlamo temp.režīmu, savukārt radiatoriem ir tas 3vai4veļu vārts, kuram vajag automātiku...


es laižu uz radžikiem ap 60* , radiatoriem apmēram 50% jaudas rezerve - var arī kurbulēt 55* režīmā.

[ Šo ziņu laboja J_E, 08 Dec 2014, 14:11:42 ]

Offline
walder
09. Dec 2014, 13:39 #860

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Siltuma akumulatora apakšējā truba ir savienota ar radiatoru atpakaļgadaitu, tāpēc noteikti tā temp. tā mainās. Pats jau to vārstu negrozu, jo viss strādā normāli. Tas vārsts ir atgriezts par kādu 3 daļu un viss zašibis. Vienkārši jocīgi likās, ka temp. tā mainās un turpgaitai mēdz būs tik liela C.
Šāda tipa vārsts

[ Šo ziņu laboja walder, 09 Dec 2014, 13:56:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo