Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
mozais | | Kopš: 14. Mar 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1674
Braucu ar: e61 525d
|
05 Feb 2012, 13:30:42 agaFU rakstīja:
nu no puses jau vajadzeeja buut izmainaam hvz. tikai neuzvaari motoru
nu ieprieksejam 2.5i bija ja virs 110km/h brauca tad temp. tapat kaaapa, bet uz vietas un pa pilseetu bija ok..
jāpa4eko kā būs - tikko ieliku pa visu.. | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Iepostēšu arī šeit:
Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas? | Offline | | |
runiigais | | Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| tiku pie darba auto-renault kangoo 2003gada,1,2i+gāze(jaunās paaudzes)
jautājums sekojošs-varētu būt, ka dēļ tā nepietiekamā eļļas līmeņa(stipri padaudz zem mašīnas sapilejis un uz šķupa knapi redzams eļļas līmenis) motoram kompis bloķē starteri un tāpēc negriež starteri vai vienkārši aķis beigts?
it kā uzliku palādēt, lādētājs rāda ka pilns, bet starteris negriež. ar vilkšanu pielec...
cik litri eļļas tur vispār iet iekšā?līdz servisam var braukt vai labāk uzliet eļļu līdz līmenim un tad braukt
[ Šo ziņu laboja runiigais, 05 Feb 2012, 21:33:46 ] | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
|
05 Feb 2012, 14:48:48 Peecis rakstīja:
Iepostēšu arī šeit:
Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?
Pārbaudi visu svečvadu pīpītes vai nav plaisas un vai nemirkst eļļā. Arī ar testeri ieteiktu visām pāriet pāri - ja neko nejaucu vajadzētu būt ap 5k omiem. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
05 Feb 2012, 23:20:31 x_X rakstīja:
Kas varētu būt, e39 523i sedans, 97 gada. Ir tā ka griež(spolē , velk) tikai viens ritenis. Itkā jau jābūt, kuram ritenim vieglāk, tas arī griež, bet šeit tikai viens(visu laiku labais ) Itkā mašīnai ir ASC, un ir nobeidzies kāds ABS datčiks, var būt ar šo kaut kas saistīts?
Nezinu kā vēl paskaidrot problēmu
Un tas pats droši ka priekšejais | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
05 Feb 2012, 23:20:31 x_X rakstīja:
Kas varētu būt, e39 523i sedans, 97 gada. Ir tā ka griež(spolē , velk) tikai viens ritenis. Itkā jau jābūt, kuram ritenim vieglāk, tas arī griež, bet šeit tikai viens(visu laiku labais ) Itkā mašīnai ir ASC, un ir nobeidzies kāds ABS datčiks, var būt ar šo kaut kas saistīts?
Nezinu kā vēl paskaidrot problēmu
Nesaku točna,bet varbūt,ka otrā pusē suports normāli neatlaiž un tur ratu nedaudz uz bremzēm.Pacel aizmuguri un nočeko. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
04 Feb 2012, 11:31:56 berny757 rakstīja:
03 Feb 2012, 07:32:54 berny757 rakstīja:
Sakara ar lielā auktuma iestāšanos, esmu pamanijis sava e39, apkures vājību. Klima itka strādā kā vajag un mašīnā paliek silts ļoti ātri. Pa vidēām lūkām un lūkām pie stikla nāk tieši tāds gais kads ieregulets, bet uz kājām neko nepūš. iebāžot pirkstus tajās lūkās kas atrodas apaķšā, paneļa sanos var just ka siltums tur kkur ir, bet ārā praktiski nekas nenāk...
Un tas vel nav vis
Jau kādu laiku manu ka sledzot iekšā xenonu noraustās visa elektrība mšīnā. Vakar pat sanāca tā ka ieslēdzās tikai viena spūldze. pēc pāris reižu paslēgāšanas arī otra ieslēdzās. Jāmeklē jaunas spuldzes vai vcarbūt jāmaina pilnīgi viss???
Nu ceru ka spečuki būs atsiluši pēc brīvdienu aukstuma, un ieteiks ko labu uz jau iepriekš uzdotajiem jautajumiem | Offline | | |
amons | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| sveiki! Ir te kads kas nodarbojas ar generatoru restauresanu un testesanu? Ir aizdomas ka stabilizators gluko. | Offline | | |
|
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
|
05 Feb 2012, 21:36:12 yanks rakstīja:
05 Feb 2012, 14:48:48 Peecis rakstīja:
Iepostēšu arī šeit:
Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?
Pārbaudi visu svečvadu pīpītes vai nav plaisas un vai nemirkst eļļā. Arī ar testeri ieteiktu visām pāriet pāri - ja neko nejaucu vajadzētu būt ap 5k omiem.
Kādi vēl svečvadi tam motoram!
Slēdz pie kompja, skaties vai nav kļūdas arī par sadalenes vai kloķenes sensoriem, arī var būt tādi simptomi kā Tev... | Offline | | |
Nixon | | Kopš: 17. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 299
Braucu ar: 320iSPORT
| Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni un bieži slāpa, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.
Kādas sekas, ja braukāju bez viņa? M40B16 | Offline | | |
avakado | | Kopš: 21. Feb 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 343
Braucu ar: E60 3.0i, E70 4.0d
| neliela problema sanaca. Vakar bija nosēdies aķītis un kad mani piepipēja vairs nestrādāja pečka, nepūš vispār nekādu gaisu, pat gaisma neiedegas panelī, kur izvēlēties grādus, pārējais viss deg. domāju, ka drošinātāji, taču nezinu, kā atrast pečkas drošinātāju ieteikumi ? | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
06 Feb 2012, 14:23:35 avakado rakstīja:
neliela problema sanaca. Vakar bija nosēdies aķītis un kad mani piepipēja vairs nestrādāja pečka, nepūš vispār nekādu gaisu, pat gaisma neiedegas panelī, kur izvēlēties grādus, pārējais viss deg. domāju, ka drošinātāji, taču nezinu, kā atrast pečkas drošinātāju ieteikumi ?
Cimdu nodalījumā skaties drošinātājus. | Offline | | |
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Spečuki, kā ātri tikt vaļā no kakla sāpēm un klepus? | Online | | |
_Misha_ | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: E92 drift spec
| varbuut kaadam ir gadiijies, vai zin kas pa vainu..
audi a8 3.3tdi shofera pusee puush aukstu gaisu, blkus, bik siltaaku, bet liidz karstam tur taalu..
| Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| Uz ko noraada tas, ka ja diennakti pastaaveejis benziinieks no riita lec tikai ar eeteri vai ar strikji? Ar eeteri, gandriiz uzreiz, ar strikji kaadi 500m jaapavelk. Sveces/vadi? [ Šo ziņu laboja Martinsse, 06 Feb 2012, 19:32:18 ] | Offline | | |
e30fanatic | | Kopš: 11. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 530
Braucu ar: ragavām
| m50b20 dzesēšanas sistēmā visu laiku rodas uber spiediens..kas par hre?...viss ir 110 reizes atgaisots, pirms tam mainīju termostatu, radiatoru un sūkni.. | Offline | | |
|
agaFU | | Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| galvas bliive, galva psc | Offline | | |
e30fanatic | | Kopš: 11. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 530
Braucu ar: ragavām
| tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas. | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
06 Feb 2012, 22:44:20 e30fanatic rakstīja:
tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas.
Blīve lēta,darbs uz max pusdienu,nomainīt nav grūti.Kur Tu redzi problēmu? Ja protams nav pati galva čupā.Lai gan tam dranduļetam arī galvu gan jau var pa lēto atrast.
P.S. Kāda jēga nomainīt visu,bet tik ne to ko vajag?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
e30fanatic | | Kopš: 11. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 530
Braucu ar: ragavām
|
06 Feb 2012, 22:53:53 Dzvile rakstīja:
06 Feb 2012, 22:44:20 e30fanatic rakstīja:
tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas.
Blīve lēta,darbs uz max pusdienu,nomainīt nav grūti.Kur Tu redzi problēmu? Ja protams nav pati galva čupā.Lai gan tam dranduļetam arī galvu gan jau var pa lēto atrast.
P.S. Kāda jēga nomainīt visu,bet tik ne to ko vajag?
Ne visiem ir silta garaža galvu jau varbūt ir jāslīpē.
Ne gluži, pie mašīnas bija darbojies kolhoza koningents. Sūknis bija "atremontēts" ar iekšā sadzītām naglām, termostats bija beigts un radiators tecēja, arī galvas blīve ir genoht.
un tas vēl ir tikai no dzesēšanas sistēmas daļas.
Tāds viņš tika atdzīts no Jelgavas - bēdīgā skatā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|