Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
mozais
05. Feb 2012, 14:40 #841

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


05 Feb 2012, 13:30:42 agaFU rakstīja:
nu no puses jau vajadzeeja buut izmainaam hvz. tikai neuzvaari motoru
nu ieprieksejam 2.5i bija ja virs 110km/h brauca tad temp. tapat kaaapa, bet uz vietas un pa pilseetu bija ok..
jāpa4eko kā būs - tikko ieliku pa visu..
Offline
Peecis
05. Feb 2012, 14:48 #842

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Iepostēšu arī šeit:

Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?
Offline
runiigais
05. Feb 2012, 21:27 #843

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

tiku pie darba auto-renault kangoo 2003gada,1,2i+gāze(jaunās paaudzes)



jautājums sekojošs-varētu būt, ka dēļ tā nepietiekamā eļļas līmeņa(stipri padaudz zem mašīnas sapilejis un uz šķupa knapi redzams eļļas līmenis) motoram kompis bloķē starteri un tāpēc negriež starteri vai vienkārši aķis beigts?
it kā uzliku palādēt, lādētājs rāda ka pilns, bet starteris negriež. ar vilkšanu pielec...

cik litri eļļas tur vispār iet iekšā?līdz servisam var braukt vai labāk uzliet eļļu līdz līmenim un tad braukt


[ Šo ziņu laboja runiigais, 05 Feb 2012, 21:33:46 ]

Offline
yanks
05. Feb 2012, 21:36 #844

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:


05 Feb 2012, 14:48:48 Peecis rakstīja:
Iepostēšu arī šeit:

Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?

Pārbaudi visu svečvadu pīpītes vai nav plaisas un vai nemirkst eļļā. Arī ar testeri ieteiktu visām pāriet pāri - ja neko nejaucu vajadzētu būt ap 5k omiem.
Offline
uldens1
05. Feb 2012, 23:54 #845

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Feb 2012, 23:20:31 x_X rakstīja:
Kas varētu būt, e39 523i sedans, 97 gada. Ir tā ka griež(spolē , velk) tikai viens ritenis. Itkā jau jābūt, kuram ritenim vieglāk, tas arī griež, bet šeit tikai viens(visu laiku labais ) Itkā mašīnai ir ASC, un ir nobeidzies kāds ABS datčiks, var būt ar šo kaut kas saistīts?

Nezinu kā vēl paskaidrot problēmu
Un tas pats droši ka priekšejais
Offline
Remjanis
06. Feb 2012, 06:49 #846

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


05 Feb 2012, 23:20:31 x_X rakstīja:
Kas varētu būt, e39 523i sedans, 97 gada. Ir tā ka griež(spolē , velk) tikai viens ritenis. Itkā jau jābūt, kuram ritenim vieglāk, tas arī griež, bet šeit tikai viens(visu laiku labais ) Itkā mašīnai ir ASC, un ir nobeidzies kāds ABS datčiks, var būt ar šo kaut kas saistīts?

Nezinu kā vēl paskaidrot problēmu


Nesaku točna,bet varbūt,ka otrā pusē suports normāli neatlaiž un tur ratu nedaudz uz bremzēm.Pacel aizmuguri un nočeko.
Offline
berny757
06. Feb 2012, 07:27 #847

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


04 Feb 2012, 11:31:56 berny757 rakstīja:

03 Feb 2012, 07:32:54 berny757 rakstīja:
Sakara ar lielā auktuma iestāšanos, esmu pamanijis sava e39, apkures vājību. Klima itka strādā kā vajag un mašīnā paliek silts ļoti ātri. Pa vidēām lūkām un lūkām pie stikla nāk tieši tāds gais kads ieregulets, bet uz kājām neko nepūš. iebāžot pirkstus tajās lūkās kas atrodas apaķšā, paneļa sanos var just ka siltums tur kkur ir, bet ārā praktiski nekas nenāk...

Un tas vel nav vis
Jau kādu laiku manu ka sledzot iekšā xenonu noraustās visa elektrība mšīnā. Vakar pat sanāca tā ka ieslēdzās tikai viena spūldze. pēc pāris reižu paslēgāšanas arī otra ieslēdzās. Jāmeklē jaunas spuldzes vai vcarbūt jāmaina pilnīgi viss???

Nu ceru ka spečuki būs atsiluši pēc brīvdienu aukstuma, un ieteiks ko labu uz jau iepriekš uzdotajiem jautajumiem
Offline
amons
06. Feb 2012, 09:41 #848

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325

sveiki! Ir te kads kas nodarbojas ar generatoru restauresanu un testesanu? Ir aizdomas ka stabilizators gluko.
Offline
Cumpars
06. Feb 2012, 10:08 #849

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


05 Feb 2012, 21:36:12 yanks rakstīja:

05 Feb 2012, 14:48:48 Peecis rakstīja:
Iepostēšu arī šeit:

Kas varētu būt pie vainas 2,8 double vanos- kad gaitā straujāk uzber, tad noraustās un atslēdzas viens cilindrs. Tukšgaitā gāzējot iet visi cilindri.
Kad pārstartē, tad atkal viss ok. Tukšgaita ideāla, pielec labi.
Vienīgi tukšgaitā, kad maksimāli strauji uzdod gāzi, tad uz milisekundi tā kā minimāli noraustās.
Šādi simptomi gan uz gāzes (nedaudz izteiktāki), gan uz benzīna- kas ļauj secināt, ka problēma varētu būt ar svecēm un/vai spolēm vai vēl ko citu, izņemot degvielas padevi.
Kādas vēl idejas?

Pārbaudi visu svečvadu pīpītes vai nav plaisas un vai nemirkst eļļā. Arī ar testeri ieteiktu visām pāriet pāri - ja neko nejaucu vajadzētu būt ap 5k omiem.


Kādi vēl svečvadi tam motoram!

Slēdz pie kompja, skaties vai nav kļūdas arī par sadalenes vai kloķenes sensoriem, arī var būt tādi simptomi kā Tev...
Offline
Nixon
06. Feb 2012, 13:09 #850

Kopš: 17. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 299

Braucu ar: 320iSPORT

Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni un bieži slāpa, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.

Kādas sekas, ja braukāju bez viņa? M40B16
Offline
avakado
06. Feb 2012, 14:23 #851

Kopš: 21. Feb 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 343

Braucu ar: E60 3.0i, E70 4.0d

neliela problema sanaca. Vakar bija nosēdies aķītis un kad mani piepipēja vairs nestrādāja pečka, nepūš vispār nekādu gaisu, pat gaisma neiedegas panelī, kur izvēlēties grādus, pārējais viss deg. domāju, ka drošinātāji, taču nezinu, kā atrast pečkas drošinātāju ieteikumi ?
Offline
Peecis
06. Feb 2012, 15:53 #852

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


06 Feb 2012, 14:23:35 avakado rakstīja:
neliela problema sanaca. Vakar bija nosēdies aķītis un kad mani piepipēja vairs nestrādāja pečka, nepūš vispār nekādu gaisu, pat gaisma neiedegas panelī, kur izvēlēties grādus, pārējais viss deg. domāju, ka drošinātāji, taču nezinu, kā atrast pečkas drošinātāju ieteikumi ?

Cimdu nodalījumā skaties drošinātājus.
Offline
Ri
06. Feb 2012, 16:25 #853

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Spečuki, kā ātri tikt vaļā no kakla sāpēm un klepus?
Online
_Misha_
06. Feb 2012, 16:36 #854

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: E92 drift spec

varbuut kaadam ir gadiijies, vai zin kas pa vainu..
audi a8 3.3tdi shofera pusee puush aukstu gaisu, blkus, bik siltaaku, bet liidz karstam tur taalu..
Offline
Martinsse
06. Feb 2012, 19:29 #855

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Uz ko noraada tas, ka ja diennakti pastaaveejis benziinieks no riita lec tikai ar eeteri vai ar strikji? Ar eeteri, gandriiz uzreiz, ar strikji kaadi 500m jaapavelk. Sveces/vadi?

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 06 Feb 2012, 19:32:18 ]

Offline
e30fanatic
06. Feb 2012, 22:30 #856

Kopš: 11. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 530

Braucu ar: ragavām

m50b20 dzesēšanas sistēmā visu laiku rodas uber spiediens..kas par hre?...viss ir 110 reizes atgaisots, pirms tam mainīju termostatu, radiatoru un sūkni..
Offline
agaFU
06. Feb 2012, 22:41 #857

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

galvas bliive, galva psc
Offline
e30fanatic
06. Feb 2012, 22:44 #858

Kopš: 11. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 530

Braucu ar: ragavām

tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas.
Offline
Dzvile
06. Feb 2012, 22:53 #859

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


06 Feb 2012, 22:44:20 e30fanatic rakstīja:
tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas.

Blīve lēta,darbs uz max pusdienu,nomainīt nav grūti.Kur Tu redzi problēmu? Ja protams nav pati galva čupā.Lai gan tam dranduļetam arī galvu gan jau var pa lēto atrast.
P.S. Kāda jēga nomainīt visu,bet tik ne to ko vajag?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
e30fanatic
06. Feb 2012, 23:06 #860

Kopš: 11. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 530

Braucu ar: ragavām


06 Feb 2012, 22:53:53 Dzvile rakstīja:

06 Feb 2012, 22:44:20 e30fanatic rakstīja:
tā arī domāju, tik cerēju ka var tomēr vēl kas cits būt pie vainas.

Blīve lēta,darbs uz max pusdienu,nomainīt nav grūti.Kur Tu redzi problēmu? Ja protams nav pati galva čupā.Lai gan tam dranduļetam arī galvu gan jau var pa lēto atrast.
P.S. Kāda jēga nomainīt visu,bet tik ne to ko vajag?


Ne visiem ir silta garaža galvu jau varbūt ir jāslīpē.
Ne gluži, pie mašīnas bija darbojies kolhoza koningents. Sūknis bija "atremontēts" ar iekšā sadzītām naglām, termostats bija beigts un radiators tecēja, arī galvas blīve ir genoht.
un tas vēl ir tikai no dzesēšanas sistēmas daļas.
Tāds viņš tika atdzīts no Jelgavas - bēdīgā skatā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo