Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Rallijs
Autors | Ziņojums |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
09 Oct 2017, 10:05:46 @ozo rakstīja:
Kurš tad mūsdienās spēj vilkt ralliju? Sīči par fātera naudu un fātera ambīcijām vai arī tie kas paši no savas kabatas var atlauties. Sen jau uz entuziasma nekur neaizbrauksi, talantīgākie sen jau to visu ir pametuši, nav ne reklāmu, ne sponsoru, tikai saldi instagram profili.
Pareizi vecais Elbakjans teica, ka vieglāk nomest mašīnu pie Bikerniekiem, tribīnēs alu padzerties un justies kā autosporta eksperts, nevis brist pa Liepājas dubliem, salt aukstumā lai redzētu kā dinozaurs Vorobjovs cīnās ar pāris sīčiem.
Tā arī ir - tos dubļus brist un lietū stāvēt ir vērts tad, ja tur ir ko redzēt. Ja vairs nav, tad neviens arī nebrien.
50 k tautas (kā senāk uz Cēsu vai Talsu rallijiem) ar mūsdienu rallija piedāvājumu vienkārši nav iespējams dabūt. | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
|
09 Oct 2017, 08:44:02 @Vecais rakstīja:
08 Oct 2017, 21:39:45 @user rakstīja:
08 Oct 2017, 20:57:57 @Vecais rakstīja:
Ps. Dāmu ekipāžai arī slapjumiņš netraucēja..
jā, ja brauc katru km 10sec lēnāk kā citi, tad tiešām nekas netraucē dažos dopos viņām vidējais ātrums at 20km/h mazāks kā R2 līderim
Brīdī līdz lukaš noķer koku viņas ir 5. Vietā un lukaš 10.
Viņam piektajā posmā Fords atņirdzās, kaut kādas elektro problēmas dēļ pazaudēja 3 min. | Offline | | |
CAPSLOCK | | Kopš: 17. Oct 2016
Ziņojumi: 878
Braucu ar:
| Agrāk cienīju lykashu, šobrīd nav vērts sekot tam gopņikam. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Rallijs latvijā izmira kad tas kļuva par biezo sportu. Bija laiks kad lielākā daļa mauca ar evolucijām un imprezām, tieši tad aizgāja parastie braucēji kas tiešām cīnijās sava prieka pēc un rallijs palika garlaicīgs. Nav nekas interesants, noskatoties kā garām aizlido 30 evo kas itkā cīnās par sekundēm.
Paskatieties ar ko cilvēki brauc somijas čempionātā. Reāli ar visu kas kustās. Ar mašīnam kādas latvijā gadus 15 vairs nav startējušas, jo redz tādām miskastēm nav te ko darīt. Skatītāju uz SM posmiem arī netruks, jo ir interesanti redzēt kā dīrā vecus volvo un žurkas.
Un tajā pat laikā cik latvijai ir spēcīgu autosportistu un cik somijā kur reti kurš uzsāk karjeru ar ko labāku kā opeli vai volvo, kamēr latvijā jaunizceptās ”zvaigznes” uzreiz jau sāk ar evo | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Tur jau tā atšķirība, ka Somijā "tautas" klase gāž ar Volvo un žurkām, bet pie mums ar Golfiem un Clio (ar atsevišķiem izņēmumiem).
Tos vecos Volvo un BMW ir interesanti skatīties, bet tos otros galīgi nē.
P.S. agrāk, kad Ķilpis gāza ar vecu Toyotu un Mezītis ar Žiguli, bija daudzi, kas pēc EVO un Imprezām vēl gaidīja tieši viņus, jo tas bija atraktīvi un skatāmi.
[ Šo ziņu laboja RVR, 09 Oct 2017, 11:23:36 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
09 Oct 2017, 11:05:14 @berny757 rakstīja:
Rallijs latvijā izmira kad tas kļuva par biezo sportu. Bija laiks kad lielākā daļa mauca ar evolucijām un imprezām, tieši tad aizgāja parastie braucēji kas tiešām cīnijās sava prieka pēc un rallijs palika garlaicīgs. Nav nekas interesants, noskatoties kā garām aizlido 30 evo kas itkā cīnās par sekundēm.
Paskatieties ar ko cilvēki brauc somijas čempionātā. Reāli ar visu kas kustās. Ar mašīnam kādas latvijā gadus 15 vairs nav startējušas, jo redz tādām miskastēm nav te ko darīt. Skatītāju uz SM posmiem arī netruks, jo ir interesanti redzēt kā dīrā vecus volvo un žurkas.
Un tajā pat laikā cik latvijai ir spēcīgu autosportistu un cik somijā kur reti kurš uzsāk karjeru ar ko labāku kā opeli vai volvo, kamēr latvijā jaunizceptās ”zvaigznes” uzreiz jau sāk ar evo
Latvijā, kopā skaitot, var būt ir pusotrs cilvēks, kas kaut ko saprot no rallija auto būvēšanas, un es te nerunāju par trubu locīšanu un metināšanu, bet zināšanu kā un ko taisīt un no kā, mums praktiski visi pērk visu gatavu un saskrūvē kopā, tādēļ braukt ar evo ir "lētāk" kā kaut ko no nulles uztaisīt, jo vienkārši nav cilvēku, kas var paņemt jebkādu šrotu un iemācīt tam braukt, pat top ekipāžām ģeometriju regulē pēc riepu nodiluma...
Ja nav mācību programmas un neaudzina inženierus, kas no šīm lietām kaut ko saprot, tad tāds nu ir rezultāts, es pat nezinu vai LAFā kāds vispār domā šajā virzienā, droši vien ka pat neienāk tādas lietas prātā, ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz. | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
09 Oct 2017, 11:20:03 @JZ rakstīja:
ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz.
Frēzēt detaļas sešdesmito gadu Fiatam = progress ? [ Šo ziņu laboja gt99, 09 Oct 2017, 11:22:55 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
arizah | | Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav. | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
09 Oct 2017, 11:22:34 @gt99 rakstīja:
09 Oct 2017, 11:20:03 @JZ rakstīja:
ja reiz pat žiguļu šosejā aizliedz lietas, kas labo "iedzimtās" problēmas, jo redz uzzīmēt un izfrēzēt detaļu, kas labo piekares ģeometriju ir dārgi, un visi to nevar atļauties, tādēļ progress ir jāaizliedz.
Frēzēt detaļas sešdesmito gadu Fiatam = progress ?
zināt kādēļ zīmēt to detaļu vispār, kā uzzīmēt un izgatavot priekš 60to gadu fiata ir tieši tik pat sarežģīti kā 2015 gada škodai vai 1980tā gada volvo, spēj izsekot domu gājienam? | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
09 Oct 2017, 11:24:45 @arizah rakstīja:
nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav.
Arī fakts.
| Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
09 Oct 2017, 11:24:45 @arizah rakstīja:
nejau uz konkrētām mašīnām ir interesanti skatīties, bet gan konkrēto attieksmi ar kādu viņas tiek liktas lietā. Paņemot vecu volvo uzreiz automātā publiku nenopirksi. Atceros, kā visi savulaik gaidīja dzeltenu askonu ar kkādu 58 numuru, jo nezin kāpēc augstāk viņai nedeva. Sēdēja iekšā tur viens visiem zināms Jānis, kuram bija svarīgi nevis braukt ar spīdīgu evo, bet braukt vispār. Tas pats ar Ķilpi vai Norbertu. Taču, ja vecā miskaste tiek izmantota, lai mācītos braukt, tad tajā visā nekāda prikola tāpat nav.
Ļoti labi to saprotu. Ar dzelteno askonu jau tur cits stāsts.
Labi zinu kas un kā ar abām dzeltenajām askonām | Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Gaidīja arī to pašu Raimondu ar Q un pat Bensonu ar Volgu.
-----------------
| Offline | | |
mrred | | Kopš: 02. Jun 2008
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: MX
| Tā mazliet greizi nošāva ar to, ka vecos drapakus gaidīja. Gaidīja visus - gan dārgos Evo un Subaru, gan ar gaidīja vecākus drapakus.
Šeit piemēram redzami rezultāti no Talsiem 2006 rezultāti
Paskaties cik dalībnieki | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
09 Oct 2017, 11:26:06 @JZ rakstīja:
zināt kādēļ zīmēt to detaļu vispār, kā uzzīmēt un izgatavot priekš 60to gadu fiata ir tieši tik pat sarežģīti kā 2015 gada škodai vai 1980tā gada volvo, spēj izsekot domu gājienam?
Nestrīdēšos. Detaļas netaisu un netaisīšu.
Bet tas ka tie Žiguļi jau tā ir pa dārgu... 8k+ Eur. Tā klase nav tā vērta.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gintc | | Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| Ka jau parasti forumos dirsh tie kas tikai blakus ir stāvējuši ne braukuši! | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Viņš tikai vispārīgi norādija, ka atkal pilns ar viedokļiem no interneta karatistiem | Offline | | |
|
erwinn | | Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| es pilnībā saprotu @ginc nevēlēšanos iesaistīties diskusijā, jo te ir tik daudz huiņa sarakstīta, ka negribas pat iesaistīties | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| Rallisti pret fast&furios, tāda kauja vēl nav bijusi te, user drukā tik, uzkurini sparinga partneri | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
09 Oct 2017, 12:24:31 @mrred rakstīja:
Tā mazliet greizi nošāva ar to, ka vecos drapakus gaidīja. Gaidīja visus - gan dārgos Evo un Subaru, gan ar gaidīja vecākus drapakus.
Šeit piemēram redzami rezultāti no Talsiem 2006 rezultāti
Paskaties cik dalībnieki
Ehh, pat nostaļģija parāva par šo sastāvu | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| Protams ka neiesaistīsies te neviens diskusijā, īpaši tie, kas kaut ko saprot, jo avīžnieki tak tāpat labāk zin. Pēdējas divas lapas bij interesantas, līdz brīdim kad sāk runāt tie kas visu zina bet neizprot. | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|