Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 37 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
08. Nov 2021, 18:47 #8381

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Nov 2021, 15:20:43 @Tomsbmx rakstīja:
Sveiki.
Ir kāds saskāries? Man ir X3 2011 gads. 2.0d, Samainīju termostatu, bet tik un ta ļoti švaki un lenām silst aukša dzinējs. Īsti kā tādu egr termostatu kā vecajiem neredzu.

Nav šiem dzinējiem EGR termostata. Bet kapēc domājam, ka pārāk lēni silst?
Atklāšu mazu noslēpumu - šiem x3 ir elektriskais sildītājs apkures sistēmā, kas palīdz ātrāk uzsildīt salonu...
https://www.realoem.com/bmw/ru/showparts?id=WY3...p;diagId=64_1852
detaļa nr 4
P.S instrumentu panelī rāda eļļas temperatūru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Nov 2021, 18:54:32 ]

Offline
Tomsbmx
08. Nov 2021, 19:28 #8382

Kopš: 11. Jan 2013

No: Valmiera

Ziņojumi: 17

Braucu ar: X3 F25


08 Nov 2021, 18:47:05 @sys9291 rakstīja:

08 Nov 2021, 15:20:43 @Tomsbmx rakstīja:
Sveiki.
Ir kāds saskāries? Man ir X3 2011 gads. 2.0d, Samainīju termostatu, bet tik un ta ļoti švaki un lenām silst aukša dzinējs. Īsti kā tādu egr termostatu kā vecajiem neredzu.

Nav šiem dzinējiem EGR termostata. Bet kapēc domājam, ka pārāk lēni silst?
Atklāšu mazu noslēpumu - šiem x3 ir elektriskais sildītājs apkures sistēmā, kas palīdz ātrāk uzsildīt salonu...
https://www.realoem.com/bmw/ru/showparts?id=WY3...p;diagId=64_1852
detaļa nr 4
P.S instrumentu panelī rāda eļļas temperatūru...


Ar salona temp problemas nav.
Kad bija vecais termostatts un udens suknis, tad pat bija ātrāk, uzkāpa rudens laikā vismaz 25min laikā un uz 100 grādiem. tagad ar jaunu sūkni un termostatu, liekas vēl ilgak un apstājas pie kādiem 90-95 gradiem. Aizejošā truba vēsa.
Par eļļas temp Tev taisnība, ka tā nav dzinēja dzesēšanas temp. Vienkārši liekas, ka vajadzēja būt nedaudz ātrāk. Kas tad notiksies mīnusos?
Jāpamēģina ar slēpto menu apskatī temp laikam.
Offline
sys9291
08. Nov 2021, 20:23 #8383

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

kad bija f31 ar šo dzinēju ziemā salonā bija ok, sasila relatīvi ātri, bet eļļas temperatūra cēlās lēnām - bija pat varianti, ka 30 km pa trassi bija kādi 80 grādi...bet tas dzīvot itkā netraucē.
Offline
Induction
09. Nov 2021, 00:44 #8384

Kopš: 25. Nov 2010

Ziņojumi: 55

Braucu ar: jaunām ķēdēm

Džeki, kāds varbūt ir saskāries, ja N62 motoram izgriež katalizatorus, tas skati iet cauri? (pieņemot ka dzinējs normāli darbojas) .Auto ir 2001-2002.gadu, jeb tās csdd izmešu normas līdz 2003.gadam
Offline
Knoxie
09. Nov 2021, 07:54 #8385

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Sveiki! Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu. E46 ar klimu , nepārslēdzas gaisa plūsmas režīmi, nepūš uz kājām vai uz logiem , tikai vidējā režīmā, pogas strādā, pārslēdzot režīmu lampiņas iedegās uz attiecīgā režīma , bet gaiss nāk tikai pa vidējām lūkām, kas varētu būt par problēmu?
Offline
Martinsse
09. Nov 2021, 14:10 #8386

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


09 Nov 2021, 07:54:44 @Knoxie rakstīja:
Sveiki! Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu. E46 ar klimu , nepārslēdzas gaisa plūsmas režīmi, nepūš uz kājām vai uz logiem , tikai vidējā režīmā, pogas strādā, pārslēdzot režīmu lampiņas iedegās uz attiecīgā režīma , bet gaiss nāk tikai pa vidējām lūkām, kas varētu būt par problēmu?


Skaties diagnostiku, vai motoriņi pečkai strādā.

Bet vispār šis izklausās pēc vecā trika, kur kāds manuālai pečkai uzlicis klimas paneli.
Offline
sys9291
09. Nov 2021, 14:18 #8387

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Nov 2021, 14:10:04 @Martinsse rakstīja:

09 Nov 2021, 07:54:44 @Knoxie rakstīja:
Sveiki! Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu. E46 ar klimu , nepārslēdzas gaisa plūsmas režīmi, nepūš uz kājām vai uz logiem , tikai vidējā režīmā, pogas strādā, pārslēdzot režīmu lampiņas iedegās uz attiecīgā režīma , bet gaiss nāk tikai pa vidējām lūkām, kas varētu būt par problēmu?


Skaties diagnostiku, vai motoriņi pečkai strādā.

Bet vispār šis izklausās pēc vecā trika, kur kāds manuālai pečkai uzlicis klimas paneli.

tad plūsmas virziens mainās, bet neadekvāti...
Offline
flame_boy
09. Nov 2021, 17:34 #8388

Kopš: 18. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: BMW 530i

Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i
Offline
CP17
09. Nov 2021, 17:48 #8389

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


09 Nov 2021, 17:34:48 @flame_boy rakstīja:
Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i

jap, loģiski
Offline
sys9291
09. Nov 2021, 20:07 #8390

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

braucot var mainīt pārnesumus vispār bez sajūga...ja ir atbilstošas iemaņas...
Offline
desadesa
09. Nov 2021, 20:39 #8391

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


09 Nov 2021, 17:34:48 @flame_boy rakstīja:
Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i


nav tā, ka kloķis ļurinās kā puņķis apsveicu, esi nopircis nopisteni
Offline
flame_boy
09. Nov 2021, 20:49 #8392

Kopš: 18. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: BMW 530i


09 Nov 2021, 20:39:45 @desadesa rakstīja:

09 Nov 2021, 17:34:48 @flame_boy rakstīja:
Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i


nav tā, ka kloķis ļurinās kā puņķis apsveicu, esi nopircis nopisteni

Kloķis stingrs nav. Man vairāk interesē vai kāds ir saskāries ar šāda veida problēmu un vai ir mēģinājis remontēt. Protams, visu kārbu var atrast šrotā, bet kur garantija, ka tai viss būs ok.
Offline
VD177
09. Nov 2021, 21:16 #8393

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


09 Nov 2021, 20:49:51 @flame_boy rakstīja:

09 Nov 2021, 20:39:45 @desadesa rakstīja:

09 Nov 2021, 17:34:48 @flame_boy rakstīja:
Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i


nav tā, ka kloķis ļurinās kā puņķis apsveicu, esi nopircis nopisteni

Kloķis stingrs nav. Man vairāk interesē vai kāds ir saskāries ar šāda veida problēmu un vai ir mēģinājis remontēt. Protams, visu kārbu var atrast šrotā, bet kur garantija, ka tai viss būs ok.


Jautājums par kloķi bija tikai tapēc, ka pastāv varbūtība, ka kulise ir izjāta tik ļoti, ka līdz galam neieliekas ātrumā un tapēc arī lec laukā un tapēc arī braucot vari brīvi izņemt no ātruma bez sajūga.
1 un 5 ātrums, tātad abiem kulise no kārbas “štoku” velk uz āru. Izjāta kulise var gājienu neuztaisīt tik garu kā vajag un tikai līdz pusei izvilkt viņu. Rezultātā braucot ielec atpakaļ neitrālā pozīcijā

Ja kulise nav vainīga tad nepisies un maini kārbu. Viņa maksā kapeikas

[ Šo ziņu laboja VD177, 09 Nov 2021, 21:20:45 ]

Offline
flame_boy
09. Nov 2021, 21:18 #8394

Kopš: 18. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: BMW 530i


09 Nov 2021, 21:16:19 @VD177 rakstīja:

09 Nov 2021, 20:49:51 @flame_boy rakstīja:

09 Nov 2021, 20:39:45 @desadesa rakstīja:

09 Nov 2021, 17:34:48 @flame_boy rakstīja:
Problēmas ar manuālo ātrumkārbu:

Uzsākot braucienu diezgan bieži mēdz izlēkt ārā 1. ātruma.

Braucot lēc ārā arī no 5. ātruma.

Vēl esmu novērojis to, ka braucot varu izņemt ārā no ātruma bez sajūga nospiešanas - vai tam tā normāli ir jābūt?


Auto: e39 530i


nav tā, ka kloķis ļurinās kā puņķis apsveicu, esi nopircis nopisteni

Kloķis stingrs nav. Man vairāk interesē vai kāds ir saskāries ar šāda veida problēmu un vai ir mēģinājis remontēt. Protams, visu kārbu var atrast šrotā, bet kur garantija, ka tai viss būs ok.


Jautājums par kloķi bija tikai tapēc, ka pastāv varbūtība, ka kulise ir izjāta tik ļoti, ka līdz galam neieliekas ātrumā un tapēc arī lec laukā un tapēc arī braucot vari brīvi izņemt no ātruma bez sajūga.
1 un 5 ātrums, tātad abiem kulise no kārbas “štoku” velk uz āru. Izjāta kulise var gājienu neuztaisīt tik garu kā vajag un tikai līdz pusei izvilkt viņu. Rezultātā braucot ielec atpakaļ neitrālā pozīcijā

Ja kulise nav vainīga tad nepisies un maini kārbu. Viņa maksā kapeikas

Paldies
Offline
VD177
09. Nov 2021, 21:22 #8395

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

Bet pie izjātas kulises man liekas primāri vajadzētu būt problēmām trāpīt reversā un piektajā ātrumā, nevis lekšanai laukā

[ Šo ziņu laboja VD177, 09 Nov 2021, 21:22:59 ]

Offline
KriSsMans
09. Nov 2021, 23:32 #8396

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic

Sveiki, varbūt kāds var paskaidrot sīkāk,kāds problēmas risinājums?

Atpakaļgaitā sākot kustību (kaut ripinot knapi) parādās skaņa, tāda kā gaudoņa, līdzīgi kā izdedzinātas maģa lineāras izejas uz pastirpinātaju skaņas
Bet kārba visos veidos strādā perfekti.

Runa ir par ZF 8HP, konkrēti iekš audi a8 d4

Google saka ka esot tāda problēma f10 f30 utt. ZF8HP, bet viedokļi par problēmas risinājumu dalās.
Offline
bmw2021
10. Nov 2021, 11:38 #8397

Kopš: 30. Sep 2021

Ziņojumi: 166

Braucu ar:

Kads ir ko solijis autoline.lv un machineryline.lv?
Legit lapas?
Offline
Arvelswh
14. Nov 2021, 13:37 #8398

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Sveicināti, jautājums, auto noslāpa un vairs nevar pielaist, deg visas lampiņas panelī un startējot, pat motoru negriež, kapa klusums, tik cik ieslēdzot aizdedzi kaut kādi releji notikšķ. Interesanti, ka palika ātrumā un nevar ielikt ne parkingā, ne neitrālā. Auto, mb w211 3.2d 2003g automāts. Vairāk interesē, kāpēc palika ātrumā, ar ko tas saistīts un, vai varat ieteikt labu auto elektriķi, Liepāja, kuldīga, ventspils?
Offline
depo
14. Nov 2021, 14:07 #8399

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


10 Nov 2021, 11:38:24 @bmw2021 rakstīja:
Kads ir ko solijis autoline.lv un machineryline.lv?
Legit lapas?


Abas lapas ir vairāk kā legit, bet tie ir tikai sludinājumu dēļi, kur kantori/cilvēki uzliek produktus/izsoles.

machineryline.com ir mātes lapa.
Offline
MrBadman
14. Nov 2021, 14:18 #8400

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 423

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


14 Nov 2021, 13:37:45 @Arvelswh rakstīja:
Sveicināti, jautājums, auto noslāpa un vairs nevar pielaist, deg visas lampiņas panelī un startējot, pat motoru negriež, kapa klusums, tik cik ieslēdzot aizdedzi kaut kādi releji notikšķ. Interesanti, ka palika ātrumā un nevar ielikt ne parkingā, ne neitrālā. Auto, mb w211 3.2d 2003g automāts. Vairāk interesē, kāpēc palika ātrumā, ar ko tas saistīts un, vai varat ieteikt labu auto elektriķi, Liepāja, kuldīga, ventspils?

Nebūšu spečuks, bet ja ātrumkārba ir "robā", nevis neitrālā vai parkingā, piešķilt parasti nevar. Skaties kas ar kulisi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo