Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 22

AutorsZiņojums
HUBLOC
19. Oct 2019, 09:58 #8381

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


18 Oct 2019, 23:05:22 @baltais rakstīja:

18 Oct 2019, 11:37:29 @edzulis rakstīja:
Da miskaste tas Mustangs gan konkretais, gan kopumaa modelis. :Vemt:


Konkrētais neglīts, bet Mustangs nav sūds. Tu vienkārši neko nesaproti no viņiem. nesalīdzināmi izturīgāks kā E92 ar jebkuru motoru (Šelbiju un M3 vispār nav vērts salīdzināt, jo, ja ar pirmo var nobraukt miljonu bez kapitālā remonta tad M3 pie 200k jau šāles jāmaina ). Galvenie iemesli, kāpēc Eiropā nav tik daudz Mustangu ir lielā ievedmuita (10%, Amerikā tikai 2,5% Eiropas mašīnām) un, protams, degvielas patēriņš


Ja, un ipasi priece kvalitativais amerikanu salons ar visletako plastmasu )) ar visu ievedmuitu, pat ja ta butu mazaka, kam tas auto butu vajadzigs
Offline
GirtzB
19. Oct 2019, 10:05 #8382

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Amerikāņi ražo pusfabrikātus. kau gan pēdējie gt350r ir ok.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Arsmens
19. Oct 2019, 10:15 #8383

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Kaut kādā pasaules mērogā un industrijas kopumā, varbūt tas ir pusfabrikāts. Bet neuzliecieties, jūs neko vairāk neesat pelnījuši
Vienkārši iztēlojaties kā iznākat no sava Prūšu ielas kvartāla un iekāpjat šajā mustangā un izgriežat uz maskaveni ieburbuļojat līdz baudāmiem 70kmh.. Un skatieni ir uz jums kā nekad nav bijuši uz jūsu sudraba avensisu Jūs nemanāt ne plastmasas kvalitāti, ne dīzeļa klaudzoņu zem haubes. Jūs jūtaties kā foršā brīvdienā ar sarullētu kotleti kabatā. Nevis ček endžin lampiņu un 13 km līdz uzpildei indikatoru.
Izdzīvojiet šīs sajūtas un vēlreiz atveriet mustanga bildes un ar apgarotu skatu vēlreiz tās aplūkojiet
Offline
CAPSLOCK
19. Oct 2019, 10:42 #8384

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?
Offline
FR888
19. Oct 2019, 10:49 #8385

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


18 Oct 2019, 12:20:43 @RenegadeX rakstīja:
Aizdomas ka zinu saimnieku un viņām jūsu neveiksminieku viedokļi ir dziļi pajāt


tas ir normali, ja daunis pats nesaprot ka tads ir un vinam pajat uz visu kas notiek apkart.
Offline
wasntme
19. Oct 2019, 11:08 #8386

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


19 Oct 2019, 10:42:48 @CAPSLOCK rakstīja:
šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?

Divlitrinieki, jeb 2.3ecoboosti jau vispar naca tikai no pedejas paaudzes, sim vel bus v8.
Offline
alxz
19. Oct 2019, 11:28 #8387

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


19 Oct 2019, 11:08:03 @wasntme rakstīja:

19 Oct 2019, 10:42:48 @CAPSLOCK rakstīja:
šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?

Divlitrinieki, jeb 2.3ecoboosti jau vispar naca tikai no pedejas paaudzes, sim vel bus v8.


Vai arī v6 3.6l

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
wasntme
19. Oct 2019, 11:50 #8388

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


19 Oct 2019, 11:28:07 @alxz rakstīja:

19 Oct 2019, 11:08:03 @wasntme rakstīja:

19 Oct 2019, 10:42:48 @CAPSLOCK rakstīja:
šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?

Divlitrinieki, jeb 2.3ecoboosti jau vispar naca tikai no pedejas paaudzes, sim vel bus v8.


Vai arī v6 3.6l

Bija ari tadi, bet paskatijos, ka jau pat vecajiem bija pamanijusies iestuket l4, nu cmon muskulauto ar 4 vai 6 cilindriem...tur nekas cits iznemot v8 pat nevajadzetu but piedavajuma, ka nav ta nav...sorry Greta !
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2019, 12:13 #8389

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2019, 11:50:39 @wasntme rakstīja:

19 Oct 2019, 11:28:07 @alxz rakstīja:

19 Oct 2019, 11:08:03 @wasntme rakstīja:

19 Oct 2019, 10:42:48 @CAPSLOCK rakstīja:
šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?

Divlitrinieki, jeb 2.3ecoboosti jau vispar naca tikai no pedejas paaudzes, sim vel bus v8.


Vai arī v6 3.6l

Bija ari tadi, bet paskatijos, ka jau pat vecajiem bija pamanijusies iestuket l4, nu cmon muskulauto ar 4 vai 6 cilindriem...tur nekas cits iznemot v8 pat nevajadzetu but piedavajuma, ka nav ta nav...sorry Greta !


Pilnīgs buļļa sūds, 3.0D tur obligāti vajadzētu, līdz ar 2.5 4 katroļu beni un LPG, lai no tā hlama būtu jebkāda jēga
Offline
edzulis
19. Oct 2019, 13:40 #8390

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


19 Oct 2019, 11:50:39 @wasntme rakstīja:
Bija ari tadi, bet paskatijos, ka jau pat vecajiem bija pamanijusies iestuket l4, nu cmon muskulauto ar 4 vai 6 cilindriem...tur nekas cits iznemot v8 pat nevajadzetu but piedavajuma, ka nav ta nav...sorry Greta !


Jaunais AMG C63s bus 2.0L turbo hibriids + ar pazeminatu troksnu limeni no izputeja
Offline
edzulis
19. Oct 2019, 13:47 #8391

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


19 Oct 2019, 12:06:13 @baltais rakstīja:
Tici man - daudziem vajadzētu. Amerika ir pilna ar viņiem (nevis vienkārši Mustangiem, bet pilna ar jauniem Mustangiem, tas pats ar Camaro un Challangeriem) un Eiropietis ar neko neatšķiras (tik tas, ka nav vietējais ražojums). Pie tam tādas jaunas 4. sērijas vai A5 Audi vai C/E klases kupejas Amerikā ir nesalīdzināmi daudz reizes mazāk kā Mustangi, Camaro, Challangeri. Salīdzini jauna Mustanga cenu ASV un 4. sērijas cenu Eiropā. Mustang GT ar 460zs (kas ir vairāk kā M4 Competition un M4 CS ) maksā no 36000$ bez pvn. Eiropā 440i ar 326zs maksā no 49000€ bez PVN un 430i ar 252zs no 42500€. Un tu vēl prasi, kam viņš būtu vajadzīgs.

Būtībā Eiropas Savienības likumi mūs kā paterētāju pamatīgi appiš, lai veicinātu vietējo ražotāju biznesu.


Da po tie zirgi. Leta grabazha ar pretigu letu salonu, atpalikusi it visaa un nav nozime vai tur mustangs, camaro, hujaro vai kas vel no tam wanabe musclecar lamataam. Vienigais normalais affordable US t.s. sportinieks ir Corvette. Savs prikols ir ari Viper un to drizak varetu devet par jauno laiku muscle car, bet ne jau tos meslus. Man tada butu kauns pat suni vadaat
Offline
GirtzB
19. Oct 2019, 13:58 #8392

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


19 Oct 2019, 10:42:48 @CAPSLOCK rakstīja:
šī uroģina nav divlitrinieks kā lielākā daļa lv mustangu?

vispār jau 2.3 un tie ir tikai sākot ar brīdi, kad Mustang bija oficiāli tirgojams Eiropā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
rolis
19. Oct 2019, 14:02 #8393

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


19 Oct 2019, 13:40:13 @edzulis rakstīja:

19 Oct 2019, 11:50:39 @wasntme rakstīja:
Bija ari tadi, bet paskatijos, ka jau pat vecajiem bija pamanijusies iestuket l4, nu cmon muskulauto ar 4 vai 6 cilindriem...tur nekas cits iznemot v8 pat nevajadzetu but piedavajuma, ka nav ta nav...sorry Greta !


Jaunais AMG C63s bus 2.0L turbo hibriids + ar pazeminatu troksnu limeni no izputeja


A45 AMG
Offline
edzulis
19. Oct 2019, 14:23 #8394

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


19 Oct 2019, 14:02:13 @rolis rakstīja:
A45 AMG


The new C63 will be the first in a number of new AMG models earmarked to receive an electrified version of Mercedes’ new turbocharged 2.0-litre M139 engine when it goes on sale in early 2022.

The four-wheel-drive rival to the Audi RS4 and BMW M3 is already undergoing intensive development at AMG’s Affalterbach engineering headquarters.

The potent four-cylinder engine kicks out a maximum of 416bhp and 369lb ft of torque in non-electrified form in the new A45 and its related siblings. The unit has already been engineered for longitudinal mounting as well as mild-hybrid electric boosting. It’s destined to be used in not only the next C63 but also, in a less heavily tuned form, in a follow-up to today’s turbocharged 3.0-litre V6-powered C43.

The new C63 will be offered in saloon, coupé and convertible bodystyles, with the next C43 likely to be sold in those three guises as well as an estate version.

Other AMG models set to run the new electrified driveline include successor models to today’s GLC 43 and GLC 63 SUVs, the GLC 43 Coupé and the GLC 63 Coupé.
Offline
rolis
19. Oct 2019, 14:26 #8395

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


19 Oct 2019, 14:23:26 @edzulis rakstīja:

19 Oct 2019, 14:02:13 @rolis rakstīja:
A45 AMG


The new C63 will be the first in a number of new AMG models earmarked to receive an electrified version of Mercedes’ new turbocharged 2.0-litre M139 engine when it goes on sale in early 2022.

The four-wheel-drive rival to the Audi RS4 and BMW M3 is already undergoing intensive development at AMG’s Affalterbach engineering headquarters.

The potent four-cylinder engine kicks out a maximum of 416bhp and 369lb ft of torque in non-electrified form in the new A45 and its related siblings. The unit has already been engineered for longitudinal mounting as well as mild-hybrid electric boosting. It’s destined to be used in not only the next C63 but also, in a less heavily tuned form, in a follow-up to today’s turbocharged 3.0-litre V6-powered C43.

The new C63 will be offered in saloon, coupé and convertible bodystyles, with the next C43 likely to be sold in those three guises as well as an estate version.

Other AMG models set to run the new electrified driveline include successor models to today’s GLC 43 and GLC 63 SUVs, the GLC 43 Coupé and the GLC 63 Coupé.


bez diršanas, A45 ir baigi sprigans
Offline
edzulis
19. Oct 2019, 14:29 #8396

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lai vinjs ir, manispec Bet ir loti savadi pienemt, ka brutalais C63 riepu iznicinatajs bus 2.0
Offline
wasntme
19. Oct 2019, 16:17 #8397

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


19 Oct 2019, 13:40:13 @edzulis rakstīja:

19 Oct 2019, 11:50:39 @wasntme rakstīja:
Bija ari tadi, bet paskatijos, ka jau pat vecajiem bija pamanijusies iestuket l4, nu cmon muskulauto ar 4 vai 6 cilindriem...tur nekas cits iznemot v8 pat nevajadzetu but piedavajuma, ka nav ta nav...sorry Greta !


Jaunais AMG C63s bus 2.0L turbo hibriids + ar pazeminatu troksnu limeni no izputeja

Tesla is the future saprotu to visu pasaules glabsanu utt, bet jasak jau bija ar lielajiem atmosferas piesarnotajiem nevis ar autobraucejiem, no kuriem visvieglak ir noslaukt naudu...
Offline
Lafter
19. Oct 2019, 16:40 #8398

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Tīzeris


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
FR888
19. Oct 2019, 17:50 #8399

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


19 Oct 2019, 14:29:11 @edzulis rakstīja:
Lai vinjs ir, manispec Bet ir loti savadi pienemt, ka brutalais C63 riepu iznicinatajs bus 2.0


Tak neviens nepirks tādu lažu
Offline
by_magnus
19. Oct 2019, 18:34 #8400

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


19 Oct 2019, 16:40:25 @Lafter rakstīja:
Tīzeris



Beidzot ko jēdzīgu te sāk likt

[ Šo ziņu laboja by_magnus, 19 Oct 2019, 18:34:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo