Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
08. Dec 2012, 14:11 #8381

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Dec 2012, 14:10:18 janchikz rakstīja:
bļaģ

man ir tā plāksnīte, bet normāli izjaukt neko nevaru

dzive nav viegla - tev jaizvelas vai velies pixeljus vai ari analogos raditajus, visu dabut nevar

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janchikz
08. Dec 2012, 14:20 #8382

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

turu rokās to debīlo spidometru un tas ir arī viss, bultiņas nemēģināšu nemaz ņemt nost, ja jau tāds čakars a to sūdaino melno vāku spidometra azmugurē, var noņemt tikai tad, ja nourbj tos plastmasas "štoperus"? savādāk nav iespējams tai pixeļu lentai tikt klāt? ko te kāds teica, ka ru internetā kko varot atrast, kā var izjaukt, neūrbjot caurumus?
Offline
HE9600
08. Dec 2012, 14:44 #8383

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW


07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!


nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 08 Dec 2012, 14:44:53 ]

Offline
Staris
08. Dec 2012, 15:37 #8384

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


08 Dec 2012, 14:44:19 HE9600 rakstīja:

07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!


nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.

Diemžēl stulbi būdami nemērījām pie gredzenu maiņas neko. Iedevām spečukam salikt gredzenus un spraudām precīzi tādā pašā kārtībā atpakaļ. Arī tā saucamais honējums (nezinu to vārdu) bija normāls cilindros. Dīvaini ir tas, ka bija retās reizes, kad varēja uz 90km/h braukt pa šosi un nekūpēja. Vairums gadījumu gan pie 2400rpm uz šosejas kūpēja. Tāpat arī aukstu piedarbina, uzgāzē līdz 2000rpm un sāk kūpēt pamatīgi. Aizbrauc pāri ielai līdz veikalam un pēc veikala apmeklējuma piedarbini - nekas nekūp vairāk pie 2000rpm. Tāda sajūta, ka kaut kas pa nakti sakrājas virs virzuļa. No kurienes nāk - hz. Vai tad izdilums cilindros var radīt tādu situāciju, ka vienā dienā kūp, otrā nē? Nebūtu jābūt konstantai parādībai? Kur var redzēt kaut kādas tabulas par to cik liels nodilums skaitās end of story? Izmērīt ta varu, bet cipari ir cipari uz papīra.

[ Šo ziņu laboja Staris, 08 Dec 2012, 15:46:54 ]

Offline
karlsonss
08. Dec 2012, 16:24 #8385

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.
Offline
AF
08. Dec 2012, 16:37 #8386

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:

08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...


No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!

Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
Offline
otomars
08. Dec 2012, 16:38 #8387

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


08 Dec 2012, 15:37:46 Staris rakstīja:

08 Dec 2012, 14:44:19 HE9600 rakstīja:

07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!


nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.

Diemžēl stulbi būdami nemērījām pie gredzenu maiņas neko. Iedevām spečukam salikt gredzenus un spraudām precīzi tādā pašā kārtībā atpakaļ. Arī tā saucamais honējums (nezinu to vārdu) bija normāls cilindros. Dīvaini ir tas, ka bija retās reizes, kad varēja uz 90km/h braukt pa šosi un nekūpēja. Vairums gadījumu gan pie 2400rpm uz šosejas kūpēja. Tāpat arī aukstu piedarbina, uzgāzē līdz 2000rpm un sāk kūpēt pamatīgi. Aizbrauc pāri ielai līdz veikalam un pēc veikala apmeklējuma piedarbini - nekas nekūp vairāk pie 2000rpm. Tāda sajūta, ka kaut kas pa nakti sakrājas virs virzuļa. No kurienes nāk - hz. Vai tad izdilums cilindros var radīt tādu situāciju, ka vienā dienā kūp, otrā nē? Nebūtu jābūt konstantai parādībai? Kur var redzēt kaut kādas tabulas par to cik liels nodilums skaitās end of story? Izmērīt ta varu, bet cipari ir cipari uz papīra.

manuaalii rakstiits 0.01 pieljaujamais
Offline
uldens1
08. Dec 2012, 16:54 #8388

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:

08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:

08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...


No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!

Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu
Offline
RolandsK
08. Dec 2012, 17:06 #8389

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3539

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:

vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!...

... Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls


Šeit nav tas gadījums - pats mainu un zinu, ko ielēju
Offline
cx65men
08. Dec 2012, 17:27 #8390

Kopš: 07. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 246

Braucu ar: E-Talonu...

turklāt jamaina pat tad ja neesi nobraucis tos 10k vai 15k km.... 12 mēneši un maiņa.... it īpaši pirms ziemas... emulsija kondensāta dēļ arī ir tā problēma ziemas lielajos mīnusos.
Offline
arnijs_e39
08. Dec 2012, 18:26 #8391

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55


08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.


Caurdure ?
Offline
IngusSeflers
08. Dec 2012, 19:55 #8392

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


08 Dec 2012, 16:54:50 uldens1 rakstīja:

08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:

08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:

08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...


No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!

Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu
Pilnīgi piekrītu, bieži vien visi kastroļi un šeļļi ir fufeļi uz mazāk pazīstamu brendu fona.
Offline
Staris
08. Dec 2012, 19:57 #8393

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


08 Dec 2012, 16:38:08 otomars rakstīja:

manuaalii rakstiits 0.01 pieljaujamais

tajā bentleys manual? 0.01mm?
Offline
otomars
08. Dec 2012, 19:59 #8394

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaa,taa tur ir
Offline
DjCrack
08. Dec 2012, 20:01 #8395

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

ko sakāt par šiem?
1 un 2
Offline
Vinsents
08. Dec 2012, 20:18 #8396

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


08 Dec 2012, 18:26:28 arnijs_e39 rakstīja:

08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.

Caurdure ?

Tautas valodā-KURMIS
Offline
eddylee
08. Dec 2012, 21:06 #8397

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


08 Dec 2012, 20:18:52 Vinsents rakstīja:

08 Dec 2012, 18:26:28 arnijs_e39 rakstīja:

08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.

Caurdure ?

Tautas valodā-KURMIS

caurdureejs!!
https://www.youtube.com/watch?v=ZSLDmhIrSpc

[ Šo ziņu laboja eddylee, 08 Dec 2012, 21:07:26 ]

Offline
wanksta
08. Dec 2012, 22:40 #8398

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7375

Braucu ar: muti

Kurš zin, kur galvaspilsētā notiek kaut kādi prozas/dzejas lasījumi? Gribētu aiziet paklausīties
Offline
Ri
09. Dec 2012, 00:52 #8399

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Varbūt kāds var ieteikt veikalu Rīgā, kur var atrast šāda veida barometrus?
Offline
hasans
09. Dec 2012, 01:03 #8400

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


08 Dec 2012, 19:55:19 IngusSeflers rakstīja:

08 Dec 2012, 16:54:50 uldens1 rakstīja:

08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:

08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:

08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...


No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!

Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu
Pilnīgi piekrītu, bieži vien visi kastroļi un šeļļi ir fufeļi uz mazāk pazīstamu brendu fona.

Tikai mieru vīri, emkai tiek lieta eļļa tāda kā paredzēta no rūpnīcas. Pirms 2K km tika samainīti visi šķidrumi (kārbas, motora, reduktora), tākā kak raz pirms ziemas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo