Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Driver | 08. Dec 2012, 14:11 |
#8381
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Dec 2012, 14:10:18 janchikz rakstīja:
bļaģ
man ir tā plāksnīte, bet normāli izjaukt neko nevaru
dzive nav viegla - tev jaizvelas vai velies pixeljus vai ari analogos raditajus, visu dabut nevar
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
janchikz | 08. Dec 2012, 14:20 |
#8382
|
| Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| turu rokās to debīlo spidometru un tas ir arī viss, bultiņas nemēģināšu nemaz ņemt nost, ja jau tāds čakars a to sūdaino melno vāku spidometra azmugurē, var noņemt tikai tad, ja nourbj tos plastmasas "štoperus"? savādāk nav iespējams tai pixeļu lentai tikt klāt? ko te kāds teica, ka ru internetā kko varot atrast, kā var izjaukt, neūrbjot caurumus? | Offline | | |
HE9600 | 08. Dec 2012, 14:44 |
#8383
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
|
07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!
nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.[ Šo ziņu laboja HE9600, 08 Dec 2012, 14:44:53 ] | Offline | | |
Staris | 08. Dec 2012, 15:37 |
#8384
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
08 Dec 2012, 14:44:19 HE9600 rakstīja:
07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!
nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.
Diemžēl stulbi būdami nemērījām pie gredzenu maiņas neko. Iedevām spečukam salikt gredzenus un spraudām precīzi tādā pašā kārtībā atpakaļ. Arī tā saucamais honējums (nezinu to vārdu) bija normāls cilindros. Dīvaini ir tas, ka bija retās reizes, kad varēja uz 90km/h braukt pa šosi un nekūpēja. Vairums gadījumu gan pie 2400rpm uz šosejas kūpēja. Tāpat arī aukstu piedarbina, uzgāzē līdz 2000rpm un sāk kūpēt pamatīgi. Aizbrauc pāri ielai līdz veikalam un pēc veikala apmeklējuma piedarbini - nekas nekūp vairāk pie 2000rpm. Tāda sajūta, ka kaut kas pa nakti sakrājas virs virzuļa. No kurienes nāk - hz. Vai tad izdilums cilindros var radīt tādu situāciju, ka vienā dienā kūp, otrā nē? Nebūtu jābūt konstantai parādībai? Kur var redzēt kaut kādas tabulas par to cik liels nodilums skaitās end of story? Izmērīt ta varu, bet cipari ir cipari uz papīra.[ Šo ziņu laboja Staris, 08 Dec 2012, 15:46:54 ] | Offline | | |
karlsonss | 08. Dec 2012, 16:24 |
#8385
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke. | Offline | | |
AF | 08. Dec 2012, 16:37 |
#8386
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:
08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...
No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!
Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls | Offline | | |
otomars | 08. Dec 2012, 16:38 |
#8387
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
08 Dec 2012, 15:37:46 Staris rakstīja:
08 Dec 2012, 14:44:19 HE9600 rakstīja:
07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:
tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!
nu, nu, ja blokā nav garenvirziena švīku, tad vismaz 10k vajadzēja iet ar jaunajiem gredzeniem bez problēmām, lai kāda ovalitāte, dilums tur nebūtu.
Diemžēl stulbi būdami nemērījām pie gredzenu maiņas neko. Iedevām spečukam salikt gredzenus un spraudām precīzi tādā pašā kārtībā atpakaļ. Arī tā saucamais honējums (nezinu to vārdu) bija normāls cilindros. Dīvaini ir tas, ka bija retās reizes, kad varēja uz 90km/h braukt pa šosi un nekūpēja. Vairums gadījumu gan pie 2400rpm uz šosejas kūpēja. Tāpat arī aukstu piedarbina, uzgāzē līdz 2000rpm un sāk kūpēt pamatīgi. Aizbrauc pāri ielai līdz veikalam un pēc veikala apmeklējuma piedarbini - nekas nekūp vairāk pie 2000rpm. Tāda sajūta, ka kaut kas pa nakti sakrājas virs virzuļa. No kurienes nāk - hz. Vai tad izdilums cilindros var radīt tādu situāciju, ka vienā dienā kūp, otrā nē? Nebūtu jābūt konstantai parādībai? Kur var redzēt kaut kādas tabulas par to cik liels nodilums skaitās end of story? Izmērīt ta varu, bet cipari ir cipari uz papīra.
manuaalii rakstiits 0.01 pieljaujamais | Offline | | |
uldens1 | 08. Dec 2012, 16:54 |
#8388
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:
08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:
08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...
No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!
Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu | Offline | | |
|
RolandsK | 08. Dec 2012, 17:06 |
#8389
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3539
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!...
... Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
Šeit nav tas gadījums - pats mainu un zinu, ko ielēju | Offline | | |
cx65men | 08. Dec 2012, 17:27 |
#8390
|
| Kopš: 07. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 246
Braucu ar: E-Talonu...
| turklāt jamaina pat tad ja neesi nobraucis tos 10k vai 15k km.... 12 mēneši un maiņa.... it īpaši pirms ziemas... emulsija kondensāta dēļ arī ir tā problēma ziemas lielajos mīnusos. | Offline | | |
arnijs_e39 | 08. Dec 2012, 18:26 |
#8391
|
| Kopš: 14. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 707
Braucu ar: LI-92 , AB-55
|
08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.
Caurdure ? | Offline | | |
IngusSeflers
| 08. Dec 2012, 19:55 |
#8392
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
08 Dec 2012, 16:54:50 uldens1 rakstīja:
08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:
08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:
08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...
No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!
Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu
Pilnīgi piekrītu, bieži vien visi kastroļi un šeļļi ir fufeļi uz mazāk pazīstamu brendu fona. | Offline | | |
Staris | 08. Dec 2012, 19:57 |
#8393
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
08 Dec 2012, 16:38:08 otomars rakstīja:
manuaalii rakstiits 0.01 pieljaujamais
tajā bentleys manual? 0.01mm?
| Offline | | |
otomars | 08. Dec 2012, 19:59 |
#8394
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| jaa,taa tur ir | Offline | | |
DjCrack | 08. Dec 2012, 20:01 |
#8395
|
| Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| ko sakāt par šiem?
1 un 2 | Offline | | |
Vinsents | 08. Dec 2012, 20:18 |
#8396
|
| Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
08 Dec 2012, 18:26:28 arnijs_e39 rakstīja:
08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.
Caurdure ?
Tautas valodā-KURMIS | Offline | | |
|
eddylee | 08. Dec 2012, 21:06 |
#8397
|
| Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
|
08 Dec 2012, 20:18:52 Vinsents rakstīja:
08 Dec 2012, 18:26:28 arnijs_e39 rakstīja:
08 Dec 2012, 16:24:46 karlsonss rakstīja:
kaa sauc iekaartu ar kuru paarliek uudensvadus/kabeljus/etc bez transeju raksanas?
tb ik peec noteikta attaluma tiek izraktas bedres un tiek izurbtas šahtas.
danke.
Caurdure ?
Tautas valodā-KURMIS
caurdureejs!!
https://www.youtube.com/watch?v=ZSLDmhIrSpc[ Šo ziņu laboja eddylee, 08 Dec 2012, 21:07:26 ] | Offline | | |
wanksta | 08. Dec 2012, 22:40 |
#8398
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7375
Braucu ar: muti
| Kurš zin, kur galvaspilsētā notiek kaut kādi prozas/dzejas lasījumi? Gribētu aiziet paklausīties | Offline | | |
Ri | 09. Dec 2012, 00:52 |
#8399
|
| Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Varbūt kāds var ieteikt veikalu Rīgā, kur var atrast šāda veida barometrus?
| Offline | | |
hasans | 09. Dec 2012, 01:03 |
#8400
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
08 Dec 2012, 19:55:19 IngusSeflers rakstīja:
08 Dec 2012, 16:54:50 uldens1 rakstīja:
08 Dec 2012, 16:37:25 fondrahtenbergs rakstīja:
08 Dec 2012, 14:03:05 RolandsK rakstīja:
08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...
No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
vnk jālej laba eļļa nevis kkāds rapšu sūds! Un pat ja sintētika, tāpat jālej labas kvalitātes!
Paša novērojums, pirmstam braucu ar to, ko servisā lēja, ieleju shell Helix 5w40, atšķirība stipri jūtama dzinēja darbībā un pielaižot! Krč uz eļļas nav ko žīdot tos 5ls
darga eļļa nebut nenozime ka viņa ir laba,ir ļoti daudz labu nepazistamu brendu eļļu par sakarigam naudam.Bet musu sabiedriba jau galvenokart pavelkas uz smuku reklamu un kaimiņa ieteikumu
Pilnīgi piekrītu, bieži vien visi kastroļi un šeļļi ir fufeļi uz mazāk pazīstamu brendu fona.
Tikai mieru vīri, emkai tiek lieta eļļa tāda kā paredzēta no rūpnīcas. Pirms 2K km tika samainīti visi šķidrumi (kārbas, motora, reduktora), tākā kak raz pirms ziemas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|