Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
fubuz
24. Nov 2013, 11:18 #8361

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.

300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...




fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.
Offline
SuperSonic
24. Nov 2013, 11:21 #8362

Kopš: 07. Jul 2013

Ziņojumi: 340

Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL

TIESI TAA


24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:

24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.

300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...




fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 11:30 #8363

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:

24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.

300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...




fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.

Tev nav taisnība. Manis aprēķināto momentu uzņem pilnīgi jebkura šada tipa konstukcija, kas iekārta divos punktos. Moments šis ir jākompensē. Mums uz to ir konkrēts plecs - abu saskrūvēto kopņu augstums. Tev nav jārēķina kopne, jo kopne izturēja. Jārēķina ir divu nedeformētu konstrukciju savienojuma vieta.

[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 11:31:00 ]

Offline
GintsK
24. Nov 2013, 11:33 #8364

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473
Offline
fubuz
24. Nov 2013, 11:35 #8365

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


24 Nov 2013, 11:30:24 GintsK rakstīja:

24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:

24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.

300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...




fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.


Tev nav taisnība. Manis aprēķināto momentu uzņem pilnīgi jebkura šada tipa konstukcija, kas iekārta divos punktos. Moments šis ir jākompensē. Mums uz to ir konkrēts plecs - abu saskrūvēto kopņu augstums. Tev nav jārēķina kopne, jo kopne izturēja. Jārēķina ir divu nedeformētu konstrukciju savienojuma vieta.



kopne šajā gadījumā nav jārēķina, lai uzzinātu, vai tā iztur. jārēķina ir lai uzzināti asspēku šajos mezglos, kuri neizturēja. no asspēka attiecīgi uzzinātu nepieciešamo laukumu.
Offline
GirtzB
24. Nov 2013, 11:37 #8366

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)



pirms spriedelēt tālāk apgūstiet dažas druskas no pamatiem:
Būvmehānika

Metāla konstrukcijas

un Rokasgrāmata arhitektiem

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
fubuz
24. Nov 2013, 11:38 #8367

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


24 Nov 2013, 11:33:43 GintsK rakstīja:
Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473


lai iepriecinātu tevi, attēlos vismaz vienā kopnē izskatājās, ka ir 10 skrūves stieptajā zonā.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 11:52 #8368

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Girtz, atslābinies. Savā laikā daudziem kursa biedriem rēķināju kursa darbus mehānikā. Pieļauju, ka tas deva labu izpratni par to, kas ir un kas nav jārēķina.
Ja gribi pierādīt, ka mani piemetumi ir pilnīgi greizi, normāli pamato. Uzraksti punkts punktā, kas un kāpēc ir jārēķina. Un kamdēļ mans variants ir nepareizs.
Esmu diezgan pārliecināts par to korektumu. Kopni es neprastu aprēķināt. Bet te gadījums ir daudz daudz vienkāršāks. Ir moments. Moments ir jākompensē. Kompensācija notiek tikai 2os punktos: augšējā un apakšējā skrūvētajā savienojumā. Divi punkti un plecs. Kas var būt elementārāk?!
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 11:53 #8369

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 11:38:11 fubuz rakstīja:

24 Nov 2013, 11:33:43 GintsK rakstīja:
Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473


lai iepriecinātu tevi, attēlos vismaz vienā kopnē izskatājās, ka ir 10 skrūves stieptajā zonā.

Atradi labāku bildi par JZ ielikto!?
Offline
fubuz
24. Nov 2013, 11:58 #8370

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


24 Nov 2013, 11:52:17 GintsK rakstīja:
Ja gribi pierādīt, ka mani piemetumi ir pilnīgi greizi, normāli pamato. Uzraksti punkts punktā, kas un kāpēc ir jārēķina. Un kamdēļ mans variants ir nepareizs.


es tev to vairākas reizes esmu norādījis.
izlasi girtsb ielikto būvmehānikas grāmatu un pats sapratīsi. savādāk spītējies, kā maza meitene.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 12:04 #8371

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Lai tas būtu baļķis, uz sāniem nolikts dēlis, uz sāniem nolikts plats dēlis, kopne galu galā. Nē?

[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 12:07:02 ]

Offline
martinssirants
24. Nov 2013, 12:05 #8372

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.

300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...




300 tonnas smilts ir apmeram 15 3asu pashizgazeju kravas. tas nav nemaz tk ljoti daudz.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 12:10 #8373

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 12:05:01 martinssirants rakstīja:



300 tonnas smilts ir apmeram 15 3asu pashizgazeju kravas. tas nav nemaz tk ljoti daudz.

Piekrītu. Arhitekti teica, ka paredzētā nestspēja ir 1.5t uz kvadrātmetru. Ļoti OK. man uz tāda jumta nebūtu bail. Tikai te nebija pat īsti ceturtdaļas no tā...

[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 12:10:41 ]

Offline
edzulis
24. Nov 2013, 12:14 #8374

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

jūs tiešām ticat, ka tas tjap ļaps ar tiem savienojumiem un skrūvēm bija paredzēts 1,5t uz m2???
Offline
fubuz
24. Nov 2013, 12:14 #8375

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


24 Nov 2013, 12:04:12 GintsK rakstīja:
Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Nē?


kopnes aprēķins ir jāveic, lai uzzinātu asspēku mezglā. ar momentu tu viņu neizrēķināsi. izej vienam kopnes aprēķina piemēram un taps skaidrs. tur galvenais ir asspēks.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 12:29 #8376

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 12:14:56 fubuz rakstīja:

24 Nov 2013, 12:04:12 GintsK rakstīja:
Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Nē?


kopnes aprēķins ir jāveic, lai uzzinātu asspēku mezglā. ar momentu tu viņu neizrēķināsi. izej vienam kopnes aprēķina piemēram un taps skaidrs. tur galvenais ir asspēks.

Sāc ar manu apgalvojuma apstrīdējumu. Vakar Tu kā reizi šo momenta reakciju sāki apstrīdēt, ka esmu ne to bildīti paņēmis.

Kopni šoreiz vari pieņemt kā viengabala konstrukciju!
Tā nav deformējusies. Saskarē ir tikai 2 punkti, kuros tad jānosaka reakcija. Punkts pie kolonnas šo momentu nekompensē.
Offline
karlsonss
24. Nov 2013, 12:30 #8377

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Offline
walder
24. Nov 2013, 12:35 #8378

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Nu, fizmatu pulciņš jau ir nonācis pie pareiza aprēķna?
Līks konstruktora kalkulators vai skrūves no latgalītes?
Offline
martinssirants
24. Nov 2013, 12:38 #8379

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


24 Nov 2013, 12:35:58 walder rakstīja:
Nu, fizmatu pulciņš jau ir nonācis pie pareiza aprēķna?
Līks konstruktora kalkulators vai skrūves no latgalītes?


Jaagaida kad onlainaa buus "user", tad buus arii konkreetas atbildes.
Offline
OX
24. Nov 2013, 12:40 #8380

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Jeb@kj nu kur taadi rodas jopt,pat no izlietnes taadusgudrus nesaslauciisi
SaWLES
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4