Online
Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXIX
Autors | Ziņojums |
fubuz | 24. Nov 2013, 11:18 |
#8361
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.
300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...
fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav. | Offline | | |
SuperSonic | 24. Nov 2013, 11:21 |
#8362
|
| Kopš: 07. Jul 2013
Ziņojumi: 340
Braucu ar: M5 F10, M5 E34, E65 FL
| TIESI TAA
24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:
24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.
300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...
fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.
| Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 11:30 |
#8363
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:
24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.
300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...
fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.
Tev nav taisnība. Manis aprēķināto momentu uzņem pilnīgi jebkura šada tipa konstukcija, kas iekārta divos punktos. Moments šis ir jākompensē. Mums uz to ir konkrēts plecs - abu saskrūvēto kopņu augstums. Tev nav jārēķina kopne, jo kopne izturēja. Jārēķina ir divu nedeformētu konstrukciju savienojuma vieta. [ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 11:31:00 ] | Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 11:33 |
#8364
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473 | Offline | | |
fubuz | 24. Nov 2013, 11:35 |
#8365
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
24 Nov 2013, 11:30:24 GintsK rakstīja:
24 Nov 2013, 11:18:44 fubuz rakstīja:
24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.
300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...
fundamentālā kļūda taviem aprēķiem ir tā, ka tu kopnu uzskati un rēķini kā siju. kopnei ir spiestā daļa(augšējais elements) un stieptā daļa(apakšējais elements). Spiestā uzņem daļu spēku.
tāpēc arī tu nevari ieraudzīt tur savus aprēķināto skrūvju daudzumu, jo tur tik lielu spēku nav.
Tev nav taisnība. Manis aprēķināto momentu uzņem pilnīgi jebkura šada tipa konstukcija, kas iekārta divos punktos. Moments šis ir jākompensē. Mums uz to ir konkrēts plecs - abu saskrūvēto kopņu augstums. Tev nav jārēķina kopne, jo kopne izturēja. Jārēķina ir divu nedeformētu konstrukciju savienojuma vieta.
kopne šajā gadījumā nav jārēķina, lai uzzinātu, vai tā iztur. jārēķina ir lai uzzināti asspēku šajos mezglos, kuri neizturēja. no asspēka attiecīgi uzzinātu nepieciešamo laukumu. | Offline | | |
GirtzB | 24. Nov 2013, 11:37 |
#8366
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
pirms spriedelēt tālāk apgūstiet dažas druskas no pamatiem:
Būvmehānika
Metāla konstrukcijas
un Rokasgrāmata arhitektiem
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
fubuz | 24. Nov 2013, 11:38 |
#8367
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
24 Nov 2013, 11:33:43 GintsK rakstīja:
Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473
lai iepriecinātu tevi, attēlos vismaz vienā kopnē izskatājās, ka ir 10 skrūves stieptajā zonā. | Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 11:52 |
#8368
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Girtz, atslābinies. Savā laikā daudziem kursa biedriem rēķināju kursa darbus mehānikā. Pieļauju, ka tas deva labu izpratni par to, kas ir un kas nav jārēķina.
Ja gribi pierādīt, ka mani piemetumi ir pilnīgi greizi, normāli pamato. Uzraksti punkts punktā, kas un kāpēc ir jārēķina. Un kamdēļ mans variants ir nepareizs.
Esmu diezgan pārliecināts par to korektumu. Kopni es neprastu aprēķināt. Bet te gadījums ir daudz daudz vienkāršāks. Ir moments. Moments ir jākompensē. Kompensācija notiek tikai 2os punktos: augšējā un apakšējā skrūvētajā savienojumā. Divi punkti un plecs. Kas var būt elementārāk?! | Offline | | |
|
GintsK | 24. Nov 2013, 11:53 |
#8369
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
24 Nov 2013, 11:38:11 fubuz rakstīja:
24 Nov 2013, 11:33:43 GintsK rakstīja:
Kuri nesekoja, rēķināju te: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=23...art=8660#4738473
lai iepriecinātu tevi, attēlos vismaz vienā kopnē izskatājās, ka ir 10 skrūves stieptajā zonā.
Atradi labāku bildi par JZ ielikto!? | Offline | | |
fubuz | 24. Nov 2013, 11:58 |
#8370
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
24 Nov 2013, 11:52:17 GintsK rakstīja:
Ja gribi pierādīt, ka mani piemetumi ir pilnīgi greizi, normāli pamato. Uzraksti punkts punktā, kas un kāpēc ir jārēķina. Un kamdēļ mans variants ir nepareizs.
es tev to vairākas reizes esmu norādījis.
izlasi girtsb ielikto būvmehānikas grāmatu un pats sapratīsi. savādāk spītējies, kā maza meitene.
| Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 12:04 |
#8371
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Lai tas būtu baļķis, uz sāniem nolikts dēlis, uz sāniem nolikts plats dēlis, kopne galu galā. Nē?[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 12:07:02 ] | Offline | | |
martinssirants | 24. Nov 2013, 12:05 |
#8372
|
| Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
24 Nov 2013, 11:12:34 GintsK rakstīja:
Fubuz, Tu saproti, ka uz jumta ir tā, ka vienam sektoram ir jānes pie 300 tonnām! Jumta vidusdaļā, kura arī visa tagad ir nobrukusi, uz vienu kopni attiecas viss sektora svars. Cik kopnes tik sektori.
300 tonnas tas ir n-tās fūres. vairāki dzelzceļa vagoni, 200 vieglās mašīnas. Tad tai kopnei bija jāizskatās vairāk tādai, kā mēs redzam tiltiem. Nevis tādai kā sendviča jumtam, kas tur bleķi, un kam laikam taču ir paredzēts, ka sniegu kāds tīra. Te bija vakar stāsts par rimi, kur neviens netīrīja...
300 tonnas smilts ir apmeram 15 3asu pashizgazeju kravas. tas nav nemaz tk ljoti daudz. | Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 12:10 |
#8373
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
24 Nov 2013, 12:05:01 martinssirants rakstīja:
300 tonnas smilts ir apmeram 15 3asu pashizgazeju kravas. tas nav nemaz tk ljoti daudz.
Piekrītu. Arhitekti teica, ka paredzētā nestspēja ir 1.5t uz kvadrātmetru. Ļoti OK. man uz tāda jumta nebūtu bail. Tikai te nebija pat īsti ceturtdaļas no tā...[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 12:10:41 ] | Offline | | |
edzulis | 24. Nov 2013, 12:14 |
#8374
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| jūs tiešām ticat, ka tas tjap ļaps ar tiem savienojumiem un skrūvēm bija paredzēts 1,5t uz m2??? | Offline | | |
fubuz | 24. Nov 2013, 12:14 |
#8375
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
24 Nov 2013, 12:04:12 GintsK rakstīja:
Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Nē?
kopnes aprēķins ir jāveic, lai uzzinātu asspēku mezglā. ar momentu tu viņu neizrēķināsi. izej vienam kopnes aprēķina piemēram un taps skaidrs. tur galvenais ir asspēks. | Offline | | |
GintsK | 24. Nov 2013, 12:29 |
#8376
|
| Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
24 Nov 2013, 12:14:56 fubuz rakstīja:
24 Nov 2013, 12:04:12 GintsK rakstīja:
Līdz šim pats esi bijis pretrunā. Vakar apgalvoji, ka jārēķina kopne. Šodien jau nē. Plātīšanās ar grāmatām neko nedod.
Atrodi konkrētu vietu tais grāmatās, kas parāda, ka kopnei vidusdaļā ir jākompensē mazāks moments (lauziens, lai citi saprastu) kā parastai viengabala sijai. Es saku, ka moments ir pilnīgi identisks jebkurai šādai galos iekārtai konstrukcijai. Nē?
kopnes aprēķins ir jāveic, lai uzzinātu asspēku mezglā. ar momentu tu viņu neizrēķināsi. izej vienam kopnes aprēķina piemēram un taps skaidrs. tur galvenais ir asspēks.
Sāc ar manu apgalvojuma apstrīdējumu. Vakar Tu kā reizi šo momenta reakciju sāki apstrīdēt, ka esmu ne to bildīti paņēmis.
Kopni šoreiz vari pieņemt kā viengabala konstrukciju!
Tā nav deformējusies. Saskarē ir tikai 2 punkti, kuros tad jānosaka reakcija. Punkts pie kolonnas šo momentu nekompensē. | Offline | | |
|
karlsonss | 24. Nov 2013, 12:30 |
#8377
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| | Offline | | |
walder | 24. Nov 2013, 12:35 |
#8378
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| Nu, fizmatu pulciņš jau ir nonācis pie pareiza aprēķna?
Līks konstruktora kalkulators vai skrūves no latgalītes? | Offline | | |
martinssirants | 24. Nov 2013, 12:38 |
#8379
|
| Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
24 Nov 2013, 12:35:58 walder rakstīja:
Nu, fizmatu pulciņš jau ir nonācis pie pareiza aprēķna?
Līks konstruktora kalkulators vai skrūves no latgalītes?
Jaagaida kad onlainaa buus "user", tad buus arii konkreetas atbildes. | Offline | | |
OX | 24. Nov 2013, 12:40 |
#8380
|
| Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Jeb@kj nu kur taadi rodas jopt,pat no izlietnes taadusgudrus nesaslauciisi
SaWLES | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|