Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
zuums
07. Dec 2012, 23:05 #8361

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


07 Dec 2012, 22:34:42 Peecis rakstīja:

07 Dec 2012, 18:56:38 HE9600 rakstīja:

07 Dec 2012, 18:21:51 Staris rakstīja:
izjaucu pa daļām M50B25, nomainīju gredzenus, vārstus, gumijas un sazinko. Pēc tam pie lielākiem agriezieniem pamatīgi tērēja eļļu un kūpēja. Noņēmām galvu nost un aizvedām pārbaudīt. Tur pateica, ka viss ar gumijām kārtībā un neko garām nelaiž. Vārsti visos cilindros pa to neilgo laiku bija pamatīgi nodeguši. Ja pieņem, ka motoram galva nav vainīga, tad kas varētu blokā būt pa problēmu? Visos cilindros vārsti un virzuļi ir vienādi nodeguši. Vai tiešām var tik ļoti visi cilindri būt izdiluši, ka uzliekot jaunus gredzenus ir p*&^&zda ?
Kaut kā neceļas roka vest uz tolmetu dzelzs kluci, kurā pāris simti jau ieguldīti.


pārbaudi kartera ventilāciju.

Labāk pārbaudi, vai cilindri ir apaļi.
Nopietni.


tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!
Offline
hasans
07. Dec 2012, 23:36 #8362

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

S38B36 ir kādā veidā legāli iedabūt iekš e30, lai TA var iziet? Tur vai tad ir kas stipri jāpārbūvē?
Offline
berny757
07. Dec 2012, 23:58 #8363

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


07 Dec 2012, 23:36:57 hasans rakstīja:
S38B36 ir kādā veidā legāli iedabūt iekš e30, lai TA var iziet? Tur vai tad ir kas stipri jāpārbūvē?

Iekš e30.lv noteikti kāds sīkāk mācēs izstāstīt kas un kā.
Offline
Staris
08. Dec 2012, 00:22 #8364

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


07 Dec 2012, 23:05:38 zuums rakstīja:

07 Dec 2012, 22:34:42 Peecis rakstīja:

07 Dec 2012, 18:56:38 HE9600 rakstīja:

07 Dec 2012, 18:21:51 Staris rakstīja:
izjaucu pa daļām M50B25, nomainīju gredzenus, vārstus, gumijas un sazinko. Pēc tam pie lielākiem agriezieniem pamatīgi tērēja eļļu un kūpēja. Noņēmām galvu nost un aizvedām pārbaudīt. Tur pateica, ka viss ar gumijām kārtībā un neko garām nelaiž. Vārsti visos cilindros pa to neilgo laiku bija pamatīgi nodeguši. Ja pieņem, ka motoram galva nav vainīga, tad kas varētu blokā būt pa problēmu? Visos cilindros vārsti un virzuļi ir vienādi nodeguši. Vai tiešām var tik ļoti visi cilindri būt izdiluši, ka uzliekot jaunus gredzenus ir p*&^&zda ?
Kaut kā neceļas roka vest uz tolmetu dzelzs kluci, kurā pāris simti jau ieguldīti.


pārbaudi kartera ventilāciju.

Labāk pārbaudi, vai cilindri ir apaļi.
Nopietni.


tā ir ar 20gadus veciem dzinējiem...-tie cilindri jau ir izvīlēti ovāli! un nomainot gredzenus tie brīnumi Tev arī parādījās!

Mērīšu es tos caurumus rīt. Bet kādi ir varianti, ja tur toč tā ir izdilis? bloks metams?
Kas tad notiek gadījumos, ja kāds gredzens lūzt? Vai tiešām meklē vietā citu 20gadīgu pusmirušu bloku?

[ Šo ziņu laboja Staris, 08 Dec 2012, 00:25:06 ]

Offline
hasans
08. Dec 2012, 13:10 #8365

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

čo za nah? Tas ir tosols?
Offline
Dzvile
08. Dec 2012, 13:36 #8366

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Dec 2012, 13:10:53 hasans rakstīja:
čo za nah? Tas ir tosols?
[IMG]http://fotohost.lv/images/ba1755fwwalex0m2zstg.jpg

Já.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
hasans
08. Dec 2012, 13:41 #8367

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


08 Dec 2012, 13:36:52 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:10:53 hasans rakstīja:
čo za nah? Tas ir tosols?
[IMG]http://fotohost.lv/images/ba1755fwwalex0m2zstg.jpg

Já.

Iemesls? Galvas blīve?
p.s. Tas smāķis ir tikai sčupa augšdaļā, apakšā, kur eļļas līmenis, tur nav.
Offline
kkas
08. Dec 2012, 13:44 #8368

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu


08 Dec 2012, 13:41:28 hasans rakstīja:

08 Dec 2012, 13:36:52 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:10:53 hasans rakstīja:
čo za nah? Tas ir tosols?
[IMG]http://fotohost.lv/images/ba1755fwwalex0m2zstg.jpg

Já.

Iemesls? Galvas blīve?
p.s. Tas smāķis ir tikai sčupa augšdaļā, apakšā, kur eļļas līmenis, tur nav.

tad nekas briesmīgs, kondensāts. parasti, ja auto lieto īsiem pārbraucieniem, tad tā ir.
Offline
janchikz
08. Dec 2012, 13:46 #8369

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?
Offline
Dzvile
08. Dec 2012, 13:47 #8370

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Dec 2012, 13:44:36 kkas rakstīja:

08 Dec 2012, 13:41:28 hasans rakstīja:

08 Dec 2012, 13:36:52 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:10:53 hasans rakstīja:
čo za nah? Tas ir tosols?
[IMG]http://fotohost.lv/images/ba1755fwwalex0m2zstg.jpg

Já.

Iemesls? Galvas blīve?
p.s. Tas smāķis ir tikai sčupa augšdaļā, apakšā, kur eļļas līmenis, tur nav.

tad nekas briesmīgs, kondensāts. parasti, ja auto lieto īsiem pārbraucieniem, tad tā ir.

Jap,ja uz ellas korka nav,ká arí nekádas citas pazímes nav(pieméram balti dúmi pa stobru pastiprináti),tad visticamák.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Dzvile
08. Dec 2012, 13:50 #8371

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
janchikz
08. Dec 2012, 13:51 #8372

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


08 Dec 2012, 13:50:04 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.
sapratu, paldies

[ Šo ziņu laboja janchikz, 08 Dec 2012, 13:56:01 ]

Offline
hasans
08. Dec 2012, 13:54 #8373

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


08 Dec 2012, 13:47:41 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:44:36 kkas rakstīja:

08 Dec 2012, 13:41:28 hasans rakstīja:

08 Dec 2012, 13:36:52 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:10:53 hasans rakstīja:
čo za nah? Tas ir tosols?
[IMG]http://fotohost.lv/images/ba1755fwwalex0m2zstg.jpg

Já.

Iemesls? Galvas blīve?
p.s. Tas smāķis ir tikai sčupa augšdaļā, apakšā, kur eļļas līmenis, tur nav.

tad nekas briesmīgs, kondensāts. parasti, ja auto lieto īsiem pārbraucieniem, tad tā ir.

Jap,ja uz ellas korka nav,ká arí nekádas citas pazímes nav(pieméram balti dúmi pa stobru pastiprináti),tad visticamák.

Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. Braucot no darba mājās parasti mēģinu izmest lielāku līkumu, lai vismaz eļļas temp. dačiks uzkāpj līdz normai.
Balti dūmi it kā nav. Tagad fig nevar saprast vai pastiprināti dūmo vai nē, jo iestājies aukstais laiks un tas vecais dzelzis S38B36 jau stokā dod ārā normālu mākoni pie zemas temperatūras
Uz eļļas korķa arī nav nekādas pazīmes.
Offline
janchikz
08. Dec 2012, 13:56 #8374

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


08 Dec 2012, 13:51:02 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:50:04 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.
sapratu, paldies


Točna zini, ka viņas tā vnk no augšas var noņemt, nonāca tikai tas melnais vāciņš, kas nāk pa pašu vidu katrai bultiņai, bet bati bulta ārā nenāk neparko.
Offline
Dzvile
08. Dec 2012, 14:02 #8375

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Dec 2012, 13:56:23 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:51:02 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:50:04 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.
sapratu, paldies


Točna zini, ka viņas tā vnk no augšas var noņemt, nonāca tikai tas melnais vāciņš, kas nāk pa pašu vidu katrai bultiņai, bet bati bulta ārā nenāk neparko.

Teicu jau,vina ir uzpreséta.Tik vienkárshi nost nenáks.
Visvienkárshákais veids vispár ir speedo izjaukt un tad ar plánám plakeném no apakshas pieturét asíti lai nesabojátu.Bet já,var arí no augshas,bet loti prátígi.

Pie tam,ja izjauc,tad pieturot to asíti pashu adatu var pa 5sek nonemt.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 08 Dec 2012, 14:04:11 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
08. Dec 2012, 14:02 #8376

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Dec 2012, 13:56:23 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:51:02 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:50:04 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.
sapratu, paldies


Točna zini, ka viņas tā vnk no augšas var noņemt, nonāca tikai tas melnais vāciņš, kas nāk pa pašu vidu katrai bultiņai, bet bati bulta ārā nenāk neparko.

nelien, kur nevajag!
norausi asites, izstaipisi atsperes un paneli varesi iekart ziemassvetku eglite

vislielaka problema jaucot paneli ir tieshi bultas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RolandsK
08. Dec 2012, 14:03 #8377

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3539

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


08 Dec 2012, 13:54:22 hasans rakstīja:
Pljac samīzos jau Ar auto katru dienu tiek braukti īsi gabali. Līdz darbam 5 min ko braukt un dzinējs nemaz nepaspēj uzsilt. ...


No īsiem gabaliem jāuzmanās - pagājušo ziemu bija piedzīvojumi. Eļļa (pussintētika) sagāja putrā (pazuda spiediens) - dabūju 20 grādu salā raut nost kartera vāku, eļļas filtru ar visu flanci un tīrīt visu to šļuru ārā Tagad gan leju sintētiku, bet vienalga nav īsti pārliecības, ka kaut kas tāds nevar atkārtoties. Cenšos izbraukt arī lielākus gabalus, lai kārtīgi izsilt autiņš
Offline
crime
08. Dec 2012, 14:06 #8378

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


08 Dec 2012, 14:02:55 Driver rakstīja:

08 Dec 2012, 13:56:23 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:51:02 janchikz rakstīja:

08 Dec 2012, 13:50:04 Dzvile rakstīja:

08 Dec 2012, 13:46:42 janchikz rakstīja:
Kā ņemas nost spidometra bultiņas (ātruma, patēriņa, temperatūras) e38, e39, x53 spidometram?

Kaut vai ar dakshinu,bet loti uzmanígi jo vina ir uzpreséta.
sapratu, paldies


Točna zini, ka viņas tā vnk no augšas var noņemt, nonāca tikai tas melnais vāciņš, kas nāk pa pašu vidu katrai bultiņai, bet bati bulta ārā nenāk neparko.

nelien, kur nevajag!
norausi asites, izstaipisi atsperes un paneli varesi iekart ziemassvetku eglite

vislielaka problema jaucot paneli ir tieshi bultas


un atpakalj liekot saliksi nepreciizi, vareesi braukt ar priborku, kuraa neko preciizi neraadaa, tobish, temperatuuras datchiks raadiis shkjiibi, arii devielas liimenja datchiks buus nepreciizs un, ja domaa salabot pixeljus peec taas internta pamaaciibas, tad vari to nedariit, jo tas ir fufelis
Offline
janchikz
08. Dec 2012, 14:10 #8379

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

bļaģ

man ir tā plāksnīte, bet normāli izjaukt neko nevaru
Offline
Dzvile
08. Dec 2012, 14:11 #8380

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


08 Dec 2012, 14:06:39 crime rakstīja:

un atpakalj liekot saliksi nepreciizi, vareesi braukt ar priborku, kuraa neko preciizi neraadaa, tobish, temperatuuras datchiks raadiis shkjiibi, arii devielas liimenja datchiks buus nepreciizs un, ja domaa salabot pixeljus peec taas internta pamaaciibas, tad vari to nedariit, jo tas ir fufelis

Tá gan taisníba,gribéju shim to pashu jautát.Vai ir nojégas ká péc tam salikt atpakal.
Kaut kad sen mégináju to adatu uzstutét atpakal,nekas labs nesanáca.Uzlikt jau ta varéju,bet vina man tur péc tam brívi skraidíja,jo uzpresét ta nebija ar ko.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo