Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
ALDALD | 23. Jul 2019, 13:27 |
#8361
|
| Kopš: 24. Mar 2019
Ziņojumi: 21
Braucu ar: E91 330D
| Nezinu vai īstā vieta jautāt. Bet vai E91 derēs "style 177" diski? ET14 ir par mazu, bet to kompensēs diska platums un riepa nestrīķēs? | Offline | | |
hancels | 23. Jul 2019, 13:29 |
#8362
|
| Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 259
Braucu ar: 92
|
22 Jul 2019, 13:35:03 @jan31 rakstīja:
22 Jul 2019, 12:15:16 @hancels rakstīja:
21 Jul 2019, 18:41:52 @jan31 rakstīja:
Ir pienācis laiks jaunam auto un pirmo reizi izmēģināt BMW! Negribu vilties tāpēc nāku pēc padoma šeit (Iepriekš braucu ar Audi A4 b6). Esmu noskatījis trešās sērijas piekto paaudzi - e90, e91
Vēlos dīzeli! 320d vai 325d (3,0d)!
Varbūt kāds var padalīties tiešajā pieredzē vai zināšanās par šiem konkrētajiem dzinējiem? Cik lasu tad labākais ir M57 vai M47
Kā ar apkopes izmaksām salīdzinājumā ar konkurentu Audi A4?
Braucu ar 325d 07' jau trešo gadu. Kopš iegādes brīža, nav nekas cits darīts, kā standarta apkopes, (eļļas, filtri).
Kārbas muftu norestaurēju, bet tā jau nav motora vai konkrēta modeļa problēma.
308'000km šī brīža noskrējiens!
Paldies par atbildi!
Izklausās izdevies auto. Un kā ar patēriņu? Cik esmu lasījis šiem modeļiem pat automāti esot labāki nekā manuālā pārnesum kārba.
Viens 325d ir noskatīts, iespējams būs jāizbrauc apskatīt!
Patēriņš kā jau standarta 3.0 dīzeļdzinēja motoram. Uz taisnes kruizā uz 110, patēriņš momentārais rāda, 5.5l/100km. Vidējo es skatījies neesmu, bet mērot pēc pilnas bākas principa, vidējais ir 7.3l. Tas tika mērīts ziemā. Vairs tādus mērijumus neesmu veicis, jo baigi arī neinteresē.
Jaudas ziņā, no 3.0d (330, 530d), mans 325d gāja vienlīdz labi, ja ne pat labāk, jo asāks, bet arī tas varbūt dēļ norestaurētās kārbas muftas. Tagad pēc čipošanas (Black Russian), braucās ļoti ok! #navnekadsm5killer
Mpaketē vel patīkāmāk ir braukt, jo ir stingrāks, cietāks, konkrētāks, tāpēc iesaku pameklēt labu un diezvai ka no Latvijas, tad arī būsi apmierināts un brauksi ar to auto. [ Šo ziņu laboja hancels, 23 Jul 2019, 13:34:53 ] | Offline | | |
Mikuzz | 23. Jul 2019, 14:43 |
#8363
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
23 Jul 2019, 12:35:03 @RSAWorkshop rakstīja:
Un cik lietots maksā? Elitārie lietotāji nevar ielikt jaunu pa 70eur?
Ap 40, ja pareizi atceros. Protams, trakais darbs tak vēl +Nezin kur pirkt, parasti visi prasa 100+ par jaunu. | Offline | | |
Venucis21 | 25. Jul 2019, 09:23 |
#8364
|
| Kopš: 18. Feb 2017
No: Ogre
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Bmw e91 kūtiņu
| Lieta tāda ka izbeidzās Bmw e91 Fm bloks kas nāk spoilerī , precīzāk aizslēgšanas opcija jau otrais bloks. Varbūt kāds zin kir viņu var pārlodēt ,kāds ar to vispār nodarbojas? Un par adaptīvo gaismu bloku ,varbūt kāds var pārlodēt? | Offline | | |
Zhix | 25. Jul 2019, 11:06 |
#8365
|
| Kopš: 26. May 2011
Ziņojumi: 322
Braucu ar: PSRS motorīti!
|
23 Jul 2019, 13:29:36 @hancels rakstīja:
22 Jul 2019, 13:35:03 @jan31 rakstīja:
22 Jul 2019, 12:15:16 @hancels rakstīja:
21 Jul 2019, 18:41:52 @jan31 rakstīja:
Ir pienācis laiks jaunam auto un pirmo reizi izmēģināt BMW! Negribu vilties tāpēc nāku pēc padoma šeit (Iepriekš braucu ar Audi A4 b6). Esmu noskatījis trešās sērijas piekto paaudzi - e90, e91
Vēlos dīzeli! 320d vai 325d (3,0d)!
Varbūt kāds var padalīties tiešajā pieredzē vai zināšanās par šiem konkrētajiem dzinējiem? Cik lasu tad labākais ir M57 vai M47
Kā ar apkopes izmaksām salīdzinājumā ar konkurentu Audi A4?
Braucu ar 325d 07' jau trešo gadu. Kopš iegādes brīža, nav nekas cits darīts, kā standarta apkopes, (eļļas, filtri).
Kārbas muftu norestaurēju, bet tā jau nav motora vai konkrēta modeļa problēma.
308'000km šī brīža noskrējiens!
Paldies par atbildi!
Izklausās izdevies auto. Un kā ar patēriņu? Cik esmu lasījis šiem modeļiem pat automāti esot labāki nekā manuālā pārnesum kārba.
Viens 325d ir noskatīts, iespējams būs jāizbrauc apskatīt!
Patēriņš kā jau standarta 3.0 dīzeļdzinēja motoram. Uz taisnes kruizā uz 110, patēriņš momentārais rāda, 5.5l/100km. Vidējo es skatījies neesmu, bet mērot pēc pilnas bākas principa, vidējais ir 7.3l. Tas tika mērīts ziemā. Vairs tādus mērijumus neesmu veicis, jo baigi arī neinteresē.
Jaudas ziņā, no 3.0d (330, 530d), mans 325d gāja vienlīdz labi, ja ne pat labāk, jo asāks, bet arī tas varbūt dēļ norestaurētās kārbas muftas. Tagad pēc čipošanas (Black Russian), braucās ļoti ok! #navnekadsm5killer
Mpaketē vel patīkāmāk ir braukt, jo ir stingrāks, cietāks, konkrētāks, tāpēc iesaku pameklēt labu un diezvai ka no Latvijas, tad arī būsi apmierināts un brauksi ar to auto.
Es arī skatos(skatījos) uz e91, bet LCI ar 2,0d N47. Pēc visiem lasītajiem briesmu stāstiem sanāk, ka to vsp nevar ņemt? Vnk pre facelift liekas jau novecojis un vizuāli LCI liekas vizuāli acij tīkamāks.
Vai tomēr pirms pirkšanas pārbaudot ķēdi to var pirkt? Vai arī tur ir vēl citi zemūdens akmeņi salīdzinot ar prefu?
| Offline | | |
DOPING | 25. Jul 2019, 11:16 |
#8366
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Tak LCI ir super auto, ņem to. Tikai uzreiz aizved un nomaini ķēdes komplektu, un brauc tālāk bez problēmām!
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
Sicram_ | 25. Jul 2019, 12:13 |
#8367
|
| Kopš: 06. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| bāc, kas tas ir, ka visi saka, ka N47 slikts utt
Man ir 320d, N47.
Nopirku auto, kuru reklamēja, kā auto kuram ir mainītas ķēdes.
Aizbraucu pie Karosa, šis uztaisija diagnostiku, un šī lieta izpildās. viens tūkstotis nost no pleciem. Šis pasākums nemaksā TIK daudz un neaizņem tik daudz laika. Viņam ir rīks ar ko mēra ķedes izstiepumu (??) kā arī pie viena var uzmest aci DPF un turbo stāvokliem un citiem mezgliem, kas tur aizmugurē dzīvo.
Ar savu 91 esmu norullējis pustorā gadā 35k km.
Ko esmu mainījis ?
Bremzes aizmugurē, bremzes priekšā būs jāmaina
priekšējā stabilizatora atsaites, nu tās man iet uz urrā. esmu jau trīs mainījis, un izskatās, ka tūdaļ būs jāmaina vēlreiz. Pagaidām viss labāk ir kalpojušas lētākās pēc cenas. Man bija amīši beigti uz katras ass pa vienam, tos uzliku jaunus Koni, visus 4. Tur attiecīgi klāt visas tās amju lietas, atbalsti un kas tik vēl nē. Man bija drosele jāmaina, bija kļūda nenotika DPF reģenerācija. Peldošās bukses aizmugurē esmu mainījis. Esmu aizmugurē gultņus mainījis. Bremžu trubiņas, xenona spuldzītes
Caurmēra normāli remonti 10gadus vecam auto.
Ja es vēlreiz skatītos e9x, tad es noteikti apskatītu variantu 335d vai 330d. Ja prefiņš, tad tādu, kas ir ļoti stalts un forši aprīkots un iespējams maksā tik pat cik LCI modelis ar 2.0d. Ja skatītos N47, tad meklētu tādu, kas mainījis ķēdes pie kāda no zināmajiem kantoriem. Vai vēl labāk, sameklēt tādu kuram ķēdes mainītas par garantiju/atsaukumu, tādu esot diezgan padaudz.
Ja kāds uztraucas par patēriņu tad, manam 2.0d, N47 ar manuālo kārbu ir 6.49 litri uz simtu vidējais uz gandrīz 20k km. Auto borta dators rāda 6.3 litri. Es teiktu ka sakrīt.
Es lietoju app Fuel monitor, kur ievadu nobrauktos kilometrus, DD cenu, remontus un cik eiro, kam iztērēts.
edit
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.[ Šo ziņu laboja Sicram_, 25 Jul 2019, 12:39:34 ] | Offline | | |
desadesa | 25. Jul 2019, 12:43 |
#8368
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| N47 tar-tar-tar-tar
M57/N57 pr-pr-pr-pr | Offline | | |
|
Drumy | 26. Jul 2019, 10:02 |
#8369
|
| Kopš: 23. Feb 2019
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
|
25 Jul 2019, 09:23:57 @Venucis21 rakstīja:
Lieta tāda ka izbeidzās Bmw e91 Fm bloks kas nāk spoilerī , precīzāk aizslēgšanas opcija jau otrais bloks. Varbūt kāds zin kir viņu var pārlodēt ,kāds ar to vispār nodarbojas? Un par adaptīvo gaismu bloku ,varbūt kāds var pārlodēt?
Man bija tāda pati problēma, nomainīju to moduli un nekas tāpat negāja, beigās vadi bija pušu bagāžnieka labajā pusē, pāris stundās sataisīju, bet tas tika darīts Aizkrauklē.
Vadi pušu tieši tajā vietā kur lokas atverot bagāžnieku.
Ar pirkstiem vari pamēģināt saspiest tur tajā vietā (noslēgtu protams), man gāja atslēga uzreiz tad, vai arī atver un paskaties, varbūt tomēr modulim nav ne vainas.[ Šo ziņu laboja Drumy, 26 Jul 2019, 10:04:58 ] | Offline | | |
7iktors | 26. Jul 2019, 11:23 |
#8370
|
| Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
| Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu | Offline | | |
V.I.P. | 26. Jul 2019, 11:40 |
#8371
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
25 Jul 2019, 12:13:41 @Sicram_ rakstīja:
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.
| Offline | | |
dr_viruss | 26. Jul 2019, 11:43 |
#8372
|
| Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
26 Jul 2019, 11:23:28 @7iktors rakstīja:
Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu
Logic 7 - 400-500Eur
Ielikšana, pieprogrammēšana, vadu vilkšana varētu būt tikpat | Offline | | |
7iktors | 26. Jul 2019, 13:55 |
#8373
|
| Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
|
26 Jul 2019, 11:43:15 @dr_viruss rakstīja:
26 Jul 2019, 11:23:28 @7iktors rakstīja:
Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu
Logic 7 - 400-500Eur
Ielikšana, pieprogrammēšana, vadu vilkšana varētu būt tikpat
Paldies | Offline | | |
yanjux | 26. Jul 2019, 15:02 |
#8374
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Labprāt iegādātos logic7 vai individual mūiku priekš e93.
no sedana/touringa, saprotams, neder. Vai no e92 der - | Offline | | |
HiJaCKeR | 26. Jul 2019, 16:12 |
#8375
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
25 Jul 2019, 12:13:41 @Sicram_ rakstīja:
bāc, kas tas ir, ka visi saka, ka N47 slikts utt
Man ir 320d, N47.
Nopirku auto, kuru reklamēja, kā auto kuram ir mainītas ķēdes.
Aizbraucu pie Karosa, šis uztaisija diagnostiku, un šī lieta izpildās. viens tūkstotis nost no pleciem. Šis pasākums nemaksā TIK daudz un neaizņem tik daudz laika. Viņam ir rīks ar ko mēra ķedes izstiepumu (??) kā arī pie viena var uzmest aci DPF un turbo stāvokliem un citiem mezgliem, kas tur aizmugurē dzīvo.
Ar savu 91 esmu norullējis pustorā gadā 35k km.
Ko esmu mainījis ?
Bremzes aizmugurē, bremzes priekšā būs jāmaina
priekšējā stabilizatora atsaites, nu tās man iet uz urrā. esmu jau trīs mainījis, un izskatās, ka tūdaļ būs jāmaina vēlreiz. Pagaidām viss labāk ir kalpojušas lētākās pēc cenas. Man bija amīši beigti uz katras ass pa vienam, tos uzliku jaunus Koni, visus 4. Tur attiecīgi klāt visas tās amju lietas, atbalsti un kas tik vēl nē. Man bija drosele jāmaina, bija kļūda nenotika DPF reģenerācija. Peldošās bukses aizmugurē esmu mainījis. Esmu aizmugurē gultņus mainījis. Bremžu trubiņas, xenona spuldzītes
Caurmēra normāli remonti 10gadus vecam auto.
Ja es vēlreiz skatītos e9x, tad es noteikti apskatītu variantu 335d vai 330d. Ja prefiņš, tad tādu, kas ir ļoti stalts un forši aprīkots un iespējams maksā tik pat cik LCI modelis ar 2.0d. Ja skatītos N47, tad meklētu tādu, kas mainījis ķēdes pie kāda no zināmajiem kantoriem. Vai vēl labāk, sameklēt tādu kuram ķēdes mainītas par garantiju/atsaukumu, tādu esot diezgan padaudz.
Ja kāds uztraucas par patēriņu tad, manam 2.0d, N47 ar manuālo kārbu ir 6.49 litri uz simtu vidējais uz gandrīz 20k km. Auto borta dators rāda 6.3 litri. Es teiktu ka sakrīt.
Es lietoju app Fuel monitor, kur ievadu nobrauktos kilometrus, DD cenu, remontus un cik eiro, kam iztērēts.
edit
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.
tev gadījumā nebija 335d ? | Offline | | |
desadesa | 27. Jul 2019, 00:02 |
#8376
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| 3er forumā bija e87 ar N47 motoru
Pie pirkšanas nebija zināms, bet beigās ieberziens uz detaļām un darbu. Beigās motors metams un ielikts cits. Auto pārdots.
| Offline | | |
|
SMOT | 28. Jul 2019, 21:13 |
#8377
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| Pie kā varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku e91 n47 tuvāko divu nedēļu laikā? Brīžiem peld apgriezieni +/-100rpm un izsit melnu dūmu. | Offline | | |
km7 | 29. Jul 2019, 11:51 |
#8378
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
| Pie kā var aizbraukt piekodēt adaptīvo gaismu bloku? | Offline | | |
Amphiney | 29. Jul 2019, 11:54 |
#8379
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
| Vai kāds ir apgreidojis parasto stereo sistēmu uz HiFi un jutis ievērojamu starpību?
Internetā atradu tik šādu, jaunu, Hi-Fi retrofit. Cik ir aptuveni cena lietotam komplektam? | Offline | | |
R_S | 29. Jul 2019, 14:55 |
#8380
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
| S677A HiFi system Professional DSP
Skatos, ka manam e90 ir HiFi audio sistēma. Ar ko tas DSP atšķiras no parastā? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|