Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
ALDALD
23. Jul 2019, 13:27 #8361

Kopš: 24. Mar 2019

Ziņojumi: 21

Braucu ar: E91 330D

Nezinu vai īstā vieta jautāt. Bet vai E91 derēs "style 177" diski? ET14 ir par mazu, bet to kompensēs diska platums un riepa nestrīķēs?
Offline
hancels
23. Jul 2019, 13:29 #8362

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 259

Braucu ar: 92


22 Jul 2019, 13:35:03 @jan31 rakstīja:

22 Jul 2019, 12:15:16 @hancels rakstīja:

21 Jul 2019, 18:41:52 @jan31 rakstīja:
Ir pienācis laiks jaunam auto un pirmo reizi izmēģināt BMW! Negribu vilties tāpēc nāku pēc padoma šeit (Iepriekš braucu ar Audi A4 b6). Esmu noskatījis trešās sērijas piekto paaudzi - e90, e91

Vēlos dīzeli! 320d vai 325d (3,0d)!

Varbūt kāds var padalīties tiešajā pieredzē vai zināšanās par šiem konkrētajiem dzinējiem? Cik lasu tad labākais ir M57 vai M47
Kā ar apkopes izmaksām salīdzinājumā ar konkurentu Audi A4?


Braucu ar 325d 07' jau trešo gadu. Kopš iegādes brīža, nav nekas cits darīts, kā standarta apkopes, (eļļas, filtri).
Kārbas muftu norestaurēju, bet tā jau nav motora vai konkrēta modeļa problēma.
308'000km šī brīža noskrējiens!


Paldies par atbildi!
Izklausās izdevies auto. Un kā ar patēriņu? Cik esmu lasījis šiem modeļiem pat automāti esot labāki nekā manuālā pārnesum kārba.
Viens 325d ir noskatīts, iespējams būs jāizbrauc apskatīt!


Patēriņš kā jau standarta 3.0 dīzeļdzinēja motoram. Uz taisnes kruizā uz 110, patēriņš momentārais rāda, 5.5l/100km. Vidējo es skatījies neesmu, bet mērot pēc pilnas bākas principa, vidējais ir 7.3l. Tas tika mērīts ziemā. Vairs tādus mērijumus neesmu veicis, jo baigi arī neinteresē.

Jaudas ziņā, no 3.0d (330, 530d), mans 325d gāja vienlīdz labi, ja ne pat labāk, jo asāks, bet arī tas varbūt dēļ norestaurētās kārbas muftas. Tagad pēc čipošanas (Black Russian), braucās ļoti ok! #navnekadsm5killer

Mpaketē vel patīkāmāk ir braukt, jo ir stingrāks, cietāks, konkrētāks, tāpēc iesaku pameklēt labu un diezvai ka no Latvijas, tad arī būsi apmierināts un brauksi ar to auto.

[ Šo ziņu laboja hancels, 23 Jul 2019, 13:34:53 ]

Offline
Mikuzz
23. Jul 2019, 14:43 #8363

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


23 Jul 2019, 12:35:03 @RSAWorkshop rakstīja:
Un cik lietots maksā? Elitārie lietotāji nevar ielikt jaunu pa 70eur?


Ap 40, ja pareizi atceros. Protams, trakais darbs tak vēl +Nezin kur pirkt, parasti visi prasa 100+ par jaunu.
Offline
Venucis21
25. Jul 2019, 09:23 #8364

Kopš: 18. Feb 2017

No: Ogre

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Bmw e91 kūtiņu

Lieta tāda ka izbeidzās Bmw e91 Fm bloks kas nāk spoilerī , precīzāk aizslēgšanas opcija jau otrais bloks. Varbūt kāds zin kir viņu var pārlodēt ,kāds ar to vispār nodarbojas? Un par adaptīvo gaismu bloku ,varbūt kāds var pārlodēt?
Offline
Zhix
25. Jul 2019, 11:06 #8365

Kopš: 26. May 2011

Ziņojumi: 322

Braucu ar: PSRS motorīti!


23 Jul 2019, 13:29:36 @hancels rakstīja:

22 Jul 2019, 13:35:03 @jan31 rakstīja:

22 Jul 2019, 12:15:16 @hancels rakstīja:

21 Jul 2019, 18:41:52 @jan31 rakstīja:
Ir pienācis laiks jaunam auto un pirmo reizi izmēģināt BMW! Negribu vilties tāpēc nāku pēc padoma šeit (Iepriekš braucu ar Audi A4 b6). Esmu noskatījis trešās sērijas piekto paaudzi - e90, e91

Vēlos dīzeli! 320d vai 325d (3,0d)!

Varbūt kāds var padalīties tiešajā pieredzē vai zināšanās par šiem konkrētajiem dzinējiem? Cik lasu tad labākais ir M57 vai M47
Kā ar apkopes izmaksām salīdzinājumā ar konkurentu Audi A4?


Braucu ar 325d 07' jau trešo gadu. Kopš iegādes brīža, nav nekas cits darīts, kā standarta apkopes, (eļļas, filtri).
Kārbas muftu norestaurēju, bet tā jau nav motora vai konkrēta modeļa problēma.
308'000km šī brīža noskrējiens!


Paldies par atbildi!
Izklausās izdevies auto. Un kā ar patēriņu? Cik esmu lasījis šiem modeļiem pat automāti esot labāki nekā manuālā pārnesum kārba.
Viens 325d ir noskatīts, iespējams būs jāizbrauc apskatīt!


Patēriņš kā jau standarta 3.0 dīzeļdzinēja motoram. Uz taisnes kruizā uz 110, patēriņš momentārais rāda, 5.5l/100km. Vidējo es skatījies neesmu, bet mērot pēc pilnas bākas principa, vidējais ir 7.3l. Tas tika mērīts ziemā. Vairs tādus mērijumus neesmu veicis, jo baigi arī neinteresē.

Jaudas ziņā, no 3.0d (330, 530d), mans 325d gāja vienlīdz labi, ja ne pat labāk, jo asāks, bet arī tas varbūt dēļ norestaurētās kārbas muftas. Tagad pēc čipošanas (Black Russian), braucās ļoti ok! #navnekadsm5killer

Mpaketē vel patīkāmāk ir braukt, jo ir stingrāks, cietāks, konkrētāks, tāpēc iesaku pameklēt labu un diezvai ka no Latvijas, tad arī būsi apmierināts un brauksi ar to auto.


Es arī skatos(skatījos) uz e91, bet LCI ar 2,0d N47. Pēc visiem lasītajiem briesmu stāstiem sanāk, ka to vsp nevar ņemt? Vnk pre facelift liekas jau novecojis un vizuāli LCI liekas vizuāli acij tīkamāks.
Vai tomēr pirms pirkšanas pārbaudot ķēdi to var pirkt? Vai arī tur ir vēl citi zemūdens akmeņi salīdzinot ar prefu?
Offline
DOPING
25. Jul 2019, 11:16 #8366

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Tak LCI ir super auto, ņem to. Tikai uzreiz aizved un nomaini ķēdes komplektu, un brauc tālāk bez problēmām!

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Sicram_
25. Jul 2019, 12:13 #8367

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

bāc, kas tas ir, ka visi saka, ka N47 slikts utt

Man ir 320d, N47.
Nopirku auto, kuru reklamēja, kā auto kuram ir mainītas ķēdes.
Aizbraucu pie Karosa, šis uztaisija diagnostiku, un šī lieta izpildās. viens tūkstotis nost no pleciem. Šis pasākums nemaksā TIK daudz un neaizņem tik daudz laika. Viņam ir rīks ar ko mēra ķedes izstiepumu (??) kā arī pie viena var uzmest aci DPF un turbo stāvokliem un citiem mezgliem, kas tur aizmugurē dzīvo.
Ar savu 91 esmu norullējis pustorā gadā 35k km.
Ko esmu mainījis ?
Bremzes aizmugurē, bremzes priekšā būs jāmaina
priekšējā stabilizatora atsaites, nu tās man iet uz urrā. esmu jau trīs mainījis, un izskatās, ka tūdaļ būs jāmaina vēlreiz. Pagaidām viss labāk ir kalpojušas lētākās pēc cenas. Man bija amīši beigti uz katras ass pa vienam, tos uzliku jaunus Koni, visus 4. Tur attiecīgi klāt visas tās amju lietas, atbalsti un kas tik vēl nē. Man bija drosele jāmaina, bija kļūda nenotika DPF reģenerācija. Peldošās bukses aizmugurē esmu mainījis. Esmu aizmugurē gultņus mainījis. Bremžu trubiņas, xenona spuldzītes
Caurmēra normāli remonti 10gadus vecam auto.

Ja es vēlreiz skatītos e9x, tad es noteikti apskatītu variantu 335d vai 330d. Ja prefiņš, tad tādu, kas ir ļoti stalts un forši aprīkots un iespējams maksā tik pat cik LCI modelis ar 2.0d. Ja skatītos N47, tad meklētu tādu, kas mainījis ķēdes pie kāda no zināmajiem kantoriem. Vai vēl labāk, sameklēt tādu kuram ķēdes mainītas par garantiju/atsaukumu, tādu esot diezgan padaudz.
Ja kāds uztraucas par patēriņu tad, manam 2.0d, N47 ar manuālo kārbu ir 6.49 litri uz simtu vidējais uz gandrīz 20k km. Auto borta dators rāda 6.3 litri. Es teiktu ka sakrīt.
Es lietoju app Fuel monitor, kur ievadu nobrauktos kilometrus, DD cenu, remontus un cik eiro, kam iztērēts.

edit
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.

[ Šo ziņu laboja Sicram_, 25 Jul 2019, 12:39:34 ]

Offline
desadesa
25. Jul 2019, 12:43 #8368

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

N47 tar-tar-tar-tar
M57/N57 pr-pr-pr-pr
Offline
Drumy
26. Jul 2019, 10:02 #8369

Kopš: 23. Feb 2019

Ziņojumi: 41

Braucu ar:


25 Jul 2019, 09:23:57 @Venucis21 rakstīja:
Lieta tāda ka izbeidzās Bmw e91 Fm bloks kas nāk spoilerī , precīzāk aizslēgšanas opcija jau otrais bloks. Varbūt kāds zin kir viņu var pārlodēt ,kāds ar to vispār nodarbojas? Un par adaptīvo gaismu bloku ,varbūt kāds var pārlodēt?


Man bija tāda pati problēma, nomainīju to moduli un nekas tāpat negāja, beigās vadi bija pušu bagāžnieka labajā pusē, pāris stundās sataisīju, bet tas tika darīts Aizkrauklē.
Vadi pušu tieši tajā vietā kur lokas atverot bagāžnieku.
Ar pirkstiem vari pamēģināt saspiest tur tajā vietā (noslēgtu protams), man gāja atslēga uzreiz tad, vai arī atver un paskaties, varbūt tomēr modulim nav ne vainas.

[ Šo ziņu laboja Drumy, 26 Jul 2019, 10:04:58 ]

Offline
7iktors
26. Jul 2019, 11:23 #8370

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: velosipēdu

Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu
Offline
V.I.P.
26. Jul 2019, 11:40 #8371

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


25 Jul 2019, 12:13:41 @Sicram_ rakstīja:
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.

Offline
dr_viruss
26. Jul 2019, 11:43 #8372

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


26 Jul 2019, 11:23:28 @7iktors rakstīja:
Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu


Logic 7 - 400-500Eur
Ielikšana, pieprogrammēšana, vadu vilkšana varētu būt tikpat
Offline
7iktors
26. Jul 2019, 13:55 #8373

Kopš: 10. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: velosipēdu


26 Jul 2019, 11:43:15 @dr_viruss rakstīja:

26 Jul 2019, 11:23:28 @7iktors rakstīja:
Sveika tauta, cik var izmaksāt Logic 7 retrofit komplekts e90. Pašam stāv HI-Fi, vai diži nav jēgas mainīt ?
Vēlme iegūt nedaudz jaudīgāku/kvalitatīvāku skanējumu

Logic 7 - 400-500Eur
Ielikšana, pieprogrammēšana, vadu vilkšana varētu būt tikpat


Paldies
Offline
yanjux
26. Jul 2019, 15:02 #8374

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Labprāt iegādātos logic7 vai individual mūiku priekš e93.
no sedana/touringa, saprotams, neder. Vai no e92 der -
Offline
HiJaCKeR
26. Jul 2019, 16:12 #8375

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


25 Jul 2019, 12:13:41 @Sicram_ rakstīja:
bāc, kas tas ir, ka visi saka, ka N47 slikts utt

Man ir 320d, N47.
Nopirku auto, kuru reklamēja, kā auto kuram ir mainītas ķēdes.
Aizbraucu pie Karosa, šis uztaisija diagnostiku, un šī lieta izpildās. viens tūkstotis nost no pleciem. Šis pasākums nemaksā TIK daudz un neaizņem tik daudz laika. Viņam ir rīks ar ko mēra ķedes izstiepumu (??) kā arī pie viena var uzmest aci DPF un turbo stāvokliem un citiem mezgliem, kas tur aizmugurē dzīvo.
Ar savu 91 esmu norullējis pustorā gadā 35k km.
Ko esmu mainījis ?
Bremzes aizmugurē, bremzes priekšā būs jāmaina
priekšējā stabilizatora atsaites, nu tās man iet uz urrā. esmu jau trīs mainījis, un izskatās, ka tūdaļ būs jāmaina vēlreiz. Pagaidām viss labāk ir kalpojušas lētākās pēc cenas. Man bija amīši beigti uz katras ass pa vienam, tos uzliku jaunus Koni, visus 4. Tur attiecīgi klāt visas tās amju lietas, atbalsti un kas tik vēl nē. Man bija drosele jāmaina, bija kļūda nenotika DPF reģenerācija. Peldošās bukses aizmugurē esmu mainījis. Esmu aizmugurē gultņus mainījis. Bremžu trubiņas, xenona spuldzītes
Caurmēra normāli remonti 10gadus vecam auto.

Ja es vēlreiz skatītos e9x, tad es noteikti apskatītu variantu 335d vai 330d. Ja prefiņš, tad tādu, kas ir ļoti stalts un forši aprīkots un iespējams maksā tik pat cik LCI modelis ar 2.0d. Ja skatītos N47, tad meklētu tādu, kas mainījis ķēdes pie kāda no zināmajiem kantoriem. Vai vēl labāk, sameklēt tādu kuram ķēdes mainītas par garantiju/atsaukumu, tādu esot diezgan padaudz.
Ja kāds uztraucas par patēriņu tad, manam 2.0d, N47 ar manuālo kārbu ir 6.49 litri uz simtu vidējais uz gandrīz 20k km. Auto borta dators rāda 6.3 litri. Es teiktu ka sakrīt.
Es lietoju app Fuel monitor, kur ievadu nobrauktos kilometrus, DD cenu, remontus un cik eiro, kam iztērēts.

edit
un ja skatās N47, tad skatamies tādu, kam ir pirmā rēģistrācija pēc 2009. gada janvāra ? laikam tā sanāk, tiem ir 86eiro nodoklis man ir 115eiro, jo pirmā rēģistrācija ir 2008. gada 11 mēnesis.

tev gadījumā nebija 335d ?
Offline
desadesa
27. Jul 2019, 00:02 #8376

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

3er forumā bija e87 ar N47 motoru

Pie pirkšanas nebija zināms, bet beigās ieberziens uz detaļām un darbu. Beigās motors metams un ielikts cits. Auto pārdots.

Offline
SMOT
28. Jul 2019, 21:13 #8377

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

Pie kā varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku e91 n47 tuvāko divu nedēļu laikā? Brīžiem peld apgriezieni +/-100rpm un izsit melnu dūmu.
Offline
km7
29. Jul 2019, 11:51 #8378

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91

Pie kā var aizbraukt piekodēt adaptīvo gaismu bloku?
Offline
Amphiney
29. Jul 2019, 11:54 #8379

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Vai kāds ir apgreidojis parasto stereo sistēmu uz HiFi un jutis ievērojamu starpību?
Internetā atradu tik šādu, jaunu, Hi-Fi retrofit. Cik ir aptuveni cena lietotam komplektam?
Offline
R_S
29. Jul 2019, 14:55 #8380

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

S677A HiFi system Professional DSP

Skatos, ka manam e90 ir HiFi audio sistēma. Ar ko tas DSP atšķiras no parastā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo