Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Dii
08. Aug 2021, 19:23 #8301

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Es neko nesalīdzinu, norādu, ja nevar ielikt 8' bez perversijām, tad šīs 6,5' ir :sex:
Offline
Dii
08. Aug 2021, 19:40 #8302

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Hertz xl protams skaisti, principā analogs, bet kāpēc hertz specenē 40-22000hz? Kas der visam, nevienmēr der visam?
Offline
Dii
08. Aug 2021, 19:53 #8303

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Jo vairāk rakājos, jo interesantāk hertz izskatās, vienīgi diezgan padārgi, tie 22kHz norādīti komplektam ar pīkstuļiem, tāpēc neobjektīvi...
Offline
Dii
08. Aug 2021, 20:12 #8304

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Efficiency/sensitivity tiem hertz ir tiešām :sex:

Kāda ir starpība skanējumā ar procentuāli novienādotiem - piemēram hertz 93dB ar vājāku stiprekli pret gz 87dB ar jaudīgāku stiprekli.

Daudzi stāsta ka pie kājas gan diametri, gan gumijas un membrānas materiāls/elastība, pielietojot pareizo pastiprinātāju, efekts vienāds! Taisnība vai nav taisnība? Man nav bijusi tā laime testēt daudz un dažādus skaļruņus un visas izvietojuma/telpas/jaudas/slēguma iespējas un variantus.
Offline
Dii
08. Aug 2021, 20:29 #8305

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Par izmēriem nshit ļoti piekrītu!

Principā viss skaidrs, abi minētie gan hertz, gan gz skaļruņi ir lieliski.
Offline
Solihull
09. Aug 2021, 10:53 #8306

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

ari pre lci f32 nav noverots un e92 ari tadu problemu neatminos.
Offline
user
09. Aug 2021, 11:04 #8307

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


09 Aug 2021, 10:53:21 @Solihull rakstīja:
ari pre lci f32 nav noverots un e92 ari tadu problemu neatminos.


ap 180-200km/h sāk šņākt
Offline
user
09. Aug 2021, 11:07 #8308

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


09 Aug 2021, 09:39:34 @DM-101 rakstīja:

tas briidis, kad par labaakajiem draugiem lkjuvushi nixx, user un lafter. triis shiis maajaslaas lielaakie lohi



lohu topā Tu esi priekšgalā + vēl esi smags smags dirsējs
Offline
sys9291
09. Aug 2021, 11:23 #8309

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

domāju, ka viss būs banāli vienkārši. Pietiks sveču sistēmu savest kārtībā, pie reizes sakopjot ielūdi....
Offline
Mixzzz
09. Aug 2021, 13:11 #8310

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Aug 2021, 11:13:34 @DM-101 rakstīja:

09 Aug 2021, 10:44:01 @Mixzzz rakstīja:

09 Aug 2021, 08:43:58 @Digital rakstīja:

09 Aug 2021, 03:40:49 @Mixzzz rakstīja:
e91 N47 2008.g Tagad pa vasaru parādījies, ka aukstu vai vienkārši dažu h pastāvējušu auto pielaižot raustās, līdzīgi kā ziemā ar beigtām kvēlsvecēm. Dažas s un izlīdzinās. Liekas ka bish vairāk vibrē auksts nekā pirms tam. Silts strādā kā jau n47.

Ir 2 kļūdas par 2 kvēlsvecēm, kuras drīzumā ar ieplūdes kolektora tīrīšanu un vārstu vāka blīves maiņu tiks nomainītas, bet tās ir beigtas kopš ziemas beigas un problēma parādījās ~pirms mēneša.

Sprauslas? Aukstam caur inpu nevar redzēt tos cilindra izlīdzināšanas datus, siltam normas robežās.

Slinkums gari rakstīt, to ko var TIS palasīt. N47 kvēlsvecēm ir kādi 5 režīmi, ne tikai auksta iedarbināšana. Šajā gadījumā auksta dzinēja iedarbināšana salīdzinoši siltā laikā, kvēlsveces tāpat darbojas. Visticamāka ka nobeidzās sveču blosk pavisam, vai kāda sprausla pabojājās. Tur jau jāskatās kombinēti.
zinu jā, ka sveces strādā dahuja režīmos, bet ņemot vērā, ka līdz šim bija normāli un pēkšņi tagad +30C sākās šis, tad šaubos ka sveces.


taadam nopistenim var buut dajebkas.
iespeejams, ka ieprikesh vnk ar nestraadajoshaam sveceem kaadu sprauslu adpataaciju kartes bija tuvu koridora robezhaam. nu situaacija bisku pamainiijaas, izkrita aarpus koridora, saakaas vibraacijas.
bet nu faak... cik nopirstam jaabut dirselim, lai tas vibreetu taa, ka dirselistam ir nekomfortabli
Tikpat cik jaunam N47. Tas motors jau ir nebaudāms no rūpnīcas. Gan iekš e90, F30, kā arī iekš tayatas. Te vienk kāds cilindrs/i neiet brīdi.
Offline
sys9291
09. Aug 2021, 13:13 #8311

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

ar kondīcijā esošo N47 nav problēmu, dieselis kā dieselis un protams labāks par M47...
Offline
Araajz
09. Aug 2021, 13:32 #8312

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39


09 Aug 2021, 13:23:26 @DM-101 rakstīja:
ienaacaas zinja, ka N43/N53 sprauslas *048 esot deficiits BMW noliktavaas. Un lista ceeena ir uzkaapusi uz 480 EUR [Inchape].


Offline
diesel
09. Aug 2021, 19:04 #8313

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


09 Aug 2021, 11:07:28 @DM-101 rakstīja:
manas 2min par Krisu Benglu.

tiem, kas gruuti ar uztveriiti - sakshu uzreiz ar ''svariigaakoo''.
Vai es uzskatu E60 par skaistu? nee.
Vai taa dizains ir harmonisks? nee. Ja blakus noliksi 2 gab. E60 ar priekshu/pakalju blakus - sajuuta, ka 2 dazhaadi auto. Prieksha - noapaljotas formas, aizmugure - skjeltas/taisnas liinijas.

BET.
tas dizains ir drosmigs. peec prieksheejiem lukturiem uzreiz/visi atpaziist E60.
taas it kaa ''mazsvariigaas'' diodiites bez pielielitojuma lukturu malaas - tas bija kas jauns.
engjelji? tie pilniigi mainiija izpratni par lukturu dizainu industrijaa.
iDrive? taa bija inovaacija industrijas liimenii.
btw, jaunajam RR priekshejie lukturi ir kaa E60. un? aciimredzot, Kriss vnk apsteidza laiku.
To pashu varu teikt par E65 aizmuguri. No shodienas skatpunkta - liimenii.
Jaa, E83 ir kroplis, jaa, E63/64 skumjie lukturi var patikt tikai diivainim.
Bet, kas tur veel bija. E70? liimenii.

Kriss viennozimiigi ir atstajis peedas visas industrijas veesturee. Un E60 paardoshanas pieraada to, ka pat diskutabla dizaina aparaats var buut dizhpaardoklis.


e65 bija pirmais ar jauninājumiem, kur no dizaina komforta un fīčām bija kosmisks lēciens salīdzinot ar pārējiem. Taisns e65 LCI sporta pakā joprojām izskatās
Offline
uldens1
09. Aug 2021, 19:08 #8314

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


09 Aug 2021, 13:23:26 @DM-101 rakstīja:
ienaacaas zinja, ka N43/N53 sprauslas *048 esot deficiits BMW noliktavaas. Un lista ceeena ir uzkaapusi uz 480 EUR [Inchape].
kupi m57 un brauc bez bēdu
Offline
Bimmer
09. Aug 2021, 22:30 #8315

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


08 Aug 2021, 18:51:45 @DM-101 rakstīja:
(..) Eighteensound 8NMB420 4 Ohm Midbass (..)

1) Qts 0,31 nav par mazu durvju tilpumam? Cik tad būs Fs tādā noformējumā?
2) Vai izvēlēties 4 omu versiju (ja tam pašam modelim pieejama arī 8 omu) ir "labāk" caraudio pastiprinātājam (vai "paralēli" )? (Jo, piem., supis Tev ir 8 omu izvēlēts.)
Offline
Luseniuss
09. Aug 2021, 22:38 #8316

Kopš: 18. Jun 2021

Ziņojumi: 1542

Braucu ar:


09 Aug 2021, 21:46:05 @DM-101 rakstīja:
Ir ienaacies N53 jaudiigaakaas versijas iepluudes kolektors.
paredzeets paarbuuvei no 160kW uz 200kW versiju.

Mega deficiits [par normaalu ceenu].

Ja kaadam vajag, piesakaas ASAP. Ja nevienam nevajadzees, aizies uz Eiropu.


Latvijā visi, kuri veic pārbūves, kaunināti tiek.
Labā miera labad, sūti uz Eiropu.
Offline
Luseniuss
09. Aug 2021, 22:39 #8317

Kopš: 18. Jun 2021

Ziņojumi: 1542

Braucu ar:

Latvijā oem ir cieņā. Nedod dies piesmiet auto ar pārbūvi. Fui!
Offline
Lusenuiss
09. Aug 2021, 22:48 #8318

Kopš: 01. Aug 2021

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


09 Aug 2021, 22:38:31 @Luseniuss rakstīja:

09 Aug 2021, 21:46:05 @DM-101 rakstīja:
Ir ienaacies N53 jaudiigaakaas versijas iepluudes kolektors.
paredzeets paarbuuvei no 160kW uz 200kW versiju.

Mega deficiits [par normaalu ceenu].

Ja kaadam vajag, piesakaas ASAP. Ja nevienam nevajadzees, aizies uz Eiropu.


Latvijā visi, kuri veic pārbūves, kaunināti tiek.
Labā miera labad, sūti uz Eiropu.

Es neesmu ipashi gudrs - un ar to baigi nelielos!
Offline
Mixzzz
10. Aug 2021, 12:55 #8319

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Aug 2021, 13:13:06 @sys9291 rakstīja:
ar kondīcijā esošo N47 nav problēmu, dieselis kā dieselis un protams labāks par M47...
Nu hz hz, Ir sēdēts gan fkas ar mazu nobraukumu, gan pilnīgi jaunā tajatā ar 1.6 N47. Vibrē viņš briemsīgi jau jauns salīdzinoši ar vag grupas un PSA grupas 4 cyl dīzeļiem.
Offline
sys9291
10. Aug 2021, 13:01 #8320

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Aug 2021, 12:55:47 @Mixzzz rakstīja:

09 Aug 2021, 13:13:06 @sys9291 rakstīja:
ar kondīcijā esošo N47 nav problēmu, dieselis kā dieselis un protams labāks par M47...
Nu hz hz, Ir sēdēts gan fkas ar mazu nobraukumu, gan pilnīgi jaunā tajatā ar 1.6 N47. Vibrē viņš briemsīgi jau jauns salīdzinoši ar vag grupas un PSA grupas 4 cyl dīzeļiem.

nu salīdzinam viena branda robežās.... pie kam n47 kratās mazāk par M47
Pie kam neuzsilis dīzelis kratās ievērojami vairāk...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Aug 2021, 13:01:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4