Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kkas
03. Mar 2025, 12:29 #8261

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: Alfu

Kodiaq vispār nav nekāds vadāmības etalons. Lēkā kā kurpju kaste pa ceļu. Vispēdējākais par ko Škoda viņā ir domājusi, ja vispār viņai VAG ļāva par to domāt.
Offline
beerzinsh
03. Mar 2025, 12:52 #8262

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2564

Braucu ar:


03 Mar 2025, 11:28:38 @RG rakstīja:
Kia in Hy sen nav parasto automātu. Robots.


Hybrid/ plugin ir automāts. Parastajam benzīnam/ dīzelim ir robots
Offline
Mizx
03. Mar 2025, 13:20 #8263

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6627

Braucu ar:


03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.
Offline
rihardsv
03. Mar 2025, 13:37 #8264

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1848

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


03 Mar 2025, 13:20:07 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.


Nejauc dažādus piedziņu veidus. Ir parastais pencīns, kas tērē daudzzz,
Tad ir hibrīds, kas tērē ļoti saprātīgi priekš tās masas un izmēra, un ir plug-in, kas tērē maz, ja brauc uz elektrību, vai ļoti daudz, ja nelādē, jo ir smagāks par visiem citiem veidiem.
Offline
Mizx
03. Mar 2025, 13:45 #8265

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6627

Braucu ar:


03 Mar 2025, 13:37:47 @rihardsv rakstīja:

03 Mar 2025, 13:20:07 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.


Nejauc dažādus piedziņu veidus. Ir parastais pencīns, kas tērē daudzzz,
Tad ir hibrīds, kas tērē ļoti saprātīgi priekš tās masas un izmēra, un ir plug-in, kas tērē maz, ja brauc uz elektrību, vai ļoti daudz, ja nelādē, jo ir smagāks par visiem citiem veidiem.
Mēs dalāmies praktiskajā pieredzē, nekas te netiek jaukts. Konkrēts modelis un konkrēts patēriņš bez flozofijas par taupīšanu.
Offline
DiksIrseejs
03. Mar 2025, 13:55 #8266

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1248

Braucu ar: Hibrīdu


03 Mar 2025, 13:20:07 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.

Man tabulā rāda vidējos parasts hybrid 6,4 un parasts benzīns 7,9. Kas nu nav gluži tādi paši. Dirselim arī neko mazāks nav.
Pluginam pret ICE ir 5,8 pret 7,9 kas ir apmēram 25% par labu hibrīdam.
Offline
Mizx
03. Mar 2025, 14:38 #8267

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6627

Braucu ar:


03 Mar 2025, 13:55:16 @DiksIrseejs rakstīja:

03 Mar 2025, 13:20:07 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.

Man tabulā rāda vidējos parasts hybrid 6,4 un parasts benzīns 7,9. Kas nu nav gluži tādi paši. Dirselim arī neko mazāks nav.
Pluginam pret ICE ir 5,8 pret 7,9 kas ir apmēram 25% par labu hibrīdam.
Es jau izskaidroju situāciju, viņam patēriņš benzīna versijai tuvāk max norādītajam kā vidējam, jo nevar katru vakaru lādēt auto. Tā ka jāizvērtē paša iespējas auto lietošanā, lai nav vēlāk vilšanās. Viņam ieguvums tikai tas, ka var ņemt uz firmu ar formāli maziem izmešiem un attiecīgi mazākiem nodokļiem.
Offline
smudo
03. Mar 2025, 15:00 #8268

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3820

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Mar 2025, 14:38:24 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 13:55:16 @DiksIrseejs rakstīja:

03 Mar 2025, 13:20:07 @Mizx rakstīja:

03 Mar 2025, 09:56:03 @DiksIrseejs rakstīja:
Kaut cik reālistiskus patēriņus parasti skatos sprintmonitorā. Reku Rav4 dati https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyo...html?powerunit=2
Apkopojuma tabula ir labajā augšējā stūrī.
Paldies, tabulā smuki parādās, ka hibrīda patēriņi var būt tādi paši kā ICE. Zemie patēriņi gan jau tiem, kas dzīvo privātmājā, brauc tikai mazus attālumus un tur auto visu laiku uz vada. Mans paziņa dzīvo daudzstāvenē un nevar to hibrīdu visu laiku lādēt, tik cik birojā esot sanāca.

Man tabulā rāda vidējos parasts hybrid 6,4 un parasts benzīns 7,9. Kas nu nav gluži tādi paši. Dirselim arī neko mazāks nav.
Pluginam pret ICE ir 5,8 pret 7,9 kas ir apmēram 25% par labu hibrīdam.
Es jau izskaidroju situāciju, viņam patēriņš benzīna versijai tuvāk max norādītajam kā vidējam, jo nevar katru vakaru lādēt auto. Tā ka jāizvērtē paša iespējas auto lietošanā, lai nav vēlāk vilšanās. Viņam ieguvums tikai tas, ka var ņemt uz firmu ar formāli maziem izmešiem un attiecīgi mazākiem nodokļiem.


Formāli mazi CO2 (jo WLTP testā testēti pie pilnas baterijas) un tam sekojoši mazāki nodokļi arī ir galvenais iemesls PHEV popularitātei Eiropā - tos ņem kā uzņēmumu auto un darbinieki tos neladē (kāpēc lai lādētu no savas rozetes, ja darbs apmaksā benzīnu). LV arī ir līdzīga situācija tagad - jau rakstīju vienā topikā, ka čoms, kam placis, teica, ka tagad uz zurā iet G05 PHEVI un arī audi Q5 un Q7 PHEVi, jo liels ICE SUVs pat ar base dzinēju tagad automātā iekrīt dārgākajā VTLN katergorijā (vai tuvu tai, ja runa par kādu Q5).
Offline
casivupi
03. Mar 2025, 15:13 #8269

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 273

Braucu ar:

Kia / Hyundai jebkurš bomzis var nozagt.

Visa VAG grupa ir tautas auto ar plāniem vai minimāliem materiāliem visās vietās.

Q5 ir labākais savā klasē, bet +10k pie cenas.

BMW ieliec vēl vienu BMW piecu gadu laikā.

Ar dīzeļiem brauc nabagi.

EA888 ir labākais motors pasaulē.
Offline
///Meija
03. Mar 2025, 17:05 #8270

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


01 Mar 2025, 09:36:53 @Locis rakstīja:

01 Mar 2025, 09:03:15 @IELEJAM rakstīja:
Neesi tik skeptisks! Gadu gaitā Powers man ir devis ļoti daudz labu info, es te esmu pircis un pārdevis lietas, esmu ieguvis klientus, izmantojis atpūtas mājas, devis un saņēmis padomus par ceļošanu utt. Lai vai cik tas skanētu dīvaini, tieši pateicoties Poweram esmu gājis ar līkumu BMW (šito varbūt nevajadzēja pieminēt ). Tā kā vēl aizvien labprāt uzklausītu pieredzējušu cilvēku viedokli par konkrētiem auto, nevis vispārējus spriedelējumus.



Nu nav tie lietotie BMW tik briesmigi kā visi mālē. Es savu no 150-290 k tagadejo nobraucu ,vairāk tīri psiholoģiski negribas,tāpēc tirgoju un teikšu ,ka problēmas ir mazāk nekā atsevišķiem krietni jaunākiem auto autoparkā.No problēmām pa lielam ir bijis tikai egr atsaukums ,pārējais tur bremzes kluči,kāda piekares,apkopes. Izmaksu ziņā jau laikam sanāk daudz,pats auto maksāja 30k un uzturēšanas izmaksas pašas par sevi ,jo liels un kaut cik arī kustās ,pēc GPS laikam 5.6 sec ,bieži iet riepas bremzes utt , +uztinu no 30-60k gadā. Labāk neteikšu izmaksas ,lai citi neaiziet ar sirdi.
Ar to visu gribēju teikt Ielejam,ka nav īsti pareizs priekšstats ka ir tikai jauni auto un tad ir veci premium ar ko jābrauc tik pa servisiem ,ka ļoti mierīgi var braukt ar mazlietotu vai kādi 5-6 gadi vecu BMW ar pārskatāmu vēsturi,ka kaut kādu kvalitāti arī saņem par to paaugstināto cenu.

Zinu ,ka teiksim ir Meija ,kam BMW no salona ,kādu brīdi,vismaz šeit laikam nav nācis neko teikt ,un gan jau vēl kādi Useri ,ar dažus gadus veciem BMW kas nestāsta par tādām problēmām kā nākas dzirdēt no īpašniekiem ar jaunām citām markām.



Te šķiet cilvēkiem ir tāds viens grāvis vai otrs ,nopists vecs premiums pa 10k vai galīgi jauns auto. Budžeta pa 30-40,ja pērk ar galvu, tam BMW ir vēl diezgan ilgi jāturas kopā tikai veicot konkrētas apkopes.


Benki Sporta Shkodiakam uz gariem braucieniem lidz Tallinai vai Vilnai non stop likas ertaki kaa Sporta Behas! Tas laikam vienigais minus ko varu nosaukt! Parejais patik BMW labak!
Vienigais delj kaa pie pirmajiem 2k km paviesojos pie dilera bija tas ka logu shkidruma trubina bachokam bija savijusies un nevareja shkidrumu ieliet un tas ka pirmajos k km pabraucot kkas saldi smirdeja! To ar nochekpja un secinaja ka tas ir OPF par kura esamibu nezinaju. Domaju ka man filtru nav! Nav tak dizelis bet nu pec 5k taa filtra izdegshanas smaka ar pazuda!

Offline
Fandulis
03. Mar 2025, 19:35 #8271

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13634

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nu man pa tiem 5k km bāņi, serpentīni, un jāšanās, pa Latvijas piselīgiem 90 vidējais patēriņš bija 6.6 ar to Rav4 2.5hibrid. Bet vai tam jābūt strīda iemeslam, tā misene ir domāta futbola māmiņām. Vai darba autiņam. Tur nebija nekā iepriecinoša tajā klucī. Ok cena arī ~30+

Pat vecam vojageram ir sava aura

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 03 Mar 2025, 19:37:39 ]

Offline
Murphy
03. Mar 2025, 20:42 #8272

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8494

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


03 Mar 2025, 17:05:27 @meija rakstīja:
Benki Sporta Shkodiakam uz gariem braucieniem lidz Tallinai vai Vilnai non stop likas ertaki kaa Sporta Behas! Tas laikam vienigais minus ko varu nosaukt! Parejais patik BMW labak!
Vienigais delj kaa pie pirmajiem 2k km paviesojos pie dilera bija tas ka logu shkidruma trubina bachokam bija savijusies un nevareja shkidrumu ieliet un tas ka pirmajos k km pabraucot kkas saldi smirdeja! To ar nochekpja un secinaja ka tas ir OPF par kura esamibu nezinaju. Domaju ka man filtru nav! Nav tak dizelis bet nu pec 5k taa filtra izdegshanas smaka ar pazuda!



Nekur viņa nepazudīs
tikko atkal būs reģenerācija, smirdēs tāpat kā DPF reģenerējoties
Offline
///Meija
04. Mar 2025, 08:23 #8273

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


03 Mar 2025, 20:42:00 @Murphy rakstīja:

03 Mar 2025, 17:05:27 @meija rakstīja:
Benki Sporta Shkodiakam uz gariem braucieniem lidz Tallinai vai Vilnai non stop likas ertaki kaa Sporta Behas! Tas laikam vienigais minus ko varu nosaukt! Parejais patik BMW labak!
Vienigais delj kaa pie pirmajiem 2k km paviesojos pie dilera bija tas ka logu shkidruma trubina bachokam bija savijusies un nevareja shkidrumu ieliet un tas ka pirmajos k km pabraucot kkas saldi smirdeja! To ar nochekpja un secinaja ka tas ir OPF par kura esamibu nezinaju. Domaju ka man filtru nav! Nav tak dizelis bet nu pec 5k taa filtra izdegshanas smaka ar pazuda!



Nekur viņa nepazudīs
tikko atkal būs reģenerācija, smirdēs tāpat kā DPF reģenerējoties

Tagad ir 8,5k, smaku neesmu jutis jau labu laiku Ja pararadisies, zinosu. To smaku nevar nepamanit/pierast. Vai nu ir vai nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo