Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
gengis
24. Nov 2013, 00:52 #8261

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:


24 Nov 2013, 00:49:27 Ivo__ rakstīja:

princips manuprāt līdzīgs

Nemaz nav līdzīgs,jo šjā gadījumā savienojošā vieta ir uz balsta.
Offline
JZ
24. Nov 2013, 00:53 #8262

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


24 Nov 2013, 00:23:22 GintsK rakstīja:
Jumts iebruka jau pie 10...25% no solītās 1.5t/m^2 slodzes. Tajās sijās ir nevis neliels feils [a la skrūves vienu pakāpi švakākas], bet fundamentāla kļūda. Fundamentāla!!



pietiktu apskatīt šo konkrēto savienojumu punktus un, manuprāt, pa lielai daļai jau kļūtu skaidrs kur bija problēma - click

nav kāds labāks foto vai rasējums tam mezglam pieejams?
Offline
Huligaans
24. Nov 2013, 00:53 #8263

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


24 Nov 2013, 00:48:03 walder rakstīja:
Citos lielveikalos ir tāda pati jumta konstrukcija, bet viņi nebrūk, tā kā te jābūt vēl kam..


Sitaada te + veel pa virsu kautkaads zaljais jumts?

Es taa neemsu ieskatijies, bet kur tad veel taadaa veidaa panelji tiiri uz skruuveem turaas?

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Red_Rocket
24. Nov 2013, 00:55 #8264

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


24 Nov 2013, 00:36:44 PowerBMW rakstīja:
Tos punktus un karti parādija tikai šodien-respektivi par vēlu atapās-kā ideju kā tādu JO ja pēta karti(ar sarkanajiem punktiem) tad to vidus daļu attīrīt bija vismazākā jēga!!!
Kā jums šķiet ko sodīs?
Smagas dienas+pārdzivojums bet pirmajiem jākrit būvuzraudzibai
Vakar no rīta jau bija.
Offline
PowerBMW
24. Nov 2013, 00:56 #8265

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


24 Nov 2013, 00:48:03 walder rakstīja:
Citos lielveikalos ir tāda pati jumta konstrukcija, bet viņi nebrūk, tā kā te jābūt vēl kam..

jabūt bērnu spēļaukumam uz jumta-tad sabruks
Un vispār kurš ir teicis kad tas metāls konstrukcijā atbilst projektam respektivi kurš kantoris pārbauda LV kaut vai tiltu konstrukcijā esošās armaturas stipribu Cik saskaries tad tiek iepirkta no skandināviev kur lidzi nāk birokrātija+ neviens LV nepārbauda tā esamibu!
Mans secinājums ir jau sen -vis mūsu banānija notiek pa lēto-pieskaries kur gribi! tikai vainīgo NAV jo roka roku baro
Offline
frenky
24. Nov 2013, 00:58 #8266

Kopš: 06. Dec 2006

Ziņojumi: 130

Braucu ar:

Hmm... interesanti gan, ka pēc ~1500 šārēm FB teksts ir izņemts un čalis savu bildi arī izņēmis...

Lai neiet zudumā,bija jau nokopēts:

"Ivars Kupiansky
https://www.facebook.com/ivars.sveile
pirms 4 stundām netālu no Riga

Tākā esmu sertificēts būvinženieris ar augststāko izglītību un 10 gadu pieredzi būvniecības jomā, esmu piedalījies ap 100 būvobjektos Rīgā un tās rajonā es arī vairs nespēju mierīgi noskatīties, kas notika Zolitūdē, tad labprāt padalīšos ar savu viedokli par šīs nelaimes izcelsmi.

Man kā būvniekam, kurš ir strādājis gan „treknajos gados”, gan tagad, šajā lauciņā nez kāpēc neizbrīna šis skumjais Zolitūdes gadījums. Man kā cilvēkam, Latvijas iedzīvotājam un saprātīgai būtnei ir, protams, neizsakāmas skumjas par šo notikumu. Bet kā pieredzējušam būvniekam ir nedaudz izbrīns caur naidu par to, ka tik ilgi bija jāgaida, lai kāds atkal sāktu pievērst uzmanību būvniecības procesiem, atbildībām un attieksmei pret kvalitāti. Skaidrs ir viens, ka šīs cilvēku dzīvības izmainīs attieksmi pret būvniecības procesiem Latvijā un ja tagad tie nemainīsies, tad dzīvojam mēs muļķu valstī, kur staigājam pa grābekļu lauku, krītam, ceļamies un atkal krītam, un uztveram to kā normu.

Lasot rakstus un komentārus, ko publicē plašsaziņas līdzekļi, šķiet, ka - nelaime ir notikusi, cilvēku vairs nav, bet vainīgie nepiesakās un domāju, ka arī nepieteiksies. Jo visi kā kranči ir ierāvuši astes un skaidroties sūta tikai preses sekretārus. Bet atbildība būs kādam jāuzņemas.

Versijas var būt dažādas – projektēšanas kļūdas, būvniecības kļūdas, nepareiza ekspluatācija u.t.t., un skaidrs ir viens, ka tas nebija force majore un ka ir jābūt vainīgajam. Pats personīgi esmu redzējis neskaitāmas nopietnas būvniecības kļūdas, kuras tiek iebūvētas ēkās. Pieļauju, ka šeit arī ir būvniecības kļūda, kuru iespējams ir pieļāvis kāds būvuzņēmējs. Latvija ir viena no tām retajām valstīm, kur galvenajam būvuzņēmējam praktiski nav neviena būvstrādnieka, bet visus darbus veic apkašuzņēmēju firmiņas, no kurām tiek izspiesta pēdējā sula. Tiek izdarīts milzīgs spiediens, kas liek mazajiem būvniekiem strādāt pelēkajā ekonomikā un pieļaut kļūdas, par kurām lielākoties ir arī informēts galvenais būvuzņēmējs, bet viņi paši uz to piever acis. Varu uzskaitīt tikai dažas no neskaitāmi daudzām kļūdām būvniecības procesos tepat Latvijā, kuras ir uzskaitāmas par nopietniem pārkāpumiem un neatbilst Latvijas Būvnormatīviem un par visām ir bijuši informēti galvenie būvnieki:
1) Rīgā jaunajā projektā (neminēšu kurā), tiek izbūvētas nesošās dubult-T metāla sijas autostāvvietā un velāk tiek konstatēts, ka ir kļūda projektā un nav aprēķināts augstums inženiertīkliem (elektrības vadiem, ūdens caurulēm u.t.t). Ja zem sijām vēl iebūvēs inženiertīklus, tad griesti būs par zemu un nebūs iespējams ēku nodot ekpluatācijā. Lai novērstu nenodošanu ekspluatācijā, nesošajās dubult-T tērauda sijās tiek izgriezti 10x10cm caurumi, lai eleketriķis varētu izlaist savus vadus un santehniķis caurules. Bet neviens nepievērš vērību tam, ka tās ir konstrukcijas, kuras atrodas apakšzemes autostāvietā un tur visu ēku virs tās. Ja tiek uzstādītas metāla sijas, tad iepriekš tiek aprēķinātas slodzes, kas tām ir jānes kā viendabīgām (izotropām) un tajās ir iekšejie-elastības spēki, kas savstarpēji mijiedarbojas. Beigās – vadi tika izvilkti, caurules saliktas un viss aizšūts ar reģipsi un griestu augstums atbilda projektam. Un neviens pat aci nepamirkšķināja uz to, ka galvenās nesošās konstrukcijas, kuras tur visu ēku, ir tikušas bojātas – atbildīgais būvuzņēmējs noteica, ko lai citu dara, mums citādi nepieņems ekspluatācijā.
2) Arī jaunais projekts Rīgā – tiek izmūrēti logi, uzstādītas pārsedzes un ēkai uzlikts jumts, bet, kad jāsāk montēt logi, arhitekts konstatē, ka logi nav izmūrēti pareizajā izmērā. Nu ko darīt? Ņem, izzāģē platākas logu ailas uz katru pusi, bet pārsedzi nenomaina. Atstāj nesošo pārsedzi, kura balstas tikai 7cm uz katru pusi uz mūra daļas. Pēc tam uztaisa apdari un itkā nekas nebūtu bijis. Tiek pasniegts, ka kļūdījās mūrnieks, bet galvenie būvnieki, kuriem jāuzrauga procesus, savas kļūdas neatdzīst. Labāk ātri noslēpt un par to aizmirst, jo mums taču ir līguma sasitības un termiņi, kuri jāievēro. Pārsedzes tā arī tika iebūvētas ar nepietiekošu balstu un segto darbu akti parakstīti itkā viss būtu pēc projekta.
3) Cits jaunais projekts Rīgā – tiek iemontēta pirmajā stāvā liela vitrīna. Pēc laika tiek konstatēts, ka ir bijušas izmaiņas projektā un neviens to nav pamanījis. Lai izgatavotu jaunu vitrīnu, ir atkal jāgaida 3 nedēļas, bet darbu nodošanas termiņi deg. Neko darīt! Tākā vitrīnai pa vidu ir sadalošais statnis, tad pus vitrīnu aizšuj ar OSB loksnēm no abām pusēm, no ārpuses pielīmē vati un uztaisa apmetumu, bet no iekšas pie OSB loksnes pieskrūvē reģipša karkasu un reģipsi. Un nekas nav redzams, bet tas, ka neatbilst nevienam Latvijas Būvnormatīvam, tas jau nevienam neinteresē, jo ir termiņi! Tagad cilveki ir nopirkuši šīs telpas un nemaz nezin, ka viņiem ārsiena nemaz neeksistē, bet tur ir apslēpta vitrīna.
4) Ofisa ēka pierīgā – Jumta nesošās konstrukcijas ir izbūvētas no tērauda konstrukcijām, uz kurām balstās ranilla gofrētās loksnes. Uz jumta tiek uzcelts čillers (gaisa vai ūdens saldētājmašīna, kas ļauj gan dzesēt, gan uzsildīt siltumnesēju, masa 2 tonnas), kur tam konstruktors ir aprēķinājis vietu. Uzstāda čilleru, bet: „ Ak vai!”, jumta sijas ieliecas un kustas, ja piedur pirkstu čilleram. Un kā izrādās konstruktors ir ne tikai kļūdījies metāla konstrukciju izvēlē, bet arī tajā, ka čillers, lai varētu darboties, ir nepieciešams ieliet tajā vēl 800 litrus antifrīzu. Antifrīzu liet vairs neviens neuzdrošinājās. Darbi apturēti netika, bet nedēļas laikā tika pastiprinātas sijas ar tā paša konstruktora piedāvājumu. Es tikai nesaprotu, kā šis konstruktors var būt sertificēts, ja pieļauj tik milzīgas kļūdas.
5) Alfas daudzstāvu autostāvvieta – cik esmu novērojis, vismaz gadu visi nesošie rīģeļi (dzelzsbetona sijas) ir saplaisājuši, kas nozīmē, ka nespēj izturēt slodzi. Nepaskatījos tik smalki, vai plaisas ir no cirpes vai lieces, bet fakts kā tāds ir. Bija tur izvietoti metāla stieņi, ar kuru palīdzību kāds iespējams veica deformāciju novērojumus. Daļa no šiem deformāciju distanceriem bija nepareizi uzstādīti, daļā paši nokrituši, daļa nolauzti. Distanceri stāvēja kādu pus gadu. Un, kad biju tur pēdējo reizi, nevienu distanceri vairs nemanīju (varbūt nebiju vērīgs), bet plaisu vietas iespējams bija vienkārši aizkrāsotas, lai nekrīt acīs. Ja dzelzsbetonā parādās plaisas pēc daudziem gadiem, tad ir skaidrs, ka konstrukcijas ir nogurušas. Un es personīgi kā būvinženieris Alfas trakajās dienās auto nenovietotu pārpildītā daudzstāvu autostāvvietā, pirms nav veikta ekspertīze un publiski paziņots par sabiedriskās būves drošību vai pastiprināšanu.

Varu uzskaitīt neskaitāmas kļūdas būvniecības procesos un galvenais, ka lielā daļā no šīm kļūdām ģenerāluzņēmēji ir bijuši no Top 10 būvfirmām Latvijā, un viss ir noticis ar viņu ziņu un akceptu. Tā pati dokumentācija, ar ko aizbildinās visi būvnieki, ir tikai formāla, parasti būvdarbu žurnāls tiek rakstīts kā katram ienāk prātā un kas ienāk prātā, jo neviens to nepārbauda, segto darbu aktus nozīmīgajām konstrukcijām prasa tikai pirms izpildes (formas 2) parakstīšanas vai pirms objekta nodošanas ekspluatācijā. Tikai tad visi sēž un gatavo segto darbu aktus un meklē arhitektus, autoruzraugus un būvuzraugus, lai tie paraksta. Tikšanās bieži notiek vai nu mašīnās, benzīntankos vai būvobjekta vagoniņā, bet ne objektā, kur būtu jāpārbauda pareiza, projektam atbilstoša un konstruktīvi noturīga konstrukciju iestrāde! Saliek parakstus, būvnieks uzsauc būvuzraugam konjaku un visi priecīgi strādā tālāk. Un tā notiek praktiski visos būvobjektos.

Un es pats šajā visā esmu no malas noskatījies, jo, ja vēlos strādāt šajā jomā, tad man ir jāklusē, jo esmu jau saņēmis aizrādījumus no vadošajām būvfirmām, ja sūdzēšos par kaut ko, tad Latvijā vairs objektos nestrādāšu, jo tā ir norma. Nekur nerakstīta, bet visiem pieņemta un saprotama norma.
Pat materiālu piegādātāji mēdz piegādāt būvmateriālus, kuriem nav atbilstības dekelerācija un, ja es saku, ka nevaru pieņemt būvmateriālus, kuri nav sertificēti Eiropas savienībā un neatbilst Eiropas regulām, tad atbilde ir, ka viņi tūlīt paši uztaisīšot, jo neviens jau tos sertifikātu nummurus nepārbauda. Ieraksta, ka atbilst tam, šitam un sertifikāts un atbilstības deklerācija gatava.

Lasot rakstu par to, ko ir teicis Maximas būvuzraugs, ka dobie dzelzsbetona paneļi esot pārbaudīti pirms montāžas, man iekšā parādās smīns ar naidu. Protams, ka pirms nodošanas ekspluatācijā vai arī tagad ir jau uztaisīts pārbaudes akts, bet, ka tas tika izdarīts pirms montāžas, es ļoti šaubos, jo zinu kā un kad notiek dokumentācijas sagatavošana, bet iespējams, ka kļūdos. Esmu vairāk kā pārliecināts, ka arhitektu birojs kopā ar konstruktoriem jau desmit reizes šo divu nakšu laikā ir pārrēķinājis visas slodzes un tagad meklē, uz ko novelt šo nelaimi (tiek pacelti visi dokumenti un meklētas sīkākās nepilnības, sīkākais akts vai pārbaude, kura nav atbilstoša, lai tikai viens uz otru varētu šo nelaimi novelt). Un beigās vainīgs būs nabaga apakšuzņēmeju būvdarbu vadītajs, kurš steigā, spiedienā no vadības, darbu noslogojumā vai cita nospiedoša iemesla pēc nebūs sastādījis vienu papīrīti, pārbaudes aktu vai uzlicis parakstu, kur vajadzēja vai nevajadzēja. Cilvēku dzīvības vairs nav, bet būs vainīgais, ko nopelt, vainīgais, kuru pataisīs par vainīgo un pūlis gavilēs.

Varētu rakstīt un rakstīt par šo tēmu, bet zinu, ka mani vārdi pūš pret vēju.

Un tie ir tikai mani novērojumi un nevienu ekspertīzi par rakstā minēto neesmu veicis."
Offline
PowerBMW
24. Nov 2013, 00:58 #8267

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


24 Nov 2013, 00:55:39 Red_Rocket rakstīja:

24 Nov 2013, 00:36:44 PowerBMW rakstīja:
Tos punktus un karti parādija tikai šodien-respektivi par vēlu atapās-kā ideju kā tādu JO ja pēta karti(ar sarkanajiem punktiem) tad to vidus daļu attīrīt bija vismazākā jēga!!!
Kā jums šķiet ko sodīs?
Smagas dienas+pārdzivojums bet pirmajiem jākrit būvuzraudzibai
Vakar no rīta jau bija.

Ok tad palaidu garām-iespējams tādēļ tik strauji atrada tos cilvēkus
Offline
Huligaans
24. Nov 2013, 01:01 #8268

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


24 Nov 2013, 00:53:11 JZ rakstīja:

24 Nov 2013, 00:23:22 GintsK rakstīja:
Jumts iebruka jau pie 10...25% no solītās 1.5t/m^2 slodzes. Tajās sijās ir nevis neliels feils [a la skrūves vienu pakāpi švakākas], bet fundamentāla kļūda. Fundamentāla!!



pietiktu apskatīt šo konkrēto savienojumu punktus un, manuprāt, pa lielai daļai jau kļūtu skaidrs kur bija problēma - click

nav kāds labāks foto vai rasējums tam mezglam pieejams?


Powers buus atklaajis kaartojeo reizi valsts meeroga skandaalu

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
gengis
24. Nov 2013, 01:01 #8269

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:


24 Nov 2013, 00:56:58 PowerBMW rakstīja:

24 Nov 2013, 00:48:03 walder rakstīja:
Citos lielveikalos ir tāda pati jumta konstrukcija, bet viņi nebrūk, tā kā te jābūt vēl kam..

jabūt bērnu spēļaukumam uz jumta-tad sabruks
Un vispār kurš ir teicis kad tas metāls konstrukcijā atbilst projektam respektivi kurš kantoris pārbauda LV kaut vai tiltu konstrukcijā esošās armaturas stipribu Cik saskaries tad tiek iepirkta no skandināviev kur lidzi nāk birokrātija+ neviens LV nepārbauda tā esamibu!
Mans secinājums ir jau sen -vis mūsu banānija notiek pa lēto-pieskaries kur gribi! tikai vainīgo NAV jo roka roku baro


Vajadzēja kā uz dzelzceļa tiltiem vai smago auto rāmjos salikt savienojumus ar kniedēm un būtu novilkuši līdz pavasara paliem- ne ilgāk,jo pie šādas konstrukcijas iznākums būtu vienāds!
Offline
SpOrcMeN
24. Nov 2013, 01:04 #8270

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

ipashniek ivienmer grib mazak kolonas jo tas aiznjem vietu, viengabala 12 metrigu siju metala ari nav tik viegli parvietot , vajadziga speciala tehnikka u.t.t. skaidrs ka chalji meginaja ieekanomet.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
GintsK
24. Nov 2013, 01:04 #8271

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Šorīt man te uzbrauca par to, ka atļaujos kaut ko par tām sijām domāt, un vēl, kur var būt trakāk, rēķināt(!!). Tieši tāda pati tumsonība kā te valda stroikā. Flīzētājam sija izskatās jocīga. Nu kādam augstākam būves darbonim. UN!? Lai nelien lietās no kurām pat 'augstie prāti' 'tur augšā' bez specializētajām mega hajteč simulācijas programmām neko neizrēķinās. Tupums! Tehniska, pieredzējuša, izglītota cilvēka acs ļoti labi redz šitādas lietas.


Mans tēvs ir visu mūžu nostrādājis būvniecībā. Pēdējā desmidgadē - vien periodiski - nevar izturēt nospiedošo degradāciju. Stulbas galvas, nemākulīgas rokas, negribēšana domāt soli uz priekšu.
Offline
JZ
24. Nov 2013, 01:10 #8272

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


24 Nov 2013, 01:01:02 Huligaans rakstīja:

24 Nov 2013, 00:53:11 JZ rakstīja:

24 Nov 2013, 00:23:22 GintsK rakstīja:
Jumts iebruka jau pie 10...25% no solītās 1.5t/m^2 slodzes. Tajās sijās ir nevis neliels feils [a la skrūves vienu pakāpi švakākas], bet fundamentāla kļūda. Fundamentāla!!



pietiktu apskatīt šo konkrēto savienojumu punktus un, manuprāt, pa lielai daļai jau kļūtu skaidrs kur bija problēma - click

nav kāds labāks foto vai rasējums tam mezglam pieejams?


Powers buus atklaajis kaartojeo reizi valsts meeroga skandaalu


kāds tur skandāls, vienkārši tik cik redz tur bildēs, tās sijas izskatās iespējami savienot tikai ar skrūvēm uz stiepi, kas, manuprāt, ir galīgi garām konkrētajā vietā

man pat nav īsti skaidrs kādēļ vispār tur tas savienojums ir, tur neizskatās vairāk par 12m, attiecīgi to visu siju varēja izgatavot un uzstādīt vienā gabalā

arī tajā 3. brukšanas video redz ka tieši tie savienojumi nav izturējuši
Offline
wxy
24. Nov 2013, 01:11 #8273

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto

http://raitis-buvniecibas-darbs.blogspot.com/20...s-maxima-xx.html
Offline
Fruktists
24. Nov 2013, 01:13 #8274

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

GintaK versijas piekritēja visdeo.

http://www.youtube.com/watch?v=E5oR9CUpKa0&feature=youtu.be

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 24 Nov 2013, 01:13:49 ]

Offline
Huligaans
24. Nov 2013, 01:13 #8275

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


24 Nov 2013, 01:05:04 user rakstīja:

24 Nov 2013, 00:53:56 Huligaans rakstīja:

24 Nov 2013, 00:48:03 walder rakstīja:
Citos lielveikalos ir tāda pati jumta konstrukcija, bet viņi nebrūk, tā kā te jābūt vēl kam..


Sitaada te + veel pa virsu kautkaads zaljais jumts?

Es taa neemsu ieskatijies, bet kur tad veel taadaa veidaa panelji tiiri uz skruuveem turaas?


lasu par Tavien neticamajiem piedzīvojomiem ar mobilajiem telefoniem - par Tavu zvanīšanu uz 112, ja telefonam nav zonas!

bet par šo Tev ir vēl daudz reižu mazāka sapratne jo šeit tomēr ir kaut kas arī jāsaprot.. mobilā telefona lietā - bija loģiski jāpadomā - Tev nesanāca

nekas.. varbūt tomēr paturpini par būvkonstrukcijām rīt palasīšu, ja būs laiks!


nevis zonas, bet simkas. Un kad nav bijis zona sir taisiits eksperiments ar zvaniishanu uz 911 (ja pazvana uz 911 pacelj tie pashi kas 112) neizsleedzu, ka nav bijis zonas vienam operatoram no kura zvanija, bet citam tur ir, tikai mee spar to neiznaajaam..

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 01:17 #8276

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 01:10:04 JZ rakstīja:
, tur neizskatās vairāk par 12m, ...
arī tajā 3. brukšanas video redz ka tieši tie savienojumi nav izturējuši

Man sanāk 18m

Skice ir te: http://www.a4d.lv/_fl/library/image4ecb4c32f2318.jpg
Mērogu atradu no šejienes: http://binged.it/I6RtGH var arī googlē.
Offline
JZ
24. Nov 2013, 01:20 #8277

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


24 Nov 2013, 01:13:00 Fruktists rakstīja:
GintaK versijas piekritēja visdeo.

http://www.youtube.com/watch?v=E5oR9CUpKa0&feature=youtu.be


vispār jau tur ir vēl viens fail reālajā konstrukcijā pret to zīmējumu, kas ir video (nav tik būtisks, jo nebūtu mainijis to, kas te notika), un to konkrēto savienojumu taisīt uz 6 skrūvēm var tikai pilnīgs idiots, citādi tādu "inženieri" nosaukt nevaru

un nav svarīgi 8.8 vai 12+ skrūve, tā vienkārši netaisa savienojumu, kas strādā uz stiepi
Offline
Huligaans
24. Nov 2013, 01:21 #8278

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


24 Nov 2013, 01:05:04 user rakstīja:

24 Nov 2013, 00:53:56 Huligaans rakstīja:

24 Nov 2013, 00:48:03 walder rakstīja:
Citos lielveikalos ir tāda pati jumta konstrukcija, bet viņi nebrūk, tā kā te jābūt vēl kam..


Sitaada te + veel pa virsu kautkaads zaljais jumts?

Es taa neemsu ieskatijies, bet kur tad veel taadaa veidaa panelji tiiri uz skruuveem turaas?


lasu par Tavien neticamajiem piedzīvojomiem ar mobilajiem telefoniem - par Tavu zvanīšanu uz 112, ja telefonam nav zonas!

bet par šo Tev ir vēl daudz reižu mazāka sapratne jo šeit tomēr ir kaut kas arī jāsaprot.. mobilā telefona lietā - bija loģiski jāpadomā - Tev nesanāca

nekas.. varbūt tomēr paturpini par būvkonstrukcijām rīt palasīšu, ja būs laiks!


tev gan par visu ir taada sapratne un tu vispaar esi, Alberta Einshteina, braalju Raitu, Vilhelma Rentgena, Henrija Forda, un citu izcilu praatu apvienojums

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
gengis
24. Nov 2013, 01:22 #8279

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:


24 Nov 2013, 01:11:11 wxy rakstīja:
http://raitis-buvniecibas-darbs.blogspot.com/20...s-maxima-xx.html

Par šo arī iepriekš rakstīju,ja apakšējai malai būtu atdure -viss būtu kārtībā.
Offline
GintsK
24. Nov 2013, 01:22 #8280

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Dabūjiet kopnes flanča foto. Es vienā delfi foto stūrī redzēju. Bet tīmeklī ir jābūt kam labākam.
Tas uz 6 skrūvēm ir augšgals. Apakšā ir jābūt resnākām un krietnu vairāk par 6gab

[ Šo ziņu laboja GintsK, 24 Nov 2013, 01:27:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4