Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
JDS
06. Aug 2014, 20:45 #8261

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Aug 2014, 20:39:42 Araajz rakstīja:

06 Aug 2014, 20:37:10 JDS rakstīja:

06 Aug 2014, 20:31:38 Araajz rakstīja:

06 Aug 2014, 20:24:01 edzhaans rakstīja:
izroc bedri brauc uz šrotu, paņem lietotu tomātu. Uzbrauc uz bedres pākrāmē kārbu, veco aproc bedrē vai ieskapē kādam.

Īstenībā šis ir pats reālākais variants tik vecai ļerkatai

Un ja nu venjamins iemseeree beigtu tomaatu?

nu .... risks pastāv

Tāpēc pirms tam jānopērk zelta krusts un jāiekar kaklā

Nu cik tur, divas vai triis reizes ruleti sanaak uzraut
Offline
edzhaans
06. Aug 2014, 20:48 #8262

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Principā iedomāsimies daudz maz reālu gadījumu ar veiksmi. Sagaidi angli, dabuj izbraukt, ja automāts strādā kā vajag, cel nost, samaini eļļu. Vienīgais nevar jau zināt, cik vilks, bet ja visu izdara pareizi. Kapēc ne ?
Offline
JDS
06. Aug 2014, 21:11 #8263

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Aug 2014, 20:48:50 edzhaans rakstīja:
Principā iedomāsimies daudz maz reālu gadījumu ar veiksmi. Sagaidi angli, dabuj izbraukt, ja automāts strādā kā vajag, cel nost, samaini eļļu. Vienīgais nevar jau zināt, cik vilks, bet ja visu izdara pareizi. Kapēc ne ?

Arii taisniiba. Koks ar diviem galiem. Vai atdzen angli panjem ko vajag, paareejo iztirgo, ja ir kur tureet

[ Šo ziņu laboja JDS, 06 Aug 2014, 21:11:36 ]

Offline
Asch
06. Aug 2014, 22:05 #8264

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

hvz, ja jau ta karba chikajas, tad labak butu parvakt un maukt talak, protams, ja doma ir pasham maukt.
Offline
vernersb
06. Aug 2014, 22:44 #8265

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Kad jautaaju par izmaksaam man atbildeeja, ka vienalga kaadaa staavoklii ir kaarba, remonts maksaa 1048eur! Ja tur minimaali kkas jaadara, tad pastaav iespeeja kaadu sotaku nolaist. VISS! Domaaju, ka taalaak nav ko par sho teemu diskuteet! Vienam liekas, taa, otram taa, bet es staastu kaa man atbildeeja. Un anglis, taa pat ir laimes speele, domaaju, ka tur sanaktu ieekonomeet paaris simtus, bet sirdsmieram domaaju, ka nav jeegas pazheelot to paaris sotakus.
Offline
AUTORS
06. Aug 2014, 22:53 #8266

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


06 Aug 2014, 22:44:56 vernersb rakstīja:
Kad jautaaju par izmaksaam man atbildeeja, ka vienalga kaadaa staavoklii ir kaarba, remonts maksaa 1048eur! Ja tur minimaali kkas jaadara, tad pastaav iespeeja kaadu sotaku nolaist. VISS! Domaaju, ka taalaak nav ko par sho teemu diskuteet! Vienam liekas, taa, otram taa, bet es staastu kaa man atbildeeja. Un anglis, taa pat ir laimes speele, domaaju, ka tur sanaktu ieekonomeet paaris simtus, bet sirdsmieram domaaju, ka nav jeegas pazheelot to paaris sotakus.
Savam e39 dabūju kārbu no 100 jūdzes nogājuša angļa pa 500 eināriem ar gada garantiju ! Uzliekot kārbu bija kā diena pret nakti , perfekti strādāja. Kas tālāk nezinu , jo auto 6 mēneši jau kā notirgots. Maiņas iemesls bija vibrācija un dūkoņa tipa kā no beigta reduktora. Plus patēriņš sāka manāmi pieaugt.
Offline
vernersb
06. Aug 2014, 22:59 #8267

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Ok! Paveicaas! 500einaari, gadu garantiija! Tad kaarbas mainjas izmaksas, elljas mainjas izmaksas.... Kopaa saskrien jau cik?
Offline
JDS
06. Aug 2014, 23:06 #8268

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Verner, mani saak maakt shaubas ka Tu vispaar esi iur zvaniijis, vai nunarii recro zvanu pienjeemeeja ir pilniiga zoss. Pofig kaads darbs kaarbai 1048eur
Offline
AUTORS
06. Aug 2014, 23:20 #8269

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


06 Aug 2014, 22:59:36 vernersb rakstīja:
Ok! Paveicaas! 500einaari, gadu garantiija! Tad kaarbas mainjas izmaksas, elljas mainjas izmaksas.... Kopaa saskrien jau cik?
Nu jā , mainīju kārbu pats ,+ eļļa un filtrs 120 eināri. Bet kārba ar samērā sakarīgu nobraukumu, kurā neviens nav līdis iekšā noteikti nokalpos ilgāk par te pārlasītu , kur hvz kādas daļas saliek iekšā. Gadās jau arī nojāt tā ka gultņu sēdvietas ir aprautas un tad tur vari kaut no zelta visu salikt , tāpat nobeigsies.Cēsu kantorim jau nav ne vainas , bet lielākajā daļā tādās vai citādās iestādēs strādā tādi paši mirstīgie kā mēs , un atlasīti no palikušajiem , jo īstie spečuki par lielāku algu lasa sēnes īrijā Paldies dievam , vai varbūt kādam citam , bet palēnām normāli domājušie sāk braukt atpakaļ
Offline
JDS
06. Aug 2014, 23:23 #8270

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Aug 2014, 23:20:24 AUTORS rakstīja:

06 Aug 2014, 22:59:36 vernersb rakstīja:
Ok! Paveicaas! 500einaari, gadu garantiija! Tad kaarbas mainjas izmaksas, elljas mainjas izmaksas.... Kopaa saskrien jau cik?
Nu jā , mainīju kārbu pats ,+ eļļa un filtrs 120 eināri. Bet kārba ar samērā sakarīgu nobraukumu, kurā neviens nav līdis iekšā noteikti nokalpos ilgāk par te pārlasītu , kur hvz kādas daļas saliek iekšā. Gadās jau arī nojāt tā ka gultņu sēdvietas ir aprautas un tad tur vari kaut no zelta visu salikt , tāpat nobeigsies.Cēsu kantorim jau nav ne vainas , bet lielākajā daļā tādās vai citādās iestādēs strādā tādi paši mirstīgie kā mēs , un atlasīti no palikušajiem , jo īstie spečuki par lielāku algu lasa sēnes īrijā Paldies dievam , vai varbūt kādam citam , bet palēnām normāli domājušie sāk braukt atpakaļ

Peec remonta kaarbai viss ideaali, bij viens kasjaks pashaa saakumaa, bet to pa garantiju recro sataisiija un tas bij basses kaasis, kautkomtur sachakareejushi bij liekot virsuu.
Offline
AUTORS
06. Aug 2014, 23:31 #8271

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


06 Aug 2014, 23:23:51 JDS rakstīja:

06 Aug 2014, 23:20:24 AUTORS rakstīja:

06 Aug 2014, 22:59:36 vernersb rakstīja:
Ok! Paveicaas! 500einaari, gadu garantiija! Tad kaarbas mainjas izmaksas, elljas mainjas izmaksas.... Kopaa saskrien jau cik?
Nu jā , mainīju kārbu pats ,+ eļļa un filtrs 120 eināri. Bet kārba ar samērā sakarīgu nobraukumu, kurā neviens nav līdis iekšā noteikti nokalpos ilgāk par te pārlasītu , kur hvz kādas daļas saliek iekšā. Gadās jau arī nojāt tā ka gultņu sēdvietas ir aprautas un tad tur vari kaut no zelta visu salikt , tāpat nobeigsies.Cēsu kantorim jau nav ne vainas , bet lielākajā daļā tādās vai citādās iestādēs strādā tādi paši mirstīgie kā mēs , un atlasīti no palikušajiem , jo īstie spečuki par lielāku algu lasa sēnes īrijā Paldies dievam , vai varbūt kādam citam , bet palēnām normāli domājušie sāk braukt atpakaļ

Peec remonta kaarbai viss ideaali, bij viens kasjaks pashaa saakumaa, bet to pa garantiju recro sataisiija un tas bij basses kaasis, kautkomtur sachakareejushi bij liekot virsuu.
Protams ka Recro labi remontē, bet kā jau teici , viens līkrocis sačakarē viņu darbu piecās sekundēs. Kādreiz arī RAP labi remontēja , bet kad pie manis pārgāja strādāt viens no viņu mehāniķiem , tad man no tiem stāstiem mati sirmi palika Plus ļoti labi pazīstamam cilvēciņam RAP sataisīja 39tajam kārbu un noplēsa 1200ls , kura pilnībā izbeidzās pēc 6-7mēnešiem. atjaucot vaļā tur neizkatījās vispār kas mainīts...
Offline
JDS
06. Aug 2014, 23:34 #8272

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Aug 2014, 23:31:27 AUTORS rakstīja:

06 Aug 2014, 23:23:51 JDS rakstīja:

06 Aug 2014, 23:20:24 AUTORS rakstīja:

06 Aug 2014, 22:59:36 vernersb rakstīja:
Ok! Paveicaas! 500einaari, gadu garantiija! Tad kaarbas mainjas izmaksas, elljas mainjas izmaksas.... Kopaa saskrien jau cik?
Nu jā , mainīju kārbu pats ,+ eļļa un filtrs 120 eināri. Bet kārba ar samērā sakarīgu nobraukumu, kurā neviens nav līdis iekšā noteikti nokalpos ilgāk par te pārlasītu , kur hvz kādas daļas saliek iekšā. Gadās jau arī nojāt tā ka gultņu sēdvietas ir aprautas un tad tur vari kaut no zelta visu salikt , tāpat nobeigsies.Cēsu kantorim jau nav ne vainas , bet lielākajā daļā tādās vai citādās iestādēs strādā tādi paši mirstīgie kā mēs , un atlasīti no palikušajiem , jo īstie spečuki par lielāku algu lasa sēnes īrijā Paldies dievam , vai varbūt kādam citam , bet palēnām normāli domājušie sāk braukt atpakaļ

Peec remonta kaarbai viss ideaali, bij viens kasjaks pashaa saakumaa, bet to pa garantiju recro sataisiija un tas bij basses kaasis, kautkomtur sachakareejushi bij liekot virsuu.
Protams ka Recro labi remontē, bet kā jau teici , viens līkrocis sačakarē viņu darbu piecās sekundēs. Kādreiz arī RAP labi remontēja , bet kad pie manis pārgāja strādāt viens no viņu mehāniķiem , tad man no tiem stāstiem mati sirmi palika Plus ļoti labi pazīstamam cilvēciņam RAP sataisīja 39tajam kārbu un noplēsa 1200ls , kura pilnībā izbeidzās pēc 6-7mēnešiem. atjaucot vaļā tur neizkatījās vispār kas mainīts...

Nu basse bij iipashs gadiijums, vinji arii gandriiz novaakojamto auto labojot kaarbu

[ Šo ziņu laboja JDS, 06 Aug 2014, 23:35:09 ]

Offline
vernersb
07. Aug 2014, 07:13 #8273

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


06 Aug 2014, 23:06:05 JDS rakstīja:
Verner, mani saak maakt shaubas ka Tu vispaar esi iur zvaniijis, vai nunarii recro zvanu pienjeemeeja ir pilniiga zoss. Pofig kaads darbs kaarbai 1048eur

Mhm! Pareizas taas shaubas tev! Atnaacis esmu es te dirst!
Offline
Wilde
08. Aug 2014, 13:50 #8274

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220

Kāds var izstāstīt, kā atdalīt šīs te divas detaļas? Liekas, ka sakļepītas ar kaut kādu melnu draņķi. Netā atradu biužukus mcaa mcaa :* :*, kur tas stikls ir noņemts, bet kā to izdarīt, nemāku atrast. Pēc idejas, viņi laikam nav paredzēti atdalīšanai.

[ Šo ziņu laboja Wilde, 08 Aug 2014, 13:50:44 ]

Offline
edzhaans
08. Aug 2014, 14:02 #8275

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ko darīsi, pulēsi no iekšas ? Pamēģini fēnu varbūt
Offline
Araajz
08. Aug 2014, 14:09 #8276

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Facelift lukturus nav paredzēts jaukt ārā, jo tie stikli ir uz līmes.

Latvietis praktiskais kausē vaļā līmi vai nu ar fēnu vai liek cepeškrāsnī, bet pēc tam ar kaut kādu līmi atkal līmē atpakaļ.
Offline
edzhaans
08. Aug 2014, 14:11 #8277

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Bet tas izskatās pēc pre fl luktura tajā bildē. Stikls noņemts, bet grbi laikam plastmasas rāmi dabūt nost
Offline
Wilde
08. Aug 2014, 14:11 #8278

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220


08 Aug 2014, 14:02:41 edzhaans rakstīja:
Ko darīsi, pulēsi no iekšas ? Pamēģini fēnu varbūt

Nop...ir divi tādi. Šim labs stikls, bet salauzts tas melnais rāmis, otram stikls dirsā, bet rāmis vesels. Vrbūt var kaut kā samuģīt no diviem vienu :lt:
Offline
edzhaans
08. Aug 2014, 14:12 #8279

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

akd, tak pis uz šrotu, ja pre fl dabūsi divus bez gemara
Offline
Wilde
08. Aug 2014, 14:12 #8280

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220


08 Aug 2014, 14:09:59 Araajz rakstīja:
Facelift lukturus nav paredzēts jaukt ārā, jo tie stikli ir uz līmes.

Latvietis praktiskais kausē vaļā līmi vai nu ar fēnu vai liek cepeškrāsnī, bet pēc tam ar kaut kādu līmi atkal līmē atpakaļ.

Tas ir pre facelift Un jā, esmu latvietis praktiskais
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo