Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
cirteejs
04. Jan 2015, 14:08 #826

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Viens jau Latvijā šķūnē RX7 FD. Cik naudu iegrūdis labāk pat nezināt, bet SL500 gan jau, ka tur sanāk
Offline
Spok5
04. Jan 2015, 14:17 #827

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Es vairāk par RX8 domāju. Gan jau tam uzliks zīmogu "pēdējais mohikānis". Piekam, šķūnēt nevajag.
Offline
Driver
04. Jan 2015, 14:34 #828

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Jan 2015, 01:35:19 elbee rakstīja:

Svarigi atbildet uz jautajumiem, prieks kam tas vajadzigs, kas gala sanaks un ko es ar to iesaksu?

1a. Sataisisu un braukasu ikdiena. Ar e30 vai pirmo Golfu? Uz darbu sastregumos? Nopietni? Protams, ne.

1b. Turesu garaza un izbrauksu brivdienas. Vasara pie +30 bez klimatkontroles? Cik daudz ir to vasaras brivdienu, kad ir laiks braukat apkart, tapat vien, (2.) ar sterilu Ford Sierra? Ar sievu un berniem lidzi?

3. Uztunesu dzineju, saliksu sporta piekari, resnos stabilizatorus, pusslikus... Un? Gazisi "Minisoseja"? Drifta? Dragreisa? Ar savu originalu "muha nejeblas" Porsche 968?


1. kapec ar labu, bet vecu auto nevaretu braukt ikdiena, kad nav agresivas vides iedarbibas uz auto - ziema & saals? visdrizak tikai tapec, ka paterinjs nav 5.7l soljka, bet gan 17,5 beznina. un poh sastregums vai brauciens uz liepaju. ja ir darba auto, tad kapec ar savu kopto un atrestaureto nevaretu brauk brivdienas un svetku dienas, kaa ari ne visiem vajag kondisku obligati...
p.s. golfs nav un nav nekad bijis "ists auto", e30 ari ir izjutu auto, kad saucas 325, nevis komforta bracamais ar "vardu" 318

2. neiztur nekadu kritiku - pirms dafiga gadiem visi vareja braukt ar sievu, tagad vairs nee. protams atkal runa par normaliem auto (semers, S-klase, kautvai opel senator), nevis veciem mazlitrazas suudiem, kads savulaik bija senchiem. labak ar sterilu e32 vai e23, nevis jaunu mazauto ar rokas karbu. ja sievai liekas, ka 2010 1.2tdi ir krutak kaa e23 745i vai e32 750, tad vienk pedejais laiks skirties, kamer vel nav uzradusies (tadi pasi) berni.

3. ari izlaizits kolekcijas "sporta auto" ar pareizu piekari, pareiziem diskiem ir labs brivdienu auto, ja nav vienigais brivdienu auto. un ar strerilu un koptu var ari dazreiz izgazt pa trasi, lai gutu vel izjutas, bet neparkapjot savas meistaribas robezu. bet ar pilnigi istu "trases auto", kam ir sporta kresls, masas sledzis salona + tris tumbleri un auto gauge tahometrs paneli vairs nebus tadu brivdienas auto sajutu. tas but tikai gazamais un nojajamais ko var atvest uz trasi ar treli.

[ Šo ziņu laboja Driver, 04 Jan 2015, 14:36:26 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
cirteejs
04. Jan 2015, 14:41 #829

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Ir jābūt debīlam, lai uzskatītu, ka neviens nebūtu gatavs braukt ar E30 vai citu vecu auto (galvenokārt jau dēļ uzticamības, elementārajiem remontiem un ekspluatācijas izmaksām) ikdienā.

Acīmredzot kāds nav redzējis šos video :
Spied "Play", lai skatītos video!

Spied "Play", lai skatītos video!

Spied "Play", lai skatītos video!


[ Šo ziņu laboja cirteejs, 04 Jan 2015, 14:45:13 ]

Offline
Laoshi
04. Jan 2015, 14:53 #830

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es sapratu, kurš auto ir nākotnes klasika. Tas ir ražots 1987. gadā. Tam tagad ir visizdevīgākā cena iegādei, arī viegli dabūjams. Var braukt ikdienā, arī svētkos. Var nebraukt. Ir dabonami ar kondicionieri. Nevajag 13k lai nopirktu, katrs var kļūt par kolekcionāru. Man pat vairāki tādi kolekcionāri pagalmā ir.

Lūk, šis iekārojamais auto

Offline
kurlis
04. Jan 2015, 15:02 #831

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.


Šķiet, ka nemaz nezināju par tāda eksistenci

Manās acīs par R129 ekskluzīvāks šķiet r107, lai gan par nākotnes klasikām neņemos spriest. Laikam tīri vizuāli simpatizē vairāk :miilu_vecas_miskastes:
Offline
elbee
04. Jan 2015, 17:02 #832

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


04 Jan 2015, 12:02:31 Mizx rakstīja:

04 Jan 2015, 11:09:12 elbee rakstīja:

04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.


Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Precizēšu — vienīgā ekskluzivitāte, ka Latvijā reti sastopams. Gandrīz 34000 eksemplāru mūsdienās ir daudz par daudz, lai skaitītos rets auto.

elbee, par 107 modeli gan laikam Tava gaumes lieta. Sauc par neglītu to, ko citi uzskatīja par izcilu, attiecīgi tas ir visilgāk nemainīti ražotais MB modelis. Ilgāks mūžs ir bijis 100-tajiem Pullman limuzīniem, ko izgatavoja tikai pēc pasūtījuma un G-klasēm, kas arī top sadarbībā un ir roku darbs. Lai gan pie mums gaume tiešām ir citāda kā pasaulē kopumā, te C140 cilvēkiem patīk, bet pasaulē tā skaitās totāla Daimler AG neveiksme un brāķis.


Nenoliedzu, ka 107 ir izcils modelis, man tas vienkarsi nepatik. Un 107 jau ir klasika, tapec ieteicu to izveleties, ja gribas masinu, kuras vertiba varetu jutami pieaugt jau tagad nevis pec desmit gadiem.

Un si diskusija ir par nakotnes klasiku, tas ir 80./90. gadu masinas, kuras vel nesen nobrauca un nodeva luznos. Bet tagad ir izaugusi un nopelnijusi mazliet naudas ta paaudze, kam 90. gadu sakuma pie sienas bija Sennas, R129, E30 M3, Audi Quattro, Kadet GSI, Alfa SZ un MB 190 Evo plakati. Un tiesi sie cilveki ir gatavi maksat par saviem bernu dienu sapniem. Man, piemeram, nav nekadu nostalgisku jutu pret ziguliem un tam lidzigam vecam masinam hrometiem bamperiem un karburatorim.

Offline
SpOrcMeN
04. Jan 2015, 17:21 #833

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

nu redz piehalture tu ari brivdienas un varbut varesi ari kaut ko nopelnit kadai rakjetei ne tikai internetam un zhurkai ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
edzulis
04. Jan 2015, 19:51 #834

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ar ko atšķiras sierra coswort no rs cosworth? Tobiš ir 4durvīgās, kas izskatās pēc sūda un 2durvīgās, kas ir 2-3x dārgākas. Jauda vienāda.
Offline
Moe
04. Jan 2015, 20:13 #835

Kopš: 06. Aug 2008

No: Salaspils

Ziņojumi: 2932

Braucu ar:

Ko sakāt par pirmo Mitsu Eclipsi?
Reāli maz eksemplāru.

[ Šo ziņu laboja Moe, 04 Jan 2015, 20:14:50 ]



-----------------

Offline
edzulis
04. Jan 2015, 20:21 #836

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

pilnīgi garām imo
Offline
dzhonsons
04. Jan 2015, 20:41 #837

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1132

Braucu ar:


04 Jan 2015, 19:51:22 edzulis rakstīja:
ar ko atšķiras sierra coswort no rs cosworth? Tobiš ir 4durvīgās, kas izskatās pēc sūda un 2durvīgās, kas ir 2-3x dārgākas. Jauda vienāda.

Ar to arī atšķiras, ka sedans izskatās tik pat sūdīgi, cik tādas pašas virsbūves e30 A tas divdurvnieks ir vispār reti pretīgs un retāk atrodams pats par sevi - tādēļ arī tāda cena :>
Offline
dzuris
04. Jan 2015, 20:50 #838

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Mljec ja jus zinatu ko mes ar nakotnes klasiku 14-15gados darijam.. iznicibai tika paklauts e28, taunus, granada, monza.. un ne suda vini nemaksaja, dargaka bija granada 80ls.. tapec vien ka saimnieks teica ka daudz luznu sanak..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 04 Jan 2015, 20:50:42 ]

Offline
elbee
04. Jan 2015, 20:52 #839

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


04 Jan 2015, 19:51:22 edzulis rakstīja:
ar ko atšķiras sierra coswort no rs cosworth? Tobiš ir 4durvīgās, kas izskatās pēc sūda un 2durvīgās, kas ir 2-3x dārgākas. Jauda vienāda.


Vinas visas ir RS Cosworth, 2durvigais ir vecais modelis, 4 durvju sedans jaunais pec 88. gada. Tapat ka parastas Sieras
Offline
Driver
04. Jan 2015, 20:54 #840

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Jan 2015, 20:50:05 dzuris rakstīja:
Mljec ja jus zinatu ko mes ar nakotnes klasiku 14-15gados darijam.. iznicibai tika paklauts e28, taunus, granada, monza.. un ne suda vini nemaksaja, dargaka bija granada 80ls.. tapec vien ka saimnieks teica ka daudz luznu sanak..

es pats ari to esmu darijis
bet tad metalam cena bija 5ls/tonna.
ja tagad taa butu, tad haljava turpinatos...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MAXixt
04. Jan 2015, 20:56 #841

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


04 Jan 2015, 19:51:22 edzulis rakstīja:
ar ko atšķiras sierra coswort no rs cosworth? Tobiš ir 4durvīgās, kas izskatās pēc sūda un 2durvīgās, kas ir 2-3x dārgākas. Jauda vienāda.
Ir vel 4x4 un parastie.
Offline
dzuris
04. Jan 2015, 21:01 #842

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 Jan 2015, 20:54:10 Driver rakstīja:

04 Jan 2015, 20:50:05 dzuris rakstīja:
Mljec ja jus zinatu ko mes ar nakotnes klasiku 14-15gados darijam.. iznicibai tika paklauts e28, taunus, granada, monza.. un ne suda vini nemaksaja, dargaka bija granada 80ls.. tapec vien ka saimnieks teica ka daudz luznu sanak..

es pats ari to esmu darijis
bet tad metalam cena bija 5ls/tonna.
ja tagad taa butu, tad haljava turpinatos...


2004 Cik bija luzniem cena? pat neatceros.. bet zinu ka zelastibas nebija un pat derbiju taisijam.. bija zvera laiki, varetu tagad tadu halavu dzit.. onkas klemmes un svecvadus rava nost lai tik pec pardosanas uz cela nebutu..
Offline
koni4jo
04. Jan 2015, 21:14 #843

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


04 Jan 2015, 21:01:24 dzuris rakstīja:

04 Jan 2015, 20:54:10 Driver rakstīja:

04 Jan 2015, 20:50:05 dzuris rakstīja:
Mljec ja jus zinatu ko mes ar nakotnes klasiku 14-15gados darijam.. iznicibai tika paklauts e28, taunus, granada, monza.. un ne suda vini nemaksaja, dargaka bija granada 80ls.. tapec vien ka saimnieks teica ka daudz luznu sanak..

es pats ari to esmu darijis
bet tad metalam cena bija 5ls/tonna.
ja tagad taa butu, tad haljava turpinatos...


2004 Cik bija luzniem cena? pat neatceros.. bet zinu ka zelastibas nebija un pat derbiju taisijam.. bija zvera laiki, varetu tagad tadu halavu dzit.. onkas klemmes un svecvadus rava nost lai tik pec pardosanas uz cela nebutu..


80-100ls tonna gabarītam bija, ja nemaldos
Skārdam krietni mazāk.
Offline
Driver
04. Jan 2015, 21:16 #844

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

hvzkura gada tas bija, bet nododot auto luzni pat 15ls nekadi nesanaca, tapec jebko pardot par 40ls, kas brauc bija daudz izdevigak.

esmu par 20ls atpircis to, kas svalka tika nodots zem 10ls

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dzuris
04. Jan 2015, 21:23 #845

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 Jan 2015, 21:16:55 Driver rakstīja:
hvzkura gada tas bija, bet nododot auto luzni pat 15ls nekadi nesanaca, tapec jebko pardot par 40ls, kas brauc bija daudz izdevigak.

esmu par 20ls atpircis to, kas svalka tika nodots zem 10ls


Mes ziguli atpirkam no tolmeta.. gaja ka pienakas.. tagad pasaki kadam lai pa tadu naudu pardod.. venas saks griezt un matus plest..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo