Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
Huligaans
23. Nov 2013, 23:29 #8201

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


23 Nov 2013, 23:09:11 Jancuks rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies
23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:
no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit



Bez zonas neko nevar!


pat bez SIMkas var

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
Rock_Solid
23. Nov 2013, 23:30 #8202

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


23 Nov 2013, 23:29:02 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 23:09:11 Jancuks rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies
23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:
no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit



Bez zonas neko nevar!


pat bez SIMkas var


Bez SIM var, bet bez zonas nevar.
Offline
e36hadene
23. Nov 2013, 23:31 #8203

Kopš: 12. Feb 2010

Ziņojumi: 531

Braucu ar:

visi tagad cītīgi pārbauda
Offline
arizah
23. Nov 2013, 23:31 #8204

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Drīz jau pat bez paša mobilā varēšot :tehnoloģijas:

[ Šo ziņu laboja arizah, 23 Nov 2013, 23:31:47 ]

Offline
zaljsh
23. Nov 2013, 23:31 #8205

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.
Offline
tautudeels
23. Nov 2013, 23:32 #8206

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku

dzirdēju, ka astronauti no mēness tumšās puses zvanījuši 112
Offline
arizah
23. Nov 2013, 23:32 #8207

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


23 Nov 2013, 23:31:34 zaljsh rakstīja:
http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.


Es pat šitos vairs vaļā neveru tik ļoti tas ir manis paša ziņā
Offline
RVR
23. Nov 2013, 23:33 #8208

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


23 Nov 2013, 23:29:02 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 23:09:11 Jancuks rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies
23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:
no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit



Bez zonas neko nevar!


pat bez SIMkas var

Var. Ja kaut vienam operatoram tur ir zona.
Offline
Martins83
23. Nov 2013, 23:35 #8209

Kopš: 07. Mar 2009

Ziņojumi: 112

Braucu ar: E39 F11


23 Nov 2013, 23:30:57 Rock_Solid rakstīja:

23 Nov 2013, 23:29:02 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 23:09:11 Jancuks rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies
23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:
no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit



Bez zonas neko nevar!


pat bez SIMkas var


Bez SIM var, bet bez zonas nevar.

Tieši tā, bez SIM var, bet ja nav zonas, tad nekā...
Offline
e36hadene
23. Nov 2013, 23:36 #8210

Kopš: 12. Feb 2010

Ziņojumi: 531

Braucu ar:


23 Nov 2013, 23:31:34 zaljsh rakstīja:
http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.


ļoti ceru, ka tam čalim ir kaut nelieli sirdsapziņas pārmetumi par klusēšanu
Offline
Jaunais_Gads
23. Nov 2013, 23:37 #8211

Kopš: 26. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


23 Nov 2013, 23:26:20 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 23:05:34 Marteens rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit


Tur kur nav zona Zini vipār kas ir mobīlais telefons?


Kas ? Tu gribi teikt, ka nevar sazvaniit operatiivos dienestus bez zonas ar mobilo?

Ar stacionāro telefonu arī vari sazvanīt viņus, kad ir izrauts vads?
Offline
arizah
23. Nov 2013, 23:37 #8212

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


23 Nov 2013, 23:35:50 Martins83 rakstīja:

23 Nov 2013, 23:30:57 Rock_Solid rakstīja:

23 Nov 2013, 23:29:02 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 23:09:11 Jancuks rakstīja:

23 Nov 2013, 23:01:36 Huligaans rakstīja:

23 Nov 2013, 21:51:31 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 20:49:33 Soilwork rakstīja:
Vispār, ja ir taisnība par tiem metinātājiem pagrabā -

tie aiztinās pirms tā visa jau prom, jeb kā? - pēc loģikas plkst 18 sen jau visi būtu notinušies
23 Nov 2013, 22:55:26 Machida rakstīja:
no darba.

Ja kāds ir palicis pagrabā, nezinu gan vai būtu iespējams pārciest 3 nogruvumus, bet nu visādi gadās.

Vislielākais skandāls būs, ja tiešām kāds būs palicis iesprostots pagrabos (ja tādi tiešām tur ir) un miris ne no ievainojumiem (protams, ja nenocenzēs tādus notikumus)



100% kādam no metinātājiem ir mobilais...


pagrabos parasti nav zonas.


operativos dienestus tapat tac var sazvaniit



Bez zonas neko nevar!


pat bez SIMkas var


Bez SIM var, bet bez zonas nevar.

Tieši tā, bez SIM var, bet ja nav zonas, tad nekā...


Bet ja nocitē palagu, tad palielinās šances 2x
Offline
martinssirants
23. Nov 2013, 23:41 #8213

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Riitdien atnaaks user un konkreti pateiks kas un kursh bija pie vainas. Garanteeju.
Offline
edzulis
23. Nov 2013, 23:42 #8214

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


23 Nov 2013, 23:31:34 zaljsh rakstīja:
http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.



Ja nu kāds nav draugos. Es arī neesmu, bet pilnīgi izdzēsies neesmu. Feikam nevajadzētu būt, jo papildināts ar bildēm.

Sākotnēji bija doma visu paturēt pie sevis, tomēr sociālajos tīklos uzzinot, ka traģēdijā ir bojā gājuši manām paziņām un draugiem tuvi cilvēki, īsti vairs nav iespējams klusēt. Aprakstīšu redzēto, dalīšos savās pārdomās un pieņēmumos. Secinājumus varēsiet izdarīt paši.

Es biju viens no šī grandiozā objekta būvniekiem. Minēšu uzreiz, ka toreiz mans darbs bija reģipša konstrukciju izgatavošana. Čoms, ar kuru kopā strādājām, bija ievietojis sludinājumu serverī (ss.lv) sludinājumu, ka piedāvā iekšdarbu pakalpojumus – vairāk vai mazāk ar reģipša konstrukcijām. 2011. gada vasaras otrajā pusē strādājām kādā objektā Mārupē. Vienā saulainā pēcpusdienā viņam piezvanīja un bija piedāvājums skrūvēt reģipsi vairāku simtu kvadrātmetru platībā Priedaines ielā. Sacīts – darīts, nauda noder vienmēr – brauks apskatīt. Aizbraucām, aplūkojām, tomēr samaksa par darbu bija vairāk nekā smieklīga – 0,30 Ls par kvadrārmetru. Gribējēm jau doties tālāk, atbildīgais no apakšuzņēmēja kantora jau sāka saukt austāku cenu par kvadrātmetru, līdz beigās piekritām. Galu galā, ja tīra siena, loksni vien uzliekot, 3,6 kvadrātmetri – cik tur tā darba. Galā arī kaut kāda finanse sanāk. Līdz ar to jau var izdarīt minējumus un pārspriedumus par to, cik objektā šādā veidā „no ielas” ir salasīts lētais darba spēks un kādas vispār ir viņu prasmes.

Savu darbu veicām rūpīgi un, lai arī tika ieguldīts vairāk darba nekā maksā, sākotnējais darba prieks drīz vien ātri aprāvās redzot kā iepriekšējais (vai iepriekšējie) pirms mums ir likuši profilus starpsienai. Ja uz 4,20 metru augsto sienu nobīde sasniedza pat 5 centimetrus, tad sākās pirmās pārdomas. Ja šādas kļūdas tiek pieļautas uz starpsienu konstrukcijām, tad kādas kļūdas tiek pieļautas pārējās konstrukcijās.. Kļūdas tad kļūdas, bet lielāka jautrība sākās pie griestiem, kur sastiprināti vadu kanāli, ventilācijas un ugusdzēsības sistēmas trubas. Dažviet reģipša plāksnes pat nebija iespējams pieskrūvēt pie profiliem, jo vienkārši nebija vietas skrūvmašīnai, kur nu vēl aplocīties apkārt lielai ventilācijas šahtai. Interesanta tā darbu plānošana objektā - vai tiešām nevarēja no sākuma uztaisīt starpsienas, pēc tam vadu kanālus, ventilāciju un pārējo.

Pāris dienas vēlāk sanāca aizkavēties Mārupes objektā, uz Priedaines ielu atbraucām ap vakarpusi. Nākam iekšā, bet te pēkšņi aiztur apsargs – saka „čaļi, a jums caurlaidīte ir?”. Bet mums tāda netika izsniegta, lai gan objektā jau bija pavadīta nedēļa vai pat pusotra. Sāku interesēties kāpēc pēkšņi tāda drošība un visi apsargi sarosījušies. Apsargs neieslīgst sīkumos un skaidro, ka šodien pēcpusdienā bijusi darba inspekcijas pārbaude. „Būtu redzējis kā dažu sekunžu laikā pazūd puse „stroikas” darbinieku. „Takš to, nav caurlaides, nav ieejas. Un tam jūsu darbu vadītājam nav nekāda teikšana. Nevēlamies maksāt sodu tūkstošos, ka teritorijā atrodas personas bez caurlaides.” Tā nu beidzot tikām pie līguma noslēgšanas, lai gan bijām jau nostrādājuši nedaudz vairāk pa nedēļu un visu laiku par to interesējāmies. Saņēmām caurlaides un varēja turpināt darbu. Smējāmies, ka tikām pie smukām caurlaidēm pāris dienas pirms mūsu darba gaitu beigām šajā būvobjektā.

txt_317634_large

Darba gaitas beidzām divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, jau bija apnicis, ka vadītājs mūs steidzina un aizrāda par kavēšanos, lai gan ātrāk nebija fiziski iespējams un tad zustu kvalitāte. Maksāt negribēja, bet gribēja, lai būtu pēc iespējas ātrāk, bet ko ātrāk izdarīsi ar šķībiem profiliem un šaurās telpās (pēdējā telpa kur likām reģipsi bija darbinieku labierīcības). Otrkārt, darāmais jau tāpat bija teju cauri – faktiski jau visur reģipsis bija, kur tam bija jābūt un darbs būtu vēl labi ja dažām dienām.

Ikdiena pāris augusta pēdējās nedēļās pagāja kā pāris dienas. Dienā nostrādātās 14 stundas divos objektos un kopumā vēl 100 km pie stūres sāka šķist nogurdinošas. Bet par spīti tam labāka fiziskā forma. Priedaines ielā liekākoties sanāca strādāt pa vakarpusi, tad bija pat patīkamāk. Nebija kolēģu, kuri „aizņemās” elektrības kabeli un mums izdalītās stalažas. Vienīgi, kad aizbrauca prom flīzētāji, tad objektā iestājās tās kā klusums. Ar viņiem blakus vai netālu bija tiešām forši strādāt, jo par humora trūkumu nebija jābēdājas – viņi gan skaitīja jokus, gan dziedāja.

Pauzītēs nedaudz pastaigāju pa objektu un papētīju, cik liels progress manāms. Ikreiz paskatoties uz tirdzniecības zāles griestu konstrukciju pārņēma tādas kā šaubas. Ja jau pirmajā dienā pīpējot uz rampas (preču pieņemšanas zona) kā dadzis acī dūrās jumta konstrukcijas līkā betona pārsedze virs piegādes transporta izbraukšanas vietas, tad sāka uzmākties visādas domas par pārējām ēkas konstrukcijām. Nezinu kāpēc, bet visinteresantākā likās tieši lielā tirdzniecības zāle un tās metāla konstrukcijas pie griestiem. Vēl jo vairāk, ka tās sastāv no divām daļām, vidū saskrūvētas kopā. Zemāk esošajā attēlā to var labi redzēt.txt_317618_large
Lai arī nekāds lielais konstrukciju speciālists nebiju (un joprojām diez vai esmu, tikai ir augstākā izglītība IT un Sociotehnisku sistēmu modelēšanā), ieraugot ieceres uz jumta, sāku aizdomāties, vai tās konstrukcijas izturēs. Parasti tādas bija redzētas vienkāršiem jumtiem, uz kuriem lielākais svars ir bieza un vienmērīga sniega kārta ziemā. Ne jau uz tādiem skaliņiem „sakrāmēt” betonu un vēl būvēt kaut ko virsū. Diemžēl, realitātē neizturēja. Pagāja nedaudz vairāk kā divi gadi un manas bažas, diemžēl, piepildījās. Sabruka kā tāds kāršu namiņš – domino efekts, tikai ar zināmiem intervāliem. Godīgi sakot, pabrīnījos, ka atlikušā daļa nesabruka uzreiz. Kamēr drukāju šo garadarbu, notika trešais iegruvums. txt_317617_large
Šajā attēlā (http://www.tvnet.lv/zinas/galleries/latv… ) ir iespējams ļoti labi redzēt, ka nesošās metāla konstrukcijas ir lūzušas uz pusēm tieši savienojuma vietās pa vidu. Vēl labāk tas ir redzams no augšas filmētajā video kā sabruka konstrukcija http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-2… Vai tas neliek aizdomāties par savienojumu tehnisko plānojumu, nepārdomātu slodzes plānojumu, tikpat labi arī skrūvju materiāla kvalitāti? Ļoti iespējams, ka šie savienojumi ir bijis „ķēdes vājākais posms”, ar kuriem tad viss skumjais notikums sācies.

Pie manis piektdienas vakarā bija piebraucis ciemos čoms, kurš ir metālapstrādes speciālists ar lielu pieredzi. Viņš nevēlējās vairs par šo notikumu dzirdēt, bet tomēr nedaudz parunājām. Pirmais, kas varētu būt pie vainas – nesošā būvkonstrukcija. Apspriežoties par nelaimīgo veikalu, čoms atsauc atmiņā, ka pirms diviem gadiem tur ir bijis ugunsgrēks uz jumta, pieminot, ka metāla konstrukcijām kaut neliels ugunsgrēks var izraisīt ievērojamu deformāciju. Interesanti, vai pēc šī ugunsgrēka šīs metāla konstrukcijas tika pārbaudītas un nomainītas? Tikpat labi šī ugunsgrēka izraisītā metāla deformācija varēja atsaukties uz iepriekš minētajām savienojumu vietām?

Diemžēl, notika traģēdija. Būvniekiem un būvuzņēmējiem negribas atzīt kļūdas, vēl jo vairāk tiem „vadoņiem”, kuri ņēmuši strādniekus pat no ielas un par kvalitāti nospļauties. Vizuāli labi – „saiģot”, naudiņa ietaupīta. Mani nepārsteigtu, ja pēc visām ekspertīzēm izrādīsies, ka ir nekvalitatīvas nesošās konstrukcijas, vēl jo vairāk – to savienojumi. Ja reiz no objekta, nākot pārbaudei, sekunžu laikā pēkšņi pazuda puse darbinieku.. Ja ģeniālie apakšuzņēmēji piesaistīja „strādniekus” no sludinājumiem un teju no ielas.. Par padarīto maksāja santīmus un nākamajiem bija jālabo iepriekšējo kļūdas.. Beigās vēl spieda termiņš un darbi tika zināmā mērā sasteigti. Tālāk par kvalitāti izdariet secinājumus paši.
Diemžēl, šī traģēdija ir skārusi arī manu paziņu loku. Izsaku dziļu līdzjūtību tiem, kuriem ir bojā gājuši piederīgie, radi, draugi vai paziņas.
Offline
Huligaans
23. Nov 2013, 23:43 #8215

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


23 Nov 2013, 23:36:13 e36hadene rakstīja:

23 Nov 2013, 23:31:34 zaljsh rakstīja:
http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.


ļoti ceru, ka tam čalim ir kaut nelieli sirdsapziņas pārmetumi par klusēšanu


Tur viņam sevišķi neko pārmest nevar.. ne viņš viens tur bija, padomāja un aizmirsa par to, bet notiekot šim atcerējās. bet principā versija pilnīgi ticama. Man liekas, ka tur pie vaines ir ne kaut kas viens, bet vairaakas neatkariigas kljuudas. taa chalja piemineetais + kautkaada drenaazhas sisteemas kljudas, jo vairaaki liikji ko redzeeju izskatijaas slapji

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
RVR
23. Nov 2013, 23:43 #8216

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


23 Nov 2013, 23:37:28 arizah

Bet ja nocitē palagu, tad palielinās šances 2x


No telefona rakstot zb to visu dzēst
Offline
e36hadene
23. Nov 2013, 23:45 #8217

Kopš: 12. Feb 2010

Ziņojumi: 531

Braucu ar:

Huligans

nu, nu, atkal - tipa, ja jau es viens neklusēju/nepieveru acis, tad jau ir OK, vai ne...tipa, pārējie tak arī tā dara

atkal - man tas nav pieņemams, vnk nesaprotu

[ Šo ziņu laboja e36hadene, 23 Nov 2013, 23:46:11 ]

Offline
Huligaans
23. Nov 2013, 23:45 #8218

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


23 Nov 2013, 23:42:58 edzulis rakstīja:

23 Nov 2013, 23:31:34 zaljsh rakstīja:
http://t.co/gsd9mToWOq Džeks dalās par to kā maxima tika būvēta. Ticēt vai neticēt - katra paša ziņā.



Ja nu kāds nav draugos. Es arī neesmu, bet pilnīgi izdzēsies neesmu. Feikam nevajadzētu būt, jo papildināts ar bildēm.




Nav feiks..es zinu shito klaunu (varbuut vairs nav klauns, vnk no beenriibas kaa taadu atceros)

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
jaks
23. Nov 2013, 23:47 #8219

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

A ko tam čalim bija ziņot? ''Man izskatās aizdomīgas pārsedzes kopnes? vai Reģipša starpsienas pa 5cm šķibi saliktas?''

[ Šo ziņu laboja jaks, 23 Nov 2013, 23:48:12 ]

Offline
Huligaans
23. Nov 2013, 23:47 #8220

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


23 Nov 2013, 23:37:21 Jaunais_Gads rakstīja:

23 Nov 2013, 23:26:20 Huligaans rakstīja:



Kas ? Tu gribi teikt, ka nevar sazvaniit operatiivos dienestus bez zonas ar mobilo?

Ar stacionāro telefonu arī vari sazvanīt viņus, kad ir izrauts vads?


Kautkaadu radiotelefonu veel piemini un uzporasi var vai nevar. Atbildi - vai bez SIMkas nevar sazvaniit? Siikaaki buudami esam zvanijushi un izdevies

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4