Online
Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 13:38:30 Kaross rakstīja:
130zs ir diezgan viegli iegūstams cipars arī bez jebkādām pārbūvēm. Šis dzinējs nav pateicīgākais dīzelis lielākai jaudai par standarta chiptuningu.
Dzinējs ne pa visam nav pateicīgs jebkādām pārbūvēm. Domāju, ka 130zs nebūtu problēmas dabūt ar čipu. Jāskatās, cik labā stāvoklī ir sūknis un palikt paplāksnes sprausām, bet nav jēgas no tā, ja sūknis nevar saražot attiecīgo spiedienu.
Domaju, ka 140-150zs jau būtu gana labs rezultāts, bet tagad tad jāizdomā jaudas/ilgmūžības vidusceļš. Tā kā FWD, tad noteikti tikai ikdienas braukšanai. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5625
Braucu ar: null ziiben
| Kaross, Jonix dajoš cenas tai tabulā minētajiem!
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
18 Nov 2014, 01:33:08 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?
P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)
Kādu laiku atpakaļ vienam 2.2 dīzelim biju piemeklējis smidzinātājus, bet klients nāca pie prāta un atrisinājām jautājumu tikai ar čipošanas palīdzību.
2.0 dīzelim 130 pat 135 zs ir sasniedzams tikai ar programmu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 18:52:03 Jonix rakstīja:
18 Nov 2014, 01:33:08 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?
P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)
Kādu laiku atpakaļ vienam 2.2 dīzelim biju piemeklējis smidzinātājus, bet klients nāca pie prāta un atrisinājām jautājumu tikai ar čipošanas palīdzību.
2.0 dīzelim 130 pat 135 zs ir sasniedzams tikai ar programmu.
EGR neesi glušījis šitiem nost? Cik sapratu nav tik vienkārši kā TDi, ka pieliec paplāksni priekšā. Varētu vēl padomāt kaut ko ar aukstā gaisa ieplūdi, kā arī izplūdi un gan jau rezultāts kopā ar programmu būtu gana labs priekš tā motora.
Ko saki par taisnu izplūdi (70mm ņerža) visā garumā? Tikai jāskatās kas ar decibeliem notiek. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 18 Nov 2014, 21:19:40 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11204
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Aug 2014, 11:54:01 CP17 rakstīja:
30 Aug 2014, 11:40:23 jjjjuris rakstīja:
21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām
Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.
Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.
benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
aha, pagriez to 400t nobraukto motoru virs redlaina... + paskaties jaudas līkni pie attiecīgiem apgriezieniem un sapratīsi atmosfērīgos bendzīniekus čipot vai nē tas ir kā omītei iedot red bull atšķaidītu ar ūdeni
Par ko iet runa? Man trases auto to vien tik dara,kā virs redlaina iet. tiesa benzins nav d un tur tik kādi 300k..
ā,un par jaudas likni runājot, jauda pie redlaina nepazūd. Dzekam iedevu izbraukt un šim pārsteigums,ka ceļ un cēl,pēkšņi din din din,nemaz nejuta,ka tuvojas ierobežotājs. Nu labi,čips man tur ir mazākais. [ Šo ziņu laboja Locis, 18 Nov 2014, 23:23:10 ] | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
18 Nov 2014, 21:16:23 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 18:52:03 Jonix rakstīja:
18 Nov 2014, 01:33:08 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?
P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)
Kādu laiku atpakaļ vienam 2.2 dīzelim biju piemeklējis smidzinātājus, bet klients nāca pie prāta un atrisinājām jautājumu tikai ar čipošanas palīdzību.
2.0 dīzelim 130 pat 135 zs ir sasniedzams tikai ar programmu.
EGR neesi glušījis šitiem nost? Cik sapratu nav tik vienkārši kā TDi, ka pieliec paplāksni priekšā. Varētu vēl padomāt kaut ko ar aukstā gaisa ieplūdi, kā arī izplūdi un gan jau rezultāts kopā ar programmu būtu gana labs priekš tā motora.
Ko saki par taisnu izplūdi (70mm ņerža) visā garumā? Tikai jāskatās kas ar decibeliem notiek.
Samērā regulāri redzu šos opeļus uz EGR atslēgšanu. Gan PSG5, gan PSG16 sūkņiem. Nav jau tā, ka ļoti specializētos uz viņiem, bet opeļu cilvēki/meistari zina, kur šo sāpīgo problēmu var izdarīt kvalitatīvi un iesaka citiem.
Labākais ir tas, ka nav jājauc nost sūknis, lai normāli nočipotu vai atslēgtu EGR uz PSG16 - ar normālām iekārtām metodes ir daudz civilizētākas.
Ieplūdi nenāktu par skādi padomāt taisnāku un plašāku, efektīvāks IC arī dos savu efektu.
Par izplūdi.. Labs jautājums vai šis dzinējs ir pelnījis nerūsējošo un kur nu vēl 70mm.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 23:54:28 Jonix rakstīja:
18 Nov 2014, 21:16:23 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 18:52:03 Jonix rakstīja:
18 Nov 2014, 01:33:08 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?
P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)
Kādu laiku atpakaļ vienam 2.2 dīzelim biju piemeklējis smidzinātājus, bet klients nāca pie prāta un atrisinājām jautājumu tikai ar čipošanas palīdzību.
2.0 dīzelim 130 pat 135 zs ir sasniedzams tikai ar programmu.
EGR neesi glušījis šitiem nost? Cik sapratu nav tik vienkārši kā TDi, ka pieliec paplāksni priekšā. Varētu vēl padomāt kaut ko ar aukstā gaisa ieplūdi, kā arī izplūdi un gan jau rezultāts kopā ar programmu būtu gana labs priekš tā motora.
Ko saki par taisnu izplūdi (70mm ņerža) visā garumā? Tikai jāskatās kas ar decibeliem notiek.
Samērā regulāri redzu šos opeļus uz EGR atslēgšanu. Gan PSG5, gan PSG16 sūkņiem. Nav jau tā, ka ļoti specializētos uz viņiem, bet opeļu cilvēki/meistari zina, kur šo sāpīgo problēmu var izdarīt kvalitatīvi un iesaka citiem.
Labākais ir tas, ka nav jājauc nost sūknis, lai normāli nočipotu vai atslēgtu EGR uz PSG16 - ar normālām iekārtām metodes ir daudz civilizētākas.
Ieplūdi nenāktu par skādi padomāt taisnāku un plašāku, efektīvāks IC arī dos savu efektu.
Par izplūdi.. Labs jautājums vai šis dzinējs ir pelnījis nerūsējošo un kur nu vēl 70mm.
Jāizdomā, ko ar izplūdi darīt. Lielāks IC nepalielinās turbo lag?
IC vajadzētu aprēķinātp pēc idejas, bet neesmu vēl meklējis informāciju par to. 12m mētājās, labāk uz tā dzinēja nekā uz grīdas.
Ko saki par savām cenām par EGR un čipu? Ja kas PM, tur varam sīkāk padiskutēt. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| eu, jūs tak saprotat ka tas joprojām ir vectra B | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Nov 2014, 00:14:10 PASSATizhi rakstīja:
eu, jūs tak saprotat ka tas joprojām ir vectra B
es saku ka vajag turbu no tdsa | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Nov 2014, 00:14:10 PASSATizhi rakstīja:
eu, jūs tak saprotat ka tas joprojām ir vectra B
Haha, bet stāsts zem tās visas Vectra B ir pieredze un eksperimenti. Neiet runa par kādu trako projektu. Te pastāv divi varianti - nekas netiks izdarīts vai arī viss apstāsies pie reāliem ~120zs un virkni dzinēja problēmām. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4359
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nevajag TDS turbu. Bija man viens tūneris sen uzlicis. Brīnījās kapēc nepūš kā gribētos. Atlika atpakaļ veco.
Un vispār kāda starpība kāda izplūde, nerūsējošā vai rūsējoša. Cenas ir līdzīgas. Runa iet par diametru, caurplūdi. Šim dzinējam atliku likām būs 60mm.[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Nov 2014, 00:59:32 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Nov 2014, 00:57:22 Kaross rakstīja:
Nevajag TDS turbu. Bija man viens tūneris sen uzlicis. Brīnījās kapēc nepūš kā gribētos. Atlika atpakaļ veco.
Un vispār kāda starpība kāda izplūde, nerūsējošā vai rūsējoša. Cenas ir līdzīgas. Runa iet par diametru, caurplūdi. Šim dzinējam atliku likām būs 60mm.
Galvenais jau tiešām tikai un vienīgi ir caurplūde.
Jāskatās jau vēl ir lietderības un komforta attiecība šajā gadijumā. Tie 3hp uz decibeliem nenopakotā skārdu bundžā galīgi nav vajadzīgi. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 19 Nov 2014, 01:07:57 ] | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| Ko sakāt par nissan x-trail 2005 gada 2.2d 100kw euro3 ar 200kkm čipošanu, kādas ir iespējas un cik tas prieks izmaksā? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4359
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ir pāris tādi taisīti. Tiesa gan diezgan sarežģīts vadības bloks un arī programmatūra - Denso.
Galvenais, ka uztaisīt var un gan uz ekonomiju (ECO chiptunings), gan arī jaudu.
Pašlaik pie manis cena ir 200 Euro konkrētajam auto, bet nu cenas laika gaitā mainās.
Viens tāds pat pavisam nesen tika uzlabots.
Links[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Nov 2014, 17:22:02 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
SHADEL | | Kopš: 10. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: BMW E46,E53,E70
| Sveiki,ir nopietna interese no4ipot e53 3.0d 2001g. aut.karba. Gribetos zinat cenu un iespejamas nepatikamas sekas Piedavajumus ludzu PM | Offline | | |
Igaunis12 | | Kopš: 02. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
| Tātad domāju kad drīzumā nočipot savu tdsu 2,5
vai tādam motoram var uzlikt lielākus smidzinatājus? vai ir jēga vispār no viniem?
un par plundžeri lielāku, cik tāds monstrs izmaksātu? un vai ir jēga no viņa? | Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| tam motoram var sadarīt daudz ko un beigās tev pie lielās jaudas (200zs) uzsprāgs bloks vai galva.
takā, ja gribi izspiest daudz, un tev ir laba bunža un auto kopumā, tad lētāk un gudrāk būs iestādīt tur iekšā m57 cik zinu, tad motora stiprinājumi sakrīt | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
17 Dec 2014, 09:50:13 SHADEL rakstīja:
Sveiki,ir nopietna interese no4ipot e53 3.0d 2001g. aut.karba. Gribetos zinat cenu un iespejamas nepatikamas sekas Piedavajumus ludzu PM
Karbai būs kapi. manuprāt tas nav tas auto ko čipot. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| kapēc nav vērts??
protams e53 FL kārbas ir labāka, bet nu arī vecajam ir +- iespēja uz uzlabojumu | Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
| jūs aizmirsāt kad,e53 bez kārbas ir arī razdatka! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|